Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-21 godz: 12:46Publiczna
Rozwiązana
Brak możliwości odstąpienia od umowyzachęcony 14 dniowym okresem próbnym, 11 lutego wykupiłem roczną subskrypcję. Niestety wszystkie książki które chciałem słuchać, okazały się dodatkowo płatne. Następnego dnia napisałem maila, w którym napisałem że chcę odstąpić od umowy podpisanej na odległość. Po 4 dniach braku odpowiedzi postanowiłem zadzwonić pod numer podany na stronie. Okazuje się, że nie jest to prawdziwy numer kontaktowy. Przy kolejnej próbie kontaktu telefonicznego zostałem poinformowany że postanowienia regulaminu wykluczają możliwość odstąpienia od umowy. Co z 14 dniowym okresem próbnym? Czy takie zapisy nie są nielegalne? Pan z którym rozmawiałem powiedział że przekaże moją sprawę dalej, ale jestem pewien że to jedynie gra na zwłokę, by upłynął termin 14 dni.
2024-02-21 godz: 11:36Publiczna
Rozwiązana
Problemy z rozliczeniem wynajmuWynajmując mieszkanie przez MZURI pod koniec wynajmu przyszla odebrac mieszkanie M B z MZURI. Pani M spisała raport odbioru lokalu, który musiałem podpisać ale nie miałem do wglądu co podpisuje. Dopiero później na email dostałem co podpisałem, wcześniej podano mi tylko na tablecie pola do podpisu. Mieszkanie miało na ścianach plamy po poprzednich lokatorach, o czym informowałem właściciela i powiedziałem ze jak się będę wyprowadzać to będzie trzeba coś z tym zrobić. Na email dostałem rozliczenie wynajmu, gdzie miało również być rozliczenie rachunków. Okazało się że firma obarczyła mnie kosztami malowania, pomimo że ślady użytkowania były już po poprzednich lokatorach. Dodatkowo obciążono mnie kosztami sprzątania 400zł, pomimo że mieszkanie było sprzątane na co mam świadka, jednak w protokole który mi podano wpisano takowy fakt bez mojej wiedzy. Kolejna sprawa to rozliczenie za rachunki, do dzisiaj nie podano mi konkretnych rozliczeń. Płaciłem stałą kwotę za media, i w umowie miałem napisane że w razie kiedy kwota nie będzie wystarczająca muszę niezwłocznie uregulować różnicę, przez dwa lata wynajmu firma nie odzywała się na temat niedopłaty, jednak po dwóch latach okazuje się że mam 900zł niedopłaty za media. Więc jak to jest że nie nikt wcześniej nic nie mówił a nagle muszę dopłacić ze swojego portfela 900zl. Obiecano mi dokładne wyliczenia od firmy a jedyne co dostaje to jakieś excele z kwotami które nie wiadomo gdzie mają poparcie. Okazało się dodatkowo że ostateczne rozliczenie jest na podstawie prognozy a nie rzeczywistych rachunków. Aktualnie zastraszono mnie że jestem zgłoszony do KRD, i komunikacja jest jednostronna, oni mają swoje wymagania co do mnie, a kiedy ja chce rzetelne dane to nie dostaje żadnej odpowiedzi, kaucje mi zabrano wątpię że ją zobaczę a teraz każą mi dopłacić ponad 1700zł, na podstawie swoich danych z rozliczenia. Dodatkowo np otrzymując informację o wpisie do KRD, kwota ta już jest inna i wynosi ponad 1600zł, co jest już inna kwotą. Zatem jakbym zapłacił od razu te 1700zł to by mi byli rzekomo dłużni 100zł, ale skąd bym się o tym dowiedział. Czuje się bezsilny, mam wrażenie że oni mogą wszystko a mi nie przysługuje nic, oni są dużą korporacja i żerują na mojej niemocy. Ponadto na początku wynajmu była usterka o której mnie nie poinformowano, popsuty grzejnik który ciekł. Wada ukryta która zaniżała standard mieszkania, przez dwa lata dopraszałem się aby naprawiono grzejnik który nie działa, i wstawiono płytkę bo jedyne co było to dziura w ścianie, z tego powodu ja nie otrzymałem żadnego zwrotu ani ulgi, a sam musiałem się dopraszać przez dwa lata i nie było naprawione. Dopiero przed moją wyprowadzką naprawiono to aby nowy lokator miał zrobione. Zatem właściciela nie obchodził stan mieszkania, a mnie pociągnął do opłat kiedy dla niego to było wygodne. Ponadto mam wątpliwości czy odpowiednie rozlicza on swoje kilka mieszkań z urzędem skarbowym. Załączam również rozmowę gdzie właściciel ewidentnie ma gdzieś stan mieszkania, ponieważ już zdenerwowany powiedziałem że się odezwę jak już łazienka zajedzie wilgocią na co on mi życzy miłego wieczoru, tak nie zachowuje się osoba której zależy na stanie mieszkania. Pomimo tego dalej prosiłem i się kontaktowałem aby to zrobić z miernym skutkiem. Ponadto można wyczytać wiele informacji na temat praktyk stosowanych przez firmę napisanych przez innych, więc to nie jest jedyny przypadek.
