Nieotrzymany zwrot środków Dnia 11.10.2024 sklep prestigemoda.pl otrzymała zwrot towaru , do dnia 29 .10.2024 czekałam na zwrot środków i napisałam pierwszego e-maila na którego otrzymałam szybko odpowiedź z przeprosinami i zapewnienie że środki natychmiast zostaną zwrócone mija kilka dni kolejne e-maile i te same odpowiedzi jednak teraz już od paru tygodni nie odpowiadają na e-maile , wszystkie e-maile mam zachowane jako dowód
Brak wysyłki towaru i zwrotu środkówZgłoszenie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] – zamówienie nr 6296
13 listopada 2024 roku złożyłem zamówienie nr 6296 na łączną kwotę 92,85 zł, które zostało opłacone przelewem natychmiastowym przez Santander Bank ([UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]używają tego samego banku).
Szczegóły zamówienia:
Przedmiot: WAEK-2751 | EK Water Blocks EK-Nucleus AIO Replacement Cover - Black Eclypse
Cena: 70,85 zł (1 szt.)
Koszt wysyłki: 22,00 zł
Kwota została zaksięgowana natychmiast, jednak do dziś (29 listopada 2024 r., mamy godz. 21:55) nie otrzymałem zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy, a kontakt ze sprzedawcą się urwał.
Otrzymana korespondencja:
Jedyna odpowiedź od sprzedawcy przyszła 19 listopada, informując, że przesyłka zostanie nadana 21 listopada, a doręczenie miało nastąpić 22 listopada.
Moje działania:
22 listopada, wysłałem maila o godzinie 17:18 (czyli po zamknięciu rzekomej działowości - w piątki ,,pracują" niby do 14) poinformowałem sprzedawcę o rezygnacji z zakupu i zażądałem zwrotu pieniędzy, określając termin maksymalnie do 29 listopada 2024 roku. W wiadomości zaznaczyłem, że w razie braku zwrotu zgłoszę sprawę do banku oraz UOKiK.
Powodem rezygnacji było niedotrzymanie terminu i brak kontaktu.
Podkreślam, że do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi ani zwrotu środków. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]całkowicie zaniechali kontaktu.
Oczekuję zwrotu 92,85 zł.
Proszę o podjęcie stosownych działań.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowaną transakcjęPo anulowaniu umowy w dniu 05.11.2024 zawartej 14.10.2024 z powodu niedostarczenia w określonym czasie towaru, sprzedawca pomimo zapewnień o realizacji zwrotu i mojego monitu do dnia dzisiejszego nie wykonał zwrotu pieniędzy. Proszę o interwencję w tej sprawie, ponieważ sprzedawca ignoruje moje prośby o zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy 21.09.2024 zlozenie zamówienia i płatność.
11.10 mojezapytanie o wysyłkę
14.10 odp ze strony Stone że był problem z wadliwym materiałem itp.
18.10 moja prośba o anulację zamówienia z powodu niedotrzymania terminu dostawy
22.10 mój mail z pytaniem kiedy otrzymam zwrot płatności
23.10 odpowiedź Stone że zamówienie anulowane i zwrot w ciągu 7 dni
6.11 moje pytanie kiedy dostanę pieniądze
12.11 kolejny mój mail z pytaniem o zwrot
14.11 Pan z Stone Skirts odpisał że pieniądze powinny być zwrócone
Jednak nie dostałam oficjalnego maila z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy
16.11 oraz 22.11 pisałam kolejne maile z pytaniami co z moimi pieniędzmi i bez odpowiedzi
Nie powinno się tak traktować klientów.
Zamówienie klocków Zamówiłam klocki, zero kontaktu, podobno [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi towar przychodzi niekompletny, idzie bardzo długo i trzeba płacić cło o którym nie ma wzmianki podczas zamówienia. Nie można się z nimi skontaktować.
