Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam w sklepie trzy produkty, dwa z nich odesłałam w ustawowym czasie 14 dni.
30 kwietnia dostałam potwierdzenie, że zwrot dotarł i został pozytywnie rozpatrzony.
Po 14 dniach, gdy nadal nie otrzymałam płatności napisałam do firmy
Otrzymałam informacje, że mają problemy finansowe i proponują wybór produktów za tę kwotę i czy zgadzam.
Odmówiłam i dostałam informację, że postarają się wyślą. zwrot jak najszybciej
21 maja wysłałam wezwanie do zapłaty z terminem 7 dni.
Dostałam informację, że postarają się by zwrot był zrealizowany w jak najkrótszym czasie. Do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone
ZWROT PIENIĘDZYDnia 02.05 2024 złożyłam zamówienie i opłaciłam go na kwotę ok 1000 zł, po tygodniu skontaktowałam się ze sklepem, dlaczego wysyłka jest opóźniona, dostałam informację, że nie mają 3 sukienek, wiec napisałam, żeby wysłali resztę a z sukienek rezygnuję skoro ich nie ma. Do tej pory nie doczekałam się na zwrot ok 600 zł, mimo ciągłych upomnień, maili i telefonów. Obecnie już nie odbierają telefonu, niewygodne komentarze na fb usuwają a moje konto zostało przez nich zablokowane. Ta firma to zwykli oszuści, bo zgłębiając temat jest więcej tak oszukanych osób przez nich. A to nie były moje pierwsze zakupy u nich dlatego ostrzegam przed zakupami tam.
Brak zwrotu pieniędzy Moje zamówienie które, zwróciłam 11 kwietnia otrzymało status: Przyjęte na dział zwrotów. 7 maja wysłałam maila z przypomieniem, Pani krótko odpisała, " Pani kartę przekazałam do księgowości". Jest 28 maja a ja nadal nie otrzymałam jeszcze zwrotu należności!
Druga sprawa, to zamówienie, które otrzymałam było niezgodne z opisem!
Brak zawrotu pieniedzyWitam.
Dnia 30.04 firma la sagil dostała zwrot towaru odemnie. Zmiescialam się w 14 dniach gdzie mam prawo na odstąpienie umowy. Od tego dnia maja 14 dni na zwrot. Mija dzisiaj kolejny dzień i nic. Pisałam do nich także bez odzewu. Mogę dać screeny rozmów a także potwierdzenie dostarczenia zwrotu do nich. Bardzo proszę o odzyskanie moich pieniędzy.
Zwrot towaru i odzyskanie zapłaty nie możliweTowar niezgodny z ofertą. Oferta na stronie wprowadza w błąd konsumenta o jakosci i pochodzeniu towaru.Brak dokumentu sprzedaży i dokumentu do dokonania zwrotu. Kontak z firmą drogą email, pisemnie lub telefonicznie nie możliwy. Brak odpowiedzi na emaile. Nie ma możliwości zwrotu towaru a tym samym odzyskania zapłaty.
Brak zwrotu za zamówienie Firma Blumore jest nierzetelna. Do dziś brak zwrotu za zakupy czekam od 29.04.24, kwota ponad 500 PLN. Brak kontaktu na wszystkie dostępne telefony, brak odpowiedzi na wezwanie do zapłaty, sms fałszywe zapewnienia o wpłacie itp Zakupy za ponand 1200 PLN, dokument zwrotu potwierdzony przez firmę kurierską, dokument odstąpienia wysłany z paczką i dodatkowo e-mailem…
Oszustwo internetowe14.02.2024 zamówiłam w sklepie internetowym Pupil Expert karmę dla psa za 348,97 zł. Pomimo ponagleń nie dotarła do mnie przesyłka, bo jak firma twierdziła, niestety nie było tego towaru na magazynie. Anulowałam zakup i kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, których do dziś nie otrzymałam. Napisałam reklamację oraz wysłałam wezwanie do zapłaty, ale do dziś zwrotu gotówki wpłaconej za karmę nie otrzymałam. Otrzymałam natomiast 4 marca 2024 informacje o zleceniu zwrotu pieniędzy, co nie nastapiło. Firma posiada fikcyjną infolinię. Za każdym razem jest się 10-tym w kolejce, a po godzinie oczekiwania -pierwszym w kolejce. Wtedy połączenie zostaje przerwane. Nie można się ze sklepem internetowym skontaktować. Posiadam wszystkie maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy
Brak dostawy , zwrot środkówW dniu 24.03,2024 zakupiono dwie kawy. do dziś nie ma towaru ani zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy
Brak zwrotu środków Po zwrocie zakupionych sukienek do sklepu (zwrot dotarł 28.12.2023) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Pomimo wielokrotnych maili z upomnieniami oraz wysłania przedsądowego wezwania do zapłaty do chwili obecnej brak uregulowania zwrotu.
zwrot towaru niezgodnego, zwrot pieniędzySklep internetowy Parine.
Został zakupiony "płaszcz damski "
towar przyszedł po ok 15 dniach (na stronie podczas zakupu nie było takiej informacji - mają to ukryte w swoim regulaminie), przy odbiorze została doliczona opłata celna. Towar okazał się niezgodny tzn. zupełnie inaczej wygłada na zdjęciach na stronie sklepu. (zamowienie 12 marca, dostawa 26 marca) skontaktowałem się ze sklepem - wysłałem zdjęcia i opis sytuacji. Sklep kazał towar odesłać - odesłałem 28.03. Magazyn nie mógł odnaleźć przesyłki odnaleźli 23.04 mieli teraz podobno 14 dni roboczych na rozpatrzenie.15.05 wysłałem wezwanie do zapłaty w ciągu 7 dni. 16.05 przekazali informację do działu rozliczeń.
22.05 napisałem że nie dostałem zwrotu i tu kontakt się urwał.
Ponadto sklep nie wystawia dok sprzedaży, twierdzi że jest tylko pośrednikiem. Sklep jako firma jest zarejestrowany w republice seszeli.
Mam całą korespondencję.