Zwrot pieniędzyZakupiłam dwa produkty w sklepie Anna Krakow Butik Modowy. Produkt nie został dostarczony. Nikt ze sklepu nie odpisuje na moje pytania. Ubiegam się o zwrot pieniędzy
Naprawa nawigacjiW dniu 25-10-2023 r. została naprawiona nawigacja w serwisie. Następnie serwis wysłał ją kurierem DPD, który twierdził, że nie mógł się skontaktować ze mną telefonicznie odesłał przesyłkę do nadawcy. Serwis po powrocie dzwonił co się stało, że nie odebrałem przesyłki. Po ustaleniu o ponownym dostarczeniu kurier ponownie odesłał przesyłkę bez kontaktu ze mną twierdząc o braku odebrania połączenia. Być może gdzieś dzwonił ale nie do mnie bo ja dopiero się z nim kontaktowałem o co chodzi z odsyłaniem i pan kurier z wielkimi wyzwiskami do mnie stwierdził że on nie będzie nadskakiwał bo on czasu nie ma a ja powinienem być w domu jeśli zamawiam przesyłkę. Fakt jest taki, że nie wiedziałem o zamówionej przesyłce od serwisu bo kurier nie przesłał takiej wiadomości że zostanie podjęta próba dostarczenia przesyłki. Po kontakcie z kurierem trzecia próba doszła do skutku i przesyłka została dostarczona. Jednak nie otworzyłem przesyłki przy odbiorze a dopiero w niedziele kolejnego dnia. Po otworzeniu przesyłki z nawigacją i podłączeniu kostki z zasilaniem okazało się, że nawigacja jest uszkodzona i ma uszkodzoną matrycę. Paczka była zabezpieczona a dodatkowo był załączony chyba mój uszkodzony po wymianie wyświetlacz. W niedziele zaraz kontaktowałem się z serwisem i Pan odebrał i ustaliliśmy o konieczności kontaktu z kurierem DPD aby spisać formularz z uszkodzenia przesyłki. Po dostarczeniu formularza serwis złożył reklamacje która została odrzucona przez DPD. Serwis miał robić kolejne odwołanie od decyzji DPD ale czy doszło do odwołania nie mam pojęcia. Po kolejnym kontakcie z serwisem okazało się, że serwis proponuje mi naprawę po kosztach tj 400 zł bo inaczej nie może aby sobie nie generować kosztów. Moje pytanie jest takie serwis za naprawę zainkasował bo mam paragon, kurier za przesyłkę również skasował. No i zostałem ja jako klient który wysłał nawigację do naprawy która została zwrócona do mnie uszkodzona. Dla mnie jest to nie ważne czy uszkodzenie powstało z winy serwisu czy też kuriera ale ja poniosłem koszt naprawy a teraz mam ponieść kolejne koszty naprawy bo brakuje winnych. Sprawę również zgłosiłem do Tucholskiego Rzecznika praw konsumenta i tu Serwis również odniósł się, że on nie może być winnym uszkodzenia przesyłki i w jakiejś części obarczając mnie jako konsumenta odpowiedzialnością, że to ja mogłem celowo uszkodzić nawigację. W tej chwili od czasu wysłania nawigacji do naprawy to ja nie mogę w pełni korzystać z nawigacji, radia i telefonu w moim aucie. Normalnie brakuje słów na brak odpowiedzialności serwisu czy kuriera DPD. No ale są to dwa podmioty gospodarcze i myślę, że dlatego żaden nie ma chęci podjąć się odpowiedzialności za nie wywiązanie się z dostarczenia nieuszkodzonej przesyłki. Od firmy DPD czy też serwisu oczekuję naprawienia wyrządzonej szkody na mojej nawigacji tak abym w pełni mógł korzystać a jeśli nie to zwrot poniesionych kosztów naprawy.
