Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-19 godz: 12:08Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.P.
Brak zwrotu pieniędzy Kilka tygodni temu zwróciłam sukienkę i do tej pory nie dostalam pieniędzy. Brak kontaktu nie odbierają telefonu i nie odpisują ma maile. Zwykłe oszustwo.
2025-11-19 godz: 11:06Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.S.
Zwrot pieniędzy za zamówienie Złożyłam zamówienie na 4 sukienki. 2 sobie zostawiłam, 2 odesłałam. Zwrot dotarł do firmy Haia.pl we wrześniu. Otrzymałam potwierdzenie otrzymania zwrotu sukienek jednak do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. Oczekuję zwrotu środków
2025-11-19 godz: 08:10Publiczna
Otwarta
brak zwrotu pieniędzy FIRMA LA ROCHELLzamówienie zostało zwrócone przez aplikacje wygodnezwroty.pl dnia 21.10.2025 r. Do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone. Według regulaminu 14 dni na zwrot środków. Brak odzewu ze strony firmy LA ROCHELL
2025-11-18 godz: 16:32Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.W.
brak dostawy produktuZamówiłam buty na stronie modny bucik, pomimo że zapłaciłam za produkt dostałam maila z przypomnieniem o zapłacie, napisałam do firmy że opłaciłam przesyłkę wysyłając dodatkowo potwierdzenie przelewu, napisali że ten przypominający mail to musiała być pomyłka. Zapytałam więc kiedy moja przesyłka zostanie wysłana, ale brak odzewu od dwóch tygodni nie mam ani butów ani zwrotu pieniedzy.
2025-11-18 godz: 11:53Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlL.L.
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z opisemW dniu 16.09.2025 zakupiłem w Media Ekspert ekspres KRUPS Sensation Milk EA912HF0. Przed zakupem przejrzałem kilka ekspresów, ich instrukcje i opisy. Przed zakupem tego ekspresu użytkowałem dwa inne Krupsy i byłem z nich w pełni zadowolony. Jednak od pierwszej zrobionej w nowym ekspresie zdziwiłem się, że nawet w ustawieniach maksymalnej objętości kawy, w różnych ustawieniach, sprzęt nie potrafi zrobić więcej niż pół szklanki kaw mlecznych, jeszcze raz sprawdziłem instrukcje i okazało się, że objętości z opisu różnią się diametralnie z rzeczywistością. Odwiozłem ekspres do serwisu w Gdańsku, by sprawdzili, serwis stwierdził, że ekspres działa prawidłowo, jednak objętości które mają w instrukcjach serwisowych, różnią się od tych w instrukcji obsługi i doradzili bym reklamował ekspres na podstawie niezgodności towaru z instrukcją. Tak też zrobiłem. Eksres za pośrednictwem Media Ekspert trafił do serwsu.. Po tygodniu wrócił z adnotacją, że sprzęt działa prawidłowo, a różnice mìdzy instrukcją a r eczywistymi osiągami zostały sprostowane erratą, co od razu nasuwa pytanie, dlaczego taka errata została wprowadzona, moim zdaniem instrukcja została sporządzona dla pierwszych partii ekspresu, które działały prawidłowo, a następnie, Krups wprowadził zmiany, lub wyprodukował wadliwą partię i by sìę ratować przed stratą, wprowadził erratę, zresztą mniejsza o to, takiej erraty przed zakupem nikt mi nie przedstawił, różnice między rzeczywistą objętoscią, a objętościami z instrukcji Ro nie 10- 20 %, a prawie 100% w przypadku Latte Machiato, do 70% w przypadku Capuccino, chyba nie można skorygować erratą w której poprostu rezygnuje się z podania objętosci kaw mlecznych, uważam to za drwinę z konsumenta przez Krups-a, a Media Ekspert za współwinnego w tym procederze. Muszę dodać, że z opisanej ekspertyzy, ekspres z serwisu wrócił niesprawnu, ciekł gdzieś od dołu, zalewając szafki. Odwołałem się od decyzji, ekspres kolejny raz teafił do serwisu i dziś otrzymałem odpowiedź, że moje rozczenia nie zostaną uwzględnione, pieniądze nie zostaną zwrócone, a ekspres trafi do bezpłatnej naprawy. Proszoszę o pomoc. [dane usunięte przez moderatora]
2025-11-18 godz: 07:30Publiczna
Otwarta
brak zwrotu pieniędzy30.10.2025 zwróciłam towar, wg regulaminu zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego (18.11) brak zwrotu środków. Na wiadomości email brak odpowiedzi. Pisałam komentarze pod postami na fb kiedy uzyskam zwrot środków, to zostałam zablokowana.
2025-11-17 godz: 16:03Publiczna
Otwarta
Podróbki butów Zamówiłam buty i niestety są to chińskie podróbki. Pisałam w sprawie zwrotu pieniędzy i na jaki adres odesłać te buty. Nie ma żadnej odpowiedzi na moje e-maile. Telefon nie odpowiada. Z tego co mi wiadomo handel podróbkami jest karalny. Chce odzyskać swoje pieniądze.
2025-11-17 godz: 15:05Publiczna
Otwarta
Zakupy w sklepie telfy.pl12 listopada zrobiłam zakupy w sklepie telfy.pl. do tego czasu nie zostało mi wysłane telefon ani zwrot pieniędzy. Napisali mi tylko że otrzymam dostawę na paczkomat wybrany przeze mnie w formularzu, natomiast nie została nadana paczka. Dostałam informację przy zakupie że zostanie dostarczony towar w ciągu 5 dni. Natomiast pięć dni właśnie mija a paczka nie została nadana. Codziennie kontaktuję się z firmą drogą telefoniczną mailową oraz przez chatbota ze strony telfy.pl. niestety bezskutecznie .telefon nie jest ,a chatbot informuje mnie o tym że nie mają możliwości odpisania i mam zostawić swój email kropka po czym i tak na niego nikt nie odpisuje.
2025-11-17 godz: 10:06Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlŁ.M.
Brak paczki i brak kontaktu ze sklepemWitam. [usunięte przez moderatora] na stronie bylo ze za 2 dni bedzie paczka a teraz mi odpisujecie ze nie ma jej jeszcze w kraju ze bedzie za 10 dni...tak jak napisałem wcześniej napisze jeszcze raz nie chce tego towaru ani Waszej rekompensty chce zwrot całej kwoty jaką zaplacilem za towar..a nie jakieś rekompensaty 50 zł...
2025-11-17 godz: 09:24Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.P.
Nie uznana reklamacjaPęknięty ekran, nie domyka się kosz/szuflada przez co nie działają programy. Przedmiot nie ma śladów upadku aby można było stwierdzić uszkodzenie mechaniczne. Oczekuje od firmy zwrotu kwoty zakupu urządzenia tj. 319 zł Do tej pory firma zaproponowała mi kupon zniżkowy w kwocie 20 zł na zakup innego urządzenia. Żenada