Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-26 godz: 17:04Publiczna
Zamknięta
Zwłoka ze zwrotem pieniędzyMiesiąc temu zwróciłam swoje zamówienie i do dzisiaj nie dostałam zwrotu pieniędzy, mimo ze minęło już 14 dni. Biuro obsługi klienta sklepu La Rochell nie odpisuje na moje maile. Oczekuję zwrotu pieniędzy wraz z należnymi odsetkami w terminie siedmiu dni.
2024-11-26 godz: 13:24Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy, zero kontaktuZakupiłam płaszczyk Elisa™ Elegancki płaszcz zimowy szt. 1 kolor brązowy/3XL.Zamówienie zostało złożone i opłacone 12 listopada. Oprócz informacji, że zamówienie zostało złożone nie ma od sklepu żadnych wiadomości. Nie odpowiadają na maila, natomiast kontakt telefoniczny jest niemożliwy bo na ich stronie podają tylko adres e-mail.
2024-11-26 godz: 12:12Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.G.
Brak pieniędzy za zwrot towaru od 7.11 W dniu 26.10 na stronie La Sagil kupiłam sukienkę długą z kapturem za kwotę 103,35 + koszty wysyłki razem 120,34 zł. Sukienka dotarła, towar zgodny opisem, bardzo ładna, bardzo dobry materiał gatunkowo. Jednak na mnie o wiele za duża. Dokonałam zwrotu przez paczkomat i w dniu 07.11 dostałam maila ze sklepu że przyjęto moje zamówienie na dział zwrotów. Czekałam ponad tydzień i po tym czasie zapytałam mailowo kiedy otrzymam zwrot, żadnej odpowiedzi. Po kilku dniach zapytałam ponownie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy za towar.
2024-11-26 godz: 11:01Publiczna
Zamknięta
Zamówienie nie zostało zrealizowaneZamówienie złożone 13.10.2024 ( dwa dresy) . Dostawa miała być po 14 dniach, czyli ok. 31.10.2024. Upomniałam się o zamówienie. Odpisano, że muszę poczekać kolejne 10 dni roboczych, ponieważ mają dużo zamówień. Minęły te dni, zaczęłam czytać o tej firmie i dowiedziałam się, że nie jestem jedyną osobą, która ma problem z zamówieniem lub zwrotem pieniędzy. Pisałam, kolejne maile. Niestety odpowiada automat, że odpowiedzą za kolejne 4 dni i tak jest cały czas. Do tej pory zamówienie nie doszło. W tej chwili zależy mi już tylko na zwrocie pieniędzy.
2024-11-26 godz: 10:54Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
brak zwrotu pieniędzy 28 lipca zrobiłam zamówienie w sklepie Karko Robert Karkowski przyszły sukienki niestety nie pasował mi rozmiar/ jakość itp 5 sierpnia odesłałam sukienki dostałam powiadomienie że zwrot przyjęty ale mają problemy finansowe. Wysłałam również maile i wezwanie do zapłaty środków w kwocie 1262,56 zł brak na koncie. Oczekuje zwrotu kwoty 1262,56 zł.
2024-11-26 godz: 09:10Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlW.S.
Zwrot do wymiany Zamówiłam kurtkę 9 listopada, przyszła ale nie ten rozmiar co powinien więc zwróciłam. Otrzymali zwrot do wymiany 20 listopada i od tamtej pory zero odzewu, albo zwrot kasy na konto albo proszę o jak najszybszą wysyłkę kurtki.
2024-11-26 godz: 08:26Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.T.
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry. 9.10.2024r. Otrzymałam zły towar i uczciwie zwróciłam go do nadawcy. Niestety na chwilę obecną, mamy 26.11.2024r. Nie otrzymałam nadal zwrotu gotówki. Liczę na natychmiastowy zwrot gotówki do końca listopada.
2024-11-26 godz: 08:07Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], brak zwrotu środków07.11.2024 złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.stoneskirts.pl na dwa dresy o wartości 463,32 zł. 09.11.2024 otrzymałam potwierdzenie złożenia zamówienia. Czas realizacji zamówienia 14 dni określony był na stronie. 28.10.2024 skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem maila z pytaniem jak wygląda status mojego zamówienia. Otrzymałam tylko automatyczną zwrotkę, że mają czas na odpowiedź 72H. 04.11.2024 kiedy nie dostałam żadnej odpowiedzi próbowałam sie skontaktować z firmą telefonicznie na numer podany na stronie, jednak był nie aktywny. W tym czasie szukałam pomocy w internecie i znalazłam grupę na Facebooku " [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez stone skirts", na której zapisanych jest ponad 2000 osób od 2023 roku. Dowiedziałam się, że nie jestem jedyna i te praktyki firmy są powszechnie znane i stosowane od dawna. 05.11.224 dostałam potwierdzenie anulowania zamówienia z informacją, że zwrot środków nastąpi w ciągu "około 14 dni". Nie zgodziłam sie na taki czas oczekiwania, bo z mojej strony płatnośc wyszła natychmiastowo. 13.11.2024 wysłałam mailem przedsądowe wezwanie do zapłaty z terminem realizacji do 3 dni. Wezwanie zostało zignorowano. Kolejno w dniach 16, 17, 20, 21.11.2024 wysłałam kolejne maile z prośbą o zwrot moich pieniędzy. Niestety nie dostałam żadnej odpowiedzi. Wczoraj tj. 25.11.2024 mineło 14 dni roboczych od przyjeća anulowania zamówienia. Dziś dostałam maila, że przepraszają i mam poczekac jeszcze kilka dni na zwrot moich pieniędzy. Dziś zgłaszam sprawę na policję i do Inspektoratu Inspekcji Handlu.
2024-11-26 godz: 06:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlL.B.
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 7 listopada zwróciłam zakupiony towar, który zakupiłam w sklepie nightsales.pl. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu za zwrócony towar. Kontaktowałam się z sklepem w tej sprawie, ale zero odpowiedzi. Nie ma żadnego kontaktu ze sprzedającym od momentu wysłania zwrotu. Proszę o zwrot pieniędzy!
2024-11-25 godz: 21:06Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy, brak kontaktu zwrotnego Zamówienie zostało złożone i opłacone 10 listopada. Oprócz informacji, że zamówienie zostało złożone nie ma od sklepu żadnych wiadomości. Nie odpowiadają na maila, natomiast kontakt telefoniczny jest niemożliwy bo na ich stronke podają tylko adres e-mail.