Brak zwrotu pieniędzy Dnia 8 maja 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym La Sagil Casualowy komplet CAMPOS. Komplet okazał się nie mnie za duży w związku z tym odesłałam go dnia 13 maja 2024 r. W związku z tym zmieściłam się w 14 dniach na odstąpienie od umowy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo iż minął prawie miesiąc. Firma nie odbiera telefonów i nie odpisuje na wysłane przeze mnie emaile. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Brak pieniędzy za zwrot towaru Dnia 25 kwietnia odesłałam do firmy towar, który przyszedł niezgodny z moim zamówienie. Pani z firmy twierdziła, że paczka to nich nie dotarła mimo tego, że dostałam potwierdzenie odbioru. Pani po 3 tygodniach poinformowała mnie, że paczkę odebrał ktoś inny nie z firmy. 29 maja dostałam informację, że 26 maja firma odzyskała paczkę. Od tej pory brak kontaktu ani pieniędzy. Zostałam poblokowana na wszystkich mediach społecznościowych aby nie móc nic komentować. Oczekuję zwrotu środków, ponieważ firma miała na to 14 dni.
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie 30.04.2024 złożyłam zamówienie, którego nie dostarczono w terminie. Po kilkunastu dniach od mojej interwencji ponownie otrzymałam informację o problemie realizacji zamówienia. W związku z przedłużającym się procesem, zrezygnowałam z zamówienia, którego mi nie dostarczono i po 14 dniach od tego dnia, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zostałam okradziona.
Bardzo proszę o interwencję w tej sprawie, moim celem jest otrzymanie zwrotu moich pieniędzy przez firmę Stone Skirts.
Uniemożliwienie zwrotu koszulek poloSklep nie stosuje się do polskiego prawa ponieważ nie zgodził się na przyjęcie zwrotu zakupionych produktów.
W dniu 24 maja 2024 roku złożyłem i opłaciłem 2 zamówienia (nr AK10091 i AK10092) w sklepie internetowym https://annakrakow.com/ na 3 koszulki polo o łącznej wartości 322,50 zł.
Rzeczy otrzymałem w dniu 6 czerwca. Niestety okazały się dużo za małe i chciałem je zwrócić. Sklep odmówił przesyłając odmowę e-mailem.
Sklep w mojej ocenie stosuje nieuczciwe i niezgodne z polskim prawem praktyki. Na stronie informuje o możliwości zwrotu w terminie 30 dni. Uniemożliwianie zwrotu zakupionego przez konsumenta towaru w wymaganych ramach czasowych jest ewidentnym łamaniem polskiego prawa i działaniem zaburzającym konkurencję na rynku. Takie sklepy należy eliminować z polskiego rynku. Ewidentne oszukiwanie klientów.
brak zwrotu środków na odstąpienie od umowy Dokonałem zamówienia pokrowców na siedzenia do AudiA1 w sklepie internetowym pok-ter.pl. Odesłałem je zgodnie z przysługującym mi prawem odstąpienia od umowy. Odesłałem zamówione pokrowce, które sklep internetowy otrzymał w dniu 03-06-2024 roku około godziny 14. Z informacji ze sklepu uzyskałem, że zwrotu gotówki dokonują do 7 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Minęło 7 dni i niestety nie ma zwrotu pieniędzy,a ni żadnej informacji o toku mojego odstąpienia od umowy.
brak zwrotu pieniędzy, zero kontaktu
Zwrot zgłosiłam od razu po otrzymaniu przesyłki z zamówieniem (30.04.24) i nadałam paczkę 01.05.24. Wg informacji od firmy kurierskiej zwrot dostarczono 6 maja. Grzecznie odczekałam 14 dni, ale pieniądze się nie pojawiły. Pisałam maile, usiłowałam się dodzwonić; raz mi się udało, Pan poprosił o smsa to się zorientuje w sprawie. Nic się jednak nie zadziało. Kolejne próby kontaktu bez powodzenia. Brak reakcji na sms, mail, nieodbierane telefony. 6 czerwca wysłałam kolejnego maila z oficjalnym wezwaniem do zapłaty - nadal bez odpowiedzi.
Problem ze zwrotem towaruZamówiłem skurzaną torebkę ,zamówienie zostało wysłane z Chin nie jest to skurzana torebka. Chcę zgodnie z przysługującym prawem do zwrotu zrobić zwrot zamówienia ,pomimo kilku wysłanych maili z prozbą o formularz zwrotu i adres do wysłania zwroty nie doczekałem się żadnej odpowiedzi .Proszę o pomoc ,nie jest to uczciwa Firma,to są zwykli oszuści
Brak zwrotu pieniędzy Towar został zwrócony 13.02.24 a do dnia dzisiejszego 10.06.24 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu ze sklepem nic się nie zmieniło. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Fotel ogrodowy wiszącyDokonałam zamówienia fotela ogrodowego za 649zł. Przelałam pieniądze za fotel na konto podane wówczas na stronie internetowej firmy. Przelew poszedł w dniu 10.05.2024. Firma uznała, że nie jest to prawidłowy sposób opłaty zamówienia i zaproponowała zwrot pieniędzy, który dotąd nie dotarł. Oczywiście zamówiony fotel również nie dotarł.
Zwrot pieniedzyZamówiłam płyty gumowe na kwotę 2392 zł. Płyty nie przyszły w terminie. Odstąpiłam od umowy 24.05. Według regulaminu powinny pieniądze być zwrócone najpóźniej 7.06. Pieniądze nie są zwrócone. Firma nie odbiera tel. Zablokowała mnie na fb. Nie mam kontaktu.