zwrot zaliczkiW dniu17 kwietnia 2023 zawarłem umowę rezerwacji nr 5665128 z REINBOW TOURS S.A. z/s w łodzi . Pismem z 6 listopada 2023 r zgłosiłem rezygnacje z imprezy oczekując zwrotu wpłaconej zaliczki w kwocie 855 zł. Po wielokrotnych próbach kontaktu z biurem podróży uzyskałem odpowiedz że zaliczka nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji. Po uzyskaniu pomocy prawnej u Powiatowego rzecznika Konsumentów w Oławie wezwałem organizatora imprezy do zwrotu uiszczonej zaliczki. W odpowiedzi organizator Rainbow Tours zatrzymał w całości zapłaconą zaliczkę i dwukrotnie podjętą przez powiatowego Rzecznika Konsumenta w Oławie nie przyniosła pozytywnego rezultatu. Spółka Rainow odmówiła zwrotu zaliczki podtrzymując swoje wcześniej wyrażone stanowisko.
Brak zwrotu wpłaconych pieniędzyJestem jednym z nieszczęśliwych klientów, którzy oczekują na zwrot wpłaconych środków przez firmę zgodnie z wyrokiem dot. restrukturyzacji. Oryginalne zamówienie złożone w maju 2023, anulowane w sierpniu 2023 po miesiącach oczekiwania bez dostawy produktu. Firma zapewniała, że zwrot zostanie wykonany do końca maja 2024, teraz oczywiści nie odbierają telefonu. Oczekuję zwrotu wpłaconych środków.
Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówieniaW dn. 09.04.2024 złożyłem zamówienie na zakup i dostawę 3 t węgla workowanego. Zamówienie opłaciłem przelewając na konto bankowe sklepu kwotę 3900 zł (załącznik nr 1).
W tym samym dniu – drogą elektroniczną – otrzymałem Fakturę (FAKTURA 2024-04-09 #FV000098 ) potwierdzającą w/w zakup, numer zamówienia : GFCABWFIB , płatność zaakceptowana, (załącznik nr 2).
W dniu 20.04.2024 – drogą elektroniczną - otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Wysyłka w środę najbliższą.”, czyli dnia 24.04.2024.
W dniu 23.04.2024 – drogą elektroniczną – otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Dzień dobry, ekogroszek oczekuje na odbiór przez kuriera dziś.”
Niestety, w dniu 24.04.2024 spodziewanej dostawy węgla nie otrzymałem, sprzedawca w tym dniu przekazał mi jednak informację, że cyt. „Wysyłka w piątek.”.
W piątek , tj. 26.04.2024 sprzedawca nie zrealizował mojego zamówienia.
Po wielu bezowocnych próbach telefonicznego skontaktowania się ze sprzedającym poinformowałem go (drogą elektroniczną), że niedotrzymanie kolejnego terminu dostawy będzie skutkowało moją interwencją u Rzecznika Praw Konsumenta.
W tym samym dniu – tj. 26.04.2024 - otrzymałem drogą elektroniczną informację, że cyt. . „Zamówienie jest w realizacji i będzie do 3-4 dni roboczych” - a w niespełna 2 godziny później - drogą sms – dostałem informację, że cyt. „ wysyłka w poniedziałek będzie”.
W poniedziałek, tj. 29.04.2024 po raz kolejny spodziewanej dostawy zamówionego węgla nie otrzymałem, wówczas - dotychczasowy przebieg realizacji mojego zamówienia skomentowałem na stronie Trustpilot, Ecowegiel Recenzje – nie polecając tego sprzedawcy.
W dniu 29.04.2024 otrzymałem od sprzedającego informację: cyt. „Witam,
nadmienię, że termin realizacji zamówienia nie minął 14 dniowy roboczych.
Zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane. Proszę o wskazanie numeru konta do zwrotu.
Przeciwko Panu zostanie skierowany prywatny akt oskarżenia z powodu negatywnego komentarza, który nie jest prawdą, gdyż termin realizacji nie minął.”
Otrzymałem też dokument anulujący moje zamówienie (załącznik nr 3).
W dniu 29.04.2024. przekazałem sprzedawcy nr mojego konta bankowego celem dokonania zwrotu przesłanych pieniędzy.
Jak dotychczas zwrotu pieniędzy nie otrzymałem pomimo upływu 20 dni roboczych od czasu anulowania przez sprzedającego mojego zamówienia. Nie uzyskałem również od sprzedającego – pomimo licznych próśb – rzetelnej informacji kiedy zwrot pieniędzy zostanie zostanie zrealizowany.
Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty 3900 zł.
Poinformowałem sprzedającego, że zgłoszę sprawę na Policję w przypadku dalszej zwłoki ze zwrotem wpłaconych pieniędzy.
Zał. nr 1.
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
www.pkobp.pl tel. 800 302 302 lub +48 (81) 535 60 60*/**
* informacje są dostępne po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym
** opłata zgodna z taryfą operatora
właściciele:
data wydruku: 2024-05-08 g.17:02
Przelew z rachunku Szczegóły transakcji
Numer rachunku [dane usunięte przez moderatora] ....
Data waluty 2024-04-09
Data operacji 2024-04-09
Opis Rachunek odbiorcy :
[dane usunięte przez moderatora]
Odbiorca :
[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]Tytuł : PAYMENT FOR ORDER 5208
Typ transakcji Przelew z rachunku
Kwota -3900,00 PLN
Dokument elektroniczny sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe
(Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami).
Nie wymaga pieczątki ani podpisu.
strona 1/1
pko_trans_details_20240508_170248.pdf
Zał. nr 2.
Adres dostawy :
Numer faktury Data faktury Numer zamówienia Data zamówienia
#FV000098 2024-04-09 GFCABWFIB 2024-04-09
Indeks Produkt Stawk
a poda
tku
Cena
jedn.
(netto)
Ilość Razem
(netto)
KARLIK EKOGROSZEK Paleta 1000 kg (50
worków x 20 kg)
23 % 1 056,91 zł 3 3 170,73 zł
Ogółem
VAT
Stawka
podatku
Cena podst
awowa
Razem VAT
Produkty 23.000 % 3 170,73 zł 729,27 zł
Razem produkty 3 170,73 zł
Koszty wysyłki Darmowa dostawa
Suma (netto) 3 170,73 zł
Razem VAT 729,27 zł
Razem 3 900,00 zł
Metoda płatności Montonio 3 900,00 zł
Przewoźnik Kurier
Zał. nr 3.
Witaj B. Z. Numer zamówienia GFCABWFIB - Zamówienie anulowane
Twoje zamówienie o numerze GFCABWFIB z EcoWegiel zostało anulowane przez pracownika.
Przejdź do swojego konta klienta, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Jeśli posiadasz konto gościa, możesz śledzić swoje zamówienie na stronie Śledzenie Zamówienia w naszym sklepie.
EcoWegiel
Powered by PrestaShop
Ochnik- odrzucona reklamacjaSprawa dotyczy nieuznanej reklamacji kurtki Model Kurdat - 0269A (koszt kurtki 1399,30 PLN), pomimo dwukrotnych zgłoszeń reklamacyjnych oraz podjętych interwencji przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Oławie. W kurtce pojawiły się wady (przetarcia, złuszczenia zewnętrznej warstwy pokrywającej powierzchnie kurtki), nie będące wynikiem nieprawidłowego użytkowania i przechowywania - jak twierdzi Spółka Ochnik - lecz niską jakością zastosowanej tkaniny. Kurtka jest zadbana, nie posiada żadnych uszkodzeń o charakterze mechanicznym, co bezwzględnie świadczy o jej prawidłowym, właściwym i zgodnym z przeznaczeniem użytkowaniu.
ReklamacjaZareklamowane buty pomimo informacji od sklepu nie zostały zwrócone. Dostałem wiadomość, że moja reklamacja została nieuznana, dodając, że sklep poinformuje mnie jak buty dotrą do sklepu. Żaden konkretny termin nie został podany w skutek czego czekam już 3 tydzień. Obsługa w sklepie powiedziała, że termin w jakim odeślą buty jest niewiadomy, po zapytaniu się sprzedawcy czy mogę nawet 2 lata czekać na buty wzruszył ramionami.
BRAK ZWROTU PIENIĘDZYSklep totalnie ignoruje wiadomości e-mail lub jakiekolwiek próby kontaktu. Po odesłaniu towaru i 14 dniach nie otrzymałam do tej pory zwrotu pieniędzy za sukienkę, którą zamówiłam i zwróciłam. Próbowałam kontaktować się z sklepem za pomocą e-maila, ponieważ telefonu nigdzie nie można znaleźć. Z innych komentarzy na fanpage na Facebooku wynika, że nie tylko ja mam problem z otrzymaniem z powrotem pieniędzy. Firma sobie robi po prostu jaja z klientów i widać, że prowadzi samowolkę.
Zwrot pieniędzy W dniu 04.04. 2024 dokonałam zwrotu zamówienia na wartość 215.10zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. Sklep nie odbiera telefonów i nie odpisuje na wiadomości.
OszustwoZamówiłam kaszmirowy golf , po otrzymaniu przesyłki okazał się trochę ciasny pod szyją i uciska mnie. Sweter jest bardzo sztywny i nie jest to czysty kaszmir ponieważ kupiłam z innej firmy i jest mięciutki całkiem inny. Chciałam odesłać ale nie ma adresu zwrotu, nie było też druku zwrotu w przesyłce no i żadnej metki przy swetrze. Przesyłka miała być za 3 dni a przyszła za 3 tygodnie z Azji . Kontakt tylko milowy , pisałam dwa razy, że chcę zwrócić ale oni proponują tylko 20% zniżki i wymianę.
Brak zwrotu należności za anulowane zamówienie 23.04.2024 dokonałem anulowania zamówienia które zostało zaakceptowane (mam wiadomość e-mail potwierdzającą).
Od tego momentu do dzisiaj nie dostałem zwrotu należności za zakupione produkty.
Próbuje się bezskutecznie skontaktować z firmą ale niestety telefonu nikt nie odbiera na wiadomości przestała firma odpisywać.
Reklamacja obuwiaDzień dobry,
Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Reklamowałem buty z tytułu gwarancji 24.04.2024 z powodu odklejenia materiału wierzchniego jednak reklamacja została odrzucona ze względu (jak stwierdzono) uszkodzenia mechanicznego oraz zwykłych zmian polegających na zużywaniu się materiałów. Po odbiorze z powrotem obuwia chciałem ponownie zareklamować produkt (inny powód) ze względu na odklejenie się gumy podeszwy jednak pracownik poinformował mnie że przy rozpatrzeniu reklamacji był brany cały but nie tylko wskazany za pierwszym razem i że mogę się zwrócić do rzecznika praw konsumenta lub na drodze prawnej dociekać swoich praw. Nie godzę się z tym, ponieważ o ile materiał wierzchni mógł zostać uszkodzony mechanicznie to sama guma przez okres trwania gwarancji powinna wytrzymać a same buty były użytkowanie fizycznie przez 3 miesiące zimy. Moje żądanie to zwrot pieniędzy. Zdjęcia paragonu, protokołu i buta w załączniku. Uprzejmie proszę o pomoc.