Chęć zwrócenia zamówionego towaru.Próbowałam zwrócić zamówiony towar (2 płaszcze za łączna kwotę 378 zł). Rzeczy sa fatalne jakościowo, miały być uszyte z wełny a okazały się zwykłym poliestrem! Wykonanie tez pozostawia wiele do życzenia…
Poprosiłam w mailu o formularz zwrotu oraz adres na który mogłabym odesłać zamówienie. Oczywiście adresu ani formularza nie dostałam, natomiast zaproponowano mi 20% rabat na kolejne zakupy.
Nie dostarczono zakupionych produktów13.12.2023r. kupiłam przez internet w firmie Glammering 2 biustonosze, za które zapłaciłam blikiem120,96 zł.
Do tej pory nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Strona firmy przestała być widoczna. 17.12.2024 r. napisałam na informacja@glammering.se e-mail z pytaniem dlaczego nie otrzymałam towaru.
18.12.2023 r. otrzymałam e-mail z przeprosinami i obietnicą wysyłki oraz informacją, że opóźnienia wynikają z dużej ilości zamówień
4.01.2024 r. napisałam kolejny e-mail
z pytaniem i ponagleniem
12.01.2024 r. otrzymałam kolejną odpowiedź z zapewnieniem, że wszystko będzie OK
22.01.2024 r. otrzymałam ponownie e-mail z informacją, że jak tylko uzupełnią zapasy towaru to wywiążą się z zamówienia.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru.
Jeśli będzie to potrzebne mogę w każdej chwili przekazać korespondencję mailową z tą firmą.
Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Odrzucona reklamacjaW dniu 21.02.2024 r. złożyłam reklamację materaca, powód reklamacji: dwie wybite sprężyny. Producent na materace daje 15 lat gwarancji, materac zakupiony w styczniu 2018 r. Do formularza reklamacyjnego załączyłam zdjęcia według wymagań: materac w pokrowcu i bez z widocznym bokiem dłuższym i krótszym, zdjęcia łóżka i stelaża oraz ze zmierzonym miarką rozmiarem wystających sprężyn. Reklamacja została odrzucona z powodu domniemanego nieużywania maty ochronnej lub topmateraca. Sklep stwierdził to bez żadnych podstaw i dowodów i jest to niezgodne z prawdą. Po złożeniu odwołania sklep podtrzymuje swoją decyzję. Czuję się pokrzywdzona tą decyzją, bo została wydana niezgodnie z prawdą a argumentacja jest sporym nadużyciem. Decyzja nie jest ekspercką opinią wydaną przez fachowca i została wydana jedynie na podstawie przypuszczeń i pobieżnej ocenie zdjęć. Zaznaczam, że reklamowałam wybite sprężyny. Żądam wymiany materac na nowy zgodnie z obowiązującą 15-letnią gwarancją. Spełniam wszystkie wymagania producenta dot. użytkowania materaca, w tym używanie maty ochronnej.
Oszustwo - nieuczciwa praktykaDokonałam dwóch zamówień kaszmirowych swetrów w butiku Anna Krakow. Dostarczone produkty w żadnym stopniu nie odpowiadają produktom ze zdjęć i opisom na stronie internetowej. Przysłano swetry całkowicie inne. Zgodnie z regulaminem sklepu dostępnym na stronie napisałam maile z prośba o przesłanie formularza zwrotu i adresu na jaki towar powinien zostać odesłany. Nigdy nie odesłano mi formularza. Zaproponowano część zwrotu gotówki, której nigdy nie otrzymałam. Firma nie odpowiada na kolejne maile.
Dodatkowa opłata parkingowaW dniu 20.02.2024 zaparkowałem samochód pod sklepem Biedronka w lokalizacji Kielce ul. Szydłówek Górny 6 celem zrobienia zakupów w/w sklepie. Tego dnia przez natłok spraw zawodowych nie pobrałem biletu tuż po zaparkowaniu biletu. Po kilkunastu minutach przypomniałem sobie o tej kwestii i wyszedłem aby pobrać bilet, niestety dodatkowa opłata została nałożona. Chciałem nadmienić, że jestem stałym klientem tego sklepu i zawsze stosuję się do regulaminu operatora. W załączniku paragon ze sklepu. Proszę o pozytywne rozpatrzenie anulowania dodatkowej opłaty parkingowej.
