Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-04-21 godz: 20:26Publiczna
Zamknięta
Sweter kaszmirowyZakupiłam sweter kaszmirowy który nie wyglada jak ten przedstawiany na zdjęciu. Koszmarny kolor i fason. Poprosiłam o zwrot ale niestety ta firma to jakieś oszustwo, proponują zniżki najpierw 20% a potem 50% , ale nic z tego nie wynika. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego i nie ma adresu zwrotnego. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam tych opini🙈. Przestrzegam wszystkich przed zakupem.....i pytanie może bez odpowiedzi co zrobić w tej sytuacji? Pragnę pozbyć się tego marnego towaru i odzyskać swoje pieniądze.
2024-04-21 godz: 16:53Publiczna
Zamknięta
Otrzymałam buty, które są ciut za małe, chce je zwBrak odpowiedzi z biura na 3 maile dotyczące chęci zwrotu towaru. Proszę o podanie jak mam zwrócić towar
2024-04-20 godz: 05:58Publiczna
Rozwiązana
Zabawka kamper lolZamówiłam kamper lol który przyszedł po miesiącu, nie jest podobne nawet do kamoera jest 3 razy mniejsze niż pisali w opisie produkt nie zgadzał się z opisem, poczym pisałam do sklepu snoopy o odesłanie wysyłki dostałam odpowiedź już od że muszę wysłać wiadomość na inne e-mail z etykieta do wysyłki po tygodniu otrzymałam etykietę zwróciłem towar i nadal nie już 3 tygodnie czekam na zwrot pieniędzy których nadal nie otrzymałam
2024-04-19 godz: 21:35Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków Minęły 3 tygodnie od zwrotu towaru i nadal brak środków na koncie. Od tygodnia pisze maile w tej sprawie, codziennie jestem zapewniana, że "dziś" będzie zwrot po czym nie ma go na koncie. Oczekuje natychmiastowego zwrotu środków za zwrócony towar.
2024-04-19 godz: 17:38Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam łóżko ze strony meblehandmade.pl. po 21 dniach roboczych kontaktowałam się z firmą bez odzewu. Przeczytałam artykuł z interwencji że firma i Pani Agnieszka Dyńdo jest oszustką. Zgłosiłam sprawę na policji. Firma w styczniu skontaktowała się ze mną ze mam odstąpić od umowy wtedy zwroci pieniądze. Odstąpienie złożyłam mailowo. Do tej pory nie mam przelewu zwrotnego na kwotę 1499 zł.
2024-04-19 godz: 14:49Publiczna
Zamknięta
Odmowa przyjęcia zwrotu Otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem ( zamiast kaszmiru acryl, zamiast lnu- bawełna). Po zgłoszeniu problemu idmówiono mi prawa do zwrotu, ponieważ podobno oferta przeceniona nie podlega zwrotowi. Tymczasem na stronie butiku wszystko jest "przecenione". Podsumowując: towar niezgodny z zamówieniem, niskiej jakości i odmowa zwrotu. Domagam się możliwości zwrotu i odzyskania pieniędzy.
2024-04-19 godz: 12:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyTowar dostarczony przez sklep miał wadę i został odesłany w terminie do 14 dni od daty zamówienia. Według InPostu przesyłka zwrotna trafiła do magazynu sprzedawcy 22.03.2024r. Od tamtej pory nie można się skontaktować ze sklepem za pomocą maila, a kontakt telefoniczny jest utrudniony. Na początku otrzymałam telefoniczną informacje że nie mają paczki, a później że się znalazła i pieniądze wpłyną na konto do 7 dni. Od tamtej pory minęło już ponad 14 dni roboczych a pieniądze nadal nie zostały zwrócone na konto.
2024-04-19 godz: 10:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.L.
Nie otrzymano zamówieniaDnia 26.03 kupiłam kilka kg kawy na stronie cravingcup.com. Pieniądze zostały wpłacone przelewem24.pl do obiorcy: ROBSON E-COMMERCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Kwota: 126,84 PLN Strona przestała działać, zamówienie nie zrealizowane, nie można skontaktować się z podmiotem.
2024-04-19 godz: 09:56Publiczna
Zamknięta
Brak odpowiedzi po zgłoszeniu zwrotu Skontaktowałam się mailowo z tą firmą w dniu 15.04.2024 zarwz pod odbiorze paczki, by zgłosić zwrot spodni, które okazały się za małe, mimo tego że moje wymiary zgadzają się z tymi w Tabeli rozmiarów na sklepie. Dostałam po 1 dniu odpowiedź, że jest im przykro i że mogą mi dać kupon na 50% na kolejne zakupy w ich sklepie. Odpowiedziałam im, że dziękuję za kupon, ale z niego nie skorzystam i że proszę o podanie instrukcji zwrotu, ponieważ chcę zwrócić towar. Od 16.03.2024 do dziś, czyli 19.04.2024 nie dostałam od nich żadnej odpowiedzi.
2024-04-19 godz: 07:37Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlG.P.
brak otrzymanego towaru25.03.2024 zamówiłam kawę ziarnistą, po kontakcie z firmą wysyłka miała być w ciągu 72 h. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki a nawet już nie m możliwości skontaktowania się z tą firmą. Sprawa zgłoszona na policję oraz w CERT. Oczekuję pomocy w odzyskaniu pieniedzy lub towaru za który zapłaciłam.