Brak zamówionego towaruPo przeczytaniu ogłoszenia na FB zamówiłam kilka koszulek dla masażystów i zapłaciłam blikiem przez Autopay, to było 30.09.24.
Od 1 października próbuje się z nimi skontaktować telefonicznie, wysyłam maile z zapytaniem o moje zamówienie. Zero odzewu , zero zwrotu pieniędzy. Czekam na zwrot pieniedzy
Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy Produkt nie zastal dostarczony w terminie i nie dostałem zwrotu o którym prosiłem zależy mi na odzyskaniu pieniędzy czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
sukienkipaczkę odesłałam 02.09.2024 pomimo kontaktu zarówna telefonicznego jak i email nikt nie odbiera i nie odpisuje. to jakieś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
sukienka w dniu 26.08.2024 zakupiłam sukienkę produkt nie spełniał moich oczekiwań wiec odesłałam produkt. do dziś nie otrzymałam zwrotu środków pomimo zapewnień obsługi
Brak zwrotu środkowZamówiłam płaszczyk za 395zl czekałam na niego 2 tyg ciągle zwlekanie że to wtedy bd wysłany że to wtedy i koniec końców domnie nie dotarł gdy poprosiłam o zwrot środków o zwrot środków to znowu słyszałam że już zostało zgłoszone księgowej i tak już czekam ponad tydzień czasu na ten zwrot pisząc e-maila nikt nie odp dzwoniąc to nikt nie odbiera pisząc SMS to już nikt nie odbiera a ja chce tylko oddzyskac swoje pieniądze.
Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarkiW dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep.
Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I taki status widniał przez trzy miesiące. Przychodziły powiadomienia z banku, że sklep wpłacił pierwszą ratę, potem drugą. Zapłaciłem trzecią, kiedy stała się wymagalna. Kolejne próby kontaktu ze sklepem kończyły się niczym - zwrot nadal nie był rozliczony. Skorzystałem z pośrednictwa strony konsumersi.pl Po zgłoszeniu sprawy przez stronę, sklep 24.09 przysłał faktury korygujące na kwotę zakupu pralki i jej ubezpieczenia, pozostawiając tylko kwotę za usługę wniesienia i montażu pralki. 1.10 Alior bank przysłał przedsądowe wezwanie do zapłaty całej pozostałej do zapłaty kwoty rat kredytu, tj. 2533,75. Specjalistka ds Obsługi Zamówień ze sklepu zapewnia, że środki zostały, cytuję, "uwolnione do banku" 24.09, natomiast moje prośby o przedstawienie jakiegokolwiek weryfikowalnego potwierdzenia takiego przelewu zostały zignorowane. Zamiast tego przysłano kolejną fakturę korygującą na 139 zł, tj. na kwotę usługi. Oczekuję od sklepu NATYCHMIASTOWEGO rozliczenia z bankiem i przedstawienia dowodu takiego rozliczenia.
Sprawa nr 2642 [tytuł zmieniony przez moderatora]Ta firma to są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zamawiasz u nich towar i kompletnie nie przychodzi. Można pisać dzwonić. Nie ma kontaktu. Jestem kolejną osobą, która zgłasza problem z tą firmą. Ponieważ wpłata była przez PayPo zgłoszę też tą sprawę na policję bo wygląda to na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pieniędzy. Myślę że nie jedna osoba się do mnie przyłączy, która padła ofiarą tego sklepu.
Brak realizacj zamówienia W związku ze złożonym zamówieniem proszę o dostarczenie zakupionego towaru telewizora LG
Tym samym wywiązanie się z zawartej umowy kupna sprzedaży
Proszę o dokładną informację kiedy telewizor dotrze do moich rąk
Bluza - brak towaru25.09.2024 zamówiłem bluzę, opłaconą i zero informacji odnośnie towaru, wysyłki… nie ma nic.. numer nieaktywny jeśli chodzi o kontakt. Dojechać zaraz takich..
PrzesyłkaBrak zwrotu pieniędzy za pobranie w kwocie 1300 PLN.Przesyłka zamówiona na portalu mojeprzesyłki.pl doręczona w styczniu.Złożyłem reklamację ale brak odpowiedzi.Oczekuję zwrotu poeniędzy