Brak realizacji zamówienia Komplet zamówiony 4 czerwca do dziś nie ma paczki. Na maile nie odpisują , ta firma to pomyłka. Chce aby jak najszybciej wysłano mi produkt zamówiony …
Nieuczciwa firma Zamówiłam sukienkę w promocji ze strony butiku. W opisie podkreślano jej walory - najlepszy materiał, projektanci, możliwość zwrotu, same superlatywy. Okazało się, że przesyłka idzie z Chin, materiał podszewkowy, beznadziejny, brak paragonu, faktury. Napisałam o zwrot pieniędzy i adres do wysłania, bo regulamin gwarantował to, jednak po wymianie kilku e-maili okazało się, że adresu mi nie podadzą, pieniędzy nie oddadzą, nie przestrzegają żadnych reguł, wymyślają swój regulamin. Nie odpowiadają na żadne e-maile. Oczekuję, że ktoś zamknie tą działalność, zwróci uwagę na ich oszustwo, wiem, że są inni, którzy też zostali oszukani. Chcę żeby zostało to nagłośnione i żeby ponieśli konsekwencje swojego nieuczciwego postępowania.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie.3 maja zamówiłam na stronie baterie prysznicową. 16 maja w związku ze zbyt długim czasem oczekiwania na zamówiony towar, anulowałam zamówienie. Zostało to potwierdzone e-mail w którym dostałam informację, że środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonałam przelewu. Nadal nie otrzymałam pieniędzy, wysyłałam już kilka maili z zapytaniem kiedy środki zostaną zwrócone. W zwrotnym mailu dostaje informacje, że robią co mogą, żeby środki zwrócić. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy.
brak zwrotu pieniędzyPomimo odstąpienia od umowy od razu po zamówieniu i zapłacie , nieotrzymanej przesyłce nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Firma jest nierzetelna , nie ma z nią kontaktu.Strona formy powinna być zablokowana. Firma wyłudza pieniądze
Opłacone nie dostarczone zamówienie Na stronie Szafa Medyka dnia 14 czerwca zamówiłam koszulki medyczne zapłaciłam Blikiem w kwocie 96 zł za dwie koszulki po 2 dniach dostałam mejla ze opłata odnotowana do dziś przesyłki nie ma ani wiadomości o przesyłce.
Telefonów nikt nie odbiera po paru sygnałach włącza się poczta na mejle nikt nie odpowiada
PILKOMANIAZostałem oszukany przez sklep pilkomania. Produkt zamówiony 20.06.2024r do tej pory nie otrzymałem numeru do śledzenia paczki. Każda wiadomość od firmy to było zwlekanie z czasem teraz kontakt się urwał. Przestali odpisywać na wiadomości, przesyłka zamówiona nie dotarła a pieniądze przepadły.
Wykonanie kuchniZamówiłem i kupiłem umeblowanie kuchni wraz z montażem na miejscu. Podwykonawca o nazwie M R T pracował do 15 czerwca 2024. Od momentu uzyskania ode mnie wpłaty zaliczkowej w wysokości 6 tysięcy złotych jakiekolwiek prace ustały. Moje wielokrotne monity i wizyty w Castoramie jak i rozmowy z M R T nie przyniosły żadnych rezultatów. 26 czerwca 2024 złożyłem drogą mailową oficjalną reklamację w Castoramie, obejmującą wszystkie uchybienia w trakcie procesu realizacji kuchni, od błędów w specyfikacji zamówienia po niedotrzymywanie terminów. Jak do tej pory żadnego odzewu.
Niewywiązanie się sprzedawcy z umowy25.06.2024r. o godzinie 13:28 została zawarta Umowa Sprzedaży między mną, a Sprzedającym Terg S.A. (Avans) poprzez portal Allegro. Sprzedający 26.06.2024r. o godzinie 10:41 skontaktował się ze mną telefonicznie, po poinformowaniu mnie, że rozmowa jest nagrywana, próbował skłonić mnie do udzielenia zgody na realizację zamówienia tylko w części. Zaproponował wysyłkę 3 klawiatur, a za 2 miałem otrzymać zwrot pieniędzy. Oczywiście się nie zgodziłem i poprosiłem o realizację całości umowy, prosząc o zachowanie formy komunikacji ze mną poprzez portal Allegro. Sprzedający twierdził, że pozostałe 2 klawiatury są uszkodzone i nie nadają się do sprzedaży. Tym samym chciałbym zaznaczyć, że po dokonaniu przeze mnie zakupu, jeszcze oferowanych przez Sprzedającego w serwisie Allegro było około 9 klawiatur. Sprzedawca samowolnie stwierdził 26.06.2024 o godzinie 15:32, że dokona zwrotu 198zł za te 2 klawiatury. Nie jest to rozwiązanie mnie satysfakcjonujące, gdyż klawiatury były zakupione w promocyjnej cenie. Oczekuję wywiązania się Sprzedającego z umowy, która według punktu 7.3. regulaminu Allegro, została zawarta.
Brak otrzymanego towaru i pieniędzy Koszulka została zamówiona dnia 23 kwietnia. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej. Nikt nie odpisuje na maile i nie odbiera telefonów. Oszuści, od dwóch miesiacy czekam na towar i pieniądze. Jutro zostaje wysłane przedsądowe wezwanie do zaplaty
Oszustwo oraz WyłudzenieDnia 7 czerwca br. dokonałam zakupu w Państwa sklepie na kwotę 294,63 zł. Zgodnie z informacją zamieszczoną na Państwa stronie internetowej, czas realizacji zamówienia wynosił 1-2 dni robocze. Niestety, do dnia dzisiejszego moje zamówienie nie zostało wysłane.
Pomimo wielokrotnych prób kontaktu telefonicznego oraz mailowego, nie uzyskałam od Państwa żadnej odpowiedzi. W związku z powyższym, jeżeli moje zamówienie nie zostanie niezwłocznie wysłane lub jeżeli nie otrzymam zwrotu poniesionych kosztów, będę zmuszona podjąć kroki prawne.