Sprawa nr 3367 [tytuł zmieniony przez moderatora]W dniu 11/11/2024 dokonałem zakupu w w/w firmie, za komplet z kaszmiru ( taki był opis produktu ) zapłaciłem w funtach ( co ciekawe na wyciągu z banku widać transakcje do Hong Kongu ), najprawdopodobniej jest to firma dropshippingowa. Na przesyłkę nie czekałem długo, nie dostałem paragonu bądź faktury - brak dowodu zakupu. Kontakt jest tylko e - mailowy. Dostałem informacje ( poprzez e - mail ) ze przesyłka została wydana do wysyłki oraz nazajutrz ze jest juz w drodze. Na korespondencji nie ma żadnych dat, zamowienie skladałem w sklepie Julia Warszawa, lecz na jednym z maili widnieje Anna Krakow. Produkt przyszedł lecz nie spełnial żadnych kryteriów, po pierwsze był to poliester ( 85% ), po drugie jakość była tragiczna - bazarowy produkt we wczesnych latach 90 był dużo lepszej jakości. Z niezadowoleniem odpisałem do firmy Julia Warszawa ( podkreślony adres do korespondencji w razie reklamacji ) wraz z załączonymi zdjęciami podzieliłem się moimi przemyśleniami na temat produktu ze sprzedawca. Zażądałem zwrotu pieniędzy oraz adresu na który mogę odesłać komplet, nazajutrz dostałem maila zwrotnego, z wiadomością iz zakupiłem produkt promocji a taki nie podlega zwrotowi i w ramach rekompensaty mogę dostać zniżkę 30% na zakupy w ich sklepie. Szczerze powiem ze pierwszy raz w życiu mi się to zdarzyło, wiem ze mam prawo do oddania towaru w czasie 14 dni bez podania przyczyny, a tu zostałem na domiar złego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Na stronie sklepu widać trzy i pół gwiazdki w trust pilocie wraz z 17 tys. recenzji - co jest wielkim [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekiwałbym zwrotu pieniędzy. Generalnie chce ostrzec ludzi aby nie tracili pieniędzy i nerwów na te firmę. Ten sklep pojawia się pod różnymi nazwami. Pare miesięcy temu moja zona widziała identyczny sklep na Słowacji.
Zakup sukienek FasardiZapłaciłem za dwie sukienki 16/11/2024
Otrzymałem fakturę.
Sklep nie wysłał towaru.
Nie mogę zalogować się na swoje konto w sklepie.
Na mejlową prośbę o wyjaśnienie statusu zamówienia brak odpowiedzi.
Telefon 42 23 10 00 ciągle nie odpowiada.
Wysłałem prośbę o zwrot pieniędzy w związku z rezygnacją z zamówienia przed upływem 14 dni.
W odpowiedzi automatyczny mail i z informacją o problemach z systemem księgowym.
Proszę o zwrot wpłaconej kwoty 152,99 PLN.
Skarga na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmęBardzo [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] firma. Kupiłam kurtę HIACYNTA. Dostawa miała być w cią gu paru dni przez Pocztę Polską a otrzymałam ją po miesiącu przez GLS
Zakupu dokonałam 29 października.
Pisałam do nich e-maile ale ciągle prosili o cierpliwość a jak prosiłam o anulowanie zakupu i zwrot kasy to pisali że nie ma takiej możliwości.
Ostrzegam wszystkich przed tą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] firmą.
rezygnacja z zakupuW dniu 29 XI 2024 dokonałam zakupu w firmie Mokosz-Piotrkowska i chcę się z tego zakupu wycofać. Poczytałam dopiero po fakcie opinie innych osób i zdecydowałam, że zrobiłam błąd. Do tej pory wysłałam na adres kontaktowy firmy support@mokosz-piotrkowska.pl (w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem zamówienia) maila treści: I would like to withdraw from the order #MP35709. I would like deposit return. Please let me know about the issue., Wyslałam też podobną informację poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu.
Brak produktu Proszę albo mi przysłać zamówiony towar albo oddać pieniądze bo wygląda to jak zwykłe [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]