Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-04-23 godz: 18:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.U.
Nie otrzymałem zamówienia26 .03.2024 Zakup kaw za kwotę 105,70. Zero kontaktu, zero kawy,strona nie działa
2024-04-23 godz: 16:13Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.J.
Zwrot pieniędzyNie wiem, czy jeszcze da się cos z tym zrobić, firma zniknęła z Internetu. Może macie jakiś pomysł - sprawa ma już prawie rok. Prosty przebieg - skusiłam się na ładne ubrania, złożyłam zamówienie, opłaciłam z góry i tyle. Najpierw czekałam na jakąkolwiek odpowiedź, byłam zbywana, że jeszcze chwilę, prosimy o cierpliwość. Następnie, że towar uszkodzony i co teraz. A od czasu prośby o zwrot środków i zapewnienie mnie o przekazaniu sprawy do działu księgowości - CISZA. Czuję się oszukana i bezradna, nie są to może duże pieniądze, ale na tamten moment naprawdę ich potrzebowałam. Za każdym razem, gdy pomyślę, że dałam się tak oszukać, jestem zła i przygnębiona. Pewnie nie jestem jedyną osobą oszukaną przez tę firmę.
2024-04-23 godz: 12:30Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.C.
Brak zwrotu środków za zamówienie Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłane sukienki. 28.03.2024 sklep odebrał paczkę zwrotną. Na stronie sklepu jest informacja, że zwrot jest po 14 dniach kalendarzowych, w mailu napisali, że po 14 dniach roboczych. Telefon nieaktywny, chat przez stronę również. Brak kontaktu ze strony sklepu. Jest to wysoce niepokojące. W przypadku braku zwrotu środków sprawę przekażę dalej.
2024-04-23 godz: 06:18Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Odstapilam od umowy, Pani nie chce oddać moich pieniędzy, kontaktu z tą panią nie ma, na e-maile nie odpisuje. Wysłałam jej przesądowe wezwanie do zapłaty i dalej nic. Oczekuje zwrotu moich pieniędzy
2024-04-22 godz: 21:32Publiczna
Zamknięta
Nie uczciwa praktyka sklepu Euro AgdDzień dobry, 18.04 zakupiłem towar w firmie euro net z opcją dostawy na następny dzień 19.04. Opcja była dodatkowo płatna. W związku z nie otrzymaniem przesyłki postanowiłem w dniu 19.04 upomnieć się. Na infolinii obsługa poinformował mnie, że przesyłka będzie w dniu 22.04 gdyż nie zdążyli jej wcześniej nadać. Na prośbę aby ją dostarczyć w kolejnym dniu tj. 20.04 otrzymałem informację, że kurier ma nie po drodze do mnie (Nadmienię, że mieszkam w centrum Warszawy). W związku z powyższym wystosowalem kilka maili, założyłem zgłoszenie reklamacji oraz anulowałem zamówienia. W dniu dzisiejszym otrzymałem informację od firmy kurierskiej DHL, że odmówiłem przyjęcia przesyłki co oczywiście jest nie prawdą gdyż kurier nie dotarł do mnie. Ze sklepu euro net dostałem informację, reklamacja została uznana i zwrócono mi z kwoty 3009,00 zł jedynie 10,90 zł. Nie mam żadnej innej informacji ze sklepu. Jak i kiedy mogę otrzymać swoje pieniądze?
2024-04-22 godz: 16:45Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.B.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaruDnia 20 marca br. zakupiłam bluzę, która znacznie odbiegała od prezentowanego modelu na zdjęciu, była dla mnie jak sukienka. 28 marca otrzymałam informację że zwór przyjęto na dział zwrotów. Po mimo wielu maili w tym temacie firma nie odpowiada, do dziś nie mam zwrotu środków. Firma ma 14 dni na dokonanie zwrotu środków pieniężnych a tego nie robi. Drodzy klienci nie kupujcie tam nic bo stracicie pieniądze.
2024-04-22 godz: 15:07Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu przedpłaty za niewykonane zamówieniaW dniu 21.04.2024 dokonałem przedpłaty w wysokości 297,19 PLN za kartki weselne zamówienie nr 390 244. Mimo że usługa nie została rozpoczęta i nie doszło do personalizacji produktu, sklep odmówił zwrotu środków, powołując się na regulamin, który jest niezgodny z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Artykuł 38 pkt 1 tej ustawy stanowi, że konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, jeżeli usługa nie została jeszcze rozpoczęta. Pomimo wielokrotnych próśb i wyjaśnień sytuacji, sklep nadal odmawia zwrotu pieniędzy. Informowałem sklep, że w przypadku braku zwrotu środków, będę zmuszony podjąć kroki prawne oraz informować o sytuacji na portalach społecznościowych. Podjęte działania: Wysłano formalne żądanie zwrotu środków, podkreślając niezgodność regulaminu sklepu z ustawą. Poinformowano sklep o możliwości zgłoszenia sprawy do UOKiK oraz podjęcia działań prawnych. Oczekiwane rozwiązanie: Natychmiastowy zwrot środków w wysokości 297,19 PLN na konto bankowe: 66 1140 2004 0000 3802 7980 3043 oraz potwierdzenie wykonania przelewu.
2024-04-22 godz: 12:06Publiczna
Zamknięta
Brak adresu zwrotnego do odesłąnia towaruZamówiłam sweter z UWAGA! KASZMIRU . Otrzymałam sweter z "plastiku" z butelek PET - taki na wyprzedaży w H&M kosztuje 30zł - a tu podając ,że jest to KASZMIR skasowano 7-krotnie wyższą cenę . W zamówieniu była informacja o tym ,że formularz zwrotny będzie w przesyłce - nie było . Moje domaganie się o podanie adresu zwrotnego nie dało rezultatu - usiłowano mnie naciągnąć na następne zakupy - rzekomo w promocji . Proceder polega na tym ,że kupuje się badziewie od "CHIŃCZYKA" - robi się profesjonalne zdjęcia i podaje nieprawdziwe dane na temat towaru - w ten sposób się "zarabia ciężko pracując" . Albo jest to działalność samych Chińczyków albo "sprytna" grupa "biznesmenów" albo przestępczość zorganizowana . Na moje e-mail'e - bo inaczej nie można się skontaktować po próbach oszukania mnie na wydanie następnych pieniędzy w tym "butiku" - nie ma odpowiedzi . Firma nie ma KRS ani nie jest w spisie firm pod nazwą "ANNA KRAKOW butik modowy" może być to marka - którą posiada inna firma mająca KRS lub zarejestrowaną działalność . Ciekawi mnie kiedy ta strona zniknie i pojawi się jakaś inna - podobna w stylu "BUTIK " -bo to daje możliwości do " kupić tanio" od chińczyka i "sprzedać drogo" jako produkt PREMIUM i to unikalny - bo to BUTIK!!! ( po francusku to znaczy po prostu SKLEP) . TAKI "MODEL BIZNESOWY" Apeluję inne oszukane osoby do zwołania się i wystosowania zawiadomienia o przestępstwie do PROKURATURY - może to przemówi właścicielowi marki ANNA KRAKOW butik modowy do ROZUMU
2024-04-22 godz: 09:01Publiczna
Zamknięta
produkt niezgodny z opisem po opóźnionej dostawieDzień dobry, Zamówiłam zestaw materacy do łóżeczka. Dostałam je po długim okresie oczekiwania , dłuższym niż sprzedający gwarantuje w umowie. Materace nie są zgodne z opisem zawartm na stronie internetowej, są wykonane niechlujnie, są w nim dziury... Wysłałam maila do firmy z prośbą odstąpienia od umwy ze względu na wysłanie mi wadliwych produktów, oczywiście nie dostałam żadnej informacji zwrotnej na jaki adres wysłać materace etc. Od firmy domagam się zwrotu pieniedzy za materace i ich wysyłkę. Załączam zdjęcia : -oferta materaca na stronie - zdjęcia materaca otrzymanego - zdjęcie jak ich materace wyglądały wcześniej (zdjęcie uzyskane od koleżanki która zamawiała te materace rok wcześniej)
2024-04-22 godz: 07:11Publiczna
Zamknięta
Brak odpowiedzi w sprawie zwrotu Dzień dobry, Otrzymałam towar od firmy Veronica Zbiranska w dniu 16.04.24r, muszę zwrócić gdyż buty są za szerokie i za duże. Wysłałam dwukrotnie kwestionariusz zwrotu i prośbę o numer nadania. Brak informacji do dnia dzisiejszego i czekanie chyba, aż minie 14 dni i nie będę mogła już zwrócić towaru. Proszę o interwencję i wiadomość Dziękuję Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]