Brak mozliwości realizacji opłaconego zamówieniaZamówiłam produkty od firmy tj. zaproszenia i czekolady do personalizacji. Zaproszenia udało mi się spersonalizować, niestety przy personalizacji czekolad włącza się komunikat "Twój projekt będzie możliwy do edycji w przeciągu 48 godzin, przepraszamy!". (chodzi o produkt Czekolada personalizowana - Kontrastowe - Białe Różyczki). Minęło już 91 godzin od złożenia zamówienia a kreator w dalszym ciągu nie działa. Brak jest jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu. Telefony nie działają. W związku z powyższym nie mogę zakończyć pracy w kreatorze i złożyć zamówienia do realizacji. Proszę o rozwiązanie problemu i umożliwienie mi zrealizowanie projektu do dnia 9.07. (w tym samym dniu dokonam personalizacji) i zrealizowanie zamówienia do zgodnie z informacją na stronie o czasie realizacji od 3 do 5 dni roboczych. W innym przypadku proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy w kwocie 233,91 zł.
niezrealizowane zamówienie przez sklep internetowyDnia 17.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Quiosque które opłaciłam płatnością PayU - odzież damska Na kwotę 1313,00 zł. Na stronie internetowej widoczny był termin dostawy - 7 dni .26.04.2024 utworzyłam zgłoszenie do Quiosque BOK Odpowiedź 28.04.2024 -jest w trakcie realizacji i przepraszają za opóźnienie.17.05.2024- brak zamówienia - napisałam do sklep@quiosque.pl i do Quiosque BOK oraz marketing @quiosque.pl informację o anulacji zamówienia .Odpowiedź tylko z ostatniego adresu 22.05.2024 że przekazano do magazynu informację o anulacji zamówienia i żądaniem zwrotu środków na konto. Podjęłam wielokrotnie próby kontaktu telefonicznego widocznego na stronie internetowej -numer zajęty , nikt się nie zgłasza albo skrzynka zapełniona .25.05.2024 Quiosque BOK napisał że zamówienie zostanie wkrótce anulowane a środki zwrócone ,ale mają dużo zamówień i mam czekać .15.06.2024 mail do Quiosque BOK;[dane usunięte przez moderatora];sklep@quiosque.pl -brak środków na koncie - odpowiedż ;mam czekać 29.05 2024 ponowiłam żądanie zwrotu środków wysyłając maila do ; Quiosque BOK;sklep@quiosque.pl-otrzymałam informację ,że mam czekać .Kolejnego maila wysłałam 02.07.2024 do zamowienia-bok@quiosqe.pl bo pojawiła się na stronie informacja że teraz tam mam pisać -bez odpowiedzi do dzisiaj 07.07.2024.
na stronie internetowej sklepu jest informacja pkt 10 regulaminu sklepu ,że środki zwracane są nie później niż po 14 dniach !
Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych środków .
Brak realizacji zamówieniaZamówienie opłacone i zaksięgowane 29.06.2024 r. nie zostało do dziś wyslane mimo wynikającego z Regulaminu sklepu terminu 5 dni roboczych na jego realizacje. Sklep ma bardzo zle opinie - nie realizuje zamówień przez wiele tygodni i zwleka z uznawaniem zwrotów oraz zwrotem środków. Mimo kontaktów mailowych, w których zapewniano mnie o wysyłce zamówienia w dniu kontaktu, nie doszło do tego. Zależy mi na natychmiastowej realizacji zamówienia, a jeśli to nie jest możliwe - na natychmiastowym zwrocie środków.
Повернення грошейПродавець не вислав товар,замовляла коляску,і не повертає кошти ,минуло вже 20 днів .Я хотіла вирішити питання мирно але магазин не відповідає на мої повідомлення
Niewysłanie zamówienia i brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry,
Dnia 1.06.2024 zamówiłam w sklepie Quiosque sukienkę,ale do tej pory jej nie wysłano,nie zlecono też zwrotu pieniędzy. Sklep nie odbiera żadnych telefonów ani nie odpowiada na wiadomości e- mailowe.Proszę natychmiast o zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 15.05.2024 złożyłem zamówienie w sklepie bajkowewnetrza.pl. Zamówiony towar otrzymałem 29.05.2024 r. Produkt był niezgodny z opisem więc namiot zwróciłem do nadawcy. Dnia 06.06.2024 r otrzymałem fakturę korygującą numer K690/2024. Firma do dnia dzisiejszego nie zwróciła pieniędzy za zwrócone produkty mimo wielu próśb i wysłania wezwania do zapłaty.
Brak zwrotu środków za zamówienie Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłane sukienki. 12.06.2024 sklep odebrał paczkę zwrotną. Na stronie sklepu jest informacja, że zwrot jest po 14 dniach. Telefon nieaktywny. Kontaktu ze sklepem mam od 27.06.2024, cały czas odpisują że zwrot będzie zrealizowany w ciągu dwóch dni- jak można się domyślić do dziś przelew nie dotarł. Mam już dość ubiegania się o własne pieniądze. W przypadku braku zwrotu środków sprawę przekażę dalej.
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry
Zamówiłam 28.05.2024 r. przez internet Wit c 3 opakowania. Koszt towaru wraz kosztem dostawy to 137,67 zł.
11.06.2024 r w związku z brakiem realizacji zamówienia mailowo i telefonicznie to zamówienie anulowałam. Podałam numer konta więc sklep posiadał wszystkie dane do dokonania zwrotu. Pisałam o zwrot wielokrotnie. Do dziś oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone a sklep odpowiada że wyślą przelew czego mimo podawanych terminów nie robią.
Proszę o interwencję
Niezrealizowane zamówieniePoprzez prowadzony przez Państwa sklep internetowy w dniu 15.06.2024 r. złożyłam zamówienie, które od razu opłaciłam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru za który zapłaciłam. Nie chcę już czekać na realizację zamówienia. Oczekuję zwrotu gotówki.
Brak zwrotu gotówki za niezrealizowane zamówienie W dniu 09.06.2024 r. złożyłam zamówienie na towar oferowany przez Państwa sklep internetowy. Zamówienie w tym samym dniu opłaciłam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, za który zapłaciłam. Chcę zwrotu gotówki.