Braku zwrotu środków po odesłaniu zamówienia Zwrot zamówienia zostało dostarczone do firmy w dniu 29.07.2024 r. Od tego czasu pomimo wielu maili i zapewnienia zwrócenia środków nie zostały one zwrócone.
Proszę o zwrot moich pieniędzy.
Brak zwrotu pieniedzyW dniu 01.08.24 zamówiłam sukienkę u sprzedawcy, kwota 139,99zl plus przesyłka.. mogłam zamówić tylko za pobraniem. Do otrzymaniu paczki napisałam @ ze towar ki nie odpowiada I chce go zwrócić a na koncie na stronie sprzedawcy nie dało się tego zrobić bo był komunikat że zamówienie jest pakowane. Wtedy dostałam od powiedz na @ zeby nadać paczkę na jaki adres i dołączyć odręczny druk odstąpienia i dane do zwrotu to środki zostaną zwrócone. Był to jedyny @ na jaki dostałam odpowiedz..paczkę zwrotną nadałam w dniu 06.08.24 czekałam 14 dni i nadal firma nic nie odpisuje na @, numer podany na stronie nie jest aktywny więc zadzwonić nie mogę. Zwrotu nie mam na koncie do dnia dzisiejszego.
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 17 lipca zamawiałam u sprzedawcy buty do gry w piłkę. Po zamówieniu zmieniłam zdanie i wysłałam @ żeby nie realizowali zamówienia tylko oddali mi pieniądze. Pracownik z którym rozmawiałam poinformował mnie ze paczka już będzie do odbioru bo nikt @ nie odczytał. Poinstruował mnie żeby nie odbierać przesyłki, wróci ona do sklepu i zostaną mi zwrócone pieniądze 329zl..Tłumacząc że jak odbiorę to muszę sama odesłać i są to dodatkowe koszty. Tak zrobiłam. W dniu 22 lipca 2024 minął termin odbioru paczki i wróciła ona do nadawcy. Po kilka dniach jak nie miałam zwrotu pieniędzy zaczęłam dzwonić do firmy, pisać @
Cały czas mnie podczas rozmów zbywano że Pan jest Pracownikiem że to szef zleca itp. Że dużo pracy może się gdzieś zapodziało. Po kilku wysłanych @ dostałam w dniu 27.08.24 od firmy odpowiedz żeby podac dane do zwrotu i kwotę i zlecą przelew. Do dnia dzisiejszego czyli 5.09.24 nie mam pieniędzy na koncie. Mimo dzwonienia nikt nie odbiera moich telefonów. Pisania @ tez nikt nie odpisuje o zwrot pieniędzy.
Zwrot pieniędzy za odesłany artykułZamówiłam spodenki 27.07.2024 r, sklep przysłał mi zły model, po napisaniu kilkunastu e-maili i kilkudziesięciu telefonów, dowiedziałam się że mam odesłać spodenki i sklep zwróci mi pieniądze za spodenki i wysyłkę (ponieważ pomyłka wyszła z ich strony ) 177 zł oraz pokrywa koszt przesyłki zwrotnej 17 zł. Spodenki odesłałam 7.08, brak kontaktu ze strony sklepu, jedyny e-mail jaki dostałam z pytaniem kiedy otrzymam zwrot pieniędzy był 21.08.2024 że w tym tygodniu, do dziś dnia nie mam środków na koncie.
Wprowadzenie klienta w błąd Chciałbym założyć skargę na sklep internetowy Joy- Box
Sklep oferuje towar który jak jest opisane jest na stanie , i wysyłka następuje w ciągu 24 h. Po czym po zapłacie przychodzi mail iż na paczkę trzeba oczekiwać od 20 do 55 dni.
Napisałam do sprzedającego ponieważ brak nawet numeru telefonu , więc napisałam mail iż chce zrezygnować z zakupu ponieważ to jest prezent i nie mogę czekać 55 dni a w opsie było iż w 24 h.
Po czym Pan poinformował mnie iż mają na dole regulamin gdzie pisze że towar jest wysyłany w ciągu 24 h ale z magazynu w Chinach . Uważam iż jest to nie doinformowanie klienta i z automatu wprowadza w błąd .
