Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-20 godz: 10:50Publiczna
Rozwiązana
dywanikiKupiłem dywaniki samochodowe .Towar otrzymałem niezgodne z zamówieniem mało że kolor zupełnie inny to przeciwność tego jaka była oferta . To do niczego się nie nadaje .Badziew, kawałek szmaty Oczekuję zwrotu pieniędzy .te szmaty oczywiście odeślę .Tylko gdzie?
2024-02-20 godz: 08:26Publiczna
Rozwiązana
Brak kontaktu, brak zwrotuZamówienie dokonane i opłacone 20 grudnia. Brak kontaktu z firmą. Mimo wielu prób kontaktu to tylko raz odpisała mi Pani, że mają dużo zamówień i się nie wyrabiają. Niestety później kontakt się urwał (po jednym emailu od nich). Próbowałam prosić o zwrot pieniędzy i niestety bez skutku. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2024-02-19 godz: 23:24Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu gotówki za odesłany towar Nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy za odesłaną torebkę od stycznia oczekuję zwrotu gotówki inaczej zgłaszam sprawę na policję
2024-02-19 godz: 20:14Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.P.
Odszkodowanie tytułem uszkodzenia paczkiFirma Inpost odrzuciła wypłatę odszkodowania. Paczka którą wysłałem paczkomatem została otwarta, zniszczona, niekompletna tj.czesciowy brak zawartości. Do tej pory została złożona reklamacja która została odrzucona ponieważ InPost twierdzi że cała paczka została dostarczona. Oczekuje wyplatany należnego mi odszkodowania za nie terminową dostawę, zniszczenie paczki oraz nie kompletność tej paczki.
2024-02-19 godz: 18:00Publiczna
Rozwiązana
Zwrot płatności za przeniesieniony koncertZ powodu przesunięcia terminu koncertu muzyki Jamesa Hornera proszę o zwrot płatności w wysokości 796pln na konto wskazane w wielokrotnych mailach do firmy Trinity. Firma cały czas lakonicznie odpisuje na jakiekolwiek wiadomości związane ze sprawą nie informując o tym kiedy zwrot zostanie wykonany. Pan Sowa podobno odpowiedzialny za zwroty milczy a Pani która odpowiada nie jest w stanie udzielić żadnej informacji. Do tej pory nie zostały podjęte żadne sensowne działania ze strony firmy.
2024-02-19 godz: 17:21Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie opłacone 1.12.2023roku nie zostało zreaMoje opłacone zamówienie z dnia 1.12.2023 do tej pory nie zostało zrealizowane. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu nie podjęto żadnych kroków ze strony firmy. W mailach proszono mnie o cierpliwość. Czuję się oszukana I okradziona. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2024-02-19 godz: 13:37Publiczna
Zamknięta
Źle wykonany montażMontaż kuchni wykonany z wieloma błędami, bo wielu ale to wielu sporach z IKEA i odrzucaniu reklamacji w końcu przyszła firma aby zobaczyć szkody. Nakrzyczeli na mnie i obrażali i powiedzieli że to nie do reklamacji. Chcę naprawy ze strony ikei. Plików dodać nie mogę bo są za duże, a mam tam wszystko opisane.
2024-02-19 godz: 11:30Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotów środków20 stycznia 2024 roku zamówiłam i opłaciłam komplet welurowy za 234,00 PLN. 25.01 wysłałam zapytanie o termin realizacji ze względu na plany wyjazdowe- otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry Pani Beato, Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu.Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie. Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. Kamila -Stone Skirts. 5 lutego ponownie wysłałam maila z zapytaniem o przewidywanym terminie wysyłki, ponieważ na stronie nie było informacji o realizacji zamówienia. tego dnia otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry Pani Beato, Dziękuję za wiadomość. W związku z przeciągającymi się terminami opóźnień, kierownik produkcji całkowicie zmienił procesy i styl pracy, co się wiąże z chronologicznym wysyłaniem zamówień według daty. Niestety żadne z zamówień nie może zostać wysłane poza kolejnością. Przepraszamy, że przez tak długi czas nie otrzymała Pani zamówienia mimo obietnic, robiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby każdą klientkę obsłużyć jak najlepiej i jak najszybciej, jednak nie zdało to egzaminu, w związku z tym, odgórną decyzją kierownika jest zmiana trybu produkcji i wysyłki, która raz na zawsze rozwiąże problem z opóźnieniami. Wysyłka Pani zamówienia odbędzie się maksymalnie do końca czwartego tygodnia lutego. Bardzo nam zależy, aby mogła Pani cieszyć się naszym produktem i zapewniam, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby wysłać zamówienie najszybciej, jak tylko jest to możliwe. Raz jeszcze, z całego serca najmocniej przepraszamy. Zrozumiemy, jeśli zechce Pani zrezygnować ze złożonego, aktualnego zamówienia, jednak będzie nam niezmiernie miło, gdy pozwoli nam Pani na dalszą realizację. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam, Kamila- Stone Skirts. Dodatkowo zapytałam sie- jak wyglada rezygnacja z zamówienia- otrzymałam informacje, że wystarczy mail. wobec powyższego wysłałam maila: Jeszcze raz dziękuję za informację, rezygnuję z zakupu i proszę o zwrot kwoty w taki sam sposób jak została przekazana. Mam nadzieję że okres oczekiwania na zwrot środków będzie krótszy niż oczekiwanie na produkt. Szkoda, bo faktycznie zdjęcia Państwa produktów są bardzo ładne, a i dobra opinia w internecie skusiła do zakupu. Z poważaniem B.R.A. Otrzymałam informacje , że zamówienie zostało anulowane. Odpisano mi : Pani Beato, Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności. Pozdrawiam, Kamila- Stone Skirts 10 lutego wysłałam ponownie maila z zapytaniem co ze zrotem należności , otrzymałam informacje, ze maja na to 14 , dni. ponownie 18.02. wysłałam maila o treści: Dzień dobry , jutro mija 14 dni od rezygnacji z zamówienia. w dalszym ciągu brak przelewu na konto. Zamówienie było 20.01. Po braku realizacji zażądałam zwrotu gotówki. W dalszym ciągu brak zwrotu.. Jak zorientowałam się z facebooka jest to często Państwa stosowana praktyka, która kwalifikuje firmę do zgłoszenia do biura ochrony konsumenta i w przypadku braku zwrotu środków do prokuratury w związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa i wyłudzaniem . Proszę o poważne potraktowanie mojego upomnienia i ponaglenia zwrotu moich pieniędzy, po raz pierwszy spotykam się z tak nieuczciwymi praktykami . Niestety, nikt z firmy nie odpowiedział na maila, wobec powyższego zdecydowałam się na kontakt z Państwem i opisaniem sprawy. Bardzo proszę o pomoc w sprawie, zwłaszcza, że spotkałam się z negatywnymi opiniami w sieci, opisującymi analogiczne zachowania sprzedawcy- nota bene- bardzo trudno dotrzeć do tych negatywnych opinii, ponieważ jest selekcja opinii na instagramie czy facebooku i nie można ich przesłać bezpośrednio, tylko przez pocztę właścicielki firmy. powoduje to wprowadzenie w błąd konsumentów, bo widza tylko pozytywne opinie. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu zapłaconych srodków. Dziękuję B.R.A.
2024-02-19 godz: 11:25Publiczna
Otwarta
Reklamacja26 listopada 2023 zamówione zostało podświetlone lustro w sklepie internetowym. Przesyłka odebrana w paczkomacie kompletnie zniszczona. Całe lustro pobite. Nie wiem czy mogłaby to być wina przewoźnika, ponieważ było wciśnięte na siłę. Czy wina dostawcy, bo źle zapakował bądź wysłał nieodpowiednią formą dostawy. W każdym bądź razie obie te instytucję odwróciły się od problemu, ignorując bądź odpowiadając odmową na reklamację. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Pani, która prowadzi moją sprawę w sklepie Santi, nie odpowiada na maile. Oczekuję, aby sprzedawca zwrócił mi pieniądze za wadliwy towar. Do wiadomości dołączam zdjęcia towaru podczas wyciągania z paczkomatu.
2024-02-19 godz: 11:12Publiczna
Rozwiązana
brak możliwości odstąpienia od umowy kredytuZakupiłem towar (12.12.2023) na kredyt w sklepie Skylark poprzez Santander Consumer, który okazał się wadliwy. Zwróciłem go w ciągu tygodnia (18.12.2023). Sprzedawca nie zamknął umowy z bankiem, a ja nie zdążyłem wysłać do banku wniosku o anulowanie kredytu w ciągu 2 tygodni, bank telefonicznie doradzał mi, aby to sprzedawca to zrobił. W efekcie złożyłem odstąpienia od umowy, kredyt jest aktywny, nie posiadam towaru, bank nie może pomóc i nie odpowiada na listy, a sprzedawca odmawia rozmowy i w korespondencji twierdzi, że to bank powinien anulować kredyt. Dodatkowo, mimo iż niejednokrotnie dzwonię i wysyłam do nich obu otwarte listy, nie nawiązują ze sobą kontaktu w tej sprawie.