Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-06-29 godz: 17:52Publiczna
Zamknięta
OszustwoOd 8.05 2024 mam problem. firmą.Lekcewazyli moje maile,nie odbierali telefonu Po ok 2 tyg napisali że zakupiony towar w przeciągu tygodnia będzie u mnie. Wówczas już podjęłam kroki przeciw firmie u odstąpiłam od umowy.Oczywiście towaru nie otrzymałam.25.06 przyszło powiadomienie o odbiorze przesyłki.Przesylki nie odebrałam, napisałam kilka maili do firmy z przypomnieniem o odstąpieniu zakupu i czekam na zwrot pieniądzy.
2024-06-29 godz: 16:49Publiczna
Zamknięta
Koszulki Wpłaciłem pieniądze 7 czerwca i do dnia dzisiejszego ani pięniędzy ani zamówionych koszulek. Pisałem prośby o zwrot pieniędzy lub wywiązanie się z wysłania towaru ale firma ma to gdzieś. Proszę o pomoc
2024-06-28 godz: 23:42Publiczna
Rozwiązana
odstąpienie od umowyw dniu 06-06-24 podpisałem umowę sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznej do 50kWp, nr CE/EL/01/06/2024/10219 z ktòrej odstąpiłem z dniem 10/06/2024 o czym poinformowałem sprzedawczę drogą elektroniczną.Dlatego proszę o zwrot przelewu na kwotę18590 zł wraz z odsetkami za opòżnienia ponieważ jest powyżej 14 dni od odstąpienia od umowy.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałe odpowiedzi kiedy otrzymam zwrot, jak dzwonię do BOK Columbus Energy S.A to dostaję odp. proszę czekać na odpowiedz.
2024-06-28 godz: 17:20Publiczna
Zamknięta
Brak zamówienia Zamówienie na stół i 6 krzeseł ogrodowych dokonane 9 czerwca odrazu została dokonana płatność . Niestety brak jakichkolwiek kontaktu ze sklepem pomimo wysyłania maili oraz nieodbierane telefony. Brak zamówienia do dnia dzisiejszego pomimo zapewnień że wysyła w ciągu 10 dni. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy . Jeśli pieniędzy nie będzie sprawa kierowana będzie na policję oraz do rzecznika do spraw konsumenta. Załączam potwierdzenie przelewu.
2024-06-28 godz: 16:26Publiczna
Zamknięta
Zgłoszenie reklamacjiZakupiłem 7 września 2023r sprężarkę dwu tłokowa z silnikiem 2,2kW Następnie dnia 25.05.2024r zgłosiłem problem z zakupionym produktem Dnia 05.06.2024r kurier dostarczył produkt do sprzedawcy Dnia 25.06.2024r wysłałem email z upomnieniem że nie otrzymałem naprawionego produktu jak i również decyzji co do reklamacji Dnia 27.06.2024 r otrzymałem niesprawny produkt z protokołem z serwisu z dnia 7.06.2024 że nie stwierdzono wad materiałowych ani fabrycznych i że silnik jest spalony O odmowie gwarancji zostałem poinformowany dopiero 28.06.2024r Sprzedawca przekroczył 14 dyniowy termin odpowiedzi na gwarancje gdzie miał czas i jej nie udzielił Ciężko dodzwonić się do sklepu i nie miła obsluga Oczekuje od firmy naprawy lub zwrotu poniesionych kosztow
2024-06-28 godz: 15:46Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 1709 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam projektor, nie otrzymałam żadnego maila odnośnie otrzymania płatności ani o statusie zamówionego przedmiotu. Oczekuje zwrotu 150,98 zł
2024-06-28 godz: 14:40Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.G.
Brak zwrotu środków po wyznaczonym terminie Zamówiłem biurko w cenie, jaką widziałem na stronie. Następnego dnia otrzymałem telefon od pani, że cena jest błędna, mimo, że otrzymałem już fakturę płatności na maila. Zgodziłem się na zwrot, dostałem fakturę korekcyjną K108. Aby dowiedzieć się, ile będę musiał czekać na zwrot również wisiałem ponad godzinę na infolinii. Otrzymałem informację, że maksymalnie 14 dni roboczych. Dziś jest 15 dzień roboczy od odstąpienia od umowy (została zawarta 07.06.2024, dziś mamy 28.06.2024). Telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują. Oczekuję zwrotu należnej mi kwoty 1243,44zł i należnych mi za opóźnienie odsetek.