Do tego zamówienia powyżej 300 zł , wysyłka miała być gratis a zapłaciłam za nią i nie mają ochoty tego zwrócić .
Dramat firma . uważam iż to jawne oszukiwanie ludzi i do tego nie chcą zwrócić płatności internetowej .
nieuczciwa praktyka handlowadostałem tandetny wyrób ,gorszy niż z chińskiego sklepu internetowego .[treść usunięta przez moderatora]
.niech KTOŚ ZROBI Z TYM POŻĄDEK
Brak zwrotu środków po zwrocie Zamówiłam sukienkę, spodenki i koszulkę. Niestety koszulka przyszła brudna, z włosami zapracowanymi pod nadrukiem, odesłałam ją. Czekałam na zwrot środków, po 14 dniach dostałam maila, że mają małe problemy i do 31.08 otrzymam przelew. Nic nie otrzymałam a na maile nie odpisują
Przysłaliście nie ten towar, odesłałem go z powrotDzień dobry, zamówiłem towar w MediaExpert, zamiast słuchawek otrzymałem klawiaturę. Skontaktowałem się z Państwem za pomocą poczty elektronicznej i uzgodniliśmy zwrot niewłaściwego towaru oraz wysyłkę moich słuchawek. Minął tydzień, a nie otrzymałem odpowiedzi na moje e-maile.
Reklamacja RMA101728443
Zwrot towaru Inpostem -> https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000757493636016704578
Zwrot środków/odstąpienie od umowy Witam, Pan[dane usunięte przez moderatora] w poprzednim zgłoszeniu odpisał „proponuję usunięcie sprawy i czekanie na odpowiedź na mailu”.
Rzetelnie do tego podszedłem z racji że jestem chętny do ugody i oznaczyłem zgłoszenie jako „sprawa załatwiona”
Niestety, sprawa wcale nie jest załatwiona i nawet nikt nie raczył się na maila odezwać.
Czego by pan sobie nie myślał, to jest pan zwyczajnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To nie sztuka coś sprzedać ale też jakoś się dogadać i zająć takimi sprawami sumiennie
Liczę że tym razem zabierze się pan za to zgłoszenie
Pozdrawiam
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODDANE ZAMÓWIENIEDnia 31.07.2024r. przesłałam do sklepu Reserved formularz zwrotu (zwrot numer 116620056).
Zwrot został dostarczony do sklepu dnia
5 sierpnia 2024r.
Numer przesyłki zwrotnej - IN POST - 600000687483000023084516.
Wielokrotnie próbowałam skontaktować się z konsultantem drogą mailową. Przesłałam również wszystkie informacje, o które proszono w informacji zwrotnej (która zresztą za każdym razem wyglądała tak samo).
Bez skutku.
Po 45 minutowym czasie oczekiwania na połączenie udało mi się uzyskać dostęp do konsultantki [dane usunięte przez moderatora]. Po rozmowie z konsultantką dnia 26.08.2024 r otrzymałam informację ze sprawa zostanie załatwiona w przeciągu góra 5 dni. Poniżej mail który otrzymałam 27.08.2024r.
"Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta,
uprzejmie informujemy, że sprawa zostałą skierowana do Działu Zwrotów w celu dalszej weryfikacji.
Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na informację zwrtotną 1-5 dni roboczych.
Przepraszamy za niedogodności.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
Miłego dnia,
[dane usunięte przez moderatora]"
Do teraz nie mam żadnej informacji ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie153,97 zł.
Zwrot ma nadal status nowy.
Podałam wszelkie niezbędne informacje i mailowo i telefonicznie już wiele dni temu.
Dokonałam zwrotu dwóch sukienek z zamówienia nr 142175143
Cały czas jestem odsyłana przez jakiegoś robota chyba bo w kółko przysyła mi to samo, że maja 14 dni na zwrot pieniędzy.
Indeksy sukienek: 9910O-07X-M-1, 9910O-09X-M-1.
Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie wraz z kosztami przesyłki oraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi od dnia następującego po upływie 14-dni od odstąpienia od umowy do dnia zapłaty środków, które powinny mi zostać zwrócone.