Brak zwrotu środków za odesłany towarW dniu 30.09.2024 zakupiono dres, który nie spełnił moich oczekiwań. Towar został odesłany do sklepu dnia 07.10.2024. Data otrzymania paczki ze zwrotem przez sklep to 08.10.2024. W ciągu 14 dni od odebrania zwrotu towaru nie nastąpił zwrot środków pieniężnych, po tym czasie bezskuteczna próba kontaktu ze sklepem drogą telefoniczną, mailową oraz przez messenger. 26.10.2024 wysłano wezwanie do zapłaty drogą mailową - również brak informacji zwrotnej na tego maila.
Oczekuję pilnego zwrotu środków.
Brak zwrotu płatnosciZłożyłam i opłaciłam zamówienie (dres) 23 września, 25 wrzesnia dostalam informacje, ze czas oczekiwania to14 dni. 21 października anulowano zamówienie na moje zlecenie w związku z niewywiązaniem się z umowy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu płatności w kwocie 291,39. Płatność dokonałam za pomocą platformy PayPal. Firma odpowiada automatycznie, że odpowie na mojego maila w ciągu 72 godzin. I taka sytuacja miała miejsce już dwukrotnie. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z tego co czytałam w internecie nie jestem jedyna poszkodowana przez tą firmę.
Brak zwrotu środków za zwrócony zakupSklep ModaCatalina (modacatalina.pl) nie zwraca środków za zwrócony towar.
Towar został odesłany, otrzymałam zatwierdzenie poprawności zwrotu ze sklepu mailowo natomiast środki nadal nie zostały mi zwrócone (264,00 PLN). Firma jedynie odpowiada na maile, że zwrot będzie wykonany.
Data rejestracji zwrotu (odstąpienia od umowy): 12.09.2024
Data otrzymania paczki ze zwrotem przez sklep: 16.09.2024
Ustawowy 14-dniowy termin zwrotu środków upłynął w dniu 26.09.2024
Dziś jest 03.11.2024 a zwrotu nadal brak. (38 dni po terminie). Oczekuję pilnego zwrotu środków.
Brak zwrotu pieniędzy 2 października doszedł do firmy mój zwrot dwóch sukienek dresowych. Do dziś nie otrzymałam zwrotu, brak kontaktu z firmą
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam zamówiony towar. Zwrot został rozpatrzony pozytywnie w dniu 13.09.24, kwota miała wrócić w ciągu 14 dni. Do tej pory nie otrzymałam pieniędzy.
Miesiąc czekania i zerowy odzewJedynie bot odpowiada, że to przedsprzedaż.
Co dziwne bo na stronie już mi napisało dwa dni po zakupie, że już paczka w drodze.
Jeśli to prawda z dopłaceniem potem to wielki żart teraz bo zostałem wprowadzony w mętlik, bo paczka już do mnie idzie, ale musze za nią dopłacić? Liczę na zwrot bo na stronie jak i profilu kupującego ciężko znaleść formularz o zwrot pieniedzy. Tam samo cieżko o jaki kolwiek kontakt. Pozdrawiam cieplutko
Brak zamówionego towaru ,lW dniu 6.10.2024 zamówiłam dres, opłaciłam, j.n. Podsumowanie zamówienia
Komplet dresowy Lisa Kakao × 1
XS/S
zł263,40
Suma częściowa
zł263,40
Wysyłka
zł15,99
Podatki
zł0,00
Suma
zł279,39PLN
Do dziś dnia unikanie kontaktu mailowego, raz tylko mail automatyczny że się odezwia, do tej pory nie otrzymałam towaru, telefonu że nie mogą zrealizować zamówienia. Niestety opinie są niepokojące jeśli chodzi o zwrot środków bo ich nie zwracają chyba że ingeruje urząd konsumenta .
Proszę o pomoc w kontakcie z nimi aby dwa wyjścia dres został wysłany w ciągu 3 dni od Waszego kontaktu z nimi lub zwrot środków z powrotem na moje konto.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 29.08.2024 r. odebrałem zamówienie ze sklepu annakoshe.pl . Niestety towar nie spełnił moich oczekiwań, więc jeszcze w tym samym dniu odesłałem go razem z pisemnym wypowiedzeniem umowy, na adres podany w regulaminie sklepu. Paczka została odebrana przez sklep w dniu 02.09.2024 r. Po 30 dniach od otrzymania przez sklep towaru ( tyle czasu zastrzegli sobie w regulaminie) powinienem otrzymać zwrot 445 zł. Niestety sklep nie odpowiada na wiadomości email, a podany numer telefonu na stronie sklepu jest wyłączony. Niestety nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ powstała nawet grupa na FB z ludźmi którzy zostali [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuje że Pani[dane usunięte przez moderatora] zwróci mi pieniądze za towar, który oddałem zgodnie z prawem oraz wytycznymi w regulaminie na stronie sklepu annakoshe.pl
Brak towaru i zwrotu pieniędzy Zero kontaktu ze sprzedawcą .nie dotarło urządzenie ani zwrot kosztów mimo licznych wysłanych e-maili
DresyDzień dobry . 5/10 złożyłam zamówienie na dresy kwota z wysyłką 253 zł .
Wysyłki brak , kontaktu również brak. 28 /10 prosiłam o anulowanie mojej transakcji i zwrot środków. Kontakt był niemal natychmiastowy, zamówienie zostało anulowane . Prosiłam i potwierdzenie zwrotu jednak do dzisiaj nie dostałam ani potwierdzenia ani zwrotu.