Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-04-16 godz: 13:16Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy towaruZakupione pod koniec marca 4 pary spodni z tego sklepu nie zostały dostarczone. Brak kontaktu z sklepem. Na stronie widnieje zapis o 3-7 dniach roboczych dostawy
2024-04-16 godz: 11:51Publiczna
Rozwiązana
ZAMÓWIENIE WĘGLAZAMÓWIŁEM EKOGROSZEK KTÓRY MIAŁ BYĆ WYSŁANY PO 23.03 DZIŚ JEST JUŻ 16.04 A WĘGLA NIE MA NA PYTANIA SPRZEDAJĄCY CO CHWILA ODPOWIADA CO INNEGO OSTATECZNY TERMIN DOSTAWY MIAŁ BYĆ DZIŚ
2024-04-16 godz: 11:43Publiczna
Zamknięta
Nie zamawiany towarWitam otrzymałam przesyłkę od tej firmy ja tego nie zamawiałam, żeby ją odebrać musiałam zapłacić że pracuje przesyłka była przekierowana do paczkomatu.Bylam pewna że to komputer diagnostyczny który zamawiałam dlatego odebrałam.Okaxalo się że to głośnik bezprzewodowy.Firma nie odpowiada na telefon ani adres e-mail podany na opakowaniu.Chcialabym zwrócić towar.Niestety w opakowaniu nie ma ani paragonu ani faktury .Jedynym potwierdzeniem zapłaty mam SMS.
2024-04-16 godz: 10:40Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.F.
OszustwoWitam kupiłem łańcuszek w tej firmie zwróciłem go i nie mogę dostać zwrotu pieniędzy nie odbierają telefonów nie chcą odpisywać czekam już 3 tygodnie. A pani mi pisze że jeszcze 2 bo nie było numeru konta a podawałem tam na karcie zwrotu towaru proszę o jakąś pomoc nie dostaję od tej pani nawet odpowiedzi
2024-04-15 godz: 18:59Publiczna
Zamknięta
Brak pełnej kwoty zwrotu od firmy Maheba Sp. z o.o2 marca 2024 r. zakupiłam używany płaszcz. W sklepi była wtedy promocja (obniżka cen o 60%). Przesyłka dotarła 4 marca 2024 r. Zdecydowałam się zwrócić płaszcz (źle leżał) i odesłałam go 5 marca. Skan oświadczenia o odstąpieniu od umowy odesłałam jednak dopiero wieczorem 17 marca 2024 r. 21 marca wysłałam zapytanie mailem, czy dobrze myślę, że 14 dni na zwrot należności należy liczyć od 18 marca (ponieważ oświadczenie odesłałam w niedzielę 17 marca wieczorem). Nie otrzymałam odpowiedzi. Tę samą wiadomość wysłałam przez messenger 23 marca. 26 marca przez messenger firma zapytała czy otrzymałam zwrot. Zwrotu niestety nie było. Odpisałam, ze być może musi się zaksięgować. 28 marca zwrotu nadal nie było, o czym powiadomiłam firmę przez messenger. Tego samego dnia, w odpowiedzi dostałam prośbę o podanie numeru konta (który był już podany w skanie odstąpienia od umowy) z informacją, że zwrot zostanie dokonany ręcznie, ponieważ być może automat nie zadziałał. Również tego samego dnia podałam numer konta. 31 marca 2024 r. dostałam mailowe powiadomienie, że została zwrócona kwota 1 zł. Kwota ta została zaksięgowana po świętach, we wtorek 2 kwietnia 2024 r. W środę, 3 kwietnia wysłałam mailem wezwanie do zwrotu pełnej kwoty należności wraz z odsetkami. Do tej pory nie otrzymałam pełnej kwoty zwrotu. Promocyjna cena płaszcza, za jaką go kupiłam, wynosiła 117 zł. Koszt przesyłki wynosił 18 zł. Zwrot był darmowy. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy prosiłam o zwrot tylko wartości płaszcza, czyli 117 zł. Jak pisałam wyżej, otrzymałam tylko 1 zł. W mailu wzywającym do zwrotu pełnej kwoty, pisałam o kwocie 116 zł (117 zł minus 1 zł dotychczasowego zwrotu) wraz z odsetkami naliczonymi od 2 kwietnia do dnia zwrotu pełnej kwoty.
2024-04-15 godz: 15:23Publiczna
Zamknięta
Przesyłka nie dotarła Zamówiłam spodnie z wysyłką i opłaciłam zakup Blik, przesyłka nie dotarła mi no iż minął już czas dostawy. Jedyne co otrzymałam od firmy to numer przesyłki ale niestety bez potwierdzenia kiedy zostanie dostarczone, oczekuję produktu lub zwrotu środków na konto
2024-04-15 godz: 15:02Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Witam. Oddałam bluzę do zwrotu 05.03, ponieważ była za duża. Mój zwrot dotarł. Minęło 2 tygodnie, żadnego odzewu od firmy. Napisałam wiadomość do firmy Ambersport z informacją, że pieniądze zostaną zwrócone. Minęło kilka dni i nadal nic, napisałam wiadomość kolejną, dostalam informację, że pieniądze zostały zaksięgowane. Minęło kilka dni nadal nic. Dzwoniłam, pisałam maila i nadal żadnego zwrotu nie otrzymałam. Minął już ponad miesiąc i mój zwrot nadal nie został oddany. Pan obiecuje, że już robi przelew i nadal nic.
2024-04-15 godz: 12:48Publiczna
Rozwiązana
Problem z realizacją i kontaktem z właścicielką Towar (spodnie CARGO kamel - Kolor : Camel, Rozmiar: M) zakupiony 12 marca 2024. Na dzień 15.04.2024 towar nie został wysłany. Właściciele Infinity Distributors s.c., Monologo.pl, nie odpowiadają na telefony, maile i wiadomości SMS. Anulowałam zamówienie prosząc o zwrot kosztów - również bez odzewu.
2024-04-15 godz: 08:02Publiczna
Zamknięta
Hk Jacklun information CO LIMITEDNie zamawiałem przesyłki od HK jackl informationCO LIMITED i mam zapłacić 129 zl . Nieodbiore ta przesyłkę.
2024-04-15 godz: 02:55Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.M.
Brak dostawy zamówienia Brak zamówienia, zero kontaktu.