Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-06-17 godz: 12:37Publiczna
Rozwiązana
ReklamacjaPo kilku miesięcznych walkach z reklamacją ostrzy oneblade rządam zwrotu całkowitej + dodatkowo za opłatę skarbowa. Golarki nie są oryginalne są to podróby. Ostrze golarki jest całkowite tępe i nie da się nimi golić gdyż wyrywają i podrażniają skórę. Ostrza z golarki wysuwają się z wkładu do golarki co może spowodować zacięcia. Ustaliliście kwotę rekompensaty na 405 zł a do dziś nie otrzymałem żadnego zwrotu. Kontakt z tą pseudo firma graniczy z cudem
2024-06-17 godz: 08:10Publiczna
Zamknięta
zwrot towaru9 czerwca odebrałam zakupiony towar, który nie spełnia moich oczekiwań. Chciałabym dokonać zwrotu ale nie ma śladu po złożonym zamówieniu, nie ma adresu zwrotnego do firmy, żadnego paragonu.
2024-06-16 godz: 18:40Publiczna
Zamknięta
prawo do zwrotu towarustrona sugeruje prawo do zwrotu towaru a potem się okazuje że nie obejmuje to towaru w promocji a tam tylko taki towar. Poza tym man wątpliwości co do samej wiecznej promocji i braku inf o cenie w ostatnich 30 dniach
2024-06-16 godz: 17:35Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlO.D.
brak zwrotu gotówki za zwrócony towar dzień dobry po 14 dniach brak zwrotu gotówki za zwrócony towar 243,72 227,72 475,44 496,30 suma; 1443,18
2024-06-15 godz: 14:05Publiczna
Zamknięta
Zamówienie nie wysłane 28.04 zamówiony zestaw medyczny , oczywiście zero odzewu a przesyłki brak . Oszukują ludzi . To jest szok !!! Mamy połowę czerwca , towar nawet nie wysłany ! Kasa poszła . Pisałam z prośbą o zwrot środków , niestety nie otrzymałam ich do dziś . Ani towaru ani kasy , żenada .
2024-06-15 godz: 11:31Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.B.
Brak towaru zamówionego i pieniędzy również Brak zamówionego towaru oraz zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar
2024-06-15 godz: 11:12Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.S.
Brak zamówionego towaru, zwrotu pieniędzy,brak konW dniu 15.04.2024 zamowilam koszulki za kwotę 124,95 zł. Mimo licznych upomnień sklepu , brak zamówionego towaru oraz brak zwrotu pieniędzy po rezygnacji z zakupu. Sklep odpisał dwa razy potem kontakt się urwał. Groziłam zgloszeniem sprawy na policję i prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa w/kodeksu karnego jak doradzali inni oszukani. niestety brak kontaktu z ich strony. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie.
2024-06-15 godz: 10:17Publiczna
Zamknięta
Niezgodne zamówienieZamówienie złożone w sklepie 2 maja długo nie docierało. Nie było kontaktu ze sklepem - telefon wyłączony, nie odpisywali na maile. W końcu na początku czerwca paczka dotarła, ale produkty nie zgadzały się z tym co zamówiłam. Zamówiłam 2 urządzenia Evapify Crystal Plus KIT Urządzenie AURORA GREEN + POD w 2 konkretnych kolorach i 4 x Wkład / kartridż POD Evapify Crystal Plus 600+ - Fire Brew 20mg. Otrzymałam 1 urządzenie w dodatku w innym kolorze i 5 wkładów. Od razu złożyłam reklamację przez formularz na stronie, napisałam też maila i wiadomość na Facebooku. Do dzisiaj żadnej odpowiedzi i zero kontaktu z firmą. Chcę, żeby przysłali mi 2 urządzenia, które zamówiłam i za nie zapłaciłam.
2024-06-15 godz: 07:26Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.S.
Reklamacja obuwia zimowegoDzień dobry, Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Buty używane przez 3 miesiące. Po tym czasie zdarła się warstwa wierzchnia i odkleiła podeszwa. Obuwie było już reklamowane gwarancyjne ale zostało odrzucone z tytułu uszkodzenia mechanicznego. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2024-06-14 godz: 20:08Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 26 marca na wyżej wymienionym sklepie internetowym zakupiłem bluzę za 379 złotych. 29 kwietnia odebrałem gotową bluzę. Według informacji na stronie ubrania w momencie złożenia zamówienia są przygotowywane na szwalni. Bluza była w jednym kolorze, bez personalizacji. Sklep tak samo podaje w regulaminie że można zwrócić towar. Dnia 8 maja zdecydowałem że zwracam produkt ponieważ nie spełniał moich oczekiwań. Dnia 11 maja paczka została odebrana. Tydzień później, czyli 18 maja otrzymałem maila z zapytaniem jaki jest powód i czego oczekuję od zwrotu towaru. Odpowiedziałem że oczekuję zwrotu pieniędzy. Od tamtej pory jest cisza, a 4 czerwca wysłałem maila z zapytaniem co z moimi pieniędzmi, sklep dalej nie raczy odpowiedzieć. Oczekuję od firmy moich pieniędzy które już dawno powinny zostać zwrócone.