ZamówienieDobry wieczor, omyłkowo zrobiłam przelew TPAY na konto właściciela rzekomego sklepu Zabawkowo fun. Zmyliła mnie nazwa sklepu, który znam od lat ,,Zabawkowo". Zrobiłam zamówienie, przelew po czym czekam już długi czas na informacje odnośnie zamowienia, odpoaiedz na moje pytaniani cisza. Znalazłam fora, na których sklep jest bardzo znany i ma same niepochlebne opinie. Czy jest możliwość, aby anulować transakcję?
Martwię się, że będę jak inni kupujący- bez pieniedzy i zakupów.
Pozdrawiam
Aleksandra Lupa
brak realizacji zamówieniadostałam wiadomość e-mail , ze zamówienie zostało zrealizowane ,a takiej realizacji nie ma
Odmowa zwrotu pieniędzy13.09.2025 zakupy butów .
13.12.2025 reklamacji z powodu odkładania podeszwy oraz powłoka się odkleiła. Za tydzień dostałam sms ze reklamacja jest nie uznana.
RekojmaNiniejszym zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta w związku z reklamacją z tytułu rękojmi.
Zakupiony zegarek posiada wadę fizyczną – samoczynne schodzenie farby z obudowy, która ujawniła się po około 5 dniach normalnego użytkowania.
Wada nie wynika z niewłaściwego użytkowania, a podobny problem wystąpił wcześniej w modelu Samsung Galaxy Watch 7, co wskazuje na powtarzalną wadę fabryczną.
Pomimo zgłoszenia reklamacji w sklepie RTV Euro AGD, otrzymałam odmowną decyzję, z której wynika, że rzekomo wada nie istniała w chwili zakupu.
Uważam, że decyzja sklepu jest niesłuszna, a moje prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy zostało naruszone.
Żądanie:
Proszę o interwencję Rzecznika Praw Konsumenta i pomoc w odzyskaniu pełnej kwoty zapłaconej za zegarek. Proszę Zwrot pieniędzy.
Zwrot pieniędzyDnia 04.12.2025 na stronie zakupiłem Booster samochodowy 30000 mAh z powerbankiem za 165 złotych. Niestety po odebraniu paczki okazało się, że w przesyłce otrzymałem niewłaściwy przedmiot – zamiast Booster samochodowy 30000 mAh z powerbankiem dostałem ładowarkę impulsową do akumulatorów, która nie kosztuje nawet 40 złotych. Po zwróceniu się mailowo do sklepu, uzyskałem tylko plik z dokumentem do zwrotu, w takim przypadku odesłałem produkt, a na maila przesłałem wszystkie dokumenty zwrotu wraz ze zdjęciami błędnego produktu. Koszty przesyłki musiałem pokryć sam mimo pomyłki ze strony sprzedawcy. Niestety nawet po odesłaniu przesyłki brak kontaktu ze sprzedającym mimo ze zwrot został odebrany 12.12.2025. Oczekuje na zwrot pieniędzy wraz z kosztami zwrotu w łącznej kwocie 175 złotych.
Reklamacja W grudniu w okresie świąt Bożego Narodzenia nadałam przesyłkę która nie dotarła do nadawcy (zwrot do firmy Zara).
Przesyłkę nadałam w paczkomacie przy ulicy Radiowej 01 (Warszawa Bemowo)
Paczkomat podczas próby otwarcia skrytki, kolkukrotnie otworzył tą samą skrytkę w której znajdowała sie inna przesyłka
Reklamacja została złożona - nie otrzymałam odpowiedzi w regulaminowym terminie 30 dni.
Poniżej treść tej reklamacji.
Szanowni Państwo,
niniejszym wzywam do natychmiastowego zwrotu przesyłki nadanej przeze mnie za pośrednictwem paczkomatu, o numerze nadania ustalonym z Państwa pracownikiem infolinii i wskazanym w piśmie reklamacyjnym o numerze IPR13392218, lub – w przypadku braku możliwości jej zwrotu – do zapłaty kwoty jej równowartości 2 231,80 zł (słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści jeden złotych i osiemdziesiąt groszy) tytułem odszkodowania.
