Nieuczciwa praktykaFirma Stone Skirts nie wywiązuje się z terminu realizacji zamówienia oraz nie zwraca środków finansowych, korespondencja poniżej:
W poniedziałek, maja 27, 2024, 10:56 AM, Stone Skirts Customer Service <kontakt@stoneskirts.pl> napisał(-a):
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych tj 07.06. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu.
Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie.
Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.
W przypadku dalszych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia.
[dane usunięte przez moderatora] -Stone Skirts
Kolejne zapytanie co do terminu wysyłki i poniższa odpowiedz: W wtorek, czerwca 11, 2024, 9:30 AM, Stone Skirts Customer Service <kontakt@stoneskirts.pl> napisał(-a):
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Niestety, nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni, za co najmocniej przepraszamy.
Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy! Nie jest wykluczone, że paczka wyjdzie dużo wcześniej to wszystko zależy od procesu szycia danego modelu.
Gdy paczka zostanie nadana, otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts
Znów niewywiązanie się z terminu realizacji zamówienia:
W czwartek, czerwca 20, 2024, 3:23 PM, Stone Skirts Customer Service <kontakt@stoneskirts.pl> napisał(-a):
Dzień dobry,
W dniu jutrzejszym, najpóźniej w poniedziałek Pani zamówienie zostanie nadane.
Przepraszam najmocniej za wydłużony termin realizacji. Mam nadzieję, że zakupione produkty spełnią Pani oczekiwania.
Dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts
W poniedziałek wysyłka rownież nie doszła do skutku, poniżej wiadomości od najnowszej do najstarszej:
Thu, Jun 27 at 10:16 a.m.
Przekazuję zlecenie weryfikacji zwrotu środków do Księgowości.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts
śr., 26 cze 2024 o 19:41 Mój kolejny email:
Dzień dobry, ze względu na to, ze nie wywiązali się Państwo z umowy, zwracam się z prośbą o natychmiastowy zwrot środków. Nie widzę uzasadnienia w oczekiwaniu 14 dni na przekazanie zlecenia do księgowości.
Z poważaniem,
XXXX
W wtorek, czerwca 25, 2024, 8:44 AM, Stone Skirts Customer Service <kontakt@stoneskirts.pl> napisał(-a):
Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora],
Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności.
pon., 24 cze 2024 o 15:59 XXXX napisał(a):
Ze względu na niedotrzymanie terminu realizacji zamówienia, w tym umowy, niniejszym składam reklamację, proszę o zwrot środków finansowych.
Z poważaniem,
XXXXX
Wysłane z Yahoo Mail do iPhone
W poniedziałek, czerwca 24, 2024, 3:50 PM, XXXXXXX> napisał(-a):
Poproszę w takim razie o anulację zamówienia i natychmiastowy zwrot pieniędzy.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]
W poniedziałek, czerwca 24, 2024, 3:03 PM, Stone Skirts Customer Service <kontakt@stoneskirts.pl> napisał(-a):
Dzień dobry,
Chcielibyśmy Panią najmocniej przeprosić, jednak z przyczyn technicznych wysyłka zamówienia przesunęła się na dzień jutrzejszy:(
pon., 24 cze 2024 o 12:44 xxxxxx napisał(a):
Dzień dobry,
Piszę, aby się upewnić czy moje zamówienie zostanie dzisiaj nadane.
Pozdrawiam,
Prosiłabym o wsparcie w odzyskaniu środków finansowych od firmy oraz nagłośnienie nieuczyciwych praktyk prowadzonych przez firmę, które moga doprowadzić do wyłudzeń.
Dziękuję i pozdrawiam
Niezrealizowane zamówienie, brak zwrotu pieniędzyDnia 19 maja 2024 przez stronę https://meble24dom.pl/ złożyłam zamówienie nr 48030 na wiszący fotel ogrodowy. Zostało ono od razu opłacone - 499zł. Jako czas realizacji podano 10 dni roboczych. W związku z nieotrzymaniem zamówienia podjęłam próbę kontaktu na numer 508 814 395 , mailowo oraz przez Messengera, niestety bezskutecznie. Dnia 05.06.24 wysłałam mailem oficjalne pismo odstąpienia od umowy.
Próbowałam jeszcze kila razy kontaktować się z firmą, w końcu odpisano mi na Messengerze. Wydawało się, że odstąpienie od umowy zostało przyjęte i otrzymam zwrot pieniędzy, ale do dnia dzisiejszego środki nie zostały przelane, a kontakt się urwał.
Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta oraz na policję.
Czekam na zwrot pieniędzy.
Towar niezgodny z opisemDzień dobry, firma przysłała towar niezgodny z opisem. Paczka była otwarta przy kurierze, ale kurier nie odebrał paczkę z powrotem, tylko powiedział zgłaszać sytuację do sprzedającego. Sprzedawca nie odpowiada na maila, na stronie internetowej nie ma żadnych kontaktów oraz nazwy firmy, przycisk „obsługa klienta” jest po prostu butaforią. Załączam zdjęcia zamówienia, przesłanego towaru, oraz dane z opakowania paczki. Oczekuję od firmy odpowiedzi na reklamację oraz zwrot kosztów. Proszę o rozpatrzenie zgłoszenia. Pozdrawiam