Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-10 godz: 16:24Publiczna
Rozwiązana
Lekceważenie klientaFirma DHL odmawia odpowiedzi o określenie odpowiedzialnego za łączenie zakupów od różnych dostawców w jedną przesyłkę, odpowiedzialnego za odesłanie przesyłki do nadawcy. Korespondencję zamiast odpowiedzi na pytania za każdym razem kończą "Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie dotyczące przesyłki zostało zakończone. Jeśli chcesz nam przekazać dodatkowe uwagi, prosimy o ponowną rejestrację zgłoszenia na www.dhl24.pl." I tak za każdym pytaniem, aby chciało się napisać "dookoła." Dotychczas jedynie uzyskałem porozumienie to posługiwanie się numerem JJD000030185064000005960704 wymaganym przez firmę e-commerce, a nie numerem wewnętrznym nadawanym przez DHL 27201817244. Przez takie praktyki straciłem możliwość odzyskania pieniędzy czy od firmy e-commerce czy też od DHL.
2024-02-10 godz: 16:05Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu gotówkiZamówiony towar nie dotarł, po kilku tygodniach i wielu monitach, poinformowano mnie, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i poproszono o podanie mojego nr. konta, co natychmiast uczyniłam. Mijają 3 tygodnie i pomimo kolejnych monitów, zwrot gotówki nie nastąpił. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki za niezrealizowane zamówienie.
2024-02-10 godz: 12:04Publiczna
Zamknięta
Łamanie Prawa Konsumenta przez HebeZłożyłam zamówienie 07.01.2024 po 3 dniach roboczych otrzymałam nie swoje zamówienie przez pomyłkę firmy hebe przy przyklejaniu etykiet. Dostałam informacje na infolini że gdyż wyślę paczkę którą dostałam oraz Pani która dostała moje zamówienie odeśle paczkę na magazyn, firma zamieni paczki by każdy otrzymał swoje zamówienie. Nie dostałam żadnej informacji zwrotnej. Po ponad tygodniu czyli 17.01.2024 napisałam e-maila do pomoc@hebe.pl z pytaniem kiedy otrzymam swoje poprawne zamówienie jednak odpowiedzi się nie doczekałam. 22.01.2024 zadzwoniłam na infolinie by zapytać kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia. Otrzymałam informacje że moje zamowienie dalej nie zostało odebrane Pani która je otrzymała, ale ze nastąpi to jeszcze w tamtym tygodniu. Minął ponad tydzień ja dalej nie dostałam żadnej informacji ani swojego zamówienia. Oczywiście dalej bez żadnej od firmy informacji. Zadzwoniłam 26.01.2024 kolejny raz na infolinie i dostałam informacje o zwrocie pieniędzy za zamówienie oraz że obie przesyłki trafiły na magazyn, ale nie wyślą mi mojego zamównienia tylko zwrócą pieniądze. Zależało mi na tych produktach od samego początku gdyby tak nie było to bym nie składała zamówienia. Powiedziałam że nie chce zwrotu pieniędzy tylko produkty za które zapłaciłam, jednakże Pani powiedziała że to niemożliwe ponieważ nie mogą na nowo skompletować mojego zamówienia mimo że jeszcze przed chwila Pani powiedziała ze moje poprawne zamowienie które zostało wysłane do innej osoby wróciło na magazyn to jakim cudem nie mogą skompletować zamówienia. Pani z infolini nie widziała co mi odpowiedzieć dlatego podałam Pani numer mojego rachunku bankowego i zapytałam w jaki sposób moje złożyć reklamacje. Dostałam informacje że tylko za pośrednictwem ich e-maila pomoc@hebe.pl. Po zakończeniu rozmowy złożyłam reklamacje na podany e-mail opisałam moją sytuacje i wysłałam. Mamy dziś 10.02.2024 do dnia dzisiejszego nie dostałam odpowiedzi dalej na reklamacje mimo iż w regulaminie na stronie Hebe jest napisane iż firma ma 14 dni na odpowiedz i ustosunkowanie się do niej, ale co najważniejsze do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy a w regulaminie jasno jest napisane ze również mają na to 14 dni. Od firmy Hebe oczekuje produktów które zamówiłam na których mi bardzo zależało, również dlatego iż w tamtym czasie obowiązywała bardzo duża promocja a teraz te kosmetyki są dużo droższe oraz rekompensaty w postaci karty podarunkowej na zakupy za niewzięcie odpowiedzialności za swoją pomyłkę, za niedotrzymanie terminów o których mowa w regulaminie ich firmy, za moje ponad miesięczne czekanie na zamównienia, za blokowanie moich pieniędzy i najważniejsze, za brak jakiegokolwiek podejścia do rozwiązania sprawy tak aby każdy był zadowolony. (Załączam również screena z e-maila w którym jasno jest pokazane że po pisaniu do nich nie dostałam żadnej odpowiedzi oczywiście oprócz automatycznej informacji ze „przyjęli Moje zgłoszenie”)
