Oszustwo Anna Krakow Butik ModowySklep Internetowy Anna Krakow Butik Modowy sprzedał mi w dniu 29.01.2024 via Internet swetry i buty na łączną kwotę 662,40 pln. Zamówienie któremu nadano nr AK4029 przyszło dzisiaj do mnie. Po otwarciu okazało się , że swetry nie odpowiadają wyglądem tym jakie zamówiłam - zauważalnie gorsza jakość, a buty zwyczajnie śmierdzą jakimś tanim tworzywem. Nadto żaden z produktów nie posiadał przyczepionych metek sklepowych ani tez nie posiadał wszytych metek z podanym składem surowcowym i danymi producenta, jak też w paczce nie było formularza zwrotu lub adresu na jaki należy zwroty kierować. Napisałam maila na adres kontaktowy sklepu: annakrakowbutik@gmail.com, z prośbą o nadesłanie formularza zwrotu gdyż chcę towar zwrócić gdyż nie spełnia moich oczekiwań. Dodaję, że na stronie sklepu jest informacje, że można w przeciągu 14 dni zwrócić rzeczy "bez pytań". Odpisano mi, żebym zrobiła zdjęcia rzeczy i im wysłała to wtedy rozpatrzą moją sprawę. Ponowiłam maila z prośbą o formularz . Wysłałam kilka maili o podobnym brzmieniu jak i pozostawiłam wiadomość na formularzu kontaktowym strony www sklepu. Na każdego z maili otrzymywałam odpowiedź o takiej samej treści wygenerowaną prawdopodobnie przez automat z której wynikało, że nie ma zwrotów ale mogę starać się o voucher na kolejne zakupy. Po kilku godzinach otrzymałam maila z informacją , że przesłany mi towar był promocyjny a na taki zwrot nie przysługuje. Stoi to w sprzeczności z informacjami zawartymi na stronie internetowej sklepu, jak tez w trakcie realizacji zamówienia nikt mnie nie poinformował o takiej okoliczności. Sklep który na stronie podaje , że ma siedzibę w Krakowie odmawia mi udzielenia informacji co do adresu oraz innych danych: NIP, REGON itp. Oczekuję, że sklep przyjmie zwrot towaru i zawróci mi pieniądze. Niestety wszystkie okoliczności sprawy wskazują na to że padłam ofiarą oszustwa.
Sprawa nr 787 [tytuł zmieniony przez moderatora]Szanowny Panie Zwracam się do Pana w związku z niedawnym zakupem produktu z Państwa firmy, a konkretnie projektora ściennego. Jestem niezwykle rozczarowana, ponieważ po otrzymaniu informacji o cenie produktu w wysokości 150 zł, okazało się, że było to jedynie częściowy zadatek, a nie cena finalna. Jestem głęboko zaniepokojona faktem, że firma celowo wprowadza konsumentów w błąd, sugerując atrakcyjną ceną, aby później zaskakiwać ich dodatkowymi opłatami. Taka praktyka nie tylko narusza zaufanie konsumentów, ale również stoi w sprzeczności z zasadami uczciwego handlu. Pana oferta łamie Art. 22a ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów)**, który zabrania wprowadzania konsumentów w błąd co do istotnych cech produktu lub warunków świadczenia usług. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi umów zawartych na odległość, proszę o niezwłoczne zwrócenie środków, które zostały przeze mnie przelane na poczet zamówienia. Oczekuję pełnego zwrotu kwoty zgodnie z zasadami uczciwego traktowania konsumentów. Jeśli środki nie znajdą się na koncie w przeciągu 3 dni roboczych, o sprawie zostaną zawiadomienie odpowiednie organy, czyli po kolei: 1. **Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) 2. **Inspekcja Handlowa 3. **Krajowa Izba Gospodarcza 4. Kolejnym krokiem będzie zebranie poszkodowanych przez pana osób i stworzenie pozwu zbiorowego- bo już w rożnych miejscach huczy o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktykach, jakie pan stosuje. Proszę o pilną odpowiedź potwierdzającą otrzymanie tego e-maila oraz planowane działania w sprawie zwrotu środków. Liczę na szybką i rzetelną reakcję ze strony Państwa firmy.
usługi internetoweFirma „Net Center” odłączyła mi sygnał internetowy natychmiast po tym, jak wyraziłem niezadowolenie ze świadczonych przez nią usług. Internet często nie działał praktycznie od samego początku podpisania umowy. Firma kazała mi zgłaszać SMS-owo jeśli nie ma internetu. Pomimo że w większości przypadków i tak tego nie robiłem (jeśli problem trwał poniżej kilku godzin), to i tak „Net Center” uznał, że należy odłączyć mi sygnał (informując mnie o tym SMS-owo ) nie przestrzegając przy tym warunków podpisanej umowy. Oczekuję przywrócenia usług internetowych w jak najszybszym czasie zgodnie z warunkami umowy, oraz rekompensaty w postaci obniżenia ceny adekwatnie do braku świadczonych usług.
REKLAMACJAw przesyłce był inny niż zamówiony towar. Zamawiałem miernik poziomu glukozy , przesłano pulsoksymetr do pomiaru poziomu tlenu.
Oczekuję od firmy przesłania aparatu do pomiaru poziomu glukozy we krwi , jeśli nie to oczekuję zwrotu zapłaconej kwoty 99,oo zł.
