Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-04-25 godz: 08:47Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środków za biletw dniu 14.04.2023 r. dokonano zakupu biletów na festiwal Trapeton Summer Bash, który miał się odbyć w dniah: 14.07.2023 ─ 15.07.2023, miejsce: Plaża Stogi, ul. Wydmy 1, 80-656 GDAŃSK, Polska. Dnia 11 lipca 2023 r. Eventim wysłała e-mail z informacją, że ten festiwal jednak się nie odbędzie. Po wielu próbach kontaktu z Eventim (E-MAIL, FORMULARZ ZWROTU, TELEFONICZNIE) do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków. Jedynie co odpowiadają, tu cytat:" Chcielibyśmy podkreślić, że Eventim nie był Organizatorem wydarzenia, a jedynie udostępnił Klientom możliwość skorzystania ze swojego systemu do nabywania biletów na Festiwal. " Uważajcie na EVENTIM, to jakaś firma kogucik. Zbieramy ludzi i grupowo idziemy to zgłosić na policję, prokuraturę i TV
2024-04-25 godz: 07:53Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków pieniężnych2 pary butów zwrócone 09.04.2024r. i do dziś brak zwrotu środków pieniężnych
2024-04-24 godz: 20:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.K.
Brak zwrotu środków Zamówiłam ze sklepu internetowego Karko.pl kombinezon który zwróciłam zgodnie z regulaminem na stronie . Dnia 14.03 .24 dostałam informację zwrotną że mój zwrot został pozytywnie rozpatrzony przez magazyn. Nie otrzymałam zwrotu gotówki . Dnia 16.04 wystosowałam mailowo wezwanie do zapłaty o następującej treści : W związku z brakiem zwrotu do dnia dzisiejszego należności wynikającej z odstąpienia od umowy zawartej na odległość, skierowanego przeze mnie dnia 12.03.2024 dotyczącego zakupu towaru kombinezon Farida butelkowa zieleń wzywam do zapłaty kwoty 212,75 + koszty przesyłki wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 29.03.2024 do dnia zapłaty w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego pisma. Do dnia dzisiejszego tj 24.04.2024 środków nadal brak .
2024-04-24 godz: 20:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.N.
Sklep internetowy Euromart Zakupiłem obuwie. Towar przysłano niezgodny z zamówieniem tj. zły rozmiar. Towar zwróciłem i wybrałem opcję zwrotu pieniędzy. Od 5 miesięcy sklep nie zwraca pieniędzy. Kilkukrotnie wysyłałem na adres email informację że nadal nie otrzymałem pieniędzy i żądanie zwrotu pieniędzy. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy
2024-04-24 godz: 19:16Publiczna
Zamknięta
brak zwortu pieniedzy zamowielam kurtki. zrwoicilam w ciagu 14 dni i zgodnie z wasza polityka dostarczylam do magazynu a do tej pory nie odzyskalam zwrotu pieniedzy na kwote 1797 zl . pisalam maila , probowalam sie skontaktowac przez telefon ale nie odpowiada . prosze o zwrot pieniedzy
2024-04-24 godz: 17:09Publiczna
Zamknięta
ZwrotChciałabym zwrócić zakupioną suknie , którą odebrałam 22.04.2010r, proszę o informację na jaki adres odesłać i na kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy. Z poważeniem [dane usunięte przez moderatora]
2024-04-24 godz: 17:07Publiczna
Zamknięta
Nie polecam!Zamówiłam dwie pary spodni, czekam drugi tydzień na dostawę. Nikt nie odpowiada na moje maile, a na stornie "firmy" brak numeru kontaktowego. Paczka jest w tranzycie, prawdopodobnie idzie z Chin, co jest dla mnie totalnym brakiem profesjonalizmu i naciąganiem ludzi. Spodnie zamówiłam na prezent, paczka nie dotarła na czas więc już się nie przydadzą. Poproszę o wycofanie mojego zamówienia oraz zwrot kosztów. Proszę również o podanie numeru kontaktowego do tej "firmy".
2024-04-24 godz: 11:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.P.
Zwrot za towarZamówiłam towar w sklepie internetowym Karko. Przyszła sukienka słabej jakości, nie pasująca na mnie więc postanowiłam odesłać produkt. Firma po otrzymaniu zwrotu rozpatrzyła go pozytywnie i nadal nie mam pieniędzy. Dziś mija 14 dni więc do nich napisałam. Tłumaczyli się problemami finansowymi firmy i zaproponowali zakup innego produktu na poczet zwrotu. Odmówiłam gdyż jakość ich produktów mi nie odpowiada. Napisałam im również wiadomość że jeśli nie otrzymam zwrotu skieruję sprawę na drogę sądową. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
2024-04-24 godz: 09:53Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środkówDnia 30.01.2024 zamówiłam w sklepie Stone Skirts Komplet dresowy Cornelia Cream w cenie 225,00 zł. 06.02.2024 wsysałam zapytanie kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. W dniu 07.02 otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu. Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie. Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. [dane usunięte przez moderatora]-Stone Skirts Dres dotarł do mnie dopiero na początku Marca. PO odpakowaniu przesyłki i stwierdzeniu, że dres nie pasuje od razu wypełniłam formularz i dokonałam zwrotu. Przesyłka dotarła do siedziby firmy w dniu 04.03.2024. 14.03 wysłałam maila: Dzień dobry, Piszę ponieważ jestem zaniepokojona faktem, iż nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, za zwrócony towar. Mam potwierdzenie w systemie apaczka, że dnia 04.03 2024 przesyłka została doręczona na Wasz adres. Przesyłam kopię dołączonego formularza zwrotu, gdzie była informacja, że pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób w jaki była dokonana płatność - Przelewy24. Proszę o dokonanie zwrotu należności. 15.03 otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Dziękuję za wiadomość. Pani zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zlecany jest w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 04.04 kwietnia ponownie napisałam maila ponieważ pieniądze nadal nie zostały zwrócone. Otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry, Przekazuję zgłoszenie do Księgowości. Do dnia jutrzejszego przelew zwrotny zostanie zrealizowany. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam z firmy Stone Skirts zwrotu środków! wobec powyższego zdecydowałam się na kontakt z Państwem i opisaniem sprawy. Bardzo proszę o pomoc w sprawie, zwłaszcza, że spotkałam się z negatywnymi opiniami w sieci, opisującymi analogiczne zachowania sprzedawcy-bardzo trudno dotrzeć do tych negatywnych opinii. Powoduje to wprowadzenie w błąd konsumentów, bo widza tylko pozytywne opinie. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu zapłaconych środków. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]N.
2024-04-23 godz: 20:08Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.N.
Zwrot pieniedzy10.03.2024 r zamówiłam produkty, zostały wysłane z błędnymi danymi przez co paczka nie mogła być odebrana. Jedyna wiadomość jaką dostałam 27.03 że wyślą jeszcze raz. Od tamtej pory nie ma ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy mimo nieustannego kontaktu z mojej strony. Pisałam maile, wiadomości na messengerze, instagramie i zgłoszenia na stronie. Chcę zwrotu pieniędzy (ponad 400 zl) ale nie ma żadnego odzewu od tej firmy