Brak możliwości zwrotu produktów oraz odzyskan śr.Zamówiłam przez internet produkty : kardigan Fianna™ Wintermantel für Frauen- beżowy
oraz Damski Zestaw z Kapturem i Legginsami- morski niebieski.
Piszecie Państwo:
„Przedstawiamy nasz płaszcz zimowy dla kobiet – idealny towarzysz na jesień i zimę!
Ten elegancki płaszcz zimowy jest wykonany z najlepszych materiałów i zapewni Ci przytulność i styl w zimnych porach roku. Nasz nowy kardigan o luźnej dzianinie zachwyca ponadczasowym urokiem, który płynnie łączy modę i wygodę”.
W rzeczywistości to cieniutki , rzadko tkany sweterek, z całkiem sztucznego tworzywa ( nie ma nawet informacji z jakiego materiału jest zrobiony).
To samo dotyczy zestawu z legginsami: nieprzyjemny sztuczny materiał ( 95%poliester oraz 5% Spandex- materiały nie przepuszczalne, ze względu na niską higroskopijność są mało higieniczne).
Na stronie nie było wzmianki o materiale z którego wykonane zostały Państwa produkty. Czuję się oszukana. Cena oraz entuzjastyczny opis sugerowały produkty wysokiej jakości.
Zaproponowano mi bon na zakup kolejnych produktów, nie jestem zainteresowana realizacją zaproponowanego bonu na zakup innych produktów.
Poprosiłam o zwrot kwoty, jaką uiściłam, tj. 458 zł
Oczywiście chciałam odesłać firmie w/w produkty. Nie otrzymałam jednak żadnej informacji nt siedziby firmy. Cały czas otrzymuję na maila ten sam komunikat nie nawiązujący do mojej prośby.
Nie otrrzymanie towaru po zapłacieW dniu 24 lutego 2024 roku złożyłam zamówienie na kapsułki Coccolino za kwotę 54,99 wraz z przesyłką. Do chwili obecnej nie otrzymałam przesyłki ani zwrotu wpłaconej kwoty.
Reklamacja montażu zmywarkiW maju 2023 zakupiłam zmywarkę Elektrolux wraz z usługa wniesienia i montażu. W listopadzie zmywarka przestała działać i pokazał się błąd i30. Serwisant elektrolux podczas naprawy stwierdził ze przyczyną usterki było uszkodzenie mechaniczne węża odprowadzającego wodę, który został skręcony i przyciśnięty między tył zmywarki i ścianę podczas montażu zmywarki. Nie jest to objęte gwarancja, w związku z tym koszt naprawy wyniósł 370 zł. Pan [dane usunięte przez moderatora] z firmy Media Expert odpowiedział , iż nie moze ustosunkować się pozytywnie do przedstawionego żądania i że nie może potwierdzić, że usterka mechaniczna węża występowała już podczas zakupu produktu. Zmywarka została zamówiona on line wraz z usługą montażu. Monter wniósł zmywarkę do mojego domu i ją zamontował wsuwając ją pod blat w kuchni i wtedy właśnie mogło dojść do zgniecenia węża, co spodowowalo gromadzenie się mikrozanieczyszczen w tym miejscu i po kilku miesiącach zatkanie tej przestrzeni i popsucie zmywarki- tak stwierdził serwisant. Wysłałam ten opis do działu reklamacji firmy Media Expert, załączyłam opis usterki przez serwisanta, gdzie stwierdził, że przyczyną był wadliwy montaż, załączyłam też zdjęcia zgniecionego węża. Niestety pan [dane usunięte przez moderatora] stwierdził, że decyzja sprzedawcy pozostaje niezmienna, mimo iż zapytałam kto jest odpowiedzialny za wadliwy montaż zmywarki, do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi na to pytanie. Od firmy oczekuję zwrotu 370 zł za naprawę i wymianę zgniecionego węża od mojej zmywarki.
Brak zwrotu, oszustwoZamówienie nr 9596.
25 stycznia zamówiłam ciuchy na stronie internetowej vogafashion.pl
, które otrzymałam kilka dni później.
Produkty nie przypadły mi do gustu, wiec 7.02 poprosiłam o kod do nadania paczki aby zwrócić produkty. Dzisiaj jest 21.03 i mimo ze paczka dotarła między 12.02-14.02 to nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Mimo wielu prób odzyskania pieniędzy, wiadomości i telefonów z prośbą o zwrot. Do tej pory wysłałam pismo z wezwaniem do zapłaty, minął termin.
Później pismo przedsądowe, dzisiaj mija termin.
Właścicielka butiku mimo wielu telefonów, próśb odsyła, kłamie że pieniądze zostały wysłane, udaje zdziwienie że nie dotarły. Czuje się oszukana, nigdy nie zostałam w taki sposób potraktowana robiąc zakupy gdziekolwiek.
Odradzam robienie zakupów w butiku u tej pani.
Oczekuje że pieniądze , wraz z odsetkami zostaną mi zwrócone zgodnie z prawem konsumenta.
Brak zwrotu środków za zwrócony zakup Zakupiony przedmiot został opłacony i odebrany przeze mnie jednak okazał się nie właściwy .
Zgodnie z regulaminem sklepu poinformowałem sprzedającego na dostarczonym przez niego formularzu o zwrocie (29.02) sprzedawca odpisał i zwrot zaakceptował
paczka została nadana 4.03 a 5.03 była u sprzedającego.
11 z powodu braku jakiejkolwiek informacji ze strony sprzedającego wysłałem pismo z zapytaniem na jakim etapie jest zwrot nie otrzymałem odpowiedzi .
dnia 19.03 sprzedawca stwierdził ze nie wie czy paczka dotarła i poprosił o list przewozowy. I nie ustosunkował się do zadania zwrotu pieniędzy .Prosze o Natychmiastowy zwrot środków
zwrot środkówDzień dobry, wygenerowano zwrot nr 2000 do zamówienia 49596 dnia 24 stycznia 2024 r., przesyłka ze zwrotem została dostarczona 26 stycznia 2024 r., wygenerowali potwierdzenie pozytywnie rozpatrzonego zwrotu 26 lutego 2024 r. Wybrałam zwrot środków w takiej samej formie jak zapłata za zamówienie blikiem. Do dnia dzisiejszego widzę tylko nadpłatę na koncie klienta na stronie etriskelion.pl a środki nie zostały zwrócone. Kontaktowałam się przez email i telefon, na maile nie odpowiadają a telefonu nie odbierają
Sprawa nr 1120 [tytuł zmieniony przez moderatora]Słuchajcie, niestety [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i trzeba nazywać rzeczy po imieniu.
Pobiera zadatek, nie wysyła towaru...
Jednak dla wszystkich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]: zgłaszajcie sprawę w pierwszej kolejności na najbliższy komisariat Policji, a następnie gdy uzyskacie nr sprawy należy złożyć zawiadomienie do Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości powołując się na nadany na komendzie nr sprawy. Dodatkowo warto też zgłosić do CERT Polska.
Mam nadzieję, że pomogłam :)
Zwrot towaru niezgodnego z opisemFirma opisana jest jako krakowski butik modowy. Jest to wspomniane tyle razy, że nie zwróciłem uwagi, że tak na prawdę zarejestrowana jest w Hong Kongu.
Kupiłem kurtkę "zimową", która okazała się być lekką wiatrówką. Chyba nie ma co wspominać o jakości wykonania i jej faktycznym wyglądzie skoro na początku wspomniałem o jej pochodzeniu.
Przysłano mi "kurtkę" bez żadnej metki i formularza zwrotu.
Natychmiast poinformowałem sprzedawcę, że chcę zrezygnować z zakupu i poprosiłem o formularz. W pierwszej odpowiedzi dostałem propozycję rabatu na kolejny zakup.
Podziękowałem i potwierdziłem chęć zwrotu towaru, jako niezgodnego z opisem.
W kolejnej odpowiedzi poinformowano mnie, że jako towar z promocji nie podlega zwrotom.
Odpisałem, że jako zakup internetowy powinien podlegać odstąpieniu od umowy, zwłaszcza, że chciałem kupić kurtkę zimową a nie produkt na wiosnę/lato.
