Brak pieniędzy po zwrocie konsumenckimWitam,
Piszę w sprawie zamówienia z dnia
06.01.2023 (10088 - 98,99zł)
10.01.2023 (10109 - 177,99zł)
Podczas rozmowy telefonicznej uzyskałem informację na temat mojego zamówienia. Niektóre części były niedostępne. Miałem uzyskać taką informację na moją skrzynkę mailową, lecz jakiegokolwiek malia od nie uzyskałem. Wysłałem pisma aby oddali mi moje pieniądze, Po tych pismach brak jakiegokolwiek kontaktu.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie Dzień dobry,
Właściciel firmy nie odpowiada na telefony, SMS ani maile. Towar przeze mnie zamówiony nie był na stanie sklepu, i czas realizacji był znacznie wydłużony w stosunku do podawanego na stronie. Właściciel sklepu wyszedł z propozycją wymiany na inny okap, po czym kontakt ucichł. Po wielu próbach kontaktu napisałem, że rezygnuje z zamówienia. Mimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie pieniędzy, i jednokrotnego zapewnienia, że zwrot nastąpi dnia kolejnego. Mam dalszy brak środków na koncie.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam,
WW
Sprzedaż online W czasie transmisji zakupiłam rzeczy były to rzeczy używane jednakże opłaciłam część zakupów w kwocie 38zł resztę miałam opłacisz po paru godzinach w tym samym czasie jednak dostałam bardzo niegrzeczna wiadomość co opier...o...itd odrazu ze zwrotem na ty itd w tym samym dni odbyła się kolejna transmisja gdzie sprzedająca sprzedała moje opłacone rzeczy a częściowo były opłacone potem ponoć wysłała mi terzeczy na tą moją kwotę gdzie niewiem co .i wysłała wcześniej ja odmówiłam przyjęcia towaru i złożyłam rezygnację z zakupu jednak sprzedawca ponoć to wysłał paczkę odmowilamjej odbioru i wróciła do sprzedającego już dawno a pieniędzy niemaza zwrot pomimo że pisze i proszę dostaje groźby sądem pomówienia iż obrażam firmę itd odwracanie kota ogonem i przeciąganie czasu co mam zrobić
Mój problem30 kwietnia 2024 r. złożyłam zamówienie nr AK7919 w sklepie (towar z wyprzedaży), tegoż samego dnia złożyłam rezygnację z zamówienia. 01 maja 2024 r. otrzymałam e-maila "Niestety, zamówienie zostało już przetworzone i ma numer śledzenia, więc nie można go zmienić ani anulować.". Towaru nie odebrałam od kuriera i proszę ich e-mailowo o zwrot kosztów. Ostatnia wiadomość z dnia 08.06.2024 r. "...nie dokonujemy zwrotów ani zwrotów przecenionych przedmiotów). Chciałabym odzyskać pieniądze.
Reklamacja3 tygodnie temu złożyłem reklamacje w sklepie New Balance, niestety została odrzucona co moim zdaniem jest całkowitym absurdem, ponieważ na języku w lewym bucie jest bardzo wyczuwalny defekt. Moją opinię poparło kilka osób, które również stwierdziły, że but obciera i powoduje duży dyskomfort przy chodzeniu. Moje oczekiwania względem firmy New Balance to naprawienie tego buta, bądź wymiana na nowe.
zwrot towaru lub gotówkiPo otrzymaniu nie zamawianego rozmiaru kurtki,odesłałem ją nadawcy z prośbą o wymianę,do chwili obecnej brak jakiejkolwiek reakcji ze strony firmy lub zwrotu gotówki.
Zwrot za odstąpienie od umowySklep, po 14 dniach od odstąpienia od umowy i otrzymania towaru, nie zwrócił należności. Po zwróceniu się droga mailową otrzymałam informację, że sprawdzą i uregulują. Wobec braku przelewu zwrócono się jeszcze dwukrotnie o pilny zwrot pieniędzy lecz nadal nie został dokonany. Jest to producent odzieży dla kobiet z miejscowości Białystok.
Brak zwrotu pieniędzy Nie otrzymałam zwrotu środków zarejestrowanego za pośrednictwem platformy ,,wygodnezroty.pl". Zwrot produktów nastąpił dn. 10.05.2024 r.Termin zwrotu środków zamówienia w kwocie: 618.42 zł upłynął w dniu 24.05.2024 r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu na podany numer rachunku bankowego, pomimo zapewnień, ze strony sklepu, że go otrzymam......
Brak zwrotuDzień dobry, po bardzo długim czasie zamówienie zostało do tej pory niezrealizowane.
Dnia 22.05.2024 poprosiłem o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków na konto.
Przy próbie kontaktu i wyjaśnienia firma w każdym mailu co przypomnienie twierdzi, że pieniądze będą, za tydzień, jutro, max 2 dni.
Zostało wysłane wezwanie do zapłaty.
Oczekuje zwrotu pieniędzy na konto z tytułu anulowania zamówienia.
Niedostarczone zamówienie w sklepie CravingCup27.03.2024 zrobiłam zakupy w sklepie internetowym z kawą i herbatą CravingCup. Sklep wyglądał normalnie zamówiłam kawę i herbatę na kwotę 486.04zl. otrzymałam potwierdzenie zamówienia, fakturę. Sklep internetowy zniknął. Kontakt się urwał. Zamówienie nigdy nie dotarło do mnie.