2024-02-21 godz: 10:18Publiczna
Rozwiązana
Anulowane zamówienie przez sprzedającego pomimo prOtrzymałam od sprzedawcy treść vidaXL Europe B.V. Marykinglseystraat 1, 5928 SK Venlo, Holandia, NL820055220B01 Dotyczy zamówienia z dnia 18.02.2024 r., nr [40101876759905-A] (dalej: „Zamówienie”) Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu Działając w imieniu vidaXL Europe B.V. (dalej: „Sprzedawca”), sprzedającego na internetowej platformie handlowej dostępnej pod domeną internetową www.empik.com (dalej: „platforma handlowa”), na podstawie art. 84 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (dalej „k.c.”), niniejszym oświadczam, że Sprzedawca uchyla się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu w dniu 18.02.2024r. dotyczącego potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, a tym samym sprzedaży produktu/produktów objętych zamówieniem, w liczbie sztuk wskazanych w Zamówieniu. W chwili składania ww. oświadczenia woli Sprzedawca działał pod wpływem błędu co do ceny produktu/produktów objętych Zamówieniem. Błędna cena sprzedaży produktu/produktów była aż o 70% niższa od ceny prawidłowej. Cena produktu/produktów wskazana na platformie handlowej w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości wskazywała na błąd i to na tyle rażący i oczywisty, że kupujący z łatwością mógł go zauważyć porównując oferty sprzedaży produktu/produktów u innych sprzedających lub oferty sprzedaży podobnych towarów dostępnych na rynku (wartość rynkowa produktu/produktów jest istotnie wyższa), a nawet bez dalszego sprawdzania, kierując się jedynie zasadami logiki i doświadczenia życiowego. Dodatkowo opisowi produktu/produktów nie towarzyszyła jakakolwiek informacja o przecenie, promocji lub wyprzedaży produktu/produktów. Błędna cena produktu/produktów była efektem błędu ludzkiego. Powyższe wskazuje, że błąd co do ceny produktu/produktów był istotny i oczywisty. Sprzedaż produktu/produktów po błędnej cenie nie była zamierzona przez Sprzedawcę i w oczywisty sposób naraża Sprzedawcę na stratę. Gdyby Sprzedawca nie działał pod wpływem błędu, nie umieściłby w informacji dotyczącej sprzedaży produktu/produktów treści narażającej go na powstanie szkody majątkowej. Gdyby Sprzedawca nie działał pod wpływem błędu, nie złożyłby oświadczenia woli dotyczącego potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji i sprzedaży produktu/produktów za wyżej wskazaną błędną cenę, która rażąco odbiega od wartości rynkowej. Z poważaniem, vidaXL Europe B.V. Nie zgadzam się z niby nie świadomym wystawieniem towaru. Sprzedawcę dnia 18.02.2024 wystawił kilkanaście przedmiotów (z ograniczeniem czasowym lub ilością sztuk) za pomocą platformy sprzedażowej empik. Wysłałam wiadomość zwrotną z żądaniem wysłania zamówionego przedmiotu. Na tą wiadomość nie otrzymałam odpowiedzi, empik wysłał mi spowrotem pieniądze. Sprawę ponownie zgłosiłam do empiku podając w wątpliwość zasłanianie się w/w przepisami. Gdyż zrobili promocję na cały swój asortyment. Bez mojej zgody empik zwrócił mi pieniądze za drapak. Proszę o stawienie się w mojej sprawie, by sprzedawca wywiązał się z zawartej umowy.
2024-02-21 godz: 10:15Publiczna
Rozwiązana
NIEZREALIZOWANIE ZAMÓWIENIASprzedawca nie zrealizował zamówienia po wiążących go według regulaminiu 96h. Zamówienie zostało opłacone przez blik, Sprzedający nie odpowiada na maile od 16.02 Zamówienie zostało złożone 13.02 Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków wpłaconych na kont z którego płatność została zrealizowana.
2024-02-21 godz: 08:35Publiczna
Rozwiązana
Zakup W dniu 07.01.2024 dokonałam zakupu i zapłaciłam za 2 sztuki biustonoszy i od tego czasu brak towaru i kontaktu z sprzedającym strona internetowa przestała działać.Brak możliwości kontaktu z sprzedającym.
