Połowa pustej fotoksiazki Witam serdecznie. Zamawiałem fotoksiążkę 60 stron i połowa jest pusta. Zrobiłem projekt na aplikacji, przejrzałem, na każdej stronie było jakieś zdjęcie i zaakceptowałem. Niestety z powodu ich problemów technicznych połowa zdjęć im się nie załadowała i nie wydrukowali. Nie zostałem o tym poinformowany. Zamówienie zrobili o przysłali połowę zdjęć a zapłaciłem za całość. Pisałem do nich z prośbą o wydrukowanie jak się należy na wszystkich stronach lub zwrot pieniędzy lecz mi odmówili i zaproponowali 25%upustu na następne zamówienie. Dlaczego ja mam ponosić koszty za ich problemy techniczne Iza nie wykonanie usługi jak się należy. Zapłaciłem za 60 stron A wydrukowali 32.
Brak zamówienia o kontaktuDnia 15 grudnia zamówiłam przesyłke miała być wysłana do 5 dni roboczych, jest to bardzo ważna pilna rzecz. Piszę maile żadnego numeru do śledzenia, przysyłane są te same wiadomości email mam wrażenie automatycznie. Chce zwrotu pieniędzy i to w trybie natychmiastowym. Ta firma praktykuje kłamstwem skoro ma być wysłana to powinna być i dostarczona jak najszybciej. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy nie chce tej paczki nie chce żadnych rabatów tylko moje pieniądze.
Reklamacja kurtki ze zmechaconymi rękawamiZgłosiłam reklamację kurtki zakupionej w dniu 13.01.2025 r. Za ok.330 zł. Kurtka była użytkowana sporadycznie (w przeciągu zaledwie 3,5 miesiąca: połowa stycznia, luty, marzec, listopad) założona była zaledwie kilka razy bo była noszona na zmianę z innymi okryciami wierzchnimi. Nie była nawet prana, a mimo to rękawy wykonane ze ściągacza dzianinowego są bardzo widocznie zmechacone po wewnętrznej stronie. Kurtka nie była tania więc za taką kwotę oczekuje się lepszej jakości niż na 3,5 miesiąca sporadycznego użytkowania. Aktualnie nie nadaje się ona dla mnie do użycia. Wstyd w czymś takim chodzić. Reklamacja złożona 03.12.2025 r została przez sklep odrzucona w dniu 18.12.2025r. Stwierdzono że „zmechacenie ma charakter eksploatacyjny i powstaje w wyniku normalnego użytkowania. Nie stanowi to wady produkcyjnej ani materiałowej lecz jest. Naturalną cechą użytkową tkaniny i nie wpływają na właściwości użytkowe kurtki ani jej funkcjonalność.”
To jak to jest, że posiadam wiele ubrań ze ściągaczami które są wielokrotnie noszone i prane od lat i tych zmechaceń nie posiadają? Ewidentnie to jednak zbyt słaba jakość zastosowanej tkaniny albo zastosowanie nieodpowiedniej do takiego przeznaczenia.
Oczekuję zwrotu zapłaconej kwoty.
Brak zwrotu pieniędzy Odesłane dresy do firmy CityChic w dniu 26 listopada na drugi dzień otrzymali paczkę , po długim czasie 4 grudnia napisali że dopiero wstrzeli zwrot ... Jest 19 grudnia i pieniądzy nie ma . Pisany był mail 15 grudnia "czy to nie przesada tyle czasu wysyłać pieniądze" to odpisali mi 16 grudnia że mam podać numer konta i dalej cisza 🤦🏼♀️ Nie odbierają telefonu , nie odpisują już na maile .. Mam wszystkie potwierdzenia na mailu i mam potwierdzenie wysłania im paczki . Wysyłka jest na nazwę FLSS Sp. Z o.o.
Sklep internetowy techtonik w lublinieZamowilem w sklepie internetowym elektronicznym prostownice do wlosow za 1450 zl , zostala oplacona karta. po sprawdzenie sklepu nr tel nie aktywny na wiadomoscie emial nie odpisuja. Sklep posiadaja ukraincy. prosze o zablokowanie strony wwww. techtonik.pl sprawa zgloszona do banku.
Brak zwrotu części pieniądzyZamówiłam na stronie klocki Harry Potter chatka Hagrida w cenie 169,99zł+ przesyłka 9,99zł. Otrzymałam inne klocki- ratunek Hipogryfa. Dział reklamacji kazał odesłać zły towar, obiecując pokryć koszty wysyłki w przelewie zwrotnym. Za wysyłkę zwrotną zapłaciłam 19,99zł. Firma zwróciła mi 159,99zł, czyli nawet nie pełną kwotę za przedmiot. Była to reklamacja za zły przedmiot, więc należy mi się zwrot pozostałych poniesionych kosztów. Zgłosiłam ten problem firmie dwukrotnie, ale nie dostaje już odpowiedzi. Chce zwrotu pozostałej kwoty, czyli 39,98zł.
Brak paczkiBrak paczki, firma twierdzi że wysłana, ale nie ma żadnego adresu do śledzenia przesyłki. Numer kontaktowy przepełniony wiadomościami głosowymi. Nie można się dodzwonić. Proszę zwrócić mi pieniądze, co mi z prezentu którego nie mam.
Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizow. zamówienieW dniu 28 listopada 2025 zamówiłam pościel. 16 grudnia otrzymałam maila o braku możliwości realizacji zamówienia oraz fv korektę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy 189,90 zł. Brak możliwości kontaktu tel. Żądam pilnego zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
Niedostarczone zamowienieWitam,
W sklepie Limango zamowilam towar o wartosci 213 PLN. Sklep w infomacji do zamowienia zadeklarowal date dostawy 17.12.2025 natomiast po uplywie tej daty dostalam informacje, ze to nie jest prawdziwa data dostawy i nie wiadomo kiedy towar bedzie wyslany. Po dwukrotnej interwencji telefonicznej dostalam link do sledzenia zamowienia z etykieta , ale przesylka nigdy nie trafila do kuriera. Sklep nie odpowiada na zapytania o przesylke.Nie zgadza sie roqwniez na anulowanie zamowienia.
brak przesyłkiWitam, złożyłam zamówienie i zapłaciłam za nie w dniu 09.12.2025r. w dniu 10.12. dostałam maila, że paczka została skompletowana i przygotowana do wysyłki. Kolejno w dniu 15.12. dostałam maila z linkiem i numerem przesyłki przez przewoźnika GLS. W dniu 16.12. dostałam maila, że paczka została wysłana. Logując się na koncie przewoźnika GLS do dnia dzisiejszego paczka nie została nadana. Logując się bezpośrednio na stronie box-sklep widnieje status, że paczka wysłana kurierem DPD. Nikt mi nie odpisuje na moje maile, nie można się tam dodzwonić. Nie wiem, czy paczka została rzeczywiście wysłana i jakim kurierem GLS czy DPD. Zamówiłam klocki na prezent dla dziecka, które ma jutro urodziny. Miałam paczkę dostać 1-5 dni. Ta firma to jakiś żart, albo oszuści którzy wyłudzają pieniądze. Żądam natychmiastowej informacji kiedy dokładnie otrzymam paczkę, ewentualnie kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy.