Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-10 godz: 13:36Publiczna
Zamknięta
Lodówka turystycznaKupiłem przenośną lodówkę turystyczną samochodową RAVANSON CS 28S przez internet. Po otrzymaniu sprawdziłem, jak działa. Okazało się, że lodówka nie nadaje się do samochodu, ponieważ włączona robi hałas przewyższający hałas silnika samochodowego. Zwróciłem ją z powrotem, ale sklep oświadczył, że została wystawiona faktura na firmę i nie ma możliwości jej zwrócenia. Zamawiając ten towar podałem adres firmy i przez moją nieuwagę zostały wpisane "auto-uzupełnieniem" dane NIP firmy, co spowodowało, że sklep wystawił fakturę. Wyjaśniałem, że była to pomyłka i prosiłem o anulowanie lub korektę tej faktury. Na nic się to dało. Towar według mnie jest z GŁOŚNY i nie nadaje się do korzystania w czasie jazdy samochodem. Dlatego go reklamuję stawiając mu negatywną ocenę i żądam zwrotu pieniędzy.
2024-07-10 godz: 12:15Publiczna
Zamknięta
zakup niezgodny z opisem , brak możliwości zwrotuZamówiłam 2 rzeczy : letni komplet i sukienkę. Obydwa produkty nie są zgodne z opisem. Podczas próby kontaktu w sprawie zwrotu najpierw przysyłają maila , z ofertą zniżki na następne zakupy, a później nie ma żadnej odpowiedzi.Formularzu zwrotu nie dostarczono w paczce. Jest to oszustwo.
2024-07-10 godz: 12:01Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu ze sklepemZłożyłam zamówienie na sukienkę https://annakrakow.com/products/hura-luzna-sukienka-na-co-dzien. Do koszyka dodałam ją w kolorze czerwonym. Niestety po złożeniu zamówienia w mailu potwierdzającym jako zamówiony produkt wpisano tą sukienkę w kolorze zielonym. Próbowałam skontaktować się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Jedyny dostępny sposób kontaktu to adres email. Nikt nie odpowiedział. Za to dostałam wiadomość o wysłaniu przesyłki. Ponowne próby kontakty na dwa różne adresy emailowe podane w różnych miejscach na stronie sprzedawcy pozostały bez odpowiedzi. Żądam wyjaśnienia sprawy oraz bezpłatnej wymiany towaru lub (najlepiej) zwrotu płatności i podania adresu do odesłania zamównienia.
2024-07-10 godz: 10:17Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlO.S.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarNie otrzymałam zwrotu środków za zwrócone sukienki zakupione w kwietniu 2024. Firma ciągle pisze ze przekazuje informacje do działu finansowego. bezskutecznie. Wysłane wezwanie do zapłaty również nie przyniosło skutku
2024-07-10 godz: 08:45Publiczna
Zamknięta
Zakup sukienkiButik Anna Krakow reklamowal sie w internecie jako polska firma z unikatowymi towarami. Zamówiłam elegancką sukienkę z lekkiego, przewiewnego materiału, który okazał się poliestrem. W ogole to jeden wielki koszmarek, marszczace sie szwy,brak jakiejkolwiek metki, paragonu czy informacji. Sukienka kosztowala 159zl a wyglada jak kupiona na kiepskim bazarku za gora 50 zl.Zorientowałam się też, że sukienka wysłana jest z Chin. Szukając więcej informacji o firmie natknęłam się na negatywne komentarze o niej w sieci. Niestety było już za późno. Na stronie butiku jest informacja, że bez problemu towar można zwrócić i podany adres do kontaktu. Napisałam maila niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy za fałszywie przedstawiony produkt.
2024-07-09 godz: 15:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.S.
Brak zwrotu pieniędzy 14.06 nadałam do firmy haia.pl 2 sukienki (zwrot) numer przesyłki 630149538405552023621008 Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zamówienie o numerze 85408 na kwotę 425, 96 zł. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie sytuacji.
2024-07-09 godz: 15:33Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy fotela bujanego z 5 czerwcaWykonałem przelew 5 czerwca za fotel bujany . Miał być po 10 dniach roboczych. Niestety telefon milczy a na maile nie odpowiadają. Proszę o szybką dostawę lub zwrot 499 zł.
2024-07-09 godz: 14:14Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu oraz zamówionego towaruW dniu 20.06.2024 r. zamówiłam na stronie internetowej sklepu Zamówione produkty: 083A-19289_20240219144204 | Łóżko młodzieżowe rozkładane HERMES 80x200 2- osobowe | 1 299,00 zł - 1 szt. + dostawa Dostawa: DHL Kurier Koszt dostawy: 50,00 zł Całkowita wartość zamówienia: 1 349,00 zł Od razu wykonałam przelew i do dziś nie otrzymałam żadnej informacji na temat tego zamówienia. Napisałam do tego sklepu przez formularz kontaktowy - oczywiście cisza, a dodzwonić się do tej firmy nie można. Żądam zwrotu poniesionych kosztów, odstępuję od zamówienia i będę składać pismo do Rzecznika Konsumenta.
2024-07-09 godz: 12:49Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.L.
Brak wypłaty środków za zwrot zamówieniaMinął 14 dni na zwrot środków. Dopiero teraz przeczytałam na forum, że firma oszukuje ludzi i nie oddaje pieniędzy za zwroty. Wypierają się problemami finansowymi.
2024-07-09 godz: 12:47Publiczna
Zamknięta
Odrzucona reklamacja uchwytów MBG Line X14W dn. 19 czerwca br. zgłosiłem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową na 2 sztuki uchwytów samochodowych MBG Line X14 Max. Dla przypomnienia: Chodzi o 2 uchwyty samochodowe MBG Line X14 Max. Oba działają tak samo wadliwie tzn. w momencie ładowania indukcyjnego dochodzi do przegrzania smartfona (a korzystamy z 3 różnych telefonów iPhone). W efekcie ekran telefonu przygasza się i nie widać dobrze np. nawigacji samochodowej, a dokładnie w tym celu kupiłem te 2 uchwyty. Wadliwie działa więc najbardziej podstawowa funkcja uchwytów. Ponieważ niemożliwa wydaje mi się naprawa, a wymiana na nowe wydaje się równie bezskuteczna to proszę o zwrot pieniędzy. Uchwyty odesłałem. Reklamacja została odrzucona. Otrzymałem odpowiedź (datowana na 25.06.2024): „Uchwyty zostały dokładnie sprawdzone w wielogodzinnych testach ładowania. Użyto 2 różnych iPhone, i telefonu MI9 z Androidem. Uchwyty ładują telefony poprawnie, a temperatura urządzeń była zawsze w granicach normy. Tak jak przy standardowym ładowaniu.” Proszę o informację w jaki sposób przeprowadzono testy? Czy testowano uchwyty samochodowe w środowisku, w którym mają być używane, czyli w samochodzie podczas jazdy? Ponownie informuję, że przy korzystaniu z nich w środowisku to tego przeznaczonym dochodziło, choć nie za każdym razem, do przegrzania, zwłaszcza w słoneczne dni, przygaszania się ekranu, a co za tym idzie niemożliwe było odczytanie z ekranu telefonu np. mapy samochodowej. Jest to wada, która dyskwalifikuje te produkty. Ponawiam żądanie zwrotu pieniędzy. Załączam paragon.