2024-02-20 godz: 20:45Publiczna
Rozwiązana
glukometr nieinwazyjny fmy Omron4 stycznia zamówiłam pulsometr beziwazyjny fmy Omron .Przysłano mi 17 stycznia pulsometr o 5xmniejszej wartości bez baterii i bez żadnej faktury.Adres nadawcy mało czytelny.Zapłaciłam 191zł. Mimo,że dokonałam zwrotu z poprawnie wypełnionym formularzem przesyłka wróciła z powrotem. Oczekuję zwrotu pieniędzy .
2024-02-20 godz: 18:22Publiczna
Rozwiązana
Uszkodzona paczka Dziś dotarła do mnie figurka od waszej firmy która była rozbita w załączniku wysyłam zdjęcia. Proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy. Pozdrawiam
Niedostarczenie zamówienie oraz odmowa zwrotuDnia 20.02.2024r. dokonałam za pomocą aplikacji Bolt Food zamówienia na kwotę 93.94 z dostawą do domu. Adres został ustalony. Ustawiłam go w aplikacji oraz dodatkowo opisałam w tzw. 'uwagach dla kuriera'. Kurier jednak postanowił zostawić jedzenie pod numerem 58 ((: Jest to stosunkowo daleko od numeru 13, w szczególności w obliczu tego, że jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową. Aplikacja nie posiada infolinii, sprawę zgłosiłam za pomocą ich formularza. Dostałam odpowiedź, że jakaś ich wewnętrzna pinezka lokalizacyjna była ustawiona gdzie indziej i tam kurier zostawił jedzenie. Podkreślam jednak, że ja żadnej pinezki nie ustawiłam, wpisałam wyłącznie adres (poprawnie, jest to widocznie w aplikacjach). Z kurierem nie mogłam się skontaktować ani telefonicznie ani poprzez wiadomość, nie odbierał i nie odpisywał. Ze strony aplikacji kontakt jest zerowy. Stwierdzili, że mam sobie pójść pod jakieś randomowe drzwi, pod którymi kurier zostawił jedzenie, a zwrotu środków nie otrzymam. Uważam, że jest to absurdalna sytuacja. Adres został podany poprawnie, a aplikacja dostarczyła zamówienie zupełnie gdzie indziej. Kontakt z ich kurierami jest zerowy tak samo jak z działem obsługi klienta. Po prostu przestali mi odpisywać i w żaden sposób nie ustosunkowali się do tego, dlaczego postanowili dostarczyć zamówienie pod inny adres niż ten wskazany podczas składania zamówienia. Proszę o pomoc w odzyskaniu moich środków oraz wyciągnięcie konsekwencji z zaistniałej sytuacji wobec firmy. Patrząc chociażby po ich opiniach na Sklepie Play nie tylko mnie dotknęła taka sytuacja lub inną równie nieprzyjemna.
2024-02-20 godz: 16:05Publiczna
Rozwiązana
Reklamy SMSOd pewnego czasu nastąpiła zmiana regulaminu programu lojalnościowego ,,moja biedronka" , który wymaga akceptacji otrzymywania ofert marketingowych za pośrednictwem SMS. Od pewnego czasu wręcz jestem nimi zasypywany, co uważam za bardzo uciążliwe i denerwujące, tym bardziej że nie mam możliwości z rezygnacji z tego typu nesswletera czy otrzymywana ofert marketingowych droga sms. Ponadto , wszech obecna praktyka porównywania cen z cenami w sieci LIDL , w mojej ocenie jest nie uczciwą praktyką, i stawia negatywnie tę sieć w ofertach które wysyła sieć Biedronka. Jako świadomy konsument i klient obu sieci sklepów, jest w stanie sam wyrobić sobie zdanie oraz w sposób racjonalny porównać ceny .
2024-02-20 godz: 13:04Publiczna
Rozwiązana
Niezwrócone środki16 stycznia 2024 zamówiłem produkty za sumę 638,99 z prognozowaną przez Sklep datą dostawy na wtorek 23 stycznia - czwartek 25 stycznia. 26 stycznia skierowałem do Sklepu e-mail z prośbą o aktualizację statusu i dostałem informację 29.01, że towar byłby u mnie za około dwa tygodnie. Tego samego dnia anulowałem zamówienie ze względu na dużo dłuższy niż pierwotnie czas realizacji. Od 29.01 do dziś (20.02) nie otrzymałem zwrotu pieniędzy mimo kontaktu e - mailowego i telefonicznego.