Brak zwrotu środków za zwrot- zwrot odrzucony Showroom- brak zwrotu środków za zwrócony produkt wart ponad 1500 PLN. Butik odrzucił zwrot, sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Produkt został dostarczony do butiku 17 dni temu. Firma zbywa informacjami o przekazaniu sprawy do odpowiedniego działu. Pomimo wielu wysłanych wiadomości, wciąż brak konkretów. Produkt został odesłany w stanie idealnym. Oczekuję pilnego zwrotu środków.
zwrot biletówW dn. 5/01 złożyłam Formularz zwrotu biletów zakupionych na spektakl 21/01/2024. Ku memy zdziwiniu po zakończeniu urlopu zastałam korespondencję informującą mnie, że w związku z tym, że bilety zakupiłam w promocji mogę uzyskać środki na kartę prepaid. Zdziwiona tym zapisem (nie ma takiego warunku w regulaminie rezerwacji i zwrotów jak i samym formularzu zwrotów) mimo wszystko wypełniłam wniosek 27/01. 28/01 uzuskałam odpowiedź, że w zwiazku z tym, że spektakl się odbył nie mam możliwości zwrotu. Brak stosowncyh zapisów w regulaminia i informacji naraził mnie na stratę 474 zł. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów biletów.
odmowa zwrotu towaruWielokrotnie pisałam do Firmy Anna Krakow Butik o wysłanie formulażu zwrotu i adresu na jaki mogę zwrócić towar
Przysłane rzeczy były niezgodne z zamówieniem : wykonane z zupełnie innych materiałow niż opisano i dużo za małe . Firma nie chce przyjąć zwrotu informując ,że były to rzeczy przecenione i zwrotów nie przyjmują
Uważam ,że jest to jawne oszustwo , bo wiedzą ,że wysyłają towar inny niż pokazują z taką pewnością że nie przyjmą zwrotu.
Nie zwracałabym zamówionych rzeczy gdyby były takie jak opisywane a przyszło zupełnie coś innego
Dalej oczekuję od firmy przyjęcia zwrotu i zwrotu środków na konto
Za późno przeczytałam komentarze o firmie bo nie popełniłabym błedu zamawiania u nich
Firma miła być z Polski i wszystko miało być zgodnie z prawem
Mimo takich złych praktyk sklep działa i dalej oszukuje ludzi czyli wysyłamy co chcemy bo i tak nam tego nie zwrócą
R.B.
brak zwrotu środków za zwrócony towar- zakup interDo dnia dzisiejszego (5.02.2024) nie otrzymałam należności wynikającej z odstąpienia od umowy zawartej na odległość, skierowanego przeze mnie dnia 11.01.2024, dotyczącego zakupu towaru Damska kurtka narciarska Zanzibar, Rozmiar: damski XL/XXL (zamowienie2022883 z dnia 31.12.2023), kwoty 749zł, z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 25.-01.2024 . Wysłałam 29.01, 30.01 oraz 1.02 - maile z pytaniem kiedy nastąpi zwrot środków(1.02- juz mailowe wezwanie do zapłaty)- brak odpowiedzi na maile. Jedyną odpowiedż jaką otrzymałam to dnia 22.01 na mojego maila z dnia 19.01 inf, że wszystko dotarło i jest ok i że pieniądze otrzymam do końca w/w tygodnia.
Brak zwrotu środków za nie odbytą wizytę Zwrot środków miał być do 14 dni. Dzisiaj mija 19 dzień ,a środków brak. Z mojej strony jest kontakt mailowy oraz telefoniczny. Przychodnia na maile nie odpowiada, a telefonicznie zbywają mówiąc że potwierdzenie wyślą na maila. Potwierdzenia i pieniędzy brak. Wizyta została dwukrotnie odwołana przez lekarza bez żadnej informacji: dlaczego. Wizyta miała być telefoniczna/wideo więc za wcześniejszą opłatą, wizyta została odwołana jeszcze w ten sam dzień. Żądam zwrotu swoich pieniędzy w wys. 180zł.
Nie polecam korzystania z usług w tym miejscu.
Niedostarczony produkt, brak zwrotu pieniędzy 18 grudnia zakupilam na stronie: houseofbeauty.com.pl produkty firmy Shellac na kwotę 261,81 zł.
Do dzisiaj nie dostałam paczki. Kontakt mailowy jest utrudniony, telefon do kontaktu podają tylko z Wielkiej Brytanii, który w sumie też nie odbierają. W styczniu pytałam co sie dzieje z paczka, odpisali ,że dostawy są opóźnione, więcej informacji mailem nie dostałam. Pisałam z nimi na messengerze firmowym, gdzie powiadomili,że paczka została zagubiona. W związku z tym poprosiłam o zwrot pieniędzy. Pani z obsługi poinformowała, że zgłoszenie o zwrot zostało zarejestrowane 21 stycznia, i w ciągu 5 dniu roboczych otrzymam zwrot. Niestety, nie otrzymałam zwrotu, ani informacji mailem o zwrot pieniędzy. Płatność była dokonana przez Payu na raty. Niestety, po ponownym zapytaniu na messengerze i na mailu, już nie dostałam żadnej informacji, kontakt ze sklepem się urwał.