Brak możliwości zwrotu Zamówiłam na stronie internetowej Anna Kraków butik sukienkę w promocji z 350 zł na 149 zł. Na stronie widnieją informację dotyczące bezproblemowego zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni, należy wypełnić formularz zwrotu załączony do przesyłki. Na stronie owego butiku jest również informacja że ciuchy są szyte przez ich projektantów. Szkoda tylko że paczka która otrzymałam została nadana w Chinach co widać na przesyłce, w paczce brak jest jakiegokolwiek formularza zwrotu, a sukienka to zwykły szmelc z Chin wart może 30 zł. Kiedy napisałam maila (po trzech próbach znalazłam takiego na który odpisują bo reszta jest fałszywa) że chce zwrócić towar to się okazało że nie ma takiej możliwości ponieważ towar pochodzi z wyprzedaży. Czuję się oszukana jak wielu którzy dali się nabrać. Żądam od firmy zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.
W czasie reklamacji Porysowaną obudowa FrytkownicyFrytkownica kupione w lutym Po dwóch miesięcach zacząła się źle wypiekać Złożyłam reklamacji Ale nie miałem możliwości odesłać Odesłała Uzondzdenie w lipcu Po weryfikacji Uzondzdenia dział reklamacj zgłosił że Uzondzdenie pracuje prawidłowo i żeby ją odebrałem Uzondzdenie w ciągu siedmiu dni Co ja i zrobiłam Zamówiłam kuriera za swój koszt i odebrałem Uzondzdenie Ale po otwarciu opakowania zauważyłam że obudowa Frytkownicy Porysowaną I od tyłu Est pęknięcia Dział reklamacj odrzucą ten problem I cały czas odpisuję że Uzondzdenie było odesłane do mnie w takim stanie jak do nich dostarczone Podałam video I zdjęcia prszed reklamacjęj i Po Prowadzę z nimi rozmowy w ERLI.Ale dział reklamacj nie rozwiązuje problem Tylko znachodzi wymówki że wina kupującego lub przewoźnika.
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie Zamówienie złożone 22.07.2024 pp kilku dniach informacja ze towaru nie ma stanie, po prośbie o anulacje zero kontaktu. Po 14 dniach brak i braku zwrotu środków, 6.08.2024 wyslano wezwanie do zapłaty, dzisiaj minęło 7 dni - brak kontaktu i środków na koncie.
#ZPL240606-00032267 Zamówienie FasardiWitam. W dniu 06.06.2024 złożyłam zamówienie na stronie Fasardi. Zamówienie z płatnością przy odbiorze. Towar do mnie dotarł, ale sukienka okazała się za krótka i byłam zmuszona ją odesłać. Tak więc zrobiłam 12.06 nadałam przesyłkę zwrotną. Przesyłka dotarła do nadawcy w dniu 13.06 a do dziś pieniędzy brak na koncie. Otrzymałam na maila fakturę korygująca na kwotę 158,39 zł, ale pieniędzy na koncie brak. Wielokrotnie dzwoniłam i pisałam wiadomości do sklepu i niestety za każdym razem byłam zbywana. Pani odpisywała że wysyła pilną informację do działu rozliczeń.
Proszę o pomoc w otrzymaniu zwrotu.
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot środkowy18 lipca złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts, niestety realizacja zamówienia trwała bardzo długo, ze strony sklepu był brak kontaktu, a zamówione rzeczy nie przyszły na czas. Zdecydowałam zrezygnować z zamówienia, zgłoszone zostało mailowo, na Facebooku i na instagramie 25 lipca.
Sklep przyja rezygnację i poinformował że zwróci należność w ciągu 14 dni. 1 sierpnia skontaktowałam się mailowo ze sklepem czy przelew został wykonany, ponownie informacja że zostanie przesłane w ciągu 14 dni od złożenia rezygnacji. 09 sierpnia, po upływie 15 dni ponowny kontakt, pani informuje że prześle informacje do księgowości (pomimo wcześniejszych deklaracji że zostało to zrobione). 10, 11 oraz 12 sierpnia ponownie maile ze sklepem deklaracje że przelew zostanie zlecony.
Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot wszystkich ponowionych przeze mnie kosztów, ponieważ już dawno minął czas który jest ustanowiony przez prawo.
