Sweter kaszmirowyZakupiłam sweter kaszmirowy który nie wyglada jak ten przedstawiany na zdjęciu. Koszmarny kolor i fason. Poprosiłam o zwrot ale niestety ta firma to jakieś oszustwo, proponują zniżki najpierw 20% a potem 50% , ale nic z tego nie wynika. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego i nie ma adresu zwrotnego. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam tych opini🙈. Przestrzegam wszystkich przed zakupem.....i pytanie może bez odpowiedzi co zrobić w tej sytuacji? Pragnę pozbyć się tego marnego towaru i odzyskać swoje pieniądze.
Otrzymałam buty, które są ciut za małe, chce je zwBrak odpowiedzi z biura na 3 maile dotyczące chęci zwrotu towaru. Proszę o podanie jak mam zwrócić towar
Zabawka kamper lolZamówiłam kamper lol który przyszedł po miesiącu, nie jest podobne nawet do kamoera jest 3 razy mniejsze niż pisali w opisie produkt nie zgadzał się z opisem, poczym pisałam do sklepu snoopy o odesłanie wysyłki dostałam odpowiedź już od że muszę wysłać wiadomość na inne e-mail z etykieta do wysyłki po tygodniu otrzymałam etykietę zwróciłem towar i nadal nie już 3 tygodnie czekam na zwrot pieniędzy których nadal nie otrzymałam
Brak zwrotu środków Minęły 3 tygodnie od zwrotu towaru i nadal brak środków na koncie. Od tygodnia pisze maile w tej sprawie, codziennie jestem zapewniana, że "dziś" będzie zwrot po czym nie ma go na koncie. Oczekuje natychmiastowego zwrotu środków za zwrócony towar.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam łóżko ze strony meblehandmade.pl. po 21 dniach roboczych kontaktowałam się z firmą bez odzewu. Przeczytałam artykuł z interwencji że firma i Pani Agnieszka Dyńdo jest oszustką. Zgłosiłam sprawę na policji. Firma w styczniu skontaktowała się ze mną ze mam odstąpić od umowy wtedy zwroci pieniądze. Odstąpienie złożyłam mailowo. Do tej pory nie mam przelewu zwrotnego na kwotę 1499 zł.
Odmowa przyjęcia zwrotu Otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem ( zamiast kaszmiru acryl, zamiast lnu- bawełna).
Po zgłoszeniu problemu idmówiono mi prawa do zwrotu, ponieważ podobno oferta przeceniona nie podlega zwrotowi. Tymczasem na stronie butiku wszystko jest "przecenione".
Podsumowując: towar niezgodny z zamówieniem, niskiej jakości i odmowa zwrotu.
Domagam się możliwości zwrotu i odzyskania pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzyTowar dostarczony przez sklep miał wadę i został odesłany w terminie do 14 dni od daty zamówienia. Według InPostu przesyłka zwrotna trafiła do magazynu sprzedawcy 22.03.2024r. Od tamtej pory nie można się skontaktować ze sklepem za pomocą maila, a kontakt telefoniczny jest utrudniony. Na początku otrzymałam telefoniczną informacje że nie mają paczki, a później że się znalazła i pieniądze wpłyną na konto do 7 dni. Od tamtej pory minęło już ponad 14 dni roboczych a pieniądze nadal nie zostały zwrócone na konto.
Nie otrzymano zamówieniaDnia 26.03 kupiłam kilka kg kawy na stronie cravingcup.com. Pieniądze zostały wpłacone przelewem24.pl do obiorcy: ROBSON E-COMMERCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Kwota: 126,84 PLN
Strona przestała działać, zamówienie nie zrealizowane, nie można skontaktować się z podmiotem.
Brak odpowiedzi po zgłoszeniu zwrotu Skontaktowałam się mailowo z tą firmą w dniu 15.04.2024 zarwz pod odbiorze paczki, by zgłosić zwrot spodni, które okazały się za małe, mimo tego że moje wymiary zgadzają się z tymi w Tabeli rozmiarów na sklepie. Dostałam po 1 dniu odpowiedź, że jest im przykro i że mogą mi dać kupon na 50% na kolejne zakupy w ich sklepie. Odpowiedziałam im, że dziękuję za kupon, ale z niego nie skorzystam i że proszę o podanie instrukcji zwrotu, ponieważ chcę zwrócić towar. Od 16.03.2024 do dziś, czyli 19.04.2024 nie dostałam od nich żadnej odpowiedzi.
brak otrzymanego towaru25.03.2024 zamówiłam kawę ziarnistą, po kontakcie z firmą wysyłka miała być w ciągu 72 h. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki a nawet już nie m możliwości skontaktowania się z tą firmą. Sprawa zgłoszona na policję oraz w CERT. Oczekuję pomocy w odzyskaniu pieniedzy lub towaru za który zapłaciłam.