Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieDzień dobry, zwracam się do Państwa za pośrednictwem platformy, gdyż moje maile są albo ignorowane, albo w otrzymanej odpowiedzi brak konkretów. 22 września br, zachęcona promocją, dokonałam zakupu 3 kompletów dresowych na łączną kwotę 689,58zł. Wedle informacji zawartych na stronie firmy, czas realizacji zamówienia to 14 dni roboczych - kiedy więc status mojego zamówienia po ich upływie nie zmienił się, wysłałam pierwszą wiadomość do customer service (11.10.24). 14.10.24 "[dane usunięte przez moderatora] ze Stone Skirts" poinformował mnie, że opóźnienie w realizacji zamówienia przekroczyło standardowy czas ze względu na dostawę wadliwego materiału oraz, że wysyłka mojego zamówienia planowana jest na następny tydzień. 17.10.24 poprosiłam o określenie ram czasowych wysyłki, której potwierdzenia wciąż brakowało. Ten sam pracownik 21.10.24 wysłał kolejną przepraszającą i wymijającą wiadomość z zapewnieniem , że "wysyłka zamówienia odbędzie się maksymalnie do końca bieżącego tygodnia, ostatecznie na początku przyszłego". Jako, że nic zupełnie się nie zmieniło 28.10.24 napisałam wiadomość z zapytaniem o status zamówienia i podaniem KONKRETÓW. Wiadomość ta została zignorowana. 31.10.24 zapytałam więc czy Państwo w ogóle zamierzają reagować jakoś w sprawie? Tego samego dnia, znowu pan [dane usunięte przez moderatora] odpowiedział obietnicą: 'rzeczy zostaną wysłane najpóźniej w przyszłym tygodniu (...). Są aktualnie w końcowej fazie realizacji i dokładamy wszelkich starań, aby paczka dotarła do Pani jak najszybciej". Obietnica ta bynajmniej nie była pokryta ŻADNYM działaniem z Państwa strony, więc po ponad miesiącu oczekiwania, 4.11.24 postanowiłam anulować zamówienie. Dostałam standardowe powiadomienie o anulowaniu zamówienia z dopiskiem: "płatność nie została jeszcze zwrócona". Jednocześnie została do mnie wysłana wiadomość ze sprzecznym komunikatem i zachętą do poczekania kolejnych 10 dni roboczych, "a produkt na pewno wynagrodzi Pani ten czas". Teraz rozumiem, że była to wiadomość taśmowa wysyłana do wielu niezadowolonych klientów, a pracownik nie zadał sobie nawet trudu żeby nieco ją edytowac i nie wprowadzać mnie w błąd, ponieważ nie wiedziałam jak połączenie dwóch różnych komunikatów rozumieć. 5.11.24 odpisałam więc, że mogę poczekać maksymalnie do końca tygodnia na ewentualną wysyłkę zamówienia, ale po tym czasie jest ono permanentnie anulowane. Ani pieniędzy, ani ubrań nie otrzymałam do 12.11.24. Wyraziłam więc swoje oburzenie całą sytuacją, na co pan [dane usunięte przez moderatora]zareagował 13.11.24 twierdząc, że moje zamówienie zostało anulowane a zwrot potrwa po prostu kolejne kilka dni roboczych. Tego samego dnia, poprosiłam o potwierdzenie ile to jest "kolejnych kilka dni roboczych", biorąc pod uwagę, że na tamten moment upłynęło ich już 10... 18.11.24 ponowiłam pytanie, bo moja wiadomość pozostała bez odpowiedzi. 20.11.24 ponowiłam pytanie, ponieważ nikt nie raczył zająć się moją sprawą - i tak jest do dzisiaj. Obsługa klienta jest na poziomie żenującym, Państwa działania godzą nie tylko w pojedynczych klientów, ale szerszej grupy konsumenckiej, patrząc na komentarze w social mediach, które wygodnie są usuwane. Sprawy na pewno nie zostawię, kwota, którą straciłam jest dla mnie znacząca - jestem w kontakcie z rzecznikiem praw kosumenta, i proszę wierzyć, że użyję wszelkich dostępnych narzędzi aby doprowadzić ją do końca jakkolwiek Państwo nie zareagujecie (jeśli w ogóle). Przykre w całej sytuacji jest to, że kupując u Państwa czułam się bezpiecznie, gdyż wprzeszłości zdarzyło mi się zamówić kilka rzeczy, tymczasem czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i na pewno mocno się zastanowie zniam dokonam zakupów u jakiejkolwiek innej polskiej marki.