Brak zwrotu środków za towarDnia 13 maja 2024 r. złożyłam w sklepie internetowym Stone Skirts zamówienie o numerze #1500020225. Wartość zamówienia: 203,40zł. Zamówienie zostało opłacone od razu, za pośrednictwem Przelewy 24. Zamówienie zostało wysłane po miesiącu: 13 czerwca 2024, dostarczone 16 czerwca 2024. 29 czerwca dokonałam zwrotu zamówienia. Zwrot został odebrany 3 lipca 2024
Od tego czasu nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócony towar.
Kontaktowałam się z firmą Stone Skirts trzykrotnie (25 lipca, 1 sierpnia, 6 sierpnia), za każdym razem otrzymywałam odpowiedź, że przelew zostanie zlecony tego dnia. Niestety nadal nie otrzymałam zwrotu środków, minęło już 40 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej.
Będę wdzięczna za interwencję w wyżej wymienionej sprawie.
W załączniku przesyłam korespondencję z firmą.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamowienieZłożyłam zamówienie 21.06.2024r. na dwie sukienki. Czas realizacji zamówienia według informacji na stronie miał nie przekraczać 14 dni roboczych. W międzyczasie wysłałam (06.07) zapytanie o stan zamówienia i otrzymałam informację zwrotną (08.07), ze realizacja zamówienia może się wydłużyć o kolejne 4 do 7 dni roboczych.
Sukienki kupowane były na specjalną okazję więc po nie otrzymaniu ich po 14 dniach roboczych plus 7 dodatkowych dniach wydłużenia zamówienia, ponownie napisałam prośbę o natychmiastową wysyłkę zamówienia (22.07). Otrzymałam wówczas informację że ponownie realizacja zamówienia wydłużyła się o kolejne 8 dni. Zostałam więc zmuszona do anulowania zamówienia, ponieważ sukienki nie dotarłyby na czas. Otrzymałam wtedy informację, że środki zostaną zwrócone na konto (płaciłam BLIKiem) do 14 dni. Po 14 dniach nie otrzymałam środków na konto, więc ponownie wezwałam firmę Stone Skirts do zapłaty (08.08), po czym otrzymałam informację, że zlecenie zwrotu zostało zlecone księgowości. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu na konto. Oczekuję szybkiego zwrotu pieniędzy za zamówienie.
Brak zwrotu środków za niedostarczony towarZamówienie na kwotę 1499 zł było złożone 25.05.2024. Przewidywana dostawa była 31.05-03.06. Po kilka tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem informacja że za chwile ma być dostawa i za kilka dni dostanę zakupiony towar. Znowu za kilka tygodnie zadzwoniłem i dostałem info że dostawa będzie dopiero w połowie lipca. 23 lipca dostałem info że dostawa będzie dopiero w październiku. Zauważę że kontakt był zawszę po mojej stronie. Żadnych wiadomości od sklepu o wydłużonym czasie dostawy. 23 lipca napisałem maila z prośba o zwrot kosztów. Po 14 dniach (6 sierpnia) zadzwoniłem i dostałem odpowiedz że żadnego maila firma nie dostała i Pan poprosił o numer konta tak jak płatność była BLIKiem i po tak długim okresie nie mogą zrobić zwrotu przez BLIK. W następne dni nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje maile o status zwrotu. 9 sierpnia znowu zadzwoniłem na infolinie gdzie Pan mnie zapewnił że zwrot będzie tego samego dnia i Pan wysil mi potwierdzenie. Dotychczas ani zwrotu, ani nic.
Zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 6.08.2024.
Brak pieniędzy za zwrot towaruDokonałam zakupu sukienek w sklepie Catalina w dniu 23.07.20224r. jednak 2 z 3 zamówionych sukienek nie pasowały, wiec dokonałam ich zwrotu. Sprzedawca zarejestrował mój zwrot pod nr R/Mod/2024/07/29/43681 i R/Mod/2024/07/29/43682 w dniu 29.07.2024r. otrzymałam maila ze rozpoczął przetwarzanie mojego zwrotu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W sumie za 2 sukienki firma powinna zwrócić mi 348 zł. Sukienka Milagros - 189 zł. oraz sukienka Olivia - 159 zł. Firma zablokowała moje konto, na Messenger nikt nie odpisuje, telefon wyłączony. Dokonałam wszelkich formalności przy zwrocie i oczekuję zwrotu pieniędzy w kwocie 348 zł.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienieZamówienie zostało anulowane 8.07.2024 z powodu braku wysyłki towaru. Do dziś 12.08.2024 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo ciągłych ponagleń oraz zapewnień ze strony firmy, że przelew środków już zaraz zostanie zlecony. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy (412,80 zł) wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę.