Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-30 godz: 06:20Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlE.R.
Nieotrzymany zwrot środków Dnia 11.10.2024 sklep prestigemoda.pl otrzymała zwrot towaru , do dnia 29 .10.2024 czekałam na zwrot środków i napisałam pierwszego e-maila na którego otrzymałam szybko odpowiedź z przeprosinami i zapewnienie że środki natychmiast zostaną zwrócone mija kilka dni kolejne e-maile i te same odpowiedzi jednak teraz już od paru tygodni nie odpowiadają na e-maile , wszystkie e-maile mam zachowane jako dowód
2024-11-29 godz: 20:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.U.
Brak wysyłki towaru i zwrotu środkówZgłoszenie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] – zamówienie nr 6296 13 listopada 2024 roku złożyłem zamówienie nr 6296 na łączną kwotę 92,85 zł, które zostało opłacone przelewem natychmiastowym przez Santander Bank ([UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]używają tego samego banku). Szczegóły zamówienia: Przedmiot: WAEK-2751 | EK Water Blocks EK-Nucleus AIO Replacement Cover - Black Eclypse Cena: 70,85 zł (1 szt.) Koszt wysyłki: 22,00 zł Kwota została zaksięgowana natychmiast, jednak do dziś (29 listopada 2024 r., mamy godz. 21:55) nie otrzymałem zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy, a kontakt ze sprzedawcą się urwał. Otrzymana korespondencja: Jedyna odpowiedź od sprzedawcy przyszła 19 listopada, informując, że przesyłka zostanie nadana 21 listopada, a doręczenie miało nastąpić 22 listopada. Moje działania: 22 listopada, wysłałem maila o godzinie 17:18 (czyli po zamknięciu rzekomej działowości - w piątki ,,pracują" niby do 14) poinformowałem sprzedawcę o rezygnacji z zakupu i zażądałem zwrotu pieniędzy, określając termin maksymalnie do 29 listopada 2024 roku. W wiadomości zaznaczyłem, że w razie braku zwrotu zgłoszę sprawę do banku oraz UOKiK. Powodem rezygnacji było niedotrzymanie terminu i brak kontaktu. Podkreślam, że do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi ani zwrotu środków. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]całkowicie zaniechali kontaktu. Oczekuję zwrotu 92,85 zł. Proszę o podjęcie stosownych działań.
2024-11-29 godz: 20:41Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za anulowaną transakcjęPo anulowaniu umowy w dniu 05.11.2024 zawartej 14.10.2024 z powodu niedostarczenia w określonym czasie towaru, sprzedawca pomimo zapewnień o realizacji zwrotu i mojego monitu do dnia dzisiejszego nie wykonał zwrotu pieniędzy. Proszę o interwencję w tej sprawie, ponieważ sprzedawca ignoruje moje prośby o zwrot pieniędzy.
2024-11-29 godz: 16:32Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy 21.09.2024 zlozenie zamówienia i płatność. 11.10 mojezapytanie o wysyłkę 14.10 odp ze strony Stone że był problem z wadliwym materiałem itp. 18.10 moja prośba o anulację zamówienia z powodu niedotrzymania terminu dostawy 22.10 mój mail z pytaniem kiedy otrzymam zwrot płatności 23.10 odpowiedź Stone że zamówienie anulowane i zwrot w ciągu 7 dni 6.11 moje pytanie kiedy dostanę pieniądze 12.11 kolejny mój mail z pytaniem o zwrot 14.11 Pan z Stone Skirts odpisał że pieniądze powinny być zwrócone Jednak nie dostałam oficjalnego maila z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy 16.11 oraz 22.11 pisałam kolejne maile z pytaniami co z moimi pieniędzmi i bez odpowiedzi Nie powinno się tak traktować klientów.
2024-11-29 godz: 16:16Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie klocków Zamówiłam klocki, zero kontaktu, podobno [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi towar przychodzi niekompletny, idzie bardzo długo i trzeba płacić cło o którym nie ma wzmianki podczas zamówienia. Nie można się z nimi skontaktować.
