Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-25 godz: 19:05Publiczna
Rozwiązana
Anulowanie zamówienia Proszę o zwrot pieniędzy ,odstąpiłam od umowy zgodnie z regulaminem. Nie odbiorę paczki która idzie z Chin z podróbka klocków za ponad 400 zł,na poczcie dopłacając cło zamówienie było opłacone aby to firma kurierska dostarczyła mi zamówimy towar. Odstępuje od umowy.czekam na zwrot pieniędzy w takiej samej formie jak był zrobiony przelew
2024-11-25 godz: 17:53Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.R.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone rzeczyWitam zamówiłam u Pani [dane usunięte przez moderatora] 2 komplety.Zwrocilam je od razu na drugi dzień(30 .10.2024 została wysłana paczka).Owa Pani zwróciła mi nie całą połowę kwoty która powinna.Pani nie odpowiada na email,Messengera,watshapa,telefon jest wogle nie aktywny.Oczekuje zwrócenia całkowitych kosztów poniesionych przeze mnie.
2024-11-25 godz: 17:46Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu przelewu Firma nie zwróciła przelewu za zwrócony towar. Oczekuje zwrotu przelewu.
2024-11-25 godz: 16:39Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy i brak kontaktu z firmąDnia 1.10 zamówiłam dres na kwotę 255 zł plus 15zł przesyłka co daje w sumie 270zł. 24.10 anulowałam zamówienie, bo minął czas wysyłki. Potwierdzenie anulowania zamówienia dostałam kilka minut po wysłaniu maila w tej sprawie. W odpowiedzi Pan [dane usunięte przez moderatora]podał, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, co oczywiście nie wydarzyło. Wysłałam po tym terminie jeszcze 2 maile 15.11 i 21.11 i za każdym razem przychodzi automatyczna zwrotka, że na każdy zostanie udzielona odpowiedź w ciągu 4 dni roboczych, co oczywiście nie jest prawdą. Kontakt z firmą urwał się w momencie przyjęcia anulowania zamówienia. Pieniędzy do dziś nie widziałam na oczy. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2024-11-25 godz: 16:00Publiczna
Rozwiązana
Kamper LOLProszę o zwrot kwoty za zamówienie nr 13194. Zamówienie jest podobno wysłane. Uprzedzam-nie odbiorę go. Zgłosiłam sprawę mailowo do sklepu ale nie otrzymałam odpowiedzi. Przyczyną jest brak jasnej informacji o dodatkowym koszcie celnym w momencie zawierania transakcji O cle przeczytałam w komentarzach innych osób. Sklep mydli oczy wysyłką w 24h a okazuje się potem, że towary idą bardzo długo np. z Chin. Jakościowo jak sądzę (czytałam komentarze innych ludzi) są to buble, które nijak mają się do opisu i zdjęć na stronie. Oczekuję zwrotu pieniędzy jak najszybciej. Dane do przelewu wysłałam do Snoopy w mailu.
2024-11-25 godz: 15:58Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zakupy zrobione 2.08.2024r.Niestety wszystkie sukienki były za duże więc zostały odesłane .Zwrot został przyjęty i pozytywnie rozpatrzony.Pieniazki miały być zwrócone w ciągu 14 dni.Nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Telefon nie odpowiada(nie ma takiego numeru).Po napisaniu kilku e-maili zostaje zapewniana że pieniądze dostanę .Firma ma teraz kłopoty i narazie muszę czekać.Dzisiaj w odpowiedzi dostałam że firmę przejął ktoś inny i podali nr tel ale też nikt nie odpowiada.Proszę o pomoc.Pozdrawiam
2024-11-25 godz: 15:15Publiczna
Rozwiązana
Anulowanie zamówienia Odstąpienie od umowy nastąpiło po 5 dniach roboczych. PROSZE ZWROT PIENIĘDZY .PACZKA ZOSTALA WYSLANA Z CHIN WIEC KLOCKI NIE POSIADAJĄ ŻADNYCH ADESTÓW. PEZESYLKA ZOSTAL WYSLANA POCZTA POLSKA A ZOSTALA WYBRANA FIRMA KURIERSKA. ODSTĘPUJE OD UMOWY ZGODNIE Z REGULAMINEM SKLEPU I PRAW KONSUMECKICH.
2024-11-25 godz: 14:34Publiczna
Rozwiązana
Anulowanie zamówienia Odstąpiłam od umowy zgodnie z regulaminem. Proszę o zwrot pieniędzy na konto. Paczka po pierwsze idzie z Chin więc klocki nie są takiej jakości jak powinny być. Po drugie przesyłka została wysłana pocztą polską gdzie wybrałam firmę kurierska. Odstąpiłam od umowy zgodnie z regulaminem. Według prawa konsumenckiego mam 14 dni rezygnację
2024-11-25 godz: 12:01Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.S.
Zaniechanie uhonorowania zwrotu Produkt dotarł po 2 tygodniach wbrew informacji przy składaniu zamówienia że wysyłka zajmie max 3 dni robocze, produkt przyszedł niezgodny z opisem, zdjęciami i rozmiarem. Kontakt z firmą jest zerowy i nie reagują na wiadomości. Oczekuję bezzwłocznego zwrotu pieniędzy.
2024-11-25 godz: 11:54Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środkówW dniu 26.10.2024 dokonałam zakupu kompletu dresowego Lisa Forest w cenie 277,82 PLN (293,81PLN z dostawą). Z racji braku zgodności rozmiaru w dniu 31.10.2024 nadałam paczkę ze zwrotem która w dniu 4.11.2024 została odebraną przez firmę Stone Skirts. Mineło 14 dni na zwrot, natomiast nadal nie otrzymałam środków. W dniu 14.11.2024 napisałam wiadomość na adres kontaktowy podany na stronie (kontakt@stoneskirts.pl) i niestety do dnia dzisiejszego, poza auto odpowiedzią, nie dostałam żadnej informacji. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu środków.