Rezygnacja z zakupuW dn. 19.07.2024. zakupiłam 2 produkty o łącznej wartości 258 zł. Zakupu dokonałam pod wpływem reklamy, która ukazała mi się w telefonie. Nazwa i adres butiku wskazywały na firmę z siedzibą w Londynie.
Po otrzymaniu zamówienia okazało się że wszystko jest marną podróbką produktów prezentowanych na zdjęciach a paczka przyszła z Chin.
Na etykiecie nie ma adresu nadawcy a w paczce nie było dokumentu sprzedaży ani formularza zwrotu.
Na wysłany mail z rezygnacją nie otrzymałam odpowiedzi, a strona butiku wykazuje błąd i grozi zainfekowaniem komputera. Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy.
brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar od Firmy Zamówiłam sukienke 3 czerwca , 6 czerwca nastąpił zwrot sukienki. Firma odebrała zwrot towaru pod nr R/Mod/2024/06/05/42513. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniedzy w kwocie 299 zł. Licze , że firma wywiąże się z umowy. Jeśli bedzie zwlekań nadal wejdziemy na drogę sądową
Słaba jakość internetu 4g lteSłaba jakość internetu 4g lte
Zwrot towaruDzień dobry.
Zamówiłem w firmie x-kom słuchawki. Na stronie x-kom jest informacja że działają one 12 godzin. Niestety po otrzymaniu słuchawek działały one niespełna 4 godziny. Sprawdziłem na stronie Sony i są tam dodatkowe informacje nt. czasu pracy słuchawek w trybie bluetooth i walkmana. X-kom nie umieścił pełnej specyfikacji na swojej stronie przez co zostałem wprowadzony w błąd. Dokonałem zwrotu słuchawek jednak x-kom nie zaakceptował zwroty twierdząc że jest to produkt "higieniczny" (słuchawki nieco wkłada się w ucho) Czas pracy słuchawek jest dla mnie kluczowy przy ich wyborze i nie dokonałbym ich zakupu gdyby x-kom umieścił pełną specyfikację na swojej stronie. X-kom odesłał do mnie słuchawki i są u mnie - przesyłki nie rozpakowałem. Oczekuję zwrotu pełnej kwoty. Kupiłem już u nich inne słuchawki a specyfikacja na stronie x-kom pokrywała się ze specyfikacją producenta.
[dane usunięte przez moderatora]
brak mozliwosci zwrotubrak kontaktu do zwrotu
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry. Zamówienie na komplet i sukienkę złożyłam w dn. 02.06.24r. Miałam otrzymać zamówienie w ciągu 14 dni. Po 20 dniach zadałam pytanie o etap realizacji zamówienia, otrzymałam odpowiedź, że muszę czekać jeszcze 8 dni, na co zgodziłam się. Po dalszym nie otrzymaniu zamówienia, zadałam kolejne pytanie o etap realizacji, i kolejna odpowiedź że jeszcze kilka dni. Nie zgodziłam się na to i poprosiłam o anulowanie zamówienia w dn. 09.07.24r. Miałam otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni. Dziś mamy 03.08.24r. Pieniędzy nadal nie mam na koncie- 424zl! Trzykrotnie pisałam z prośbą o zwrot i nadal go nie otrzymałam mimo zapewnień że otrzymam zwrot pieniędzy. Nigdy nie spotkałam się z tak skandalicznym podejściem do klienta
Nie uznanie reklamacji obuwia Złożyłem reklamację na obuwie, które podczas użytkowania pękło na zgięciu.
Osoba dokonując oględzin stwierdziła, że są to uszkodzenia mechaniczne i nie podlegają reklamacji jak również, że źle dobrałem rozmiar co jest kompletną bzdurą.
Zwrot towaryW odpowiedzi na maila dostałam informację że polityka firmy jest taka że nie przyjmują zwrotów i mogą mi obniżyć 30% od kwoty którą mam zapłacić ( zamówienie opłacone !!!). Towar wart co najwyżej 5-10% wartości która zapłaciłam!. Nie zgodny z opisem i ze zdjęciem! nawet na szmatę do podłogi się nie nadaje ! . Na odpowiedzi nie reagują ! Ta firma to porażka . OSZUŚCI !!!!!! i złodzieje !
Żądam zwrotu za towar i koszty przesyłki i ewentualnego zwrotu.
brak możliwości/odmowa zwrotuW dniu 13 lipca 2024roku zamówiłam na stronie firmy 3 sztuki odzieży. Zaraz po odebraniu przesyłki i obejrzeniu towarów zdecydowałam się je zwrócić ze względu na rodzaj tkaniny ( najgorszej jakości poliester) i ogólny tandetny wygląd towarów.
Chcąc pobrać formularz zwrotu, przy próbie wejścia na stronę firmy otrzymałam ostrzeżenie o treści: ,,Ta strona zawiera treści wprowadzające w błąd." W zwiąku z tym postanowiłam poinformować firmę o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży drogą mailową. System, niestety ,,odbił" wiadomość. We wczesniejszej korespondencji z firmą znalazłam inny ich adres mailowy. Firma wysyłała informacje o przesyłce z różnych adresów.
Nie mam możliwości zwrotu towaru. Firma odmawia twierdząc, że nie akceptują zwrotu towarów na wyprzedaży lub w ofercie specjalnej. W zamian oferują 30% obniżkę na kolejny zakup. Kolejne moje wiadomości z żądaniem możliwości zwrotu nie są traktowane poważnie - dostaję informacje (zapewne automatyczne) o terminie przesyłki i czasie oczekiwania.
Oczekuję od firmy Anna Krakow zwrotu kosztów zakupionych towarów.
Sklep nielegalnie przetrzymuje moje pieniądzeZamówienie na moją prośbę anulowane, natomiast zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni jak nie było tak nie ma, co jest łamaniem prawa.
Nie jest to mała kwota bo ponad 4 tysiące złotych.
Zwrot ma się odbyć z ustawowymi odsetkami.
Jeżeli nadal nie będzie zwrotu pieniędzy nagłaśniam sprawę w całym Internecie.