nieuczciwa praktykaButik Anna Krakow to oszuści!
Na stronie sklepu w zakładce "reklamacje i zwroty" gwarantują możliwość zwrotu produktów, nie wyłączając towarów w promocji, ani żadnych innych. W praktyce okazuje się, że nie przesyłają żadnego dokumentu potwierdzającego zakup ani formularzu zwrotu, co uniemożliwia zwrot towaru i pieniędzy.
Czas oczekiwania na zamówienie, brak kontaktuWitam w dniu 13.06 złożyłam zamówienie na stronie „swiatpremixow.pl ” gdzie napisane było, ze czas jego realizacji to od 1 do 5 dni roboczych. Dzisiaj jest 25 czerwca a ja nie dostałam żadnych informacji dotyczących zamówienia. Status wyświetla się jako „w realizacji”. Nikt nie odpisuje na e-mail ani nie odbiera telefonu (od razu włącza się poczta głosowa). Zero kontaktu ze stroną i brak szacunku do klienta. Chciałabym wiedzieć dlaczego moje zamówienie jest opóźnione albo czy w ogóle zostanie zrealizowane. Oczekuję szybszego zrealizowania zamówienia albo zwrotu kosztów. Czekam na informacje zwrotne natomiast moja cierpliwość się kończy.
Odmowa wydania przedmiotu wolnego od wad Zakupiony nowy ekspres do kawy od pierwszego użycia nie spienia mleka, po wizycie w sklepie wada została potwierdzona przez obsługę sklepu w którym został kupiony, następnie ekspres został wysłany na gwarancję po czym reklamacja została odrzucona przez brak wad, sklep odmawia wydania przedmiotu wolnego od wad opierając się na rzekomej opinii serwisu gwarancyjnego. Do sklepu zostało wysłane pismo dotyczące art 43C ustawy o prawach konsumenta, które zostało odrzucone przez sklep, oczekuję od sklepu zwrotu pieniędzy za zakup lub wydanie nowego ekspresu wolnego od wad.
Odmowa rekompensaty za niezrealizowane zamówienie17 kwietnia zakupiłem w sklepie Amazon pewien produkt. Tego samego dnia w aplikacji InPost pojawił się wpis o nowej przesyłce, która do dnia dzisiejszego ma status "w trakcie przygotowania".
Produkt nie kosztował wiele i był kupiony pod wpływem impulsu więc nie zastanawiałem się dlaczego realizacja trwała tak długo. W zeszłym miesiącu wszedłem na konto Amazon i w sekcji moje zamówienia zobaczyłem informację, że przesyłka mogła zostać zgubiona. Po chwili klikania znalazłem informację, która przekonała mnie że może warto poczekać kilka dodatkowych dni - co też uczyniłem.
Minął kolejny miesiąc, paczki dalej nie ma więc postanowiłem coś z tym faktem zrobić. Po zalogowaniu się na konto Amazon jedyna opcja rozwiązania sprawy to dalej jest czekanie. Zgłosić się do Centrum Obsługi Klienta, gdzie zostałem poinformowany, że według regulaminu sklepu jakokolwiek rekompensata jest niemożliwa gdyż minęło 60 dni od daty zakupu.
Problem tylko jest taki, że według aplikacji InPost ta paczka nigdy nie została nadana tak więc nie mogła się zgubić (chyba, że winny tutaj jest InPost, że paczkę odebrał i zgubił i nigdy nie zaktualizował statusu przesyłki). Tak więc wygląda to jakbym został okradziony.
Czy jest coś co można z tym faktem zrobić ?
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 3 czerwca zostało zwrócone zamówienie, płatność odbyła się za pomocą paypo od dnia 3 czerwca widnieje jako przyjęte na dzial zwrotów do tej pory nie ma żadnej informacji od sklepu ani zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu ze sklepem , zero odpowiedzi na maila oraz telefonicznie nie można się skontaktować
Brak kontaktu W dniu 11.06.2024 dokonałam zakupu dwóch koszulek i bluzy. Otrzymałam do tej pory dwa e maile najpierw z informacją, że firma się przeprowadza a następny ze wysyłka będzie zrealizowana do 21.06.2024 r. Koszulki i bluza były na prezent i musiałam zrezygnować, wysłałam rezygnację najpierw z jednej sztuki a następnie z kolejnych dwóch. Do tej pory brak odpowiedzi, brak zwrotu środków oraz brak wysyłki.
Niewysłane opłacone zamówienie 11.04.2024 złożyłem oraz opłaciłem zamówienie którego nie otrzymałem. Próbowałem się kontaktować ze sklepem na wszelkie sposoby, nr telefonu nie odpowiada, wysyłałem również e-maile oraz SMSy bez odpowiedzi ze strony sklepu proszę o zwrot kosztów zamówienia które nie zostało do mnie dostarczone.
Brak zwrotu środkówDnia 14 maja 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym prowadzonym przez przedsiębiorcę Anna Szczygielska, działającą pod firmą "Stone Skirts Anna Szczygielska" w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 22A, posiadającej numer NIP 5423071300 oraz numer REGON 200745573, dwie sukienki za cenę 394,80 zł PLN.
