Brak możliwośći wymiany/zwrotu towaruZakupiłem dwie różne koszule, z czego jedna przyszła zdecydowanie za mała. Na stronie produktu podano tabelkę, którą należy się kierować dobierając rozmiar, więc nie było mowy o pomyłce. Tym bardziej, że z pierwszą koszulą było wszystko ok. W paczce nie znajdowała się, karta zwrotu. Poprosiłem o nią mailowo, jednakże sklep zasłania się polityką, nie przyjmowania przecenionych towarów.
Nie ma możliwości wymiany ani zwrotu.
Chciałbym odesłać towar i odzyskać środki. Na stronie brak Adresu i numeru telefonu.
Zamówienie Anna KrakowZamówiłem 2 koszule lniane ze zdjęcia w aukcji, a otrzymałem koszule z materiału jak na obrusy nieplamiące, nic to nie ma wspólnego z tym co było w aukcji jedynie oznaczenie rozmiaru co też nie mogę potwierdzić. Po próbie zgłoszenia zwrotu towaru, otrzymałem odpowiedź, że towar był przeceniony i nie przyjmują zwrotów, co nie jest prawdą. Zwykła firma oszustów i przestrzegam przed nią innych internautów. Nie kupujcie w ,, Butiku ANNA KRAKOW"!!! bo to strata pieniędzy gwarantuję. Szmaty, szmaty i jeszcze raz szmaty
Zwrot pieniędzyw dniu 29 maja zamówiłam sukienkę, do dnia dzisiejszego nie mam informacji kiedy będzie dostawa. Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Na e-maile przychodzą tylko automatyczne odpowiedzi typu:
Hej! 💖💖
Dzięki za wiadomość! W dniu 12.06 aktualizujemy nasz system. Odpowiemy na Twoją wiadomość w czwartek, w godzinach naszej pracy 8.00-16.00.
Pozdrawiamy, Stone Skirts
W dniu dzisiejszym złożyłam rezygnację z prośbą o zwrot pieniędzy i dostałam ponownie automatyczną odpowiedź typu:
Hej! 💖💖
Dzięki za wiadomość! Aktualnie odpoczywamy po intensywnym tygodniu pracy. Odpowiemy na Twoją wiadomość w poniedziałek, w godzinach naszej pracy 8.00-16.00.
Pozdrawiamy, Stone Skirts
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu płatnościW dniu 8.05.2024 dokonałam zakupu lampy w kwocie 600,0 zł plus 29,0zł koszt przesyłki.Z powodu braku w magazynie nie doszło do transakcji.Uzgodniłam z panią przez tel ,że chce zwrotu pieniędzy i podałam na prośbę mailem nr konta choć płatność odbyła się systemem przelewy24.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy pomimo kilkukrotnego przypomnienia i zapewnienia,że księgowy zostanie ponaglony a ostatecznie ,że przelew zostanie zrobiony.Mam mailową korespondencję ze sklepem.Oczekuję zwrotu kwoty 629 zł i o tym poinformowałam sklep Newood.
Brak kontaktu w sprawie wysyłki zamówionego produkZamówiłem projektor na stronie picy place gdzie jest pan podany i nie otrzymałem żadnych informacji na temat produktu
Nieuczciwe praktykiNiestety dałam się nabrać tej firmie, po zapłaceniu ponad 500 zł za ciuchy. Które okazały się szajsem z Chin, firma nie chce zwrotu towaru, zasłaniając się, że towar był przeceniony, na stronie jest informacja, że towary można zwrócić do 30 dni bez podawania przyczyny, a formularz zwrotu jest w przesyłce, niestety firma ta nie jest zarejestrowana w Polsce, cały czas piszą, że zgodnie z ich regulaminem nie ma zwrotów, niestety dałam się nabrać tej firmie. Na stronie nie ma ani adresu a telefonu. Czy udało się komuś odesłać towar i odebrać pieniądze
Towar zapłacony Brak kontaktu i TowaruZamówiłem Towar w sklepie pcforce.pl , opłaciłem, dostałem fakture potwierdzenie płatności i od tego momentu ani towaru ani nikt ode mnie tam nie odbiera telefonu, na emaile również nikt nie odpisał. Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty mailem jak i pocztą za potwierdzeniem. Zostaje mi tylko zgłoszenie do sądu. Oczekuję zwrotu pieniędzy jak i poniesionych kosztów dodatkowych tj list polecony do nich i koszty z tym związane.
zwrot pieniędzy za zwrócny towarpis: Zwróciłam zakupiony towar bez pośrednio po jego otrzymaniu na adres podany na stronie internetowej, wysłałam również dokument odstapienia od umowy wraz z towarem oraz drugi egzemplarz drogą e-mailową na adres firmy. Zwrotu towaru dokonałam 13.05.24.Mimo wysłanego przypmnienia nie otrzymałam zadnej odpowiedzi jak również nie wpłynęły namoje konto pieniądze należne za zwrot towaru w wysokości 233zl
nieuczciwy sprzedawcazakupiłem skrzynie biegów po renowacji a przysłali mi wadliwą po odstąpieniu od umowy nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy jak dzwonie do nich to mnie zbywają tłumaczą się że nie mogą znaleźć transportu na zabranie tej skrzyni już nawet się zdarza że nie odbierają w ogóle oczekuje od firmy żeby oddali mi moje pieniądze
zwrot pieniędzy za zwrócny towarpis: Zwróciłam zakupiony towar bez pośrednio po jego otrzymaniu na adres podany na stronie internetowej, wysłałam również dokument odstapienia od umowy wraz z towarem oraz drugi egzemplarz drogą e-mailową na adres firmy. Zwrotu towaru dokonałam 13.05.24.Mimo wysłanego przypmnienia nie otrzymałam zadnej odpowiedzi jak również nie wpłynęły namoje konto pieniądze należne za zwrot towaru w wysokości 233zl