2024-06-28 godz: 12:30Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrot towaru 26.06.2024 minął termin 14 dni na zwrot środków przez Biedronka Home za zwrócony przeze mnie towar. Mimo że zgłaszałam sprawę w BOK dostaje wciąż informacje na infolinii że sprawa jest rozpatrywana. Mówimy o kwocie 2500 zł.
2024-06-28 godz: 11:29Publiczna
Rozwiązana
Bajkowe Wnętrza Kids [tytuł zmieniony przez moderatora]Firma Bajkowe Wnętrza Kids [słowo usunięte przez moderatora] klientów. Strona internetowa wygląda pięknie, ale na tym się kończy. Zamówiłam towar za łącznie 508,97 PLN. Czas oczekiwania był dosyć długi, ale czekałam cierpliwie. Kontaktowałam się ze sprzedawcą, żeby dowiedzieć się kiedy otrzymam paczkę. Odpowiedzi były lakoniczne bez konkretów. Po kolejnym pytaniu z mojej strony, otrzymałam odpowiedź , że paczka została wysłana , ale nie kompletna i że reszta będzie dosłana później. W regulaminie jest informacja, że sprzedawca będzie informował z wyprzedzeniem o niekompletnych zamówieniach, a przede wszytskim o terminie wysyłki-te punkty regulaminu nie zostały spełnione. Paczka w końcu przyszła! Koszmarna jakość dziecięcych ubranek, wszystko wrzucone po prostu do wora i wysłane. Brak paragonu czy faktury. Zdecydowałam się na zwrot towaru i jako, że nie byłam poinformowana o rozłożeniu zamówienia na 2 części miałam prawo odstąpić od umowy całkowicie. Odesłałam towar wraz z wypełnionym dokumentem zwrotu, dowodem wpłaty z przelewy24 oraz historia mailową. 12 czerwca zostałam poinformowana o tym, że zwrot dotarł do sklepu internetowego, a ja mam potwierdzić otrzymacie faktury korygującej i wskazać konto do zwrotu pieniędzy. Sprzedawca na zwrot miał 14 dni. Pieniędzy nie otrzymałam, mimo zapewnień, że przelew został zrobiony, a ja mam kontrolować konto. Zgłosiłam już sprawę na platformie ODR-Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów i zgłoszę także w UOKiK podlegającym pod Inspekcję Handlową. Sprzedawca lakonicznie odpowiada na maila. Kontakt jest tylko drogą mailową- brak numeru telefonu na stronie. Brak podpisu osoby korespondującej Brak informacji o wysyłce/ niepełnym zamówieniu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], że odpisało się na maila i brak załączania historii mimo mojej prośby Koszmarna jakość i sposób pakowania Łamanie regulaminu Brak zwrotu pieniędzy za odesłany przeze nie towar. Radzę unikać!!!!!!!!A wszelkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki zgłaszać i mówić o tym otwarcie! Na dowód mam zdjęcia i korespondencję mailową.
2024-06-28 godz: 10:56Publiczna
Otwarta
Oszustka Zamawiałam pudrowo rożowy komplet lazzer 1 czerwca , od początku albo właścicielka nie odpisywała albo odpisywała po paru dniach albo zapewniała mnie że paczka jest wysłana, a nie była. Po 27 dniach napisałam do Pani SMS że mam dosyć i zgłaszam sprawę na policję , Pani domknie zadzwoniła że paczkę właśnie dopiero wysłała i zapewniała że zamówienie jest kompletne i miała opóźnienia (zaznaczam, że w trakcie kłamała co kilka dni że paczka jest wysłana dowody są ma mAilu ma mss oraz na SMS ) faktycznie dziś po miesiącu otrzymalam paczkę tylko że nie to co zamawiałam do tego nawet nie mój rozmiar , zupełnie inny komplet długie spodnie i top nie w moim stylu,którego nie chce. Zapłaciłam 250 zł i nie życzę sobie żeby ktoś wybierał mi za co place i wysłał byle co. Zadam natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (. Otwieranie paczki nagrałam bo po opiniwch i zachowaniu pani wiedziałam że coś będzie nie tak.