Stone Skirts - zwrot pieniędzyDzień dobry, w dniu 21.06 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts na wartość 232,39zł (łącznie z kosztami wysyłki 16,99zł). Zgodnie z informacją na stronie termin realizacji wynosi 14 dni roboczych. Niestety po upływie tego czasu paczka nie została nadana. W związku z tym 16.07 wysłałam maila z prośba o informację czy paczka zostanie wysłana i kiedy. 12.07 dostałam informację zwrotną o treści:
Dziękuję za wiadomość. Niestety, nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni, za co najmocniej przepraszamy.
Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy! Nie jest wykluczone, że paczka wyjdzie dużo wcześniej to wszystko zależy od procesu szycia danego modelu.
Gdy paczka zostanie nadana, otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.
17.07 wysłałam maila, że nie jestem już zainteresowana i proszę o zwrot pieniędzy.
18.07 mail ze sklepu:
Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności.
1.08 minął termin 14 dni na zwrot, którego nie otrzymałam. Po kolejnym mailu z przypomnieniem, otrzymałam informację o treści:
Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność. (1.08)
Do tej pory nie otrzymałam zwrotu. Będę wdzięczna za pomoc w rozwiązaniu sprawy i odzyskaniu pieniędzy.
pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]
Nie otrzymalam towar Dzien dobry. Zamówienie AK9763 Vellana™ | Bawełniane Szorty × 1
Beżowy / L
119,00 zł
Johanna - Wielokolorowa Bluza z Kapturem × 1
149,00 zł zamowienie zlozone w Maju 2024 .Nie otrzymalam towaru oraz nie otrzymuje odpowiedzi na maile ktore zostaly wielokrotnie wyslane na adres info@annakrakow.store.
Z poszanowaniem.
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot pieniedzyZamówienie zostało anulowane bez podania przyczyny. Otrzymałam informację o rzekomym zwrocie pieniędzy, do którego nie doszło. Zerowy kontakt z tą firmą.
Zwrot pieniędzy Zamówienie zostało anulowane, otrzymałam informację o zwrocie pieniędzy w terminie 24 godzin od rzekomego zlecenia zwrotu. Do zwrotu kosztów nie doszło. Brak potwierdzenia przelewu ze strony firmy oraz zerowy kontakt.
Brak zwrotu środków po anulowaniu zamówienia Firma nie wywiązuje się z żadnych terminów. Ze względu na brak realizacji zamówienia założonego 2.06.2024 r. moje zamówienie zostało anulowane anulowane 8.07.2024 r. I w ciągu 14 dni miałam otrzymać zwrot środków. Niestety po upływie 14 dni po mojej interwencji otrzymałam tylko kolejne zapewnienia że środki otrzymam. Oczekuje pilnego zwrotu pieniędzy. W załączeniu kilka screenów wiadomości e-mail, które otrzymałam w odpowiedzi na moje interwencje.
Brak produktu brak zwrotu pieniedzyWitam
Zamówiłam i opłaciłam zakup
Fotel wiszący 559 zł
Nr zamówienia 75383
Produktu nie otrzymałam
Zwrotu pieniędzy nie otrzymałam
Nie ma odpowiedzi z firmy
Piszemy meile... dzwonimy i niestety nikt nie odpowiada .
Zostaliśmy oszukani.
[dane usunięte przez moderatora]
50 dni opóźnienia i odmowa zwrotu pieniedzyZamówiłem biurko 15.06.
Deklarowana dostawa 10 dni.
Po MIESIĄCU otrzymałem sam blat...
Potem dostałem kilkukrotnie informacje, że silnik i nogi od biurka będą "w przyszłym tygodniu".
Kupiłem nowe biurko, bo muszę na czymś pracować...
Zażądałem odbioru blatu i zwrotu pieniędzy z uwagi na brak towaru przez prawie 50 dni.
Sprzedający powołuje się na regulamin, że "zamówienie może się opóźnić" i że biurko było "towarem na zamówienie którego nie można zwrócić".
Oczywiście całyc zas kompletu zamówienia nie mam...
Przekroczenie czasu odpowiedzi na reklamację.Reklamowany monitor został dostarczony do serwisu dnia 08.07.2024 niestety do tej porty nie otrzymuje żadnej informacji czy reklamacja została uznana czy nie. Powinno to nastąpić do 14 dni roboczych. Co mogę zrobić w tej sytuacji? W odpowiedzi na telefony otrzymuję informację, że opiekun reklamacji skontaktuje się z serwisem i otrzymam odpowiedź, niestety nic takiego nie ma miejsca. Proszę o pomoc.
oszustwo W dniu 15.07.2024 na stronie internetowej /sklep-meble24.pl, która jest prowadzona przez firmę Perfect Home Design Agnieszka Dyńdo NIP 6452321243, ul MARIACKA 37, 40-014 KATOWICE utworzyłam konto klienta w celu zakupu łóżka 9794 | Łóżko młodzieżowe wysuwane dwuosobowe. Moje zamówienie zostało potwierdzone poprzez otrzymanie maila z adresu hallo@sklep-meble24.pl z informacją o kwocie i sposobie zapłaty. " Od: Home&Garden <hallo@sklep-meble24.pl>
Date: pon., 15 lip 2024, 22:02
Subject: Potwierdzenie zamówienia nr: 10182
Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie.
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu klienta.
Informacje podstawowe
Przewidywany termin wysyłki: dni roboczych: 14
Płatność: Przelew tradycyjny
Dostawa: Dostawa
Koszt dostawy: 50,00 zł
Całkowita wartość zamówienia: 1 231,50 zł
Prosimy o dokonanie przelewu na poniższe dane:
Tytuł przelewu: zamówienie 10182
Numer konta: PL 09 2490 0005 0000 4000 0399 5018
Perfect Home Design Agnieszka Dyńdo
Mariacka 37
40-014 Katowice"
W dniu 15.07.2024 dokonałam zapłaty całości zamówienia w kwocie 1 231,50 zł. Po upływie 14 dniu nie dostałam zamówionego towaru, brak kontaktu z firmą, brak zmiany statutu na koncie klienta. Wysłałam na adres hallo@sklep-meble24.pl pismo dotyczące odstąpienia od umowy wraz z nakazem zwrotu zaliczki, Jednakże mail został zignorowany. W dalszym ciągu nie dostałam zakupionego łózka, ani zwrotu wpłaconej kwoty. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Ubezpieczenia OFEBrak należności z konta OFE