Wprowadzanie klienta w błądMarket Lidl umyślnie wprowadza klientów w błąd. Na przykładzie alkoholu Jack Daniels jest podawana nie właściwą cena z ostatnich 30 dni przed promocją a podana cena na etykiecie jest nie zgodna z rzeczywistością. Przeliczając wychodzi zupełnie inna cena.
Zakup butowZamowilem buty numer zamowienia 2685, 01-10-2025r. rozmiar 40, a otrzymalem rozmiar 42. Prosilem o wymiane lub podanie adresu do zwrotu. Do 06-12-2025r. nie otrzymalem zadnej decyzji o zalatwienie tej sprawy. W dalszym ciagu jestem zainteresowany zamiana tych butow ale juz na rozmiar 44 w kolorze czarnym z czerwonym paskiem. Oczekuje od firmy ze wywiaze sie z przyslugujacego mi prawa do swrotu lub wymiany towaru.
Brak zakupionego towaruDzień dobry! Zakupiłam książkę w Multi Outlecie emunia.pl 23.11.25r. Od tego dnia figuruje jako wysłana przez Pocztex. Poczta Polska potwierdziła utworzenie numeru paczki, ale jej nie otrzymała. Nikt w firmie nie odbiera telefonu, skrzynka pocztowa jest zapchana, a na maile nie otrzymuję odpowiedzi. Zapowiedziałam zwrócenie się do Państwa, ale nie doczekałam się żadnej reakcji. Nie poniosłam może dużej straty, ale jak się zorientowałam po niewczasie z opinii innych klientów, jest to praktyka tej firmy. Po prostu nie wywiązują się z zobowiązań, naciągają ludzi na nieduże kwoty i liczą, że nikomu nie będzie się chciało interweniować. Chciałabym oczywiście otrzymać przesyłkę lub zwrot pieniędzy. Z góry dziękuję za zajęcie się sprawą
Brak zamówieniaW dniu 24/11/2025r. złożyłam zamówienie na kwotę 775,98 na stronie nightkicks.pl i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, pisałam maile , zgłoszenia i niestety nie otrzymuje żadnej odpowiedzi, brak jakiegokolwiek kontaktu. Brak telefonu na stronie sklepu. Oczekuje zwrotu pieniędzy bądź natychmiastowej wysyłki towaru.
brak zwrotu pieniędzy zwrócono towar 17 listopada, telefon wyłączony, nie odpisują na fb ani na maile