Z poważaniem
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie24 września złożyłam zamówienie na w sklepie internetowym lav-mag.eu na kwotę 1 074,78 zł. Zamówienie zostało dostarczone 27 września. 4 października zrobiłam zwrot i nadałam paczkę za pomocą strony rekomendowanej przez sklep lavmag.eu tj. poprzez wygodnezwroty.pl wybierając paczkomat (emaile i potwierdzenie w załączeniu). 8 października zwrot został dostarczony i do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków. Przypominałam się kilkukrotnie pisząc do sklepu o zwrot środków za zwrócone rzeczy, otrzymałam odpowiedzi ze przypomną księgowości mimo to zwrotu nie otrzymałam. Ostatnia wiadomość wysłana przez mnie 2 tygodnie temu pozostała bez odpowiedzi ze strony sklepu. Z zamówienia zostawiłam 3 rzeczy, które wykreśliłam w pliku faktura1.pdf, pozostałe rzeczy zwróciłam wiec do zwrotu pieniędzy jest 946.23 zł. Zwrócone rzeczy również wyszczególnione są w zawartości zwracanej przesyłki zamówionej na wygodnezwroty.pl. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków. Korespondencja i potwierdzenia w załączniku.
ZamówienieZamówiłem sweter przez FB i opłaciłem zamówienie 25 października. Do dziś nie mam zamówionego towaru. Napisałem meila, pozostał bez odpowiedzi.
Zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem Zamówiłam buty na stronie storamore.pl. W przesyłce przyszły dwa buty o różnych rozmiarach. Zgłosiłam sprawę do sklepu i poprosiłam o adres na który mogę odesłać produkt, niestety nie otrzymałam odpowiedzi. Niepokoi mnie fakt, że po przeczytaniu opinii sklepu i komentarzy -osoby, które zostały tak jak ja [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie otrzymały adresu i zwrotu pieniędzy.
Zapłaciłam za buty, które miały być oryginalne 389zł.
Proszę o pomoc.
Anulowanie zamówienia Proszę o anulowanie zamowienia:odstępuje od umowy zgodnie z prawem konsumenta.
Link zamówienie nie istnieje 3045189480685250 w żadnej firmie kurierskiej.
Zamówienie jest priorytetem dla chorych dzieci
Według komentarzy innych zamawiających jest doliczane cło o którym nic nie pisze,oraz o jakości zamówionych rzeczy i brak pudelka o
Anulowanie zamówienia Proszę o anulowanie zamówienia jak już pisałam wcześniej ten zakup jest dla mnie bardzo ważny jest to zakup dla ciężko chorych dzieci przebywających w hospicjum .
Numer zamówienia który mi wysłali 3045189480685250 nie jest zarehstrowany u zadanego przewoźnika a zaznacze ze wybrałam firmę kurierską .
Nie godzę się na doliczenie opłaty celnej tak jak wielu klientów w/sklepu
Brak zwrotu pieniędzy Odstąpiłam od umowy w dniu 8 listopada 2024 roku. Sklep otrzymał mój zwrot 13 listopada 2024 roku. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu za zakupiony towar, sklep zasłania się swoim własnym regulaminem że czas liczy się w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki . Jest to nie zgodne z artykułem 32 ustawy o prawach konsumenta. Sklep nie zwraca także kosztów przesyłki .
Anulowanie zamówienia Dzień dobry bardzo proszę o anulowanie zamówienia nr 12623.
Zestawy 2 klocków lego statek badawczy zakupiony 18.11.2024.
Po przeczytaniu opini boję się że zestawy nie przyjadą lub nie benda dobrej jakości. Zestawy zostały zakupione dla 2 dzieci przebywających w hospicjum we Wrocławiu boję się rozczarowanie w tak ważnym dla nich dniu jakie są Mikołajki.
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie nr. 329074Zamówiłam 2 produkty, jednak nie odebrałam paczki i paczka wróciła do ich magazynu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, sklep nie odpisuje również na żadne maile.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar 29.10.2024zostal dostarczony zwrot zamówionego i opłaconego towaru ,sprawa dotyczy zamówienia nr 32681,do chwili obecnej nie zostały zwrócone pieniądze w kwocie 188.98 zł, brak odpowiedzi na wysyłane meile z prośbą o zwrot środków,jedyny kontakt mailowy to był z podaniem adresu na jaki trzeba odesłać towar od tej pory żaden innej odpowiedzi nie uzyskalam