Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-10-29 godz: 11:28Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.I.
10903128139344Szanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie pomocy w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą Zalando SE, dotyczącym niewłaściwego rozliczenia zwrotu towaru w ramach zamówienia nr 10903128139344. Dnia [data nadania przesyłki] dokonałam zwrotu dwóch kurtek, zapakowanych razem w jedną przesyłkę zwrotną, zgodnie z instrukcją zwrotu udostępnioną przez Zalando. Zwrot został nadany kurierem DPD, numer przesyłki: 13030109522774. Po kilku dniach otrzymałam od Zalando informację, że w paczce znajdowała się jedynie jedna kurtka, a druga (o numerze TH322T005-Q14, rozmiar S) rzekomo nie została odesłana. W związku z tym firma domaga się zapłaty za brakujący produkt. Pragnę podkreślić, że: obie kurtki zostały spakowane do tej samej paczki, przy pakowaniu i nadaniu przesyłki obecny był świadek, który może potwierdzić ten fakt, przesyłka została prawidłowo nadana i odebrana przez kuriera DPD. Złożyłam reklamację do Zalando, jednak została ona odrzucona, mimo że przedstawiłam powyższe informacje i dowody. Nie mam wpływu na to, co mogło wydarzyć się z przesyłką w trakcie transportu lub w procesie przyjmowania zwrotu przez magazyn Zalando. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o: pomoc w wyjaśnieniu sprawy, ewentualne skierowanie zapytania do Zalando SE oraz firmy kurierskiej DPD, wsparcie w dochodzeniu moich praw jako konsumenta, który zwrócił towar zgodnie z zasadami i nie powinien ponosić odpowiedzialności za ewentualne błędy po stronie sprzedawcy lub przewoźnika.
2025-10-29 godz: 07:54Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlO.S.
brak towaru/kontaktu/ nieprawidłowy kod przesyłki24 października zakupiłam kurtkę za 250zł w firmie Venri, na drugi dzień otrzymałam nr przesyłki do śledzenia paczki. kiedy chciałam sprawdzić gdzie jest paczka okazuje się ze nie ma takiego numeru paczki. Kontakt do tej firmy niemożliwy. Jedno wielkie oszustwo!!! Do tej pory nie otrzymałam paczki, oczekuję zwrotu pieniędzy!!!
2025-10-28 godz: 19:43Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlL.K.
Odzyskanie pieniędzy Wynajęłam auto za pomocą rentalcars.com. Siedmioosobowe. Do odbioru na lotnisku w Podgoricy. Na miejscu dano mi auto pięcioosobowe twierdząc, że takie właśnie zabukowałam. Na voucherze miałam informacje o siedmioosobowym. Przez tą sytuację byłam zmuszona wynająć drugie auto za znacznie wyższą kwotę, aby pomieściła się cała moja rodzina. Reklamację złożyłam 27.09 i ciągle jestem zwodzona. Oczekuję zwrotu pieniędzy za wypożyczony samochód oraz odszkodowania, kosztowało mnie to mnóstwo czasu i nerwów. Obsługa w wypożyczalni na lotnisku w ogóle nie była zainteresowana tym zdarzeniem.
2025-10-28 godz: 16:35Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.J.
Reklamacja robota sprzątającegoDzień dobry. Odesłałem robota sprzątającego na gwarancję. Robot zostal pomyślnie naprawiony ale wrócił cały porysowany. Lidl twierdzi ze taki do nich dostał i najprawdopodobniej zostal uszkodzony podczas transportu. Robot pojechał do nich z stanie wręcz idealnym zapakowany w oryginalne pudełko i karton wiec nie mial możliwości porysować sie podczas transportu. Ostatnia wiadomość została wysłana w zeszłym tygodniu i do tej pory nie dostałem racjonalnej odpowiedzi z serwisu Lidla. Posiadam zdjęcia robota przed i po wysyłce. Pozdrawiam Andrzej Jarzmik
2025-10-28 godz: 13:38Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlI.B.
Reklamacja tabletuDnia 29.09.2025 złożyłam reklamację tabletu z powodu awarii – urządzenie przestało działać, ekran był całkowicie czarny. Tablet został odebrany przez kuriera i odesłany do autoryzowanego serwisu. Po trzech tygodniach otrzymałam tablet z informacją w języku angielskim, że reklamacja nie została uznana z powodu „uszkodzenia mechanicznego” Podkreślam jednak, że to uszkodzenie jest minimalne, widoczne jest, ze uszczerbek jest w obudowie a nie w szybce tabletu i nie wpływało na działanie urządzenia i nie ma związku przyczynowego z usterką wyświetlacza (czarny ekran jest typową usterką elektroniczną, nie mechaniczną). Ponadto nie otrzymałam decyzji o rozpatrzeniu reklamacji w żadnej formie mimo iż w systemie widnieje informacja, że taka zostanie przekazana e-mailem. Oznacza to , że nie mogłam zapoznać się z treścią decyzji w momencie jej podjęcia co uniemozliwiło mi możliwość odniesienia się do niej.Wszelkie dokumenty dotyczące reklamacji winny być dołączone w języku polskim. Zgodnie z art. 556 §1 Kodeksu cywilnego oraz ustawą o prawach konsumenta, sprzedawca odpowiada za wady rzeczy istniejące w chwili wydania towaru lub wynikające z jej ukrytych wad. Odmowa uznania reklamacji z powodu nieistotnego uszkodzenia mechanicznego, które nie spowodowało zgłoszonej awarii, jest niezgodna z przepisami.
2025-10-28 godz: 09:13Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu rekompensaty Dzień dobry do dziś nie otrzymałam zwrotu rekompensaty pomimo państwa zapewnień w dniu 23.10 otrzymałam informację że przelew dotrze w ciągu 48godzina do dziś go nie otrzymałam!!!
2025-10-28 godz: 08:41Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.B.
Niezrealizowane zamówienie przez sklep GEBEData przelewu: 06.08.2025 r., Kwota przelewu 647,50 zł., Opis zdarzenia: W dniu 6 sierpnia 2025 r. kupiłem Klocki LEGO ART 31215 Słoneczniki Vincent van Gogh w sklepie GEBE (https://gebe.com.pl) i do tej pory nie otrzymałem przesyłki z produktem. W ostatnim czasie kontaktowałem się ze sklepem GEBE dwukrotnie pod adresem bok@gebe.com.pl, ale niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Podobnie wygląda kontakt telefoniczny w którym automatyczna sekretarka informuje, że kontakt możliwy jest tylko drogą mailową. Wygląda na to, że ten sklep jest prowadzony przez oszustów, o czym świadczą liczne negatywne komentarze na jego temat, które można znaleźć w internecie. Popełniłem wielki błąd, gdyż mogłem przed zakupem przeczytać wspomniane opinie na temat tego sklepu. Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby udało się Państwu odzyskać te pieniądze.
2025-10-27 godz: 21:33Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu Kupiłam tu bony na bilety do kina pod koniec stycznia tego roku (27.01.2025). Jednak nie dało ich się aktywować, dlatego napisałam maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Później składałam reklamację przez formularz zwrotu, również nie otrzymałam odpowiedzi. Dwa razy pisałam maila i wiadomość na messenger, niestety nic to nie dało. Nadal nie otrzymałam pieniędzy w kwocie 180,39 zł. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Wiele osób na grupie odnoście tej sprawy na Facebook również zgłasza ten sam problem.
2025-10-27 godz: 15:33Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Złożyłam zamówienie, na które dość długo czekałam, płaciłam przez PayPo. Zamówienie w końcu dotarło, ale w ogóle mi się nie spodobało więc postanowiłam odesłać. Zwrot trafił do sklepu 7.10.2025. Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Tak się jednak nie stało. Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową
2025-10-27 godz: 15:01Publiczna
Otwarta
Zwrot za niezrealizowane zamówienie.W dniu 20.06.2024 złożyłem zamówienie w sklepie MrPreppers.pl na WIATRÓWKA SIG SAUER MCX RATTLER CANEBRAKE 4,5 MM. Zapłaciłem za pośrednictwem tpay 1289,15 zł. Niestety okazało się że sklep nie ma produktu. Pieniędzy sklep nie odesłał. Kontaktowałem się ze sklepem przez email: feniks@mrpreppers.pl. Po kilku napisanych mailach zostało usunięte moje konto ze sklepu i sklep przestał odpisywać na maile. Pieniędzy nie odzyskałem. Nadal posiadam emaile z konwersacją ze sklepem.