Niestety tu prośba nie została pozytywnie rozpatrzona została. Dlatego ponowiłem odwołanie jak poniżej.
Nie rozumiem skąd odmowa anulowania opłaty dodatkowej, skoro faktycznie zatrzymałem się na tym parkingu z powodu robienia sprawunków w sklepie Biedronka. Jedyną podstawą do wystawienia opłaty dodatkowej jest zabranie biletu a przecież parking dla klientów jest bezpłatny? Od momentu wystawienia opłaty do czasu mojego wyjścia ze sklepu nie minęło nawet 15 minut. Pragnę zauważyć, że Państwa pracownik tylko czyha na osoby, które zapomną zabrać bilecik, aby mógł wystawić opłatę dodatkową, ponieważ nikt nie wjeżdża w celu parkowania ale po zakupy gdyż jest tam mało miejsca. Wobec powyższego uważam, że odmowa uznania zasadnej reklamacji narusza interesy konsumenta, a opłata dodatkowa jest rażąco wygórowana (art. 484 § 1 i 2 KC). Proszę o ponowne rozpatrzenie reklamacji. Proszę o pomoc w tej sprawie, oczekuję anulowania opłaty dodatkowej. Z poważaniem
Zwrot pieniędzy za odwołany lotInformuję, że nasz lot został odwołany BEZ PODANIA PRZYCZYNY! Wobec czego domagamy się zwrotu poniesionych kosztów w kwocie 598,14 zł na podstawie przepisów Rozporządzenia 261/2004.
Dane rezerwacji:
kod potwierdzenia: MIF7NW i GF4GVC
data i numer lotu: 13.01.2024 I 16.01.2024, W6 1765
Opis sytuacji i uzasadnienie:
W dniu 13.01.2024 r. miałyśmy zaplanowany lot z Gdańska (Polska) do Alesund (Norwegia) liniami WizzAir. Lot został odwołany 22.12.2023. Dodatkowo lot powrotny WizzAir z Alesund do Gdańska zaplanowany na dzień 16.01.2024 r. również został odwołany.
Nie zaproponowano nam innego dogodnego połączenia w tych samych dniach, dlatego zrezygnowałyśmy z podróży. Wobec powyższego prosimy o zwrot kosztów biletów za loty z Warszawy do Gdańska i z Gdańska do Warszawy, kupione odpowiednio na dni 13.01.2024 i 16.01.2024. Bilety dla dwóch osób kupiłyśmy u innego przewoźnika (LOT). LOT odmówił nam zwrotu poniesionych kosztów, argumentując, że to nie z winy LOTu nie doszło do podróży między Warszawą i Gdańskiem.
Faktura za bilety LOT na kwotę 598,14 zł w załączniku.
Oto mój nr konta: [dane usunięte przez moderatora]
W związku z tym, że Wizzair odwołał nasze loty, poniosłyśmy koszty lotów z Warszawy do Gdańska i z Gdańska do Warszawy liniami lotniczymi LOT. Domagamy się zwrotu poniesionych kosztów, tj. 598,14 zł. W przypadku braku zwrotu środków, wystąpimy na drogę sądową.
zwrot kosztów zakupówŻądam zwrotu kosztów w wysokości 195 zł. za 4 biustonosze - towar koszmarny gatunkowo, błędna rozmiarówka i nie te kolory
Zwrot pieniędzyZwrotu towaru dokonałem w ustawowym terminie. Wysłałem mailem i w paczce z towarem formularz zwrotu. Brak odpowiedzi na maila, utrudniony kontakt, trzykrotna rozmowa nic nie zmienia. 18.01 mój zwrot został odebrany pod adresem wskazanym przez sprzedającego.
Brak kontaktu po zwrocie towaruBrak kontaktu po zwrocie towaru. Brak zwrotu gotówki. Sklep nie zareagował na wezwanie zwrotu.
Zwrot zakupionego tkwarhKupiłam internetowo sukienkę za 140 zł. Towar jest tragiczny jakościowo. Zwykły piekący elastor. Chciałam zwrócić towar i odzyskać pieniądze. Chciałabym poznać procedurę zwrotu.