Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-09 godz: 12:17Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja J'adore FashionReklamacja zakupionego towaru (bluzy). 25.06.2024 r. towar z reklamacją odebrany przez sprzedającego. Zero kontaktu ze strony sprzedającego, nie odbiera telefonów, nie odpowiada na maile. Brak zwrotu pieniędzy.
2024-07-08 godz: 21:22Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.K.
brak zwrotu gotówki po odstąpieniu od umowyZakupiłam sukienki, zapłata poszła automatycznie, z uwagi na słabą jakość towaru dokonałam odstąpienia i zwrotu towaru. Od 09.06.2024 nie mam zwrotu gotówki za zwrócony towar. Kilkakrotnie pisałam maile o zwrot , przychodziły odpowiedzi że weryfikują albo że za 2 dni będą środki a do dnia dzisiejszego nie mam gotówki. W dniu dzisiejszym wysłałam wezwanie do zapłaty. oczekuję zwrotu gotówki za zwrócony towar.
2024-07-08 godz: 19:38Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.D.
Odstąpienie od umowy Do tej pory nie otrzymałam towaru, dlatego chcę odstąpić od umowy i czekam na zwrot wpłaconej kwoty.
2024-07-08 godz: 14:01Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji opłaconego zamówienia Dzień dobry, w dniu 09/06 złożyłam zamówienie na kwotę 424,80pln. Realizacja miała wynosić 14 dni roboczych, gdy nie otrzymałam informacji o wysyłce napisałam na podany na stronie firmy adres i otrzymałam informację: ‚‚Dziękuję za wiadomość. Niestety, nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni, za co najmocniej przepraszamy. Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy! Nie jest wykluczone, że paczka wyjdzie dużo wcześniej to wszystko zależy od procesu szycia danego modelu. Gdy paczka zostanie nadana, otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.’’ Jutro mija te 8 dni roboczych więc napisałam jeszcze raz do firmy, ponieważ nadal nie otrzymałam przesyłki ani żadnych informacji. Otrzymałam następującą wiadomość: ‚‚Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Wysyłka Pani zamówienia planowana jest maksymalnie do końca przyszłego tygodnia. W imieniu całej załogi Stone Skirts przepraszamy za opóźnienie, jednocześnie zapewniając, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować Pani zamówienie. Dziękujemy za zrozumienie oraz okazaną cierpliwość.’’ Zaniepokojona i zdenerwowana już tą sytuacją odpisałam czy firma robi sobie żarty. Dostałam odpowiedź że mogę anulować zamówienie, ale nie chcę go anulować a otrzymać zgodnie z zamówieniem. Chciałabym prosić o pomoc w sprawie niezwłocznej wysyłki mojego zamówienia i interwencji w firmie Stone Skirts, sukienka została zamówiona na specjalną okazję, która się zbliża wielkimi krokami i nie mogę czekać kolejne tygodnie. Nie interesuje mnie anulowanie zamówienia a uczciwe rozwiązanie i wysyłka opłaconego przeze mnie zamówienia.
2024-07-08 godz: 13:13Publiczna
Zamknięta
brak realizacji zamówieniaW dniu 9.06.2024 r. złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts Anna Szczygielska. Przy zamawianych przeze mnie produktach widniała informacja, że czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych(tj. do 27.06) W dniu 26.06 napisałam zapytanie do sklepu, czy moje zamówienie opłacone na kwotę 400 zł zostało już wysłane. Dopiero wtedy otrzymałam informację, że nastąpiło opóźnienie w realizacji wynoszące od 7 do 9 dni roboczych (czyli powinno być wysłane max do 10.07). W 21 dzień roboczy napisałam ponownie email z zapytaniem o status zamówienia i otrzymałam informację, że jest kolejne opóźnienie i moja przesyłka planowana jest do końca przyszłego tygodnia, czyli opóźniona o kolejne 7 dni roboczych. Podsumowując deklarowany przy produkcie i w regulaminie sklepu termin realizacji 14 dni roboczych zmienił się na 30 dni roboczych. I nie wiadomo czy na tym koniec. Jest to nieuczciwa praktyka. Podejrzewam, że zamówione letnie ubrania otrzymam na jesień. Sklep po 3 tygodniach proponował anulowanie zamówienia i zwrot środków, ale nie na tym powinna polegać zawarta transakcja, abym po 3 tyg oczekiwania dostałą propozycję anulowania zamówienia. Przy produkcie powinna być umieszczona informacja, że czas oczekiwania wynosi 30 dni roboczych. Oczekuje od firmy wywiązania się i jak najszybszej realizacji zamówienia.
2024-07-08 godz: 12:49Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy27 czerwca zakupiłam fotel bujany, przelew poszedł od razu po zakupie, do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnej informacji zwrotnej, telefon jest wyłączony, po dwóch dniach sprawdziłam na stronie, że ta firma jest mało wiarygodna więc napisałam, że odstępuje od umowy i chcę zwrotu pieniędzy. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy. Teraz czekam jeszcze parę dni i wysyłam pismo tradycyjną pocztą z żądaniem zwrotu pieniędzy.
2024-07-08 godz: 12:27Publiczna
Zamknięta
ZWROT PIENIĘDZY Zamówiłam kurtkę oraz dres rozmiar S, państwo pomyłkowo przysłali kurtkę rozmiar M. Towar oczywiście zwróciłam , ale z firmą zero konkat czy to mailowo czy telefonicznie i najważniejsze to brak zwróconych PIENIĘDZY Nr zam 28114
2024-07-08 godz: 10:38Publiczna
Rozwiązana
Nie wysłana paczka, brak zwrotu pieniędzyBrak dostarczenia paczki w wyznaczonym czasie. Brak zwrotu pieniędzy mimo odstąpienia od umowy. Niewywiązanie się z umowy. Brak kontaktu ze strony firmy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2024-07-08 godz: 08:09Publiczna
Rozwiązana
Brak realizacji zamówieniaDzień dobry, w dniu 02.06.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Quiosque.pl które opłaciłam płatnością PayU w kwocie 89,99 + koszt dostawy 16,99 - łącznie 92,99 zł (zielony długi sweter z dekoltem) Po złożeniu zamówienia na maila otrzymałam wiadomość, że o momencie wysyłki zostanę poinformowana wiadomością mailową. Pomimo ponad miesięcznego czasu oczekiwania na zamówienie do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Próbowałam telefonicznie skontaktować się ze sklepem ale pomimo licznych prób nikt telefonu nie odbiera, tak samo na mojego maila z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie tez nikt nie odpowiada. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych pieniędzy.
2024-07-08 godz: 07:16Publiczna
Rozwiązana
Brak mozliwości realizacji opłaconego zamówieniaZamówiłam produkty od firmy tj. zaproszenia i czekolady do personalizacji. Zaproszenia udało mi się spersonalizować, niestety przy personalizacji czekolad włącza się komunikat "Twój projekt będzie możliwy do edycji w przeciągu 48 godzin, przepraszamy!". (chodzi o produkt Czekolada personalizowana - Kontrastowe - Białe Różyczki). Minęło już 91 godzin od złożenia zamówienia a kreator w dalszym ciągu nie działa. Brak jest jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu. Telefony nie działają. W związku z powyższym nie mogę zakończyć pracy w kreatorze i złożyć zamówienia do realizacji. Proszę o rozwiązanie problemu i umożliwienie mi zrealizowanie projektu do dnia 9.07. (w tym samym dniu dokonam personalizacji) i zrealizowanie zamówienia do zgodnie z informacją na stronie o czasie realizacji od 3 do 5 dni roboczych. W innym przypadku proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy w kwocie 233,91 zł.