Zwrot pieniędzy po odstąpieniu od umowy zakupuZamówiłam w sklepie zoo24 obroże antykleszczowe dla psów i kotów. Omyłkowo kupiłam obroże dla mniejszych zwierząt. Dostala poszła sprawnie otrzymałam produkty, od razu po otrzymaniu zorientowałam się, że zakupiłam niepoprawny produkt. Obroże zapakowane są w szczelnie zafoliowane puszki, których nawet nie otworzyłam. Zobaczyłam, że obroza przeznaczona jest dla zwierząt poniżej 8 kg, nie spełnia moich potrzeb, dlatego odstąpiłem od umowy zakupu i odesłałam trzy produkty zgodnie ze wskazówkami że strony, sklep jednak odmówił mi prawa od odstąpienia. W załączniku korespondencja. Proszę o wsparcie
Brak zwrotu pieniędzyZamówiłam dwa komplety za 458 zł. Czas realizacji zamówienia miał wynosić 14 dni. Po tym czasie napisałam maila i okazało się, że mam czekać jeszcze miesiąc. Poprosiłam w takim razie o anulowanie zamówienia. Pieniądze miały zostać zwrócone w ciągu 14 dni. Gdy nie zostały, ponownie napisałam maila i pieniądze miały być na moim koncie na następny dzień. Do tej pory czekam na zwrot. Chciałabym w końcu odzyskać swoje pieniądze za niezrealizowane zamówienie bez konieczności upominania się o to kolejny raz.
Rezygnacja reklamacjaPrzysłane ubrania są fatalnej jakosci. Nie posiadają żadnych metek: ani wewnętrznych ze składem lub marką ani papierowych. Ubrania maja rozprucia i nitki wystające. W paczce nie bylo żadnych dokumentów w sensie rachunku lub dokumentów odstąpienia od umowy. Firma nie reaguje na maile nawiązujące do wysłania adresu potrzebnego do zwrotu towaru. Towar nie jest nowy , jest wadliwy i niezgodny z opisem. Od firmy oczekuję umożliwienia mi zwrotu towaru. Potrzebny jedt adres zwrotu.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 29.01.2024r. zamówiłem sklepie internetowym sanitlinesklep.pl z opcją płatności przy odbiorze towar „odpływ liniowy ścienny SANITLINE 100 cm niski syfon 52 mm”
W dniu 31.01.2024r. odebrałem od kuriera towar płacąc przy odbiorze kwotę 395zł.
W dniu 08.02.2024r. odstąpiłem od umowy wysyłając do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
W dniu 12.02.2024r. wysłałem zwracany towar na adres SANITLINE, ul. św. Wojciecha 6, 26-300 Opoczno. Towar został dostarczony do sprzedającego w dniu 13.02.2024r.
Z związku z brakiem odpowiedzi od sprzedającego oraz odrzucaniem połączeń telefonicznych w dniu 21.02.2024r. wysłałem do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl prośbę o informację o statusie zwrotu.
W dniu 28.02.2024r. wysłałem do sprzedającego drogą mailową na adres biuro@sanitlinesklep.pl wezwanie do zapłaty.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od sprzedającego żadnej odpowiedzi. Mimo kilkunastu prób dodzwonienia się do na nr tel. 735 772 135 zawsze połączenia z mojego nr są odrzucane. Sklep SANITLINE nie chce zwrócić pieniędzy oraz unika kontaktu.
Oczekuje zwrotu środków w kwocie 395zł za zwrócony towar.
Zwrot środków pieniężnych Firma od 8.02.2024 zwleka z odesłaniem środków pieniężnych za zakupiony masażer do stóp. Kwota zwrotu wynosi 583 zł. Zamówienie dotyczy klientki- [dane usunięte przez moderatora]. Po czterokrotnym wezwaniu do zwrotu srodkow wciąż brak działań ze strony firmy.
Brak zamówionego towaru oraz brak zwrotu pieniędzy7.12.2023 zapłaciłam za zamówioną bieliznę i do tej pory nie otrzymałam zamówionego towaru. Nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy w wysokości 149,96 zł.
Na żaden z wysłanych maili nie otrzymałam odpowiedzi.
Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy.
Brak Zwrotu Pieniędzy Witam
Złożyłem zamówienie na Dobra Recepta zwolnienie L4 na 2 dni choruje przewlekle na reflux opłaciłem konsultacje lekarską za 99 zł dostałem informację zwrotną że lekarz będzie się kontaktował w celu konsultacji nikt się nie skontaktował napisałem na następny dzień jak wygląda sytuacja z konslulatcja odpowiedź meilowa
Lekarz odmówił
Bez konsultacji
Nie otrzymanie zamówienia28 stycznia 2024 roku złożyłam zamówienie w sklepie marantis.pl na kwotę 479,98 PLN. Zamówienie zostało opłacone poprzez płatność odroczoną w serwisie PayPo.
Do tej pory nie otrzymałam zamówienia, mimo, że sklep deklaruje realizację w terminie 7 dni roboczych. W między czasie wysłałam do sklepu kilka maili, niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
6 marca 2024 roku wypełniłam na stronie sklepu formularz odstąpienia od umowy. Niestety również nie otrzymałam żadnej odpowiedzi od sklepu.