2024-11-29 godz: 16:06Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3367 [tytuł zmieniony przez moderatora]W dniu 11/11/2024 dokonałem zakupu w w/w firmie, za komplet z kaszmiru ( taki był opis produktu ) zapłaciłem w funtach ( co ciekawe na wyciągu z banku widać transakcje do Hong Kongu ), najprawdopodobniej jest to firma dropshippingowa. Na przesyłkę nie czekałem długo, nie dostałem paragonu bądź faktury - brak dowodu zakupu. Kontakt jest tylko e - mailowy. Dostałem informacje ( poprzez e - mail ) ze przesyłka została wydana do wysyłki oraz nazajutrz ze jest juz w drodze. Na korespondencji nie ma żadnych dat, zamowienie skladałem w sklepie Julia Warszawa, lecz na jednym z maili widnieje Anna Krakow. Produkt przyszedł lecz nie spełnial żadnych kryteriów, po pierwsze był to poliester ( 85% ), po drugie jakość była tragiczna - bazarowy produkt we wczesnych latach 90 był dużo lepszej jakości. Z niezadowoleniem odpisałem do firmy Julia Warszawa ( podkreślony adres do korespondencji w razie reklamacji ) wraz z załączonymi zdjęciami podzieliłem się moimi przemyśleniami na temat produktu ze sprzedawca. Zażądałem zwrotu pieniędzy oraz adresu na który mogę odesłać komplet, nazajutrz dostałem maila zwrotnego, z wiadomością iz zakupiłem produkt promocji a taki nie podlega zwrotowi i w ramach rekompensaty mogę dostać zniżkę 30% na zakupy w ich sklepie. Szczerze powiem ze pierwszy raz w życiu mi się to zdarzyło, wiem ze mam prawo do oddania towaru w czasie 14 dni bez podania przyczyny, a tu zostałem na domiar złego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Na stronie sklepu widać trzy i pół gwiazdki w trust pilocie wraz z 17 tys. recenzji - co jest wielkim [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekiwałbym zwrotu pieniędzy. Generalnie chce ostrzec ludzi aby nie tracili pieniędzy i nerwów na te firmę. Ten sklep pojawia się pod różnymi nazwami. Pare miesięcy temu moja zona widziała identyczny sklep na Słowacji.
2024-11-29 godz: 15:23Publiczna
Zamknięta
Zakup sukienek FasardiZapłaciłem za dwie sukienki 16/11/2024 Otrzymałem fakturę. Sklep nie wysłał towaru. Nie mogę zalogować się na swoje konto w sklepie. Na mejlową prośbę o wyjaśnienie statusu zamówienia brak odpowiedzi. Telefon 42 23 10 00 ciągle nie odpowiada. Wysłałem prośbę o zwrot pieniędzy w związku z rezygnacją z zamówienia przed upływem 14 dni. W odpowiedzi automatyczny mail i z informacją o problemach z systemem księgowym. Proszę o zwrot wpłaconej kwoty 152,99 PLN.
2024-11-29 godz: 14:17Publiczna
Zamknięta
Skarga na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmęBardzo [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] firma. Kupiłam kurtę HIACYNTA. Dostawa miała być w cią gu paru dni przez Pocztę Polską a otrzymałam ją po miesiącu przez GLS Zakupu dokonałam 29 października. Pisałam do nich e-maile ale ciągle prosili o cierpliwość a jak prosiłam o anulowanie zakupu i zwrot kasy to pisali że nie ma takiej możliwości. Ostrzegam wszystkich przed tą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] firmą.
2024-11-29 godz: 13:50Publiczna
Zamknięta
rezygnacja z zakupuW dniu 29 XI 2024 dokonałam zakupu w firmie Mokosz-Piotrkowska i chcę się z tego zakupu wycofać. Poczytałam dopiero po fakcie opinie innych osób i zdecydowałam, że zrobiłam błąd. Do tej pory wysłałam na adres kontaktowy firmy support@mokosz-piotrkowska.pl (w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem zamówienia) maila treści: I would like to withdraw from the order #MP35709. I would like deposit return. Please let me know about the issue., Wyslałam też podobną informację poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu.
2024-11-29 godz: 11:48Publiczna
Rozwiązana
Brak produktu Proszę albo mi przysłać zamówiony towar albo oddać pieniądze bo wygląda to jak zwykłe [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]