Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-05-21 godz: 21:12Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaru Sukienka przyszła po miesiącu. 149,- za szmatę,która baaaardzo różni się od reklamowanego towaru na FB. Poza tym jest za mała. Chcę zrezygnować zatem z tego zakupu i odzyskać pieniądze.
2024-05-21 godz: 19:50Publiczna
Zamknięta
ZAMÓWIENIE WĘGLAZa węgiel zapłaciłem 13 marca węgla nie otrzymałem poprosiłem o zwrot pieniędzy do chwili obecnej tz do 21-05 2024 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za każdym razem gdy pytam o zwrot chcą nr zamówienia i że zwrot jest w realizacji tak w kółko, wygląda na to że sprzedający [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] czy mam z tą sprawą iść na policję i zgłosić [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] . już raz zgłaszałem tą sprawę ale nic się nie zmieniło
2024-05-21 godz: 09:56Publiczna
Zamknięta
skarga przeicwko Meta Platforms Ireland LimitedMeta Platforms Ireland Limited Merrion Road Dublin 4 D04 X2K5 Dublin IRELAND phone: +0016505434800, +353 1443 4342 fax: +0016505435325 Ile czeka się na usuniecie konta na FB? Po 30 dniach konto oraz wszystkie znajdujące się na nim informacje zostaną trwale usunięte i nie będzie można ich odzyskać. Usuwanie wszystkich opublikowanych treści może potrwać nawet do 90 dni od momentu rozpoczęcia procesu. W tym czasie informacje te będą niedostępne dla innych użytkowników Facebooka. CO POWINNA ZAWIERAĆ SKARGA? Imię i nazwisko konsumenta - [dane usunięte przez moderatora] Dane przedsiębiorcy dane przedibiorcy podałem powyzej Opis sprawy, w szczególności: informacje dotyczące zawartej umowy (np. data zawarcia umowy, cena, sposób zawarcia umowy itp.) opis produktu lub usługi opis problemu (np. brak dostawy towaru, wadliwy produkt) informacje dotyczące przeprowadzonej procedury reklamacyjnej Określenie roszczeń konsumenta (np. wskazanie konkretnej kwoty odszkodowania) Dokumentację sprawy przesłaną w formie załącznika do wiadomości * Wskazanie numeru telefonu jest dobrowolne, jednak w wielu przypadkach może usprawnić komunikację. firma meta irland dawny fejsbuk nie stosuje prawa art 17 rodo i nie usuwa danych natychmiast platformie meta nie sa potrzebne dane 90 dni w kopii zapasowej takie jak kogos psoty,komentarze,zdjęcia filmiki maile czy numer telefonu listy znajomych bo tego prawnie nie potrzebuja w ue trzymać po znaczeniu konta do kasacji za tem trzymając w kopi dane mimo ze osoba wniosła o usunięcie konta jest bezprawne takze jak widac scren moje konto ma byc 3 czerwca usunięte nie wyrażam zgody i cofam wszlkie zgody zwarte podczas krozystnia z isngrama oraz zadam by wszlkei dane opisane zostly usniete takze z kopi zapsowych nie stety kontakt z ich inspektorem danych jest zerowy odpisuje laotmat tylko jak widac sama ich polityka prywatności jest niezgodna z przepisami ue art 17 rodo bo konto powinno byc usuwane natychmiast nie po 30 dniach jak usuwam konto mail to usuwane jest z zawartością odrazu nie ma czasu jakeigos czy 30 dni czy 90 wnoszę o itnerwencje w meta riland żeby było wiadomo o jakie konto na isntgram chodzi i dane powiązane to dane konta co ma 3 czerwca byc usuniete https://www.instagram.com/p/C1iPGe3N0P5/ https://www.instagram.com/p/C43lK2EtVwD/ https://www.instagram.com/p/C4Ge-RgN9vB/ https://www.instagram.com/p/C6bNRqsNEQP/ https://www.instagram.com/[dane usunięte przez moderatora]1988/
2024-05-21 godz: 07:19Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Zwrot pieniędzy Dokonałam zwrotu zamówienia który dotarł do Pani 2 maja. Od tej pory cisza nie odpisuje na e maile dotyczące zapytania na jakim etapie rozpatrzenia jest zwrot. Przed zwrotem nie było problemu z odpowiedzią na email. Do tej pory brak jakiejkolwiek informacji oraz zwrotu pieniędzy.
2024-05-21 godz: 06:14Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.S.
brak wypłaty pieniędzy za zwrócony towar16,01,2024 zrobiłam zakupy ubrań w sklepie Karko, Ubrania zwróciłam 30,01,2024. Przyszło potwierdzenie na email że paczka dotarła i zwrot został przyjęty. Infolinia nie działa, pisałąm dwukrotnie z prosbą o zwrot pieniędzy email, odpisywano mi że są trudności w firmie i zwroty gotówki realizowane są z opóżnieniem. jednak do tej pory nie otrzymałąm zwrotu pieniędzy.
2024-05-21 godz: 04:20Publiczna
Otwarta
OszustwoKupiłam dwa biustonosze przez internet za kwotę 117zł i nigdy ich nie otrzymałam. Chciałabym zwrot środków.
2024-05-20 godz: 18:59Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.Z.
Brak zamówionych produktów, brak zwrotu Zamówiłam złotą bransoletkę 26.04 za 226,20 zł. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia, pisałam maile i próbowałam się dodzwonić, by po czasie zostało ono anulowane, gdyż zamawiałam bransoletkę na komunię. Co jakiś czas otrzymuje automatyczną odpowiedź z prośbą o podanie nr konta , lecz pieniędzy nadal nie ma
2024-05-20 godz: 15:21Publiczna
Zamknięta
ZwrotDzień dobry na jaki adres mam odesłać paczkę i po jakim okresie będzie zwrot pieniędzy.
2024-05-20 godz: 15:12Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.G.
viadem nie wysłał towaru mimo mojej zapłaty10 marca zapłaciłam blikiem 255 zł za złote kolczyki będące w cenie promocyjnej. Towar nie został wysłany w obiecanym terminie, sprzedawca nie wywiązał się z umowy. W tzw. międzyczasie obiecano mi biżuteryjny drobiazg jako rekompensatę za długie oczekiwanie. Po dwóch miesiącach sklep viadem.pl jednostronnie zerwał (anulował zamówienie) umowę. Od tego czasu; strona sklepu niedostępna, nie ma odpowiedzi na maile, telefon milczy. Chcę odzyskać moje pieniądze !
2024-05-20 godz: 14:48Publiczna
Zamknięta
Niezwrócenie pieniędzy za anulowanie zamówienia diDnia 24 04 2024 zgłosiłam rezygnację z diety i poprosiłam o zwrot kosztów (ok 1000 z l). Otrzymałam wiadomość potwierdzająca przyjęcie rezygnacji i deklaracje zwrotu kosztów w ciągu 14 dni. Do dnia 15 maja nie otrzymałam zwrotu, więc ponowilam kontakt telefoniczny i mailowy. Otrzymałam informację telefoniczna o wystawieniu ponaglenia. Do końca tygodnia pieniądze nadal nie wpłynęły, otrzymałam informację o powiadomieniu kierownictwa o należnym zwrocie. Środki nie wpłynęły do tej pory, firma nie odpowiada na telefony. Oczekuję niezwłocznego zwrotu kosztów Uwaga dla serwisu- w regulaminie usług widnieją inne dane firmy, wystawcą paragonu jest inna firma, dlatego powtarzam zgłoszenie z danymi obu firm,