2024-02-10 godz: 11:35Publiczna
Rozwiązana
Nie dostarczenie zamówienia Dwa miesiące temu zamówiłam na stronie projektormini.com projektor do oglądania filmów. Od tego momentu mimo opłaty zamówienia nie otrzymałam żadnych informacji o paczce, pisałam wielokrotnie meile w sprawie paczki na co nie dostałam żadnej odpowiedzi ,poprosiłam znajomą by ze swojego meila napisała do sprzedawcy i wtedy uzyskała odpowiedź że wszystko znajduje się w regulaminie strony. Jest to zwykły [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]który za nic ma swoich klientów, ponadto reklamuje się na tik toku gdzie w komentarzach można przeczytać jak wielu ludzi również jak ja nie otrzymało swojej paczki. Liczę że ktoś nareszcie zrobi z nim porządek i otrzymam stracone pieniądze tak jak wielu innych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-02-10 godz: 09:54Publiczna
Rozwiązana
Porozumienie Witam, pisałem również dziś do firmy tej na reklamacja.pro@gmail.com w celu informacyjnym jak wszyscy inni. Kupiłem projektor w przedsprzedaży, jednakże chce odstąpić od umowy, z przyczyn dobrze znanych. Oferuję, abyśmy się porozumieli, tzn. dokonacie mi zwrotu 161.99 PLN a ja zapominam o sprawie, niczego nie nagłaśniam w sieci, tylko zachowam to dla siebie. Wg mnie to bardzo korzystne i rozsądne warunki dla was i dla mnie.
2024-02-10 godz: 08:56Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z opisem a zwrot na mój kosztDzień dobry, zwracam się z prośbą o rozstrzygnięcie sprawy zwrotu towaru niezgodnego z opisem na stronie. jakiś czas temu dokonałem zakupu błotnika rowerowego który na zdjęciach miał kolor czarno-biały natomiast kolor który otrzymałem jest czarno-zielony wtedy na zdjęciach zamieszonych na stronie nie było takiego koloru sprzedający twierdzi że towar jest ok i jak chcę zwrócić to na własny koszt. oczywiście mogę to zrobić bo kwoty za produkt i zwrot są małe ale w tym sporze bardziej chodzi mi o poważne traktowanie klienta niż o pieniądze. Już od dłuższego czasu piszę do nich w tej sprawie i ciągle słyszę jakieś tłumaczenia że to wina producenta bo nie dał nowych zdjęć itp? ale widzę że jednak udało się umieścić zdjęcie takiego błotnika jak dostałem czyli czarno zielonego więc jednak zdjęcia były. https://www.szumgum.com/blotnik-przedni-ass-savers-mudder-czarny.html Oczekuje od firmy że wezmą zwrot na siebie ponieważ dostałem towar niezgodny z opisem na stronie.
2024-02-09 godz: 19:23Publiczna
Rozwiązana
Niezrealizowane zamówienie 23.12.2023 złożyłam zamówienie i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia pisałam o zwrot pieniędzy i również nic .bez odzewu proszę mi pomóc odzyskać pieniądze.J.M.
2024-02-09 godz: 13:49Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 855 [tytuł zmieniony przez moderatora]witam zamówiłem projektor za tiktoku od wyżej wymienionej firmy i po dziś dzień nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy ani towaru od 16 stycznia kiedy złożyłem zamówienie i zapłaciłem 161,99zł jawny [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] NIP firmy prawdopodobnie fałszywy zero kontaktu miejsce zamieszkania i firmy też fałszywe żądam zwrotu swoich pieniędzy
2024-02-09 godz: 11:39Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.R.
OszustwoNumer paczki DPD zostałam oszukana przyszła do mnie paczka pobraniowa na kwotę 200 zł z firmy Hosolu-Pol ul Husarii 22 05- 230 Kobyłka w środku były chińskie buty których nie zamawiałam jest to dla mnie wyłudzenie gdyż zostałam już raz naciągnięta zakupując kredki których nie otrzymałam i wtedy również otrzymałam buty ale nie zgłaszałam tego nigdziej niestety w chwili obecnej nie podaruje uważam że nie jestem jedyną proszę o rozpatrzenie oraz porade
2024-02-09 godz: 11:07Publiczna
Rozwiązana
Crystal Beauty sp.z.o.o http://allewow.pl/Dzień dobry, Zamówiłam kawiarkę. Opłata 109 PLN. Kawiarka nie została wysłana. Zwrot środków także nie nastąpił. Pozdrawiam,