Termin dostawy został określony przez samego sprzedawcę na 14 dni roboczych. Po upływie powyższego termin nadal nie otrzymałam zakupionych towarów, w związku z czym dnia 06.06.2024 r. złożyłam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, z związku z niedotrzymaniem przez sprzedającego terminu dostawy Towarów. Otrzymałam nawet mailowe potwierdzenie anulowania zamówienia, środki miały zostać zwrócone w ciągu 14 dni. Niestety termin ten bezskutecznie upłynął dnia 21.06.2024 r. o zwrotu nadal nie dokonano.
Wiadomością mailową z dnia 21.06.2024 r. poinformowałam, iż od tego dnia rozpoczynam naliczanie odsetek za opóźnienie oraz że rozpocznę dochodzenie w/w kwoty, w tym na drodze sądowe, w pierwszej kolejności występując z wezwaniem do zapłaty. W odpowiedzi otrzymałam potwierdzenie, że faktycznie środki nie zostały mi zwrócone, zwrot zostanie dokonany, niestety nadal nie otrzymałam ich na rachunek bankowym. Widzę, iż nie jest to pierwsza sprawa z w/w przedsiębiorcą na przedmiotowym portalu, osoba w lutym bieżącego roku opisała dokładnie taką samą sytuację, jak moja. Zdaje się, że jest to standardowy sposób postępowania w/w przedsiębiorcy. Na mediach społecznościach można ukryć niekorzystne opinie, sytuacje opisane tutaj pozostaną na dłużej ku przestrodze innych kupujących.
zamówenie 1049Zamówiłem projektor ze strony kino-zone.pl zakup został opłacony w całości łącznie z przesyłką.
Brak kontaktu ze sprzedającym, nie odpowiada na e-mail.
ewidentne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
dotarła tylko dziwna informacja sms o zablokowanej przesyłce z powodu braku opłaty celnej o której nie było mowy.
Zakup opłacony w całości z przesyłką kurierską
Żądam zwrotu środków
usługa door to doorUsługa door to door nie działa. Kurier za kadym razem, pomimo tego, ze jestem w domu oznacza paczkę jako "nieudane doręczenie". Za pierwszym razem odmówił wniesienia paczki, ponieważ nie było nikogo poza mną, kobietą, do pomocy (paczka mieściła się z limicie 30 kg - ważyła 10). Po telefonie na infolinie obiecano rozmowę z kurieriem aby się to nie powtórzyło. Na następny dzień kurier ponownie prosi o pomoc przy wniesieniu, nie ma nikogo do pomocy z firmy. Po odmowie (o tej porze jestem tylko ja) przejeżdża pod blokiem i oznacza paczkę jako "nieudaną próbę doręczenia". W kwietniu opisałam problem wysyłając skargi, odtrzymałam maila, ze potrzymam odpowiedź w ciągu 30 dni. Odpowiedzi brak. W dniu dzisiejszym paczka 2,5 kg została oznaczona jako "nieudana próba doręczenia" pomimo tego, ze od rana jestem w domu i czekam na paczkę. Nie mam możliwości kontaktu z bezposrednimi przełozonymi kuriera, nie dostaje odpowiedzi na reklamacje, jedyną możliwością rozmowy jest infolinia, która jest płątna i rozmowa kiosztuje jednorazowo ok 10 zł. Nie wiem jak załątwić tę sprawę tak, aby otrzymywać paczki na adres. Kilka lat temu pytałam przez infolinie czy kurier musi kontaktować się z klientem przy przekierowaniu paczki - otrzymałam odpowiedź, ze musi. Kurierzy natomiest nie znają regulaminu, nie są przeszkolenie kiedy muszą się skontaktować z klientem, kiedy muszą wnięść paczkę. Po prostu wolno im zrobić co chcą, bez konsekwencji. Chciałąbym mieć możliwość wpływu na tę sytuację bo, niestety, przy niektóych zamówieniach to jest jedyna firma któa oferuje dostawę na adres a w moim przypadku to nie działa i jako klient nie mogę z tym nic zrobić, pomimo tego, że regulamin mówi inaczej. Czego oczekuję? Wyraźnej reakcji formy na kłamstwa pracownika (oznaczanie paczek jako nieudane próby doręczenia, choć tak naprawdę kurierowi nie chciało się ich znieść), pisemnego zapewnienia o wykonywaniu usługi door to door na mó adres, przeprosin i przede wszytskim bezpośredniego kontaktu z przełożonym kuriera, który obsługuje Tychy, os. U (nr paczki podany w zgłoszeniu). Wiem że to niby drobna sprawa, ale już kilkakrotnie musiałąm rezugnować z planów, żeby czekać na paczkę, która nie dochodzi, a przeciez ja lub firma u któej zamawiam ponosimy opłaty na doręczanie tych paczek w ten konkretny sposób. Nie do pomyślenia jest, zeby forma miałą dany regulamin i dawała przyzwolenie na nieprzesptrzeganie go pracownikom i to punktów które są głównym założeniem działania tej firmy.