Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-03 godz: 11:01Publiczna
Rozwiązana
Brak informacji o zamówieniuZamówiłam klocki dnia 26.11 do dziś nie mam żadnej informacji o moim zamówieniu Pisałam do firmy ale brak odzewu Próbowałam dzwonić okazało się że nie ma takiego numeru
2024-12-03 godz: 09:26Publiczna
Zamknięta
Wymiana niedziałającego sprzętu 28/04/2024 kupilam za pomocą Allegro odkurzacz Dreame H12Pro z oferty sieci Avans. Do początku października 2024, sprzet dzialal dobrze a ja byłam zadowolonym klientem. Sprzet serwisowałam samodzielnie, wymieniając regularnie filtr i rolkę. Niestety 14/10/24 okazalo się, że funkcja mopowania, ktorą posiada ten model - nie działa. Rolka mopa pozostaje sucha. Złożyłam reklamację i poprosilam o naprawe odkurzscza. 21/10/24 odkurzacz został odebrany przez serwis. Po powrocie z serwisu, pierwszy raz użyłam odkurzacza 08/11/24. Nie dostarczono mi żadnego dokumentu ani maila z informacją co bylo naprawiane. Po włączeniu odkurzacza , okszało się, że rolka podaje wodę, ale jej nie zbiera, w związku z tym pojemnik na brud , w ktorym powinna byc brudna woda i śmieci, pozostaje suchy! Tym samym filtr zbiera suche śmieci, a odkurzacz szybko traci poziom baterii. 08/11/2024 złozyłam reklamacje nr RMA 101861104 , opisujac problem i żądajac wymiany produktu a nie jego naprawy. 21/11/2024 otrzymalam informację, ze sprzet jest sprawny, naprawy nie dokonano i odesłano zalecając wymuanŕ rolki i filtra! Dzisiaj użyłam sprzetu 1 raz po naprawie- wymienialam ponownie rolkę i filtr -jest jak było. Woda na podłodze , suchy pojemnik i suche śmieci. Bardzo proszę o pomoc, gdyż w Avans juz nie wierze. Dwie naprawy dka sprzedawcy wykonywał ten sam podmiot firma Inoro, a oni mi bajki opowiadają, ze teraz to był specjalistyczny serwis... Nie chcę juz wymiany sprzętu, żadam zwrotu gotówki. Kupię sobie coś co będzie działać! byloby
2024-12-02 godz: 19:51Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu gotówki 8.10 złożyłam zamówienie na kwotę 540,28 zł. 25.10 i 28.10 napisałam 2 maile z zapytaniem gdzie moje zamówienie - czas realizacji wynosił wtedy 14 dni roboczych. 4.11 dostałam odpowiedź, że moje zamówienie zostanie wysłane do 10 dni roboczych, zgodziłam się poczekać. Oczywiście nie zostało wysłane. 17 i 19 listopada napisałam kolejne 2 maile. 20 listopada odstąpiłam od umowy. Dostałam informację, że zwrot gotówki będzie za około 14 dni. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki. Od 2 miesięcy jestem bez zamówienia i bez pieniędzy. Kontakt z firmą fatalny.
2024-12-02 godz: 18:15Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
Problem ze zwrotem produktuChciałbym zwrócić produkty zamówione na stronie https://www.deporvillage.pl. Według pomocy klienta w menu konta jest opcja umożliwiająca zwrot produktów. Nie ma jej. Próbuje skontaktować się z firmą, aby osiągnąć cokolwiek, ponieważ bez możliwości zwrotu produktu poprzez stronę nie da się zrobić nic. Od firmy oczekiwałbym jak najszybszego odzewu oraz umożliwienie zwrotu produktu, ponieważ mam do tego prawo i czas wyznaczony przez sprzedawcę.
2024-12-02 godz: 16:44Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy zamówienia Dzień dobry. 21.10.2024 r. Złożyłam zamówienie w firmie Stone Skirts na dwa komplety dresów. Do tej pory nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, informacji o opóźnieniu bądź wysyłce towaru, pomimo tego, iż wysłałam około pięciu przypominających maili, próbowałam skontaktować się poprzez komentarze w social mediach – które natychmiast są usuwane, Firma nie odpowiada również na czacie na Facebooku i Instagramie. Podsumowując do tej pory od złożenia zamówienia Firma nie zareagowała ani razu. Domagam się zwrotu gotówki anulacji zamówienia.
2024-12-02 godz: 14:00Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu, brak towaruW piątek dokonałam zakupu swetra za 129,95 zł. Link podesłany przez męża. Po chwili otrzymała, że koszyk został porzucony. Sprawdziłam w banku, nie zostały pobrane środki, więc spróbowałam dokonać zakupu. Sytuacja powtórzyła się, przyszła wiadomość, że koszyk został porzucony. Znowu sprawdziłam w banku i środki nie zeszły z konta, ale 3 raz już nie próbowałam, a po jakimś czasie , gdy znowu zalogowałam się do mojego banku okazało się, że jednak zeszły mi środki dwa razy. Napisałam wiadomość do sklepu, ale oczywiście brak jakiejkolwiek informacji. Dopiero po tym wszystkim przeczytałam opinie i chyba za późno...
2024-12-02 godz: 13:46Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu, nie mogę zrezygnować z zamówienia24 listopada 2024 zamówiłam przez internet kurtkę, poniżej dane produktu: Jednak zdecydowałam się zrezygnować z zamówienia z uwagi na negatywne opinie o firmie , nie mogę się dodzwonić (włącza się poczta głosowa), nikt nie odpowiada na wiadomości, zamówienie opłacone w dniu złożenia zamówienia. Mimo to dosłałam ponaglenie do opłacenia przesyłki. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Zamówione produkty: 17_20201019181228 | Kurtka narciarska damska Psycho Deer GAGABOO Rozmiar: damski ML | 749,00 zł - 1 szt.
2024-12-02 godz: 13:42Publiczna
Rozwiązana
Brak przesyłki Od 12 listopada czekam na przesyłkę, nie dostałam linku do śledzenia, brak jakichkolwiek większych informacji kiedy przesyłka przyjdzie. Przesyłka miała zostać wysłana 12 listopada. Żądam zwrotu pieniędzy!
2024-12-02 godz: 13:30Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.J.
Zamówienie Zamowowione 2 kompl pościeli welurowej z prześcieradłem koszt 238zl opłacone.Dostalam tylko 1 kompl i to bez prześcieradła. Po wielokrotnym wydzwanianiu i dodzwonieniu się zostałam poinformowana ze brakującą znaczna część zamówienia zostanie wysłana bo będzie dostawa .Mija kolejny dzień ani informacji o nadaniu paczki ani jakiegokolwiek rozwiązania tej sytuacji.Nie odpisują na maile,nie odczytują wiadomości na messengerze a tym bardziej nie odbierają tel..oczekuje rozwiązania tej sprawy dosyłając zamówienie lub zwrot gotówki
2024-12-02 godz: 12:25Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.J.
Brak zwrotu pieniędzy Firma otrzymała dwa zwroty 28 października i 8LISTOPADa. Sporadycznie odpisują, że jaki numer zwrotu, potem za kilka dni iż sprawdzą status . Żenada. Nie polecam firmy Catalina Omijajcie szerokim łukiem.