Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-22 godz: 15:00Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia Dnia 1 września dokonałam zamówienia na stronie stoneskirts.pl na kwotę 466,20 zł. Po kilku dniach poprosiłam o informację kiedy zostanie mi dostarczone zamowienie. Dostałam informację zwrotną, że po 14 dniach roboczych, czyli najpóźniej 19 września. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia oraz informacji o jego statusie, pomimo kolejnego maila. Z tego co zdążyłam się zorientować, to nie jestem odosobniona jednostką. Oczekuję zwrotu kosztów.
2024-09-22 godz: 11:34Publiczna
Zamknięta
Dopłata 310złDo wszystkich osób które tak jak ja, otrzymały dzisiaj (22 września) e-maila od firmy krzak o dopłatę 310zł za prawdopodobnie chiński projektor aby mógł zostać on w ogóle dostarczony pomimo tego że kwota która wcześniej widniała na stronie została z góry zapłacona, polecam tego nie robić. Podczas zakupu, NIGDZIE na stronie nie widniała informacja o tym iż po kilku miesiącach od zakupu będzie wymagana jeszcze jakakolwiek dopłata. Także jeśli ktoś tak jak ja otrzymał tego e-maila, polecam wyrzucić go do kosza i zapomnieć o całej sprawie.
2024-09-22 godz: 00:22Publiczna
Zamknięta
Brak towaruCóż, sprawa wygląda tak, jak u reszty. Pokusiłam się na projektor z tiktoka dnia 12 sierpnia. Wysłałam przelew i czekałam na wysyłkę produktu, jej czas to miało być max. 48h. Po kilku dniach napisałam do nich maila i dostałam odpowiedź na zasadzie kopiuj-wklej o treści „iękujemy za wiadomość oraz za dokonanie płatności za zamówienie nr 1811 złożone 12 sierpnia. Obecnie Pańskie zamówienie jest częścią naszej trwającej przedsprzedaży, co może wpłynąć na czas realizacji i dostawy. Przekażemy więcej informacji oraz szczegóły dotyczące wysyłki wkrótce po zakończeniu etapu przedsprzedaży. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania i prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy serdecznie, Zespół CinePro”. Minął już grubo ponad miesiąc, a zamówienia oczywiście nadal nie ma. Napisałam 2 kolejne maile z prośbą o informację, ale brak jakiegokolwiek odzewu, a istotna cine-pro.pl przestała istnieć. Najwidoczniej dałam się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], mój błąd, pewnie będę musiała to załatwiać inaczej, by odzyskać pieniądze, ale poczekam jeszcze do końca miesiąca.
2024-09-21 godz: 20:48Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlG.K.
Plikomania Dzienndobru Towar zamówiony na początku sierpnia za 379 zł do dziś 21.09 brak dostawy. Za każdym razem gdy się do nich napisze przepraszają za opóźnienie i każą czekać. W regulaminie jest wysyłka w 1 dzień. Wysyłają nr przesyłki który jest błędny. Nie chcą podaż żadnej informacji kiedy zostanie wysłane zamówienie oraz kiedy dotrze. Od tygodnia brak kontaktu. Nie odpisują na maile.
2024-09-21 godz: 20:35Publiczna
Zamknięta
Odblokowanie portu optycznegoSzanowni Państwo, jako prosument posiadający instalację fotowoltaiczną oraz bezinwazyjne urządzenie do dokonywania pomiarów w zakresie produkcji/poboru energii proszę o umożliwienie bieżącego śledzenie ww. danych poprzez odblokowanie portu optycznego licznika dwukierunkowego zainstalowanego w moim Punkcie Poboru Energii. Z poważaniem,
2024-09-21 godz: 18:51Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków w związku ze zwrotem zamówieniDokonałam zwrotu części zamówienia, do 31 lipca 2024 r. powinna mi zostać zwrócona kwota 101,40 zł. Do chwili obecnej przedmiotowe środki do mnie nie wpłynęły.
2024-09-21 godz: 12:38Publiczna
Zamknięta
Nie wysłanie towaru, brak zwrotu pieniędzyDnia 06.09.2024r. zamówiliśmy zestaw łazienkowy umywalka z szafką w cenie 952,20zł. Przy produkcie czas wysyłki był deklarowany na 48h. Gdy 11.09.24r. status zamówienia nie zmienił się z "w trakcie przygotowania" postanowiłam skontaktować się z BOK. Pan zadeklarował wysyłkę jutro (12.09.24r.) z obietnicą, że przesyłka dojdzie najpóźniej we wtorek. W piątek także status przesyłki zmienił się na "przesyłka wysłana" (w załączeniu screen). Gdy we wtorek 17.09.24r. Przesyłka wciąż do nas nie trafiła, ponownie skontaktowaliśmy się z BOK. Otrzymałam wiadomość zwrotną że towar został uszkodzony, a nowy zestaw zostanie ponownie wysłany (screen w załączniku). Przystaliśmy na tą propozycję, z zaznaczeniem że jeżeli zestaw nie trafi do nas do 20.09.2024r., poprosimy o zwrot pieniędzy i rezygnujemy z realizacji zamówienia. Finalnie w czwartek wieczorem nie otrzymaliśmy informacji o nadaniu przesyłki, dlatego w mailu poprosiliśmy o zwrot kosztów. Telefonicznie pan z BOK poinformował że pieniądze zostaną zwrócone, przelew niestety nie dotarł. Oczekujemy jak najszybszego zwrotu pieniędzy na podany w mailu nr konta bankowego.
2024-09-21 godz: 05:29Publiczna
Zamknięta
Zamówione, nigdy nie wysłane Zamówione 17 września, do dnia maksymalnie 20 września miało zostać wysłane. Zero kontaktu, zmiana statusu też nie nastąpiła, ciągle jedynie złożone i nic więcej. Nikt nie odbiera telefonu, na mejle też nie odpisują.
2024-09-20 godz: 13:14Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.M.
Zwrot towary03.06.2024 Firma Karko otrzymała zwrot mojego zamówenia. do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy pomimo wilelokrotnych próśb z mojej strony. Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniedzy. Kwota 249,36 zł
2024-09-20 godz: 10:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.B.
DoCCC
Odmowa przyjecia zwrotu towaruW dniu dzisiejszym chciałam zwrócić buty lub wymienić na większy rozmiar, w sklepie CCC we Wrocławiu, ul.Sucha 1, galeria Wroclavia. Sklep odmówił przyjęcia zwrotu ze wzgledu na brak pudełka. Posiadam metki, paragon, obuwie tylko przymierzone. Kierownik sklepu stwierdził, że tak majà w regulaminie -musi byc pudelko i to w stanie nienaruszonym. Co jest bzdurą, ponieważ buty zakupiłam on-line i przy otwieraniu paczki i tak się uszkodziło. Wiem, że to zapis niezgodny z prawem konsumenta.