W załączeniu zdjęcie z oferty i zdjęcie faktycznego produktu.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Produkty niezgodne z opisem na stronie Pod koniec lutego zamówiłam w LaSagil 3 produkty z czego 2 okazały się niezgodne z opisem - kolor jednej bluzy inny niż w ofercie, druga bluza wykonana z innego materiału niż deklarowali w ofercie. Wysyłka opóźniona, dopiero po drugiej wiadomości wysłanej do sklepu otrzymałam odpowiedź że szwalnia ma opóźnienia, jednak już następnego dnia nadali paczkę tylko niestety z produktami odbiegającymi od tego co deklarowali na stronie. Po mailowym zgłoszeniu nieprawidłowości odpisali że kolor bluzy jest taki jak zamówiłam ( przy czym zdjęli że sklepu ofertę ze zdjęciem zamówionego produktu) natomiast w drugiej bluzie materiał faktycznie może być inny i jak mi się nie podoba to mogę zwrócić na swój koszt. Nie rozumiem dlaczego klienta nra zwracać na swój koszt kiedy towar jest niezgodny z tym co przedstawiała oferta nie z jego winy. Dalsze wiadomości do nich olali i nie odpisują, na złożoną reklamację też nie odpowiadają. Udało mi się znaleźć możliwie najtańszą opcję przesyłki i odsyłam paczkę licząc na zwrot pieniędzy ale widzę że ten sklep do najuczciwszych nie należy. Przestrzegam przed robieniem tam zakupów bo jeśli napotkacie na takie problemy to nie poczuwają się w obowiązku do ich rozwiązania.
Niedostarczona paczkaWitam.
4 grudnia dokonałam zakupu towaru na kwotę 139.98zł przez stronę joy-box.pl.
Wówczas dostałam maila ze mój produkt jest przygotowany do wysłania, następnie że produkt został wysłany i podano mi numer zamówienia
(Twój numer zamówienia : 3028117704252950).
13.12 Wysłałam maila żeby zorientować się gdzie jest paczka i dostałam maila zwrotnego (Państwa paczka jest bezpieczna w drodze - dojdzie w terminie opisanym na sklepie oraz regulaminie.
Link do śledzenia paczki zostanie przesłany w następnej wiadomości.)
NIE WYSŁANO MAILA Z NUMEREM PACZKI.
22.01 ponownie upomniałam się o produkt. I dostałam odpowiedź, że Paczka jest w drodze plus link https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=LR006950176NL&spm=a3708.7860688.0.d01.
Jak można sprawdzić w linku ostatni wpis ( Carrier note: Arrive at transit country or district
2023-12-19 07:05:00 GMT+0)
Od tego czasu mimo wielu maili z zapytaniem o produkt nic się nie zmieniło, nadal paczka jest w miejscu tranzytowym.
W odpowiedzi dostałam również link do śledzenia paczki w kraju ale jak wpisuje numer zamówienia (bo innego mi nie podali) to takiego nie ma.
5.02 w odpowiedzi na kolejnego maila dostałam inny link do śledzenia paczki
"Witamy,
poniżej przesyłamy link do śledzenia paczki:
https://postnl.post/#/tracking/items/LR006950176NL"
ze strony wynika, że paczka znajduje się w Holandii a nie w Polsce jak wcześniej wynikało z poprzedniego linku.
6.02 napisałam do firmy joy-box że nr paczki nie istnieje, że to jest oszustwo i że chce zwrotu pieniędzy.
Dostałam odpowiedź że Witam,
zwrot na tym etapie nie jest możliwy ponieważ paczka jest w drodze do Państwa.
7.02 ponownie napisałam że nie chce już paczki i dostała odpowiedź że:
"zwrot na tym etapie nie jest możliwy ponieważ paczka jest w drodze do Państwa"
12.02 wysłałam maila z załącznikiem- oświadczeniem odstąpienia od umowy oraz dowodem zakupu.
W odpowiedzi na tego maila napisali
"Niestety nie możemy cofnąć zamówienia, ponieważ jest ono już w drodze.
Oczywiście, występuje możliwość zwrotu, jest na to, nawet 30 dni od odebrania zakupionego produktu przez klienta.
Zwroty są przyjmowane na Polski adres, bez podania przyczyny"
13.02 odpisałam:
"Niestety nie pasuje mi ta opcja ponieważ nie mam towaru i nie mogę go odesłać a za długo już czekam i musiałam zakupić gdzie indziej taki sam towar.
Także proszę o zwrot kosztów"
Ostatni mail jaki od firmy Joy-Box dostałam to:
zwrot na tym etapie nie jest możliwy ponieważ paczka jest w drodze do Państwa.
Do dziś nie otrzymałam towaru nie mogę zrobić zwrotu ani też nie dostałam zwrotu pieniędzy.
Gdy wchodzę na stronę śledzenia paczki oprócz dni opóźnienia (100 dni w dniu dzisiejszym) nic się na niej nie zmienia.
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie
Co jeszcze mogę zrobić?
Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]