Brak realizacji zamówieniaZamówienie nie zostało zrealizowane. T-shirty nie zostały wysłane.
Zwrot zamówienia W piątek odebrałam zamówioną paczkę, jednak rzeczy, które kupiłam nie pasują. Chcąc wygenerować zwrot na stronie sklepu wyświetla się informacja “nie można stworzyć zwrotu” nie można również wymienić artykułów. Status zamówienia nie został zmieniony, widnieje jako w trakcie pakowania. Firma od czterech dni nie odpowiada na maile, SMS, wiadomości na instagramie, próba połączenia jest nie możliwa. Chciałabym jak najszybciej zwrócić kupione rzeczy i odzyskać ponad 400 zł.
280,290Witam, jestem osobą z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kupiłem buty do biegania, aby móc wygodnie się poruszać, gdyż mam problemy z chodzeniem, po niecałych 12 miesiącach od zakupu rozkleiła się podeszwa, uniemożliwiając normalne u użytkowanie.
Po moim odesłaniu do firmy, z której je kupiłem, reklamacji nie uwzględniono, więc zapytałem jak mam użytkować buty z rozklejoną podeszwą.
Udzielono mi informacji, że w takim razie aby jeszcze raz zwrócić buty, a sprawą zajmie się niezależny ekspert. Moje pytanie brzmi- kto zatem zajmował się sprawą wcześniej?
Mimo to, odpowiedź na reklamacje w dalszym ciągu pozostała negatywna. Buty mi zwrócono.
Domagałem się naprawy obuwia, lub zwrotu gotówki, buty były wygodne a ja od czasu ich odesłania, jestem zmuszony do chodzenia w butach nie wygodnych, gdyż prawie 300,- to dla mnie duży wydatek.
Reklamacja została jednak ponownie została rozpatrzona negatywnie.
Bardzo proszę o pomoc w mojej sprawie.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Niedostarczone opłacone zamówienie Dnia 16.06.24 zamówiłam przez witrynę FB w Szafie Medyka koszulki ratownika medycznego. Na stronce informacja że wysyłka do 24 godzin. Od tamtego czasu każda próba kontaktu telefonicznego nieudana ( nikt nie odbiera, najczęściej sygnał „wolnej” linii ). Próba kontaktu mailowego również bez odpowiedzi.
Oczekuję albo dostarczenia zamówionego towaru albo zwrotu kwoty 113.85 zł na moje konto.
Dziękuję za wszelką pomoc
Anulowanie zamówieniaWitam, w poniedziałek (24.06.2024) o godzinie 15:57 składałem zamówienie z dostawą ekspres na następny dzień - na wtorek (25.06.2024).
We wtorek o godzinie 7:41 zamówienie zostało anulowane.
Sklep nie chce poinformować o powodzie anulowania zamówienia zasłaniając się "automatyczną anulacją".
Dzwoniłem na infolinię gdzie powiedziano mi że produkt jest normalnie dostępny woec to nie mógł być powód.
Złożyłem również reklamację mailową w której wklejono mi jedynie cześć regulaminu sklepu natomiast zabrakło odpowiedzi na temat -
"Dzień dobry,
informuję, że nie potwierdziliśmy realizacji.
Moment zawarcia umowy uregulowany jest w § 4 ust. 1 oraz 10 regulaminu sklepu, dostępnego pod adresem: https://www.mediaexpert.pl/s,regulamin brzmiącym:
1. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
10. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania zamówienia, które to potwierdzenie nie stanowi jeszcze przyjęcia oferty Klienta i nie dochodzi w związku z nim do zawarcia Umowy sprzedaży. Po weryfikacji możliwości zrealizowania zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w § 4 ust. 9 Regulaminu i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
Po wysłaniu zamówienia otrzymał Pan wiadomość o treści:
"Szanowny Kliencie,
do naszego sklepu internetowego wpłynęło Twoje zamówienie o numerze 023xxx.
W kolejnej wiadomości poinformujemy o możliwości realizacji oraz prześlemy szczegóły dotyczące dostawy.
