Brak wiadomości o zamówieniu Zamówienie z początku maja już dawno powinno dotrzeć a w dalszym ciągu go nie ma
Kontakt tylko przez wiadomość e-mail na które odpowiada robot
Pod podanym numerem zamówienia ukazuje się paczka z poprzedniego roku gdzie ja zamawiałam tam pierwszy raz. Po kilkunastu wiadomościach z prośbami o przesłanie informacji na temat zamówienia ani razu nie dostałam konkretnej wiadomości a jednak kwota którą zapłaciłam nie była mała
Oczekuję zwrotu gotówki
Problem ze zwrotem towaruKupiłam w sklepie sukienkę,która okazała się za mała a materiał który był w opisie daleko odbiegał od rzeczywistości.Pisalam kilka maili o formularz zwrotny i nic. Tylko wiadomość o rabacie 20% na kolejne zakupy. Kolejne ponaglanie o formularz zwrotny i nic,tylko te same maile o rabacie.
Zwrot towaruBrak możliwości zwrotu towaru, który okazał się niskiej jakości. Brak kontaktu ze sprzedającym. Jedno wielkie oszustwo.
Brak zwrotu pieniędzy15 marca złożyłem zamówienie w sklepie pupilexpert.pl. Po kilkukrotnym przekładaniu daty dostawy przez sklep, 3 kwietnia br. zrezygnowałem z zamówienia i zażądałem zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałem ich do dzisiaj mimo wysłania monitów i wezwania do zapłaty.
Brak możliwości zwrotuTowar kiepskiej jakości sprowadzany z Chin za cenę 2 czasmi 4 krotnie wyzsza niż na chińskich portalach zakupowych i nie majacy nic wspólnego z polskimi projektantami czy producentami, którzy jak sie reklamuja na stronie internetowej, z niezwykłą staranoscią dbają o każdy szczegół. Sukienki są zwykłymi szmatami, które nie nadają sie nawet do wycierania podłogi. Chciałam zwrócic towar, ale nie było dołączonego do przesyłki żadnego formularza zwrotu. Na stronie jest podany email kontaktowy, ale na moją prośbę o podanie procedury zwrotu odpowiedzieli: " Rozumiemy twoją frustrację, ale w tej chwili nie jesteśmy upoważnieni do zwrotu pieniędzy lub zwrotu przedmiotu, jak widać w naszej polityce strony internetowej, nie dokonujemy zwrotów ani zwrotów przecenionych przedmiotów, jak w przypadku twojego zakupu."
brak zwrotu pieniędzy za oddaną rzeczmimo upływu 3 tygodni nie otrzymałem zwrotu ani za błednie wysłaną koszulkę (zamawiałem inny model) ani za koszt odesłania (wina sklepu wiec nie mam zamiaru ponosić za to kosztów). paczka ze zwrotem odebrana przez sklep 29.04.2024. Brak odpowiedzi sklepu na moje maile (kilka) i monity przez formularz kontaktowy na stronie
OszustwoBrak możliwości skorzystania z prawa do zwrotu towaru, mimo informacji na stronie o zwrotach do 30dni. Brak rachunku numeru zamówienia formularza zwrotu. Brak transparentności firmy, to oszuści prawdziwe firmy nie działają w taki sposób o respektują prawa konsumenckie obowiązujące w Polsce.
reklamacja nieuznanie reklamacji mebli kuchennych Family LING (nr 25017), nabytych 07 września 2022 r. reklamowanych w styczniu 2023 r. , w związku z pojawieniem się wad w postaci; mi.in pęknięć na wszystkich frontach (na łączeniach). Od sprzedawcy żądałem wymiany frontów na nowe, wolne od wad. Reklamacja nie została uznana. Pomimo licznych interwencji podejmowanych przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów do Zarządu Spółki Black Red White, a także oględzin przedmiotu sporu z udziałem przedstawiciela sprzedawcy, Spółka utrzymała swoje stanowisko o nieuznaniu roszczeń, z uwagi na charakter mechaniczny. Do uszkodzeń doszło samoistnie, bez działań mechanicznych. Oczekuję od Spółki uwzględnienia mojego roszczenia.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarW dniu 28.04 zakupiłam spódnicę w butiku. Odesłałam ją ponieważ nie pasował mi rozmiar. Sklep odebrał przesyłkę 6.05 i do dziś dnia nie zwrócił mi należności w kwocie 155 zł. Nie odbierają telefonu i nie odpisują na maila. Dostałam tylko jednego sms w dniu wczorajszym tj 21.05 że sprawdza. Oczywiście żadnych innych informacji. Zaczęłam szukać opinii o tym butiku i niestety nie jestem jedyną oszukaną osobą.
odmowa zwrotu towaruOdmowa zwrotu w przepisowym czasie! zakupiłem towar, otrzymałem i chcę zwrócić złe rozmiary. Sprzedawca odmawia zwrotu, nie chce podać adresu do zwrotu. Oczekuję zwrotu pieniędzy