Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-19 godz: 11:12Publiczna
Rozwiązana
brak możliwości odstąpienia od umowy kredytuZakupiłem towar (12.12.2023) na kredyt w sklepie Skylark poprzez Santander Consumer, który okazał się wadliwy. Zwróciłem go w ciągu tygodnia (18.12.2023). Sprzedawca nie zamknął umowy z bankiem, a ja nie zdążyłem wysłać do banku wniosku o anulowanie kredytu w ciągu 2 tygodni, bank telefonicznie doradzał mi, aby to sprzedawca to zrobił. W efekcie złożyłem odstąpienia od umowy, kredyt jest aktywny, nie posiadam towaru, bank nie może pomóc i nie odpowiada na listy, a sprzedawca odmawia rozmowy i w korespondencji twierdzi, że to bank powinien anulować kredyt. Dodatkowo, mimo iż niejednokrotnie dzwonię i wysyłam do nich obu otwarte listy, nie nawiązują ze sobą kontaktu w tej sprawie.
2024-02-19 godz: 10:41Publiczna
Rozwiązana
brak możliwości odstąpienia od umowy kredytuZakupiłem towar (12.12.2023) na kredyt w sklepie Skylark poprzez Santander Consumer, który okazał się wadliwy. Zwróciłem go w ciągu tygodnia (18.12.2023). Sprzedawca nie zamknął umowy z bankiem, a ja nie zdążyłem wysłać do banku wniosku o anulowanie kredytu w ciągu 2 tygodni, ponieważ bank telefonicznie doradzał mi, aby to sprzedawca to zrobił. W efekcie złożyłem odstąpienia od umowy, kredyt jest aktywny, nie posiadam towaru, bank nie może pomóc i nie odpowiada na listy, a sprzedawca odmawia rozmowy i w korespondencji twierdzi, że to bank powinien anulować kredyt. Dodatkowo, mimo iż niejednokrotnie dzwonię i wysyłam do nich obu otwarte listy, nie nawiązują ze sobą kontaktu w tej sprawie.
2024-02-19 godz: 08:17Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.P.
Reklamacja obuwiaZareklamowane zostały buty, które uległy rozklejeniu. Zauwazyłam rozklejenia w dwóch miejscach z czym udałam się do sklepu stacjonarnego celem zareklamowania obuwia. Przy składaniu reklamacji zauważyłam, że obuwie rozkleja się w wielu miejscach i za radą radą ekspedientki powodem mojej reklamacji były liczne rozklejenia obuwia. W związku z tym, że rozlejenia były liczne- moim żądaniem był zwrot środków finansowych. Dane na formularzu reklamacyjnym wypisałam sama na prośbę osoby przyjmującej reklamację w dniu 05.01.2024. Po miesiącu nie otrzymałam żadnej informacji o statusie mojej reklamacji, więc postanowiłam skontaktować się telefonicznie w salonem Deichmann. Otrzymałam informację, że sms z decyzją został wysłany dniu 11.01.2024 a propozycją sklepu jest naprawa obuwia, co nie było zgodne z moimi żądaniami a takowego SMS w ogóle nie otrzymałam. Propozycją Pani z którą miałam przyjemność rozmawiać była wizyta w sklepie stacjonarnym celem złożenia odwołania i tak też zrobiłam. Po moim pojawieniu się w sklepie zastępca kierownika stwierdził, ze nie widzi powodu dla którego miałabym składać takowe odwołanie, ponieważ i tak ostatnie ono przez nich odrzucone, a po moim pytaniu dlaczego nie otrzymałam sms z decyzją w sprawie reklamacji okazało się, że Panie nie umiały odczytać numeru telefonu i sms został wysłany pod błędny numer (nikt nie zweryfikował czy dane są czytelne po wypisaniu przeze mnie formularza reklamacyjnego). Odwołanie zostało przeze mnie napisane i złożone w dniu 09.02.2024 i tak jak zapowiedziano mi w sklepie zostało ono odrzucone w dniu 17.02.2024. W związku z tym, że nie otrzymałam SMS w sprawie decyzji reklamacyjnej zakupiłam obuwie w innym sklepie, ponieważ jest zima i było to dla mnie koniecznością. W tym momencie przez brak sprawdzenia danych na formularzu reklamacyjnym przez pracownika, decyzję niezgodną z moim żądaniem jestem stratna 200zł, bo gdybym dostała SMS w dniu 11.01.2024 pod prawidłowy numer to nie zakupiłabym ponownie obuwia.
