Zwrot pieniędzy W dniu 23.06.2024 r. o godzinie 00:44 dokonałam zamówienia fotelu ogrodowego typu wiszący kokon. Zamówienie zostało niezwłocznie przeze mnie opłacone na kwotę 409,00 zł. Po kilku dniach zaczęłam się niepokoić, ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia złożenia zamówienia. Zaczęłam szperać w internecie na temat rzekomej firmy Pani [dane usunięte przez moderatora] i zorientowałam się, że dołączyłam do grona osób oszukanych i nigdy nie zobaczę na oczy zamówionego produktu. Podjęłam próbę kontaktu z firmą, zarówno mailowo jak i telefonicznie - bez skutku. Rządam zwrotu poniedzy - sprawa została zgłoszona na policję!!
Opóźnianie zamówieniaZamówiłem ursę nano s a zamówienie dalej nie jest wysłane Opóźniają zamówienia nie tylko moje ale też innych klientów nie wiem czy moje zamówienie w ogóle będzie dostarczone oczekuje dostarczenia zamówienia a jeżeli nie to zwrotu pieniędzy
Zwrot pieniędzyChciałabym opisać całą korespondencję z nieuczciwą firmą jaką jest Stone Skirts Anna Szczygielska.
W moim przypadku są to dość duże pieniądze, bo zamówienie było na kwotę 1126 zł i brak zwrotu traktuję jako wyłudzenie kwalifikujace się do dalszego zgłoszeniaodpowiednim organom.
Zakupu dokonałam w dniu 24.04.2024, były to koszula za kwotę 229 zł,sukienka 319zł,sukienka 249 zł i komplet dresowy 329 zł.
przesyłka z zamówionym towarem dotarła do mnie w dniu 27.05., a zwrócony towar do firmy dotarł 6.06.2024 i od tego czasu mam problem z odzyskaniem pieniędzy.
A oto korespondencja:
Dzień dobry
w dniu 06.06.2024 dotarł do Państwa zwrot zamówienia #1500018170, nie odnotowałam zwrotu płatności za to zamówienie.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?
Odpowiedz:
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Pani zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie.
Zwrot środków zlecany jest w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność.
Pozdrawiam,
Stone Skirts
Moje ponaglenie po terminie 14 dni:
Szanowni Państwo
minął już termin 14 dni na zwrot środków pieniężnych za zwrot zamówienia #1500018170, a ja nadal nie odnotowałam kwoty na moim koncie.
Proszę o niezwłoczne dokonanie zwrotu.
Odpowiedź:
Dzień dobry!
Dziękuję za wiadomość. Po weryfikacji okazało się, że zwrot środków nie został zrealizowany, za co najmocniej przepraszam.
Przekazuję zlecenie weryfikacji zwrotu środków do Księgowości.
Zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność.
I cisza na koncie dalej brak pieniędzy.
Proszę o pomoc w odzyskaniu srodków.
ZwrotW dniu 7 czerwca dokonałam zwrotu ubrań i do tej pory brak zwrotu środków. Na maile nikt nie odpowiada opisałam już sprawę na Facebooku. Szkoda bo to nie jest pierwszy zakup ale pierwszy zwrot i lekceważenie klienta. Nie otrzymałam jednej rzeczy w przesyłce i nawet nikt nie poinformował że brak na magazynie dopiero po wysłaniu maila otrzymałam informację że brak na magazynie i za tą rzecz również do tej pory nie otrzymałam zwrotu. Nie polecam
Zamówienie opłacone, brak realizacji i kontaktuReklama projektora puszczona na tiktoku pod nazwą kinozone. Zamówienie opłaciłem, a po kilku tygodniach nadal brak informacji o wysyłce produktu. Na stronie znalazłem jedynie dane firmy i mail na który codziennie wypisuje prosząc o zwrot pieniędzy. Wpisując dane firmy w Google wyświetla się masę stron z postami na temat braku kontaktu po opłaceniu zamówienia. Proszę o pomoc w sprawie, sam nic nie zrobię bo kwota na osobę jest mała. Jak się podsumuje wszystkie nie zrealizowanie zamówienia to już robi się spora sumka. Chcę aby ta pseudo firma się zamknęła i przestała naciągać nowe osoby lub chociaż zwróciła pieniądze wszystkim poszkodowanym.
Złej jakości produktKupiłem koszule zgodnie z ofertą, wykonana z lnu i bawełny a otrzymałem koszulę z materiału 100% Poliester. To nie jest taki produkt jak w zamówieniu.
W odpowiedź na reklamację, otrzymałem brak możliwości zwrotu pieniędzy i bezpłatnego zwrotu niewłaściwego towaru.
Oczekuję zwrotu minimum 100,- PLN jako oceniam o tyle jest zawyzona wartość tej koszuli.
brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam dwa produkty przysłano jeden pomimo licznych rozmów telefonicznych nikt nie odpisał ani na maila ani nie oddzwonił. Odesłałam przesyłkę zwrotu pieniędzy brak kontaktu brak faktury brak
Brak reakcji na zgłoszenie braku internetuWitam,
Od niedzieli 23.06 nie mam w domu internetu. Prawdopodobnie jest to problem z routerem. Sprawa została zgłoszona na infolinii Playa. Jednak od tamtej pory nic się nie dzieje. Dzwonię po 3 razy na dzień, żeby się dowiedzieć na jakim etapie jest jest moje zgłoszenie po czym dostaje informację, że nie wiadomo.
Dodatkowo, przy 1 zgłoszeniu Pani poinformowała mnie, że pojawi się serwisant na drugi dzień max do 15. W związku z tym wziąłem urlop. Gdy ten się nie pojawił i po moim kolejnym kontakcie usłyszałem już od innego pracownika,, że Play nie ma okreśłonego czasu oczekiwania i że może to potrwać nawet do miesiąca.
Pradowpodobnie siadł router i wystarczy wysłać nowy, i wydaje mi się, że to by problem rozwiązało.
W związku z brakiem internetu w domu nie mogę pracować zdalnie - jestem narażony na dodatkowe koszty związane z dojazdem. Nie ukrywam, że ze względu na mój stan zdrowia codzienne dojazdy do biura są bardzo problematyczne,
DO tej pory sprawa zostałą zgłoszona, dzwonię na inolinię 3-4 na dzień i oczekuje pilnie przywróćenia interetu.
Inny towarZamówiłam strój kąpielowy firmy "CK" a otrzymałam "szmaciastą"sukienkę jakąś chińską i bez paragonu/faktury.
Pisałam maila jednakże bez oddzewu, nigdzie nie ma nr telefonu do kontaktu, a pod adresem rzekomej firmy znajduje się serwis rowerowy. Oczekuję od firmy zwrotu gotówki za towar którego nie zamawiałam
Brak realizacji zamówieniaZamówienie nie zostało zrealizowane. T-shirty nie zostały wysłane.