Brak zamówionego towaru Dnia 17.04.2025 zamówiłam i opłaciłam odzież medyczną. Potwierdzenie otrzymałam i do dziś nie otrzymałam towaru. Telefon do firmy nie odpowiada, na maile nie odpisują. Oczekuję od firmy wysyłki mojego zamówienia.
brak zwrotu pieniędzyWitam, 30.03.2025r. zamówiłam ze strony Charlotte Fashion spodnie, które okazały się za duże zrobiłam więc 07.04.2025r zwrot towaru. Gdzie 22.04.2025r miną termin płatności i nie otrzymałam pieniędzy. Kontaktowałam się w tej sprawie z firmą mailowo i telefonicznie ale byłam cały czas zbywana. w końcu wysłałam pismo z wezwaniem do zwrotu wraz z należnymi odsetkami za zwłokę, ale niestety dalej nie otrzymałam pieniędzy i cały czas na nie czekam.
Brak zwrotu płatności za zamówieniePo zbyt długiej realizacji zamówienia przez sprzedającego zdecydowałem się na jego anulowanie. Minął już ponad miesiąc, a ciągle nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, sprzedawca przestał odpowiadać na maile. Tydzień temu wysłałem wezwanie do zapłaty, ale sprzedawca nie dostosował się do niego. Oczekuje od firmy zwrotu wpłaconych środków.
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 14.02 dokonałam zwrotu zamówionych produktów ze Stone Skirts - zgodnie z informacją z poczty polskiej zwrot został dostarczony 18.02. Pomimo kilkukrotnych pytań mailowych o zwrot pieniędzy nigdy ich nie odzyskałam (zamówienie numer 1500058383 z 9.02 na kwotę 263,00pln). Proszę o pomoc co można zrobić w tej sytuacji żeby odzyskać pieniądze.
Przesyłka nie dotarła
9 maja zakupiłem zabawkę dla dziecka ze srony pilkomania.pl zamówienie powinno być już u mnie. Pisząc do nich przesyłana jest tylko automatyczna wiadomość ktura brzmi.
,,Bardzo dziękujemy za kontakt, zamówienia są realizowane zgodnie z regulaminem sklepu.
Wszystkie przesyłki docierają do klienta w wyznaczonym terminie.
(zapisane są one na witrynie sklepu oraz regulaminie)
Przesyłka Pocztowa - Czas dostawy wynosi 10-20 dni roboczych
Przesyłka Kurierska - Czas dostawy wynosi 5-15 dni roboczych
Proszę pamiętać ,że nam również zależy żeby odebrali Państwo przesyłkę w najszybszym możliwym terminie"
Napisałem że chcę zwrot pieniędzy i zero odpowiedzi z ich strony. Proszę o pomoc
Cofnięcie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji08.07.2024 padłam ofiarą phishingu (lub jego modyfikacji : vishingu czy smishingu), konsekwencją czego było skradzenie z mojego konta 10000 zł. Natychmiast zgłosiłam to na infolinię banku, niestety pieniędzy nie udało się zablokować, mimo, że nie były zaksięgowane. Sprawę zgłosiłam również na policji. Kilkukrotnie składałam reklamację w banku ale bezskutecznie. Dopiero po interwencji Rzecznika Finansowego, pieniądze zostały mi zwrócone na konto po 2 miesiącach. Otrzymałam pismo od banku o zwrocie reklamowanej kwoty i o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Po 6 miesiącach otrzymałam przedsądowe wezwanie do zapłaty! Nie rozumiem jak można cofnąć decyzję o wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji? Niestety ten koszmar muszę przechodzić kolejny raz co odbija się na moim zdrowiu!!!
zapłata za zwrócony towarw dniu 30.04.2025 zakupiłam ekspres do kawy, który otrzymałam 06.05.2025r.
Ekspres okazał się bublem, pojemnik na mleko był nie od kompletu i nie pasował oraz sam ekspres przeciekał.
Postanowiłam więc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy na odległość i odesłać ekspres . Wysłałam odstąpienie od umowy w dniu 11.05.2025r. do firmy mailowo oraz w ślad za tym odesłałam ekspres. I tak męczę się do dziś choć minęło już 14 dni na zwrot od mojego odstąpienia (25.05.2025r) . koresponduję z firmą mailowo i jestem ciągle zwodzona. Najpierw miał być przelew do 29.05.202r. później że numeru konta nie podałam choć nie dostałam żadnego maila.
Obecnie przelew jest już realizowany a tu ciągle cisza.
Żądam więc wywiązania się ze swojego obowiązku i zwrot pieniędzy za zwrócony towar oraz zapłaconą wysyłkę - wraz z odsetkami. Kwota bazowa to 250,29zł + 25,99 zł za wysyłkę. Inaczej sprawa trafi do RPK i innych organów
Nie doręczona paczka 20.05 paczka według statusu nie została odebrana bo nie było mnie w domu. Otóż byłam - mało tego jestem w nim zawsze, bo w nim pracuje. Tego samego dnia paczka została zwrócona do Stanów Zjednoczonych skąd była zamawiana. Ze strony Poczty Polskiej nie było żadnej próby kontaktu ze mną, listonosz/kurier nie zostawił żadnego awizo. Nie miałam kompletnie żadnej informacji, że paczka ma być w ogóle tego dnia doręczana. Żadnej możliwości odbioru jej skądkolwiek na drugi dzień chociaż. Nic. Cisza. Według listonosza/ kuriera nie było mnie w domu - zaznaczam, że byłam na 100% i dosłownie za kilka godzin już paczka została zwrócona. Sytuacja dla mnie jest o tyle nieprzyjemna, że zamawiam mnóstwo paczek międzynarodowych i nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Proszę o pomoc w tym zakresie i interwencję.
Zamówienia brak i zwrotów pieniędzy Zamówienie złożone pod koniec kwietnia
Towar został poprawnie opłacony.
Do dnia dzisiejszego nie można skontaktować się z biurem
koszta za niezrealizowane zamówienia brak
Proszę firmę o zwrot kwoty wpłaconej wraz z odsetkami za zwłokę
Oszustwo, nie wysłane zamówienie, brak kontaktu16.05 zamówiłam misia przez stronę Empik, pieniądze wpłaciłam od razu. Na stronie była informacja że dostawa przewidywana jest pomiędzy 23.05 a 26.05. W poniedziałek 26.05 skontaktowałam się z firmą, pani poinformowała mnie że zamówienie ze zostało odebrane przez błędny adres, sprawdziłyśmy jaki adres został podany i wszystko się zgadzało, Pani obiecała że paczka będzie następnego dnia. 29.05 firma przez cały dzień miała wyłączony telefon, 30.05 nikt nie odbierał telefonu. W piątek 30.05 dostałam sms z próbą wyłudzenia pieniędzy od rzekomego InPostu. Chciałabym otrzymać zwrot pieniędzy za zamówienie i przesyłkę czyli 142,99 zl