Pomimo upływu ustawowego terminu doręczenia oraz wielokrotnych prób wyjaśnienia sprawy – m.in. przesłania wymaganych dokumentów na adres e-mail: bwodzinska@inpost.pl w dniu 18 lutego br. – przesyłka nie została doręczona do odbiorcy ani zwrócona do mnie jako nadawcy. Pierwotna reklamacja została złożona w grudniu 2024r - w ciągu ustawowych trzydziestu dni nie skontaktowali się Państwo ze mną ani mailowo ani telefonicznie. Dopiero po upływie ustawowego terminu skontaktował się ze mną Państwa pracownik, prosząc o przesłanie dokumentów co uczyniłam 18 lutego, jednak nadal nie otrzymałam odpowiedzi a sprawa została pozostawiona bez rozpatrzenia. Wszystkie dokumenty o które Państwo prosili w późniejszych wiadomościach zostały przesłane za pomocą maila w załącznikach bądź za pomocą formularza InPost jednak sprawa nadal pozostała niewyjaśniona.
Zgodnie z art. 776 i nast. Kodeksu cywilnego (dotyczących umowy przewozu), a także art. 415 Kodeksu cywilnego (odpowiedzialność za szkodę), domagam się:
niezwłocznego zwrotu przesyłki w stanie nienaruszonym na mój adres:
Agata Sobczyk
ul. Hery 25D/21
01-497 Warszawa
lub alternatywnie:
zapłaty odszkodowania w wysokości 2 231,80 zł na numer konta bankowego:
86 1160 2202 0000 0002 3547 2867
Z uwagi na upływ terminu przewidzianego na rozpatrzenie reklamacji (30 dni), uważam sprawę za bezzwłocznie wymagającą rozwiązania.
W przypadku braku odpowiedzi w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego wezwania, sprawa zostanie skierowana na drogę postępowania cywilnego.
Z poważaniem,
Agata Sobczyk
Nieuczciwość Cinema City, błędna informacjaKupiłam trzy bilety na seans Avatar. Chciałam je zwrócić, według informacji na stronie można tego dokonać nawet do dwóch godzin przed seansem. Ja chciałam to zrobić 5 dni przed seansem. Niestety Cinema City nie zwróciło mi pieniędzy za zakup internetowy biletów. Twierdząc że zwroty są możliwe gdy kupuje się u nich bilety tylko jako zarejestrowany użytkownik a nie jako gość. Kupiłam jako gość, ale adres e-mail podawałam więc mieli jak mnie zweryfikować.
Brak zwrotu za odwołany koncertChodzi o odwołany koncert muzyki filmowej który miał odbyć się 17.11.2024. Został on przełożony na jesień 2025 jednak dostałem informację, iż mogę się starać o zwrot pieniędzy.
pierwszego maila z taką prośbą wysłałem 01.12.2024 roku i cały czas dostawałem odpowiedź, że sprawa została przekazana do Pana Sowy. tylko że ja nie znam takiej osoby a bilety kupowałem od ww. firmy.
W jednym z ostatnich wiadomości zostałem taką oto odpowiedź (cytat): ,,Informuję, że właścicielem firmy jest Tomasz Sowa, nie jego pracownik. Pozdrawiam.
Z poważaniem
Obsługa bileterii
TRINITY Media Entertainment Development"
(koniec cytatu)
Oczekiwałbym od firmy obiecanego przez nich zwrotu pieniędzy za bilety.
Brak wysyłki zamówienia i brak zwrotu pieniędzy 8 grudnia 2025 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Bajkowe wnętrza.
Do dzisiaj tj. 21.12.2025. Nie otrzymałam przesyłki pomimo kontaktu ze sklepem.
Na ostatnią wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy dostałam odpowiedź, że wkrótce zostanie zamówienie wysłane.
Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy, ponieważ wiem że ta firma to oszustwo i już wiele ludzi zostało poszkodowanych.
Brak towaru i numeru nadania po 19 dniach Data złożenia i opłacenia zamówienia:
2 grudnia 2025 r.
Kwota: 219.98 zl
Termin realizacji:
Zgodnie z regulaminem sklepu termin ten został rażąco przekroczony (minęło 19 dni).
Przebieg interwencji:
* W dniu 19 grudnia wezwałem sklep do przesłania numeru nadania pod rygorem odstąpienia od umowy.
W odpowiedzi sklep wysłał wymijającą wiadomość o treści:
„zamówienie jest w drodze, jak tylko system przewoźnika zaktualizuje dane, przekażemy dane do śledzenia”.
Obecny status:
Mimo zapewnień, sklep wciąż nie przedstawił dowodu nadania paczki (numeru śledzenia). Istnieje uzasadnione podejrzenie, że towar nie został wysłany, a klient jest celowo wprowadzany w błąd.
Roszczenie:
Natychmiastowe wydanie towaru lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty w związku z niedotrzymaniem warunków umowy.