Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-12 godz: 10:23Publiczna
Otwarta
Reklamacja Dzień dobry właśnie odebrałem telefon z serwisu w Łodzi.Jestem w szoku co wykazała wnikliwa ekspertyza ,brak słów.Oddając do serwisu na wymianę wyświetlacza w raz z baterią polecanego przez producenta na stronie miałem pewność absolutną o rzetelnej naprawie.Jak się okazało telefon wydany po wymianie wyświetlacza oraz bateri NIE POSIADAŁ USZCZELKI ! Pracownicy w serwisie w Łodzi byli w SZOKU.Telefon NIGDY NIE nie sprawiał problemu co za tym idzie nie miał potrzeby naprawy,oddajac go na wymianę wyświetlacza do Waszych techników w firmowym serwisie przeżyłem ZAWÓD.Telefon s23 ultra posiada normę ip 68 ,przy kontakcie z wodą okazało sie że BRAK USZCZELKI ,NAWET ŚLADU PO NIEJ było przyczyną kompletnego zalania telefonu.Do tej pory jestem użytkownikiem wielu sprzętów marki Samsung doceniając ich jakość lecz w tym przypadku jestem ZAWIEDZIONY.Nie wyobrażam sobie innej opcji jak odbiór nowego telefonu.W załączniku przesyłam zdjęcie raportu ,proszę o niezwłoczną reakcję na moją reklamację.
2025-11-12 godz: 09:45Publiczna
Otwarta
Odmowa zwrotu pieniędzy Dnia 28 października złożyłem zamówienie w danym sklepie po czym dostałem wiadomość, że jeden z produktów jest nie dostępny czy chce inny i gdy zapytałem czy produkt na 100% jest jak w opisie dostałem telefon od właściciela sklepu z obelgami w moją stronę i informacją, że ani zamówienia ani zapłaconych pieniędzy nie otrzymam po czym sprzedawca anulował zamówienie. Po upływie 14 dni nie otrzymałem zwrotu pieniędzy więc zadzwoniłem do sklepu z zapytaniem czemu nie ma zwrotu pieniędzy na co usłyszałem, że takiego nr zamówienia ani na takie dane on nic nie ma. A gdy powiedziałem co było zamawiane to Pan odpowiedział żebym szedł sobie na psy on pieniędzy nie odda. Oczekuje natychmiast owego zwrotu pieniędzy
2025-11-12 godz: 09:26Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.H.
Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienieDokonałam zakupu w dniu 18 października na kwotę 414.90 złotych plus koszty przesyłki 6.90. Po dwóch tygodniach oczekiwania podjęłam próby wyjaśnienia. Kilkanaście maili pozostawionych bez odpowiedzi. Czat absurdalnie odpowiada, że towar zostanie wysłany 23 października, co jest datą przeszłą. Zakupy w aplikacji widnieją jako "w przygotowaniu". Pani na infolinii informuje, że nastąpił "Incydent Logistyczny" i proszę czekać zwrócimy pieniądze. Nie podając bliższego terminu zwrotu. Do dnia dzisiejszego tj. 12 listopada nie otrzymałam ani zakupu ani zwrotu pieniędzy ani nawet maila z wyjaśnieniem to w końcu dostanę towar czy pieniądze. Na moje pytanie na czacie, kiedy dostane pieniądze otrzymałam absurdalne "zwrot można zainicjować dopiero po otrzymaniu zamówienia" ale zamówienie nie zostało wysłane.
2025-11-11 godz: 21:51Publiczna
Otwarta
Brak wysłanego towaru [zmienione przez moderatora]21.10 .2025 zamawiałam spodnie , zakupiłam i nie otrzymałam towaru do dzisiaj . Pani twierdzi że szwalnia im nie przesłała , w co nie wierzę . Minęło już za dużo czasu . [usunięte przez moderatora]. Na stronie nic nie ma o 3 tygodniach oczekiwań . Wczoraj twierdzi że odebrał już kurier moją paczkę natomiast w to nie wierzę , gdyż nie mam informacji na mailu lub aplikacji InPost . Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy
2025-11-11 godz: 18:23Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.K.
Brak zwrotu pieniędzy na zwrot towaru 29 września został dostarczony do Państwa firmy mój zwrot obejmujący dwie sukienki. Do chwili obecnej, mimo wielokrotnych zapewnień, nie otrzymałam należnego zwrotu środków. Otrzymywałam od Państwa różne informacje – m.in. że zwrot jest w trakcie przetwarzania, że środki zostaną zwrócone w ciągu dwóch dni, bądź że obecnie brak środków na Państwa koncie. Takie tłumaczenia trwają już zbyt długo i są nieakceptowalne.
2025-11-11 godz: 13:01Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.O.
Brak zwrotu pieniędzyZwrócone zamówienie dotarło do sprzedawcy 23.09.2025, otrzymałam potwierdzenie, że zwrot został zaakceptowany (zwrot numer R/Mod/2025/09/18/56878) - do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy (jest 11.11.2025 r.). Wysyłam do nich maile z pytaniem, kiedy otrzymam pieniądze. Cały czas jestem zapewniana, że w ciągu kilku dni zwrot będzie wykonany, że błąd systemu itp. wykręty, pieniędzy na koncie brak. Telefonu nikt nie odbiera. Sukienka trafiła ponownie do sprzedaży internetowej. Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-11-11 godz: 11:34Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 6217 [zmienione przez moderatora]W dniu 01.10.2024 dokonałem zakupu projektora ze strony Vision-Hub, której właścicielem był Pan [usunięte przez moderatora]. Jak sie później okazało zakupiłem jedynie rezerwację produktu, pomimo licznych prób nie udało mi się uzyskać zwrotu pieniędzy. W regulaminie widniał zapis o czasie realizacji wynoszącym 365 dni. Dziś w dniu 11.11.2025 nadal nie otrzymałem kompletnie nic, ani produktu ani zwtotu pieniedzy, nic. Domagam się wywiązania sie z umowy lub zwrotu zapłaconych pieniędzy.
2025-11-10 godz: 19:26Publiczna
Otwarta
Odmowa uznania gwarancjiSprawa dotyczy odrzucenia przez producenta reklamacji wadliwego produktu. W ramach realizacji zabudowy kuchennej zakupiłem za pośrednictwem pracowni meblowej następujące produkty firmy Kernau: zlew, baterię do zlewu, okap kuchenny. Łączna wartość zakupu wyniosła 4 697 PLN, z czego sam zlew kosztował 1 599 PLN. W dniu montażu, przy obecności monterów, z oryginalnie zapakowanego pudełka został wyjęty zlew. Okazało się, że jest on uszkodzony – pogięty w kilku miejscach. Pudełko oraz styropian zabezpieczający nie nosiły żadnych śladów uszkodzeń, co wskazuje, że wada powstała na etapie produkcji lub pakowania w fabryce. Zgłosiłem reklamację do serwisu Kernau, jednak została ona odrzucona z uzasadnieniem, że producent nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w transporcie. W odpowiedzi na to wysłałem odwołanie, w którym jasno zaznaczyłem, że nie wskazałem transportu jako źródła uszkodzenia, lecz etap produkcji lub pakowania. Mimo to otrzymałem jedynie lakoniczną odpowiedź: „Gwarant podtrzymuje odrzucenie gwarancji”. Uważam, że takie potraktowanie klienta jest niezgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi rękojmi oraz ochrony konsumenta. Produkt dotarł do mnie uszkodzony, a wada była widoczna natychmiast po otwarciu oryginalnego opakowania. Zwracam się z prośbą o pomoc w wyegzekwowaniu moich praw jako konsumenta oraz o podjęcie działań w celu wyjaśnienia sprawy z firmą Kernau.
2025-11-10 godz: 13:14Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.Z.
Odrzucona reklamacja (czwarta)Zakupiony przeze mnie w dniu 16.08.2023 towar Odkurzacz SAMSUNG Bespoke Jet VS20A95973W ProExtra (Myjący) jest wadliwy. Odkurzacz był reklamowany już 4 razy, a poprzednie naprawy okazały się nieskuteczne. Wada, która została stwierdzona po raz pierwszy w dniu 17.10.2023 i polegała na tym, że odkurzacz w trybie myjącym nie spryskiwał podłogi, spryskiwacz przestał działać (numer zgłoszenia RMA101327070 - mam maile potwierdzające zgłoszenie tej reklamacji, któa zakończona została 26.10.2023). Wada stwierdzona po raz drugi w dniu 26.06.2024 polegała na tym, że odkurzacz działał bardzo głośno ze standardową, dużą szczotką, a w trybie mycia, z końcówką myjącą nie podawał wody (numer zgłoszenia 68028485 - mam maile, szczegóły reklamacji oraz historię reklamacji z portalu klienta, reklamacja trwała według Media Expert do 16.07.2024, ale w portalu klienta widnieje data 11.12.2024, nie pamiętam, ale trwała ona bardzo długo). Wada stwierdzona po raz trzeci w dniu 13.02.2025. polega na tym, że odkurzacz działał bardzo głośno i to na najniższej prędkości, na większych było jeszcze gorzej, a mop nie spryskiwał wodą (numer zgłoszenia 20916942 - mam maile, szczegóły reklamacji oraz historię reklamacji z portalu klienta, reklamacja trwała do 21.03.2024). Czwarta reklamacja zostałą zgłoszona 04.11.2025, teoretycznie po zakończeniu okresu gwarancji, jednak ze względu na ilość czasu, który odkurzacz spędził w naprawach okres gwarancji powinien zostać wydłużony. Wada (druga reklamacja) ujawniona w dniu 26.06.2024 dotycząca bardzo głośnej i nierównej pracy odkurzacza oraz niewłaściwego działania urządzenia, pomimo próby naprawy z dnia 16.07.2025 powróciła i odkurzacz został zareklamowany ponownie na tą samą usterkę. Wada powtórzyła się w dniu 13.02.2025 i pomimo próby naprawy z dnia 21.03.2025 wada nadal powróciła i występuje nadal. Dlatego też zareklamowałem odkurzacz z tytułu rejkojmii (po raz czwarty 04.11.2025) bezpośrednio w klepie dołączając pismo, które do tego wniosku też załączę. Reklamacja została odrzucona a odkurzacz nie został naprawiony, pewnie dlatego, że według Media Expert okres gwarancji już minął. W związku z powyższym na podstawie art. 560 Kodeksu Cywilnego chciałem odstąpić od umowy i zażądałem zwrotu całej zapłaconej kwoty. Wada urządzenia jest istotna, gdyż towar nie nadaje się do celu, dla którego był zazwyczaj używany oraz nie spełnia cech, które zostały obiecane w umowie. Odkurzacz działa głośno i nierówno, co ma też wpływ na jakość procesu odkurzania. Ze względu na stwierdzone wady produkt jest całkowicie niefunkcjonalny, a usterka uniemożliwia mi korzystanie z niego zgodnie z jego przeznaczeniem. Wysoka cena zakupu urządzenia, wynosząca 3999 zł, była usprawiedliwiona obietnicą wysokiej jakości. Okazało się jednak, że pomimo tej ceny, produkt posiadał liczne wady, które uniemożliwiły jego komfortowe i właściwe użytkowanie i przez dwa lata reklamowałem produkt 4 razy a mimo to nie został on naprawiony, obecnie nie nadaje się do użytku. Sprzęt wart 4 tysiące powinien podziałać minimum 3-4 lata kompletnie bezawaryjnie. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
2025-11-10 godz: 12:55Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniedzyBrak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar w terminie, zgodnie z regulaminem firma ma 14 dni na zwrot peiniedzy. Regulaminowy termin minął. [usunięte przez moderatora]. Zamówienie 338597 zwrot na kwotę 1283,93 zł, zamówienie 338937 zwrot na kwotę 486,97 zł, razem 1770,90. [usunięte przez moderatora]. Proszę o pilny zwrot pieniedzy. Firma [usunięte przez moderatora] nie odpowiada na wiadomosci. NIE POLECAM!!