Dziękujemy za wybór naszego sklepu
Zespół MediaExpert.pl""
Pracuje jako kierowca, moja aktualna lodówka zakupioną w tym sklepie przestała działać wiec pilnie potrzebuje nowej aby jedzenie się nie zepsuło - stąd też dopłatą do kuriera ekspres
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarDnia 31.05.2024r. zakupiłam w firmie FHU Adam Łowigus / Voida.pl opony. Okazało się, że zamówiłam zły rozmiar i musiałam je zwrócić. Poinformowałam o tym sklep mailowo, na co uzyskałam pozytywną odpowiedź, że czekają na opony. Paczka dotarła do nich 10.06.2024. Po tygodniu napisałam do firmy z pytaniem kiedy mogę się spodziewać zwrotu środków. Niestety, nikt mi nie odpisał. Nikt nie odbiera telefonu. 24.06.2024 minęło 14 dni od dostarczenia opon. Napisałam maila, zadzwoniłam. Niestety, znów bez reakcji. Napisałam do nich ponownie na następny dzień 25.06.2024, że zgłoszę sprawę do UOKIK-u. W końcu odpisali, że magazyn nie poinformował ich o przybyciu paczki. Niestety po tym mailu się nie odezwali ani nie zwrócili pieniędzy. W środku paczki był formularz zwrotu pobrany z ich własnej strony internetowej. Oczekuję natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy: 270 zł na konto bankowe, z którego opłacałam zamówienie.
Cena względem jakości Według reklam oraz opisu na stronie( przy kupowaniu) , jakość oferowanej sprzedaży internetowej z magazynu Amazon będzie zbliżona lub wyższa do ceny, którą klient zapłaci.
Jednakże oferując 210zl ( cena wraz z przesyłką DPD) dostałem przedmioty o wartości 30zl. Wysłałem do nich reklamację w tej sprawie ale została odrzucona, broniąc się iż jest to wysyłka tajemnicza i co dostanę zależy od szczęścia.
Jeśli w taki sposób się bronią to dlaczego piszą brednie na swoich stronach internetowych?
Teraz pytanie co można z tym zrobić?
Chce jedynie zwrotu pieniędzy.
Załączam zdjęcia jak została sfromulowa a nasAa wypowiedź oraz przetłumaczona odpowiedź z czeskiego na polski.
,, Witam, czy wszystko w porządku?
Niestety, niektórzy z naszych klientów nie rozumieją, że The Box to szczęśliwe pudełko, a nie tania sprzedaż produktów o wyższej wartości na rynku głównego nurtu. Są to przedmioty wysyłane losowo. Niektórzy otrzymują niesamowite produkty, a inni proste produkty. Tak naprawdę chodzi o szczęście."
Ps.
Tą sprawa może zostać upubliczniona dla przestrogi jeśli wina będzie po mojej stronie.
Brak zwrotu pieniędzy 03.05.2024 zostaw zamówiony towar ( 7 sukienek )
09.05 zrobiony przez mnie zwrot i w tym samym dniu paczka została umieszczona do paczkomatu DPD. Następnie paczka zgubiła się na pewien czas z winy firmy kurierskiej i została odnaleziona 27.05 i w tym samym dniu została doręczona do odbiorcy a mianowicie do firmy Less waste.
Przypominałam na maila o zwrocie pieniędzy 11.06, później 18.06 oraz dzisiaj ( 25.06 ) na co nie otrzymałam odpowiedzi.
Promocja na miód o innym numerzeNad miodem Sądecki Bartnik znajdowała się cenówka z promocją 1+1 gratis. Na paragonie jednak ta promocja nie została uwzględniona. Pracowniczka powiedziała mi, że ta promocja dotyczy miodu o innym numerze identyfikacyjnym. Innej ceny miodu, który zakupiłam, nie było wcale. Promocja dotyczyła miodu Sądecki Bartnik wielokwiatowego 1 litr i dokładnie taki miód kupiłam. Numery wewnętrzne identyfikacyjne danego produktu są małe i źle widoczne. Uważam, że to naciąganie konsumenta. Nie mam obowiązku sprawdzić każdego numeru produktu czy cena jest odpowiednia. Druga rzecz to fakt, że pracownik nie chciał mi wydać paragonu, mówiąc, żebym sobie zrobiła zdjęcie. Jako konsument mam prawo otrzymać swój paragon.
nieuczciwa praktykaButik Anna Krakow to oszuści!
Na stronie sklepu w zakładce "reklamacje i zwroty" gwarantują możliwość zwrotu produktów, nie wyłączając towarów w promocji, ani żadnych innych. W praktyce okazuje się, że nie przesyłają żadnego dokumentu potwierdzającego zakup ani formularzu zwrotu, co uniemożliwia zwrot towaru i pieniędzy.