Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-04 godz: 13:47Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.J.
Brak wysyłki biurka lub zwrotu pieniędzyBiurko zamówione na początku września. Termin wysyłki był kilka razy przesuwany. 17 października przesłałem wniosek o odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy. Pieniądze nadal nie wróciły na moje konto.
2024-11-04 godz: 12:31Publiczna
Zamknięta
Firma nie wysyla zamówionego produktu W dniu 30 września 2024 r. Kupiłam ciuchy i wartości około 280 zł. Firma do dnia dzisiejszego czyli 4 listopada 2024 nie wysłała do mnie zamówienia. Brak jakiekolwiek informacji mailowej bądź telefonicznej że strony sprzedawcy i opóźnieniu wysyłki. Dodatkowo firma nie daje możliwości kontaktu telefonicznego na numer telefonu umieszczony w regulaminie (nr jest wyłączony), ma maile nie odpisują a w mediach społecznościowych kasują komentarze lub ograniczają możliwość komentowania postów. Śmiem twierdzić, że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Chciałabym odzyskać pieniądze lub dostać konkretną informacje o tym kiedy dostanę zmówienie i w końcu je otrzymać. Proszę o pomoc w tej sprawie.
2024-11-04 godz: 11:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.Ż.
Brak zwrotu środków Witam. 3 tygodnie temu firma odebrała zwrot 2 sukienek na łączną sumę niecałych 500 PLN - zwrotu sumy na konto nadal brak. Podane jest ze w ciągu 14 dni- kontaktu z firmą brak , telefon jest nieaktywny
2024-11-04 godz: 10:32Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzyZamówiłam kurtkę dla męża za 339,99zł ze strony szymonmanowski.com, kurtka wyglądała na dobrą jakościowo, cena też nie mała, pod zdjęciem produktu napisana informacja łatwy zwrot w ciągu 30dni od zakupu, opis kurtki wskazywał na produkt bardzo dobrej jakości, więc nie podejrzewałam że przyjdzie do mnie chińska ścierka zamiast kurtki :( owszem odpisali mi ze jest mozliwosć zwrotu ale koszt wysyłki musze ponieść sama, a żeby zrobic wysyłkę do chin to koszt jest ok 200zł:( jakość produktu jest naprawde tragiczna, teraz przeglądając internet trafiłam na opinie z tego sklepu i wszystkie opisują dokladnie to samo, do tego znalazłam te same kurtki na TEMU w cenie 189zl, takze opis produktu na stronie szymonmanowski bardzo odbiega od rzeczywistości. Napisalam prośbę o wysłanie etykiety zwrotu bo koszt przesyłki na moj koszt jest prawie równy cenie towaru ale otrzymałam odpowiedz, ze nie ma takiej możliwiosci. Bardzo proszę o pomoc bo jest to dla mnie bardzo duża kwota i nie chcialabym stracic tych pieniędzy:(
2024-11-04 godz: 09:42Publiczna
Zamknięta
Brak zamówieni8aOK. 15.10.24 R ZAKUPIŁAM KOSTIUM DAMSKI I DO TEJ PORY NIE OTZRYMAŁAM
2024-11-04 godz: 09:42Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam opłaconego zamówienia7 października br., skuszona reklamą złożyłam w sklepie internetowym i opłaciłam zamówienie (dres, kwota 279,39 zł) . Zapłaciłam kartą. 9 pażdziernika dostalam informacje, że czas oczekiwania to14 dni. 26 października napisałam na podany adres kontaktowy kontakt@stoneskirts.pl zapytanie co z realizacją mojego zamówienia. Bez odpowiedzi. 3 listopada ponownie napisałam do firmy ponaglenie z informacją o tym, że żądam zwrotu pieniędzy albo realizacji zamówienia. Zaniepokojona zaczęłam szukan informacji o firmie w internecie i okazało się, że nie ja pierwsza padłam ofiarą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Tak też trafiłam na Waszą stronę. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
2024-11-04 godz: 08:38Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.B.
Brak zwrotu za sukienkę Dzień dobry ,firma gra na zwłokę już dwa miesiące mija odkąd nie oddali mi pieniędzy za zakup odesłany. Odpisują czasami że zwrot będzie zweryfikowany później że jest zweryfikowany i odeślą w ciągu dwóch dni roboczych i tak mijają kolejne tygodnie i nic .
2024-11-03 godz: 16:30Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotuZamówiłam dwie sukienki. Odesłałam z zachowaniem terminu i 11 października otrzymałam potwierdzenie wpływu do magazynu zwracanego towaru. Po dwóch tygodniach nie było zwrotu pieniędzy ani żadnego kontaktu mailowego i telefonicznego więc wysłałam mailem wezwanie do zapłaty. Nadal zero kontaktu a także zwrotu pieniędzy. Chciałabym odzyskać moje pieniądze ze zwrotu.
2024-11-03 godz: 15:15Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.R.
Zwrot pieniędzy za odesłany produktNr zamówienia: 26252 Nr przesyłki: 630149338401756028515492 Kod przesyłki Inpost: 472 105 026 7 Dzień dobry, -Około 07.06.2024 zamówiłam sukienkę w sklepie Haia, który szeroko reklamuje swoja odzież w internecie (nadal). -Zapłaciłam za pobraniem 168 pln, nie otrzymałam żadnego maila potwierdzajacego (niestety; teraz już zwracam na to uwagę) ani faktury. -Sukienkę jednak odesłałam przez inpost 15.06.2024 - nr przesyłki jw. Potwierdzenie mailowe o dostarczeniu 18.06.2024. do Haia wysłałam mailem do tegoż sklepu i Pani odpisała 29.06., że zwrot zostal rozpatrzony pozytywnie, ja podałam nr rachunku bankowego. -Odtad dopytuję się o zwrot moich pieniędzy i bez odzewu ze sklepu Haia. Wysłałam nawet wezwanie przedsadowe. Co robić?:/ Bardzo proszę o pomoc jak wyegzekwować swoje pieniadze od tego sklepu, skoro zwrot przyjęli a pieniędzy oddać nie chca. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
2024-11-03 godz: 13:54Publiczna
Rozwiązana
Opóźnienie z dostawą Dokonałam zamówienia 11.10.2024, również zapłaciłam za projektor. I do dzisiejszego dnia nie mogę uzyskać informacji, kiedy przesyłka dojdzie. Jedyna powtarzalna wiadomość jest od bota. Ze jest przedsprzedaż i wystepoja opóźnienia w dostawie. Natomiast na stronie są świeże inf od innych klientów. A ja jestem ignorowana. Proszę o jakieś konkrety w sprawie dostawy lub o zwrot pieniędzy.