2024-02-19 godz: 05:04Publiczna
Zamknięta
Brak wysłanego towaru i nie zwrócono pieniędzy 4 stycznia br zakupiłam produkt z firmy jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki ani zwrotu środków. Po kontakcie mailowym otrzymałam informację że nie ma produktu ktory zamówiłam i mam czekać na dostawę, poprosiłam o zwrot pieniędzy ale nie otrzymałam odpowiedzi zwrotnej. Z uwagi na czas oraz brak kontaktu z firmą chciałbym odzyskać pieniądze 85.44 zł z tego co widzę w Internecie nie jestem jedyną. A firmą wciąż działa i oszukuje ludzi.
2024-02-18 godz: 18:15Publiczna
Rozwiązana
Zaginiona przesyłka W dn 11 .12.2023 nadałam przesyłkę w puncie Epaka w Górze Kalwarii , o wadze 15 kg do Anglii w EVESHAM ...Paczka zawierała zabawki, książki, kosmetyki, pościel, kubek termiczny personalizowany, słodycze . Dostałam link do śledzenia drogi przesyłki. Paczka dojechała do Anglii gdzie utknęła na kilka dni zanim trafiła do adresata....Niestety trafiła paczuszka [ mała], w której był jakiś połamany sprzęt bodajże komputerowy i kable...Paczka którą wysłalam rozpłynęła się zaś w powietrzu. 8 stycznia Epaka złożyła reklamację do BOK Fedex, do tej pory żadnej odpowiedzi nie otrzymała. Ja też sama kilkakrotnie kontaktowałam się mailowo z BOK Fedex, Ci zaś odpowiadają mi że wszelkie reklamacje i żądania mam kierować do Epaki w Górze Kalwarii, co przecież już zrobiłam. Na chwilę obecną nie ma winnego zaistniałej sytuacji. Oczekuję odnalezienia zagubionej paczki, lub rekompensaty za zagubiony towar ...a ja nie usłyszałam nawet słowa PRZEPRASZAM....z poważaniem M.M. [ ewentualne dokumenty wysyłki i reklamacji do wglądu posiadam]
2024-02-18 godz: 17:35Publiczna
Rozwiązana
Zakup swetraDnia 03 lutego zamówiłam sweter kaszmirowy z golfem za 170,10 zł , który był sprzedawany w promocji 50% na stronie annakrakowbutic.com. Na stronie załączona prezentacja sweterka. Dnia 9 lutego otrzymałam przesyłkę, ale sweterek który był w paczce to kompletna tandeta w żaden sposób nie przypominająca tego z prezentacji przy zamówieniu. Przesyłka nie zawierala żadnych dokumentów w tym Formularza o odstąpieniu. Na mailu potwierdzającym moje zamówienie odpisałam że chcę zwrócić towar ponieważ jego jakość nie zgadza się z zamawianym więc proszę o przesłanie Formularza o odstąpieniu oraz podanie adresu zwrotu towaru. Odpowiedź była taka, że nie mam prawa do zwrotu bo towar kupiłam w promocji a takie są warunki zwrotu podane na ich stronie (tak rzecxywiscie jest napisane). Zaproponowali rabat 30% na następne zakupy, na moją odpowiedź że nie jestem zainteresowana rabatem i domagam się danych do zwrotu, podtrzymali swoje stanowisko zwiększając rabat do 50%. Na moją kolejną reakcję podtrzymującą żądanie umożliwienia zwrotu dostałam info, że w takim razie nic nie mogą dla mnie zrobić. W internecie do wczoraj nadal widniała reklama tego nieszczęsnego sweterka, dzisiaj jest inny ale też z 50% rabatem.
2024-02-18 godz: 16:16Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
Brak realizacji zamówienia, brak kontaktu z usługo5 lutego zostało zrealizowane zamówienie płatność tak samo. A z usługodawcom nie ma kontaktu a towar do dzisiejszego dnia nie doszedł. Numer podany na stronie jest nie aktywny a podany email nikt nie odpisuje. Kontakt przez FB tak samo nie osiągalny. Krótko mówiąc brak towaru brak pieniędzy. Oczekuje od firmy zwrotku pieniędzy. Prosze o pomoc w sprawie. Pozdrawiam.
2024-02-18 godz: 08:22Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo 12.01.24r. Zamówiłam biustonosz od firmy Glammering. Zamówienie on line i plantować od razu z góry . Do dziś nie otrzymałam swojego zamównienia . Pisałam e-mail kilka razy w tej sprawie do firmy Glammering, ale nawet nikt mi nie odpowiedział . Chciałabym jakoś odzyskać pieniądze. Widzę że sklep internetowy Glammering istnieje, sprzedają swoje produkty na Amazon . Więc skoro istnieją i działają to może można odzyskać jeszcze swoje pieniądze ? Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
2024-02-17 godz: 22:59Publiczna
Rozwiązana
Brak kontaktu po wysłaniu reklamacjiPo złożeniu reklamacji i wysłania potrzebnych danych do niej jest brak reakcji z strony firmy. Proszę o zwrot pieniędzy na konto które zostało podane w e-mailu dnia 9 lutego o godzinie 19:28
2024-02-17 godz: 16:06Publiczna
Rozwiązana
Problem z kartą Google PlayW dniu 8 stycznia 2024 roku zakupiłem w salonie EMPIK przy ulicy Medweckiego 2 w Krakowie kartę podarunkową Google Play za kwotę 150 zł. Za transakcję zapłaciłem gotówką. W tym samym dniu, chciałem ją dodać do mojego konta google, natomiast zostałem poproszony o udzielenie więcej danych tj: dowód zakupu karty oraz zdjęcie przodu i tyłu karty. Wszystko to zostało wypełnione i dodane w formularzu. Po kilku dniach otrzymałem wiadomość zwrotną z google, że karta nie może zostać zrealizowana. Próbowałem jeszcze kilka razy zgłaszać powyższy fakt do google natomiast za każdym razem efekt był ten sam. Próbowałem kontaktu z Biurem obsługi EMPIK telefonicznie i uzyskałem wiadomość, że muszę zgłosić się do salonu w którym karata została zakupiona by złożyć reklamację. W salonie EMPIK usłyszałem że są tylko pośrednikiem sprzedaży i nie mogą przyjąć ode mnie reklamacji gdyż to nie jest ich wina. Otrzymałem jeszcze numer tel (22 207 19 00) by zgłosić fakt do google. Od google otrzymałem widomość iż mam reklamować kartę w salonie EMPIK gdyż to oni byli sprzedawcą. Ponownie udałem się do salonu EMPIK, w którym zakupiłem przedmiotową kartę, gdzie ponownie usłyszałem że nie mogą przyjąć ode mnie reklamacji gdyż są tylko pośrednikiem. Po rozmowie przyjęto ode mnie reklamację, lecz po kilkunastu minutach otrzymałem e-mail iż reklamacja nie może być przyjęta. Chciałbym otrzymać zwrot gotówki gdyż cała ta sytuacja jest bardzo uporczywa, denerwująca, i czuje się oszukany przez sprzedawcę.