Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-02 godz: 11:10Publiczna
Zamknięta
Brak otrzymania produktu28.11.2024 przez stronę FP a dokładnie sklep internetowy "Mokosz-Piotrowska" zamówiłem sweter o wartości 129.95 do dziś nie otrzymałem żadnej informacji odpowiedzi na wiadomości i e-maile, zacząłem czytać komentarze na temat w/w sklepu i uświadomiłem sobie troszeczkę za późno że to jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]dlatego szukam pomocy u państwa w sprawie zwrotu pieniędzy lub wysyłki towaru choć zapewne to nie będzie możliwe bardzo proszę o jakąś informację co można zrobić dalej w tej sprawie z góry dziękuję i pozdrawiam
2024-12-02 godz: 10:39Publiczna
Zamknięta
Zwrot kwoty za odesłany produkt12 listopada firma Fasardi wysłała do mnie maila, że otrzymała ode mnie zwrot towaru i wystawiła fakturę korygującą na kwotę zwrotną 182,39 zł, której to jednak do dziś nie otrzymałam, a sklep nie odpowiada na wiadomości. Z wyrazami szacunku [dane usunięte przez moderatora]
2024-12-02 godz: 07:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.M.
nie zrealizowane zamóienieZakupiłam w sklepie internetowym "Szafa Medyka" koszulki z napisem pielęgniarka na kwotę 186,85 zł w dniu 21 listopada 2024. W tym samym dniu otrzymałam informację, że kwota została odebrana. Mimo to do dnia dzisiejszego nie otrzymałam mojego zamówienia. Wysyłałam mejle z prośbą o informacje-bez efektu. Podany na stronie telefon nie działa. Na stronie sklepu zamówienie widnieje jako przyjęte. Pisałam prośbę o zwrot kosztów jeżeli zamówienie nie może być zrealizowane- również bez efektu
2024-12-01 godz: 22:35Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu należności Zamówiony dres otrzymałam po ponad miesięcznym oczekiwaniu. Niestety nie spełniał moich oczekiwań-był ogromny. Dostałam maila, że zarejestrowali mój zwrot w magazynie. Do dnia dzisiejszego, a minęło już ponad trzy tygodnie, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Firma nadal się reklamuje, a ma ogromne problemy. Wszystko to jakaś ściema. Jest mnóstwo ludzi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], ja za późno przeczytałam o nich opinie. Czekam na zwrot pieniędzy jeszcze dwa dni-w środę idę na policję !
2024-12-01 godz: 21:14Publiczna
Rozwiązana
Zwrot 64645Rezygnacja z zakupu Proszę o anulowanie zamówienia. Podczas dokonywania zakupu widniał zapis szybka wysyłka do 24 h, gdzie po złożeniu zamówienia dostałam informację że wysyłka od 5-55 dni ..co szybkie nie jest. Po sprawdzeniu dokładnie strony, faktycznie jest napisane iż tyle to może trwać, ale jest to wprowadzenie w błąd zamawiającego, taka informacja powinna wyskakiwać podczas zamówienia. Niestety nie mogę tyle czekać, ponieważ paczka miala być prezentem. Proszę o z pilny zwrot pieniędzy.
2024-12-01 godz: 20:00Publiczna
Zamknięta
Brak towaru 13 października zakupiłam dres i bluzę. W mailu dostałam informację że czas dostawy to 14 dni roboczych. Do dziś nie dostałam towaru. Wyslalam 2 maile ponaglające ale towar dalej nie został wysłany. Proszę o jak najszybsze wysłanie dresu i bluzy
2024-12-01 godz: 17:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.Ł.
Zero kontaktu; żądanie zwrotu pieniędzy Nadal zero kontaktu z firmą . Żądam zwrotu pieniędzy . Natychmiastowego ! Jeśli poprzez tę stronę nie nawiążą Państwo ze mną kontaktu , naprawdę skontaktuje się z rzecznikiem praw konsumenta i na tym zakończę wszelką dyskusję z Państwem . Zamówienie numer 11025
2024-12-01 godz: 16:39Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.Z.
Długa przesyłka Witam piszę w sprawie przesyłki którą zamówiłem ponad tydzień temu , dostałem maila od sklepu że paczka została wysłana 6 dni temu jednak nie otrzymałem żadnego link do śledzenia paczki ani jest status się nie zmienił. Napisałem maila na którego również nie dostałem odpowiedzi. Oczekuję kontaktu z firmą lub pomoc w zwrocie pieniędzy jeśli paczka nie została wysłana
2024-11-30 godz: 18:02Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3375 [tytuł zmieniony przez moderatora]Pieniądze zostały przelane 18.11.2024 (330zl)do dnia dzisiejszego brak odzewu , brak zwrotu gotówki PROSZE O ZWROT GOTÓWKI - W INNYM RAZIE SPRAWE ZGLASZAM NA POLICJE
2024-11-30 godz: 17:56Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienieDnia 12.10.2024 złożyłam zamówienie o wartości ponad 400 zł. Bez żadnego kontaktu ze strony sklepu nie zostało ono zrealizowane aż do 02.11.2024. W mailowej wymianie ustaliłam graniczny termin wysłania zamówienia na 19.11.2024 informując, że po tym czasie definitywnie zrezygnuję z zamówienia. Brak wysyłki i ponownie zero informacji ze strony sklepu. 23.11.2024 odstąpiłam od umowy, sklep potwierdził anulowanie zamówienia dopiero 26.11.2024. do dnia 30.11.2024 brak zwrotu środków, mimo iż płatność nastąpiłam blikiem. Czekam na zwrot środków do 07.12.2024, po tym czasie rozpoczynam drogę sądową i zgłaszam sprawę do wszystkich organów chroniących konsumentów.