Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-06-01 godz: 06:38Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.A.
Brak zwrotu środków za zamówienie w terminie 14 dnOszustwo ze strony firmy CityChic. Po odesłaniu produktów do firmy dnia 07.05, dostałam informację, że zwrot jest częściowo odrzucony. (Łącznie zamówiłam 5 produktów o wartości 921,95zł). Top z kompletu 3-częściowego według sprzedawcy został przeze mnie ubrudzony fluidem, co jest nie prawda, ponieważ nie byłam pomalowana gdy przymierzałam te ciuchy. Firma zarządała ode mnie przesłania pieniędzy na przesyłkę zwrotną. Gdy prosiłam o wysłanie zdjęcia ubrudzonego topu firma nie odpowiadała. Wystawiłam negatywne opinie na stronach społecznościowych, po czym komentarze zostały usunięte oraz zostałam zablokowana. Czytając opinie innych klientów na stronach publicznych, stwierdzam, że nie tylko ja zostałam oszukana bo ludzie opisywali bardzo podobne sytuacje, gdzie firma nie chce zwracać pieniędzy za zamówienie oraz oskarża o brudzenie topu. Po pewnym czasie dostałam zdjęcie topu, który nie został ubrudzony przeze mnie, miejsce ubrudzenia to tak jakby ktoś specjalnie zrobił kreskę podkładem. Dziś mija ponad 3 tygodnie od dostarczenia zwrotu, a środków za całe zamówienie firma dalej nie zwróciła. Sprawę zgłosiłam również do Rzecznika Praw Konsumenta. Oczekuję od firmy zwrotu środków za całość zamówienia. Załączam fakturę oraz screeny opinii innych klientów.
2024-05-31 godz: 19:20Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
Brak zwrotu środków Sukienkę zakupiłam zapłaciłam jednak został wysłany nieodpowiedni kolor, zwróciłam dnia 07.05.2024 otrzymałam wiadomość 1) przyjęcie zwrotu 2) przetwarzanie zwrotu 09.05 3)22.05 po moim upomnieniu otrzymałam taką wiadomość Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2024/05/07/41688 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni. 4)następnie po upomnieniu kolejnym taka wiadomość Dzień dobry, zwrot był zrealizowany, najpóźniej w kolejnych 2 dniach roboczych będzie mieć Pani środki na koncie. 5) Żadna z tych informacji oczywiście była bez pokrycia zwrotu faktycznego środków na konto 6) Kolejne wiadomości do tej firmy kończą się kłamstwami o fikcyjnym przelewie widmo Następnie kontakt jest urywany brak odzewu telefon nieprawdziwy Brak sukienki brak pieniędzy Oszustwo kłamstwa złodzieje Przestrzegam Wszystkich Dziś 31.05. Brak zwrotu
2024-05-31 godz: 15:03Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.B.
Brak zwrotu płatności za anulowane zamówienie15 kwietnia złożyłam i opłaciłam zamówienie nr 2456. Otrzymałam informację, że towar w wybranym kolorze jest niedostępny oraz prośbę o podanie danych do zwrotu zapłaty. Wiadomość trafiła do folderu Spam i dopiero po kilku dniach kontynuowałam korespondencję z firmą, podając nr konta do zwrotu płatności. Poinformowano mnie, że nastąpi to najszybciej , jak tylko możliwe. Dzisiaj mamy ostatni dzień maja, a pieniądze nadal nie wróciły na moje konto. Zaznaczam, że 22 maja wysłałam w wiadomości e-mail Wezwanie do zapłaty należnej kwoty wraz z odsetkami, wyznaczając 7 dni kalendarzowych na spłatę. W załączniku znajdą Państwo historię korespondencji. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
2024-05-31 godz: 11:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za zakup 24 kwietnia zakupiłam w sklepie internetowym Bricomarche meble ogrodowe, zakup opłaciłam przelewem. 25 kwietnia sklep wysłał do mnie informacje, że z powodu błędu systemowego mojego zamówienie zostanie anulowane a pieniądze zwrócenie na moje konto w ciągu 14 dni. Minęło 14 dni i pieniędzy nie było, wystosowałam wiadomość z prośbą o zwrot. 28 maja czyli 34 dni po anulowaniu zamówienia BOK odezwał się do mnie, że pieniądze nazajutrz wpłyną na moje konto a problem z zwrotem spowodowany był zmianami w spółce ?! Dziś 36 dzień a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Co mogę zrobić w tej sytuacji żeby odzyskać pieniądze i nalezne mi już odsetki jeśli sklep nie zareagował na moje wezwanie do zapłaty ?
2024-05-29 godz: 16:41Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu należnościFirma nie dokonała zwrotu należności za zamówienie, które zwróciłam zgodnie z zapisami regulaminu w terminie 14 dni. Zwrot został dostarczony zgodnie ze wskazówkami na stronie blumore.pl w dniu 15.04.2024. Po upływie 14 dni brak pieniędzy i jakiegokolwiek kontaktu. Po wielokrotnych próbach ustalenia na jakim etapie jest moja sprawa zostałam zapewniona, że do 17.05 przelew zostanie wygenerowany. W dniu 21.05.2024 dostałam kolejną informację z przeprosinami za opóźnienie i zapewnieniem, że 22.05.2024 otrzymam pieniądze. Mamy 29.05.2024 - w sprawie nie dzieje się nic - firma unika kontaktu, nie odpowiada na maile, smsy, messenger, publikuje natomiast kolejne posty zachęcając do zakupów. Jestem zła na siebie, że nie sprawdziłam opinii bo to lokalna firma, kupowałam już u nich kiedyś, ale była jeszcze możliwość odbioru osobistego. Są mi winni 275 zł. Od ww. firmy oczekuję możliwie ekspresowej reakcji i zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami (za przekroczenie terminu realizacji zwrotu).
2024-05-29 godz: 15:02Publiczna
Zamknięta
Chcę sprawdzić moje rzeczywiste zużycie gazu"To jest treść mojej wiadomości wysłanej e-mailem w dniu 28.05.2024 r. o godz. 17.11 do firmy PGNiG" Warto wiedzieć, że 20 marca 2024 r. licznik został wymieniony na licznik nowej generacji. Licznik ten zaczął więc naliczać od 0 Przez jakiś czas dodawałem zużycie nowego licznika do liczby starego. Następnie kilka dni temu aplikacja Ebok zresetowała (na moją prośbę) stary licznik i włożyła nowy. Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno Przepraszam, jeśli są jakieś błędy, ale nie jestem Polakiem. =============================== Dzien dobry, W dniu 27 maja 2024 r. o godz. 16.45 wysłałem e-mail z reklamacją dotyczącą niemożności wysłania konsumpcji za pośrednictwem aplikacji ebok. Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi, ale zamiast tego otrzymałem fakturę na 349,54 zł do zapłaty do 6 czerwca Ważne jest, aby wiedzieć, że zapłaciłem już fakturę w wysokości 89,62 w dniu 27 maja 2024 r. za okres 02-03-2024 - 30-04-2024 podczas gdy ta na 349,54 zł jest za okres 01-05-2024 - 27-05-2024 Teraz biorąc pod uwagę, że największe zużycie dla nas pochodzi z grzejników, są one wyłączone od kilku miesięcy więc nie rozumiem różnicy w zużyciu między okresem 02-03-2024 - 30-04-2024 i 01-05-2024 - 27-05-2024 w rzeczywistości te 2 faktury 349,54 zł i 89,62 zł  są z tego samego okresu Jak to możliwe? Zmieniłem umowę, aby mieć zużycie pod kontrolą przy każdym miesięcznym odczycie, a następnie płacić za rzeczywiste zużycie, ale wygląda na to, że tak nie jest. Proszę o odpowiedź na moje pytania które, jeśli nie będą satysfakcjonujące,  zmuszą mnie do wykonania obliczeń przez profesjonalistę, aby zrozumieć, czy moje płatności są rzeczywiście związane z moim zużyciem. Dziękuję Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
2024-05-29 godz: 12:25Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości wymiany lub zwrotu Ponieważ zakupione ubrania okazały się za małe chciałem dokonać wymiany na większe rozmiary. Wraz z przesyłką nie otrzymałem formularza zwrotu więc wysłałem kilka razy maile do firmy z prośbą o przesłanie formularza lub podanie adresu na jaki mam odesłać zakupione produkty. Firma w odpowiedzi oferowała zniżkę na kolejne zakupy, ale nie przesłała formularza zwrotu. Oczekuję od firmy wymiany zakupionych towarów na większy rozmiar tj. XL lub zwrot pieniędzy.
2024-05-29 godz: 09:25Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu produktów/zwrot kasyKupiłam 2 pary butów u jak się okazało po fakcie oszustów. Buty sandałki zg z opisem skórzane na rzepy, w rzeczywistości plastikowe a rzep nie trzyma. Firma przedstawiała się jako lokalny butik, gdzie zatrudnieni są "zatrudniamy setki Polaków, którzy wspierają nas w takich obszarach, jak obsługa klienta, zwroty, zapytania w mediach społecznościowych, publikacje, produkcja treści, modelowanie i wiele innych. Wiesz, że Twój zakup jest ważny i że wspierasz ciężko pracujących Polaków ❤️". firma wskazuje "Jesteśmy jedynym sklepem internetowym w Polsce, który oferuje najnowszą modę i najlepszą jakość w najlepszej możliwej cenie" w żadnym wypadku nie jest to prawda. produkty wysyłane są z Azji i tam też jest prowadzona sprzedaż. Brak tel kontaktowego jedynie mail. odpowiedzi tłumaczone przez translatory. w swojej ofercie posiadają ubrania i akcesoria modowe, wszystkie produkty są przecenione, a w swoich regulaminach wskazują 'Nasza polityka zwrotów umożliwia zwrot zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania, niezależnie od przyczyny. Przedmioty muszą być zwrócone w stanie nieużywanym, nieumytym i nadającym się do ponownej sprzedaży, z nadal dołączonymi metkami. Informujemy, że Angelika® Warszawa nie przyjmuje zwrotów przedmiotów uzyskanych w drodze loterii lub wyprzedaży. Przedmioty zakupione podczas wyprzedaży można zwrócić lub wymienić jedynie na inny produkt lub voucher. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi." zgłosiłam chęć rezygnacji z zakupu jeszcze przed dostaniem paczki. Informacja zwrotna od sprzedawcy jest taka, że mogę otrzymać voucher na kolejne zakupy a o zwrocie nie ma mowy. Jawne oszustwo na dowód czego wysyłam zdjęcia butów z oferty i ich stan rzeczywisty. oferowane buty z skóry z rzepem to w rzeczywistości plastik z nietrzymającym rzepem.
2024-05-29 godz: 07:32Publiczna
Rozwiązana
bugo.pl - brak zwrotu pieniędzyZamówiłam buty w dniu 05.05.2024. Niestety okazały się za małe. Odesłałam w dniu 10.05.2024. Zwrot nr 163876 został dostarczony w dniu 14.05.2024 r. W dniu 22.05.2024 r. dzwoniłam na telefon kontaktowy, aby dowiedzieć się czemu nie otrzymałam zwrotu i usłyszałam, że zwroty są wykonywane w ciągu 14 dni i mam czekać do 28.05.2024 r. W dniu 29.05.2024 r. wysłałam na maila kontakt@bugo.pl wezwanie do zapłaty z 7 dniowym terminem. Oczekuję zwrotu wpłaty kwoty 286,72 zł.
2024-05-28 godz: 18:13Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
OszustwoErgonome nie ma jakichkolwiek zahamowań etycznych w robieniu własnych klientów. Zamówienie złożyłem 29 lipca 2023 roku. 18 sierpnia 2023 r. poinformowali, że nie będą w stanie dostarczyć zamówienia w terminie, ale dali znać, że "realny, wiążący termin w jakim jesteśmy w stanie zrealizować Twoje zamówienie to ostatni tydzień września". Obiecali też 10% rabatu za zwłokę. Pomyślałem, że OK, mogę poczekać ten miesiąc więcej - i to był błąd. Zamiast biura do końca września, 7 października 2023 r. dostałem maila, w którym się przyznali, że są w restrukturyzacji i za kolejne 2 tygodnie wrócą do mnie z informacjami. Wrócili po 5 tygodniach - że dalej nie wiedzą, kiedy dostarczą biurko. W końcu 24 listopada 2023 r. zadeklarowali, że "Wiążący termin realizacji Twojego zamówienia, który jest ostateczny to 30.05.2024.". Potem - długa cisza. Na początku maja wysyłam dwa maile z pytaniem, co z biurkiem, bo na jeden zero odpowiedzi, a telefonów nie odbierają. 14 maja odpowiedzieli, że "zamówienie powinno zostać dostarczone do 30.05.2024", a jeśli chodzi o rekompensatę "to środki zostaną przelane na konto zgodnie z harmonogramem restrukturyzacji.". Czekam, znów wa maile z ponagleniem, dziś - 28 maja 2024 - dostaję maila, że "powoli realizować zamówienia z restrukturyzacji. Powinien Pan dostać swoje zamówienie do maksymalnie miesiąca" (!!!) - czyli znów kłamtwo. Sprawa pójdzie, gdzie trzeba, bo z Ergonome się ewidentnie nie da po dobroci.