Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-26 godz: 09:21Publiczna
Rozwiązana
Nie kompletne zamowienieWitam, zamówiłem komodę z danej firmy po odpakowaniu jej okazało się że brakuje całego zestawu montażowego. Oczywiście skontaktowałem się w tej sprawie z obsługą klienta i zostałem poinformowany że wyślą brakujący zestaw następnego dnia. Po kilku dniach znów się skontaktowałem bo paczka nie została nadana. Pani z obsługi znów poinformowała mnie że nada paczkę następnego dnia, lecz znów wysyłka nie nastąpiła. Oczekuje że dany zestaw zostani wkoncu do mnie wysłany lub firma odbierze na swój koszt komodę i zwróci całość pieniędzy które wpłaciłem za dany produkt.
2024-01-25 godz: 21:23Publiczna
Rozwiązana
Niewypłacenie z pieniędzy Zawarta umowa indywidualnego ubezpieczenia PZU na życie zawarta 12.10 2021r . Moja tesciowa rocznik 1944 r która informuje agenta o zaistniałej przewlekłej chorobie cukrzycy i nadciśnieniu . Agent nie zarządał dodatkowych dokumentow . W dniu 24. 12.2023 nastąpił zgon zatrzymanie kradzenia . PZU odmawia wypłaty gdyż gdyż przy zawarciu umowy złożyła przeczące odpowiedzi na poszczególne pytania. Wszystkie pieniądze zostały przywłaszczone przez PZU i nie można ich odzyskać
2024-01-25 godz: 20:49Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków Pod koniec grudnia zakupiłam dwa biustonosze z firmy glammering, zapłaciłam przelewem blik, po przeczytaniu opinii o sklepie,w tym samym dniu wysłałam email z rezygnacją, anulowalam zamówienie, poprosiłam o zwrot środków na konto, brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Wysłałam jeszcze parę email, brak jakiejkolwiek kontaktu. Proszę o zwrot środków na konto
2024-01-25 godz: 20:45Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlB.K.
Zwrot pieniędzy Kupiłem iPhone 15 128GB, na prezent, po kilku dniach zdecydowałem o kupieniu innego koloru więc zwróciłem ten który zamówiłem na MediaExpert, pudełko nie otwierany, nic nie było zrobione z nim. Wysłalem w takim stanie w którym otrzymałem. Po 14 dni od zwrotu okazuje się iż sklep w pudełku nie było telefonu. Wcześniej zamawiałam w mediaexpert i nie miałem żadnych problemów, a tutaj taka sytuacja, że nie mam telefonu ani zwrotu pięniędzy za to zamówienie.
2024-01-25 godz: 20:24Publiczna
Rozwiązana
Dostawa innego towaru niż w zamówieniuZamówiłem czujnik mierzący poziom cukru firmy Omron otrzymałem zwykły puloksymetr. Brak kontaktu z firmą. In post chroni chyba chroni ich interesy bo adresem zwrotnym jest ich punkt przeładunkowy.
2024-01-25 godz: 20:17Publiczna
Rozwiązana
Błędne rozliczenie płatności, na moją szkodęPGE na koncie wpłat nie wykazuje wpłat za kilka prognoz ( łączna wartość 479,47 pln); księguje moje wpłaty z dokumentami nieistniejącymi na moim koncie klienta ( faktura 75) - której nie ma w obiegu księgowym i nigdy nie został mi przekazana. PGE nie wyjaśniło tematu w ustawowym terminie, od 03/01/2024 usiłuję wyjaśnić temat, tymczasem PGE tylko rejestruje kolejne reklamacje - nie udzielając odpowiedzi na pierwotną ( z dn. 03/01/2024) - nr 11713/2024
2024-01-25 godz: 18:52Publiczna
Rozwiązana
Nie mam ani towaru ani zwrotu pieniędzy29 grudnia 2023 dokonałam zakupu bielizny. Dzisiaj ta strona nie istnieje. Dokonałam od razu zapłaty. W ciągu 1-3 dni miałam otrzymać towar za pośrednictwem DHL. Poczytałam opinie o tym sklepie i w tym samym dniu napisałam prośbę o anulowanie zamówienia i zwrot środków. W dniu 12 stycznia otrzymałam informację, że potwierdzają prośbę o anulowanie zamówienia. Ale do dzisiaj czyli 25 stycznia 2024 r. nie mam żadnej informacji od sklepu ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Na maile odpowiadali w taki sposób jakby to pisał bot. Od tej pory brak kontaktu z firmą, ja piszę ale brak odpowiedzi. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy.
2024-01-25 godz: 18:38Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.M.
Zwrot KARKOKupiłam w Firmie KARKO Robert Karkowski dwie sukienki jedna 21.08.2023r Bonita welurowa butelkowa zieleń - za 58.83 zł i 29.08.2023 granatowa Wilma - za 182 zł zamówienie nr 476198 obie zwróciłam i do tej pory nie mam zwrotu pieniędzy 240,83 zł. Wiele razy pisałam do firmy KARKO Na wszystkie moje wiadomości i telefony otrzymuje odpowiedź, że sprawa została przekazana do działu finansowego. Problem pojawia się w momencie zwrotu. Żeby dodzwonić się do sklepu trzeba być na lini 4 godz.
2024-01-25 godz: 18:21Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo Firma , która określała się jako rodzinna firma z Krakowa sprzedająca kaszmirowe swetry wysyła chińskie wyroby bez metki, bez dowodu zakupu. Nie chcą przesłać formularza zwrotu, o którym piszą w regulaminie zwrotów. Nie chcą przesłać adresu krakowskiego firmy, o której piszą. Dostałam taki adres: Hao ke dong jie No. 29, Shi xi, Ruibao Street, Haizhu District, Guangzhou City, Guangdong 510000. Chce wykonać zwrot na polski adres.
2024-01-25 godz: 14:17Publiczna
Rozwiązana
Zablokowane środkiDrogi Panie Rzeczniku Klienta. W dniu 11.01.2024 oszuści wyprowadzili mi z kart kredytowych oraz konta pieniądze(moja głupota) następnie te pieniądze przelali na moje konto w mbanku. Tam z panią z obsługi zablokowaliśmy konto i karty oraz dowód osobisty. Następnie zablokowałem pozostałe konta i karty. wtedy nie wiedziałem że karty kredytowe zostały wyczyszczone. Po ponownym otwarciu konta w citi sprawdziłem że faktycznie był brak środków. Zaraz o tym powiadomiłem wasz bank przez infolinię. Dzisiaj dostałem Postanowienie od Prokuratora na zablokowanie tych środków na okres 6 miesięcy na prośbę Citi handlowy. Wasi specjaliści od bezpieczeństwa nie wyjaśnili tej sprawy, nie weszli na moje konta oraz karty żeby sprawdzić że to z mojego konta z citi zostały przelane środki do mbanku. Twierdzę tak ponieważ fałszywie zawiadomili prokuratora że pieniądze te pochodzą od osób trzecich. Policja po sprawdzeniu wyciągów już wiedziała co się wydarzyło. Dla waszych specjalistów było to zbyt trudne lub im się poprostu nie chciało. Już zapłaciłem 1200 zł prowizji z kart kredytowych, a teraz czeka mnie spłata wysokich odsetek przez kolejne 6 miesięcy. A przeciesz wystarczyło sprawdzić moje konto i karty kredytowe bo to stanowiło kwotę zablokowanego przelewu. Innych przelewów w tym czasie nie było na moje konto z zewnątrz to skąt pomysł o osobach trzecich. Tylko ja w tej sprawie byłem poszkodowany. Wychodzi na to że co nie udało się ukraść oszustom to weźmie sobie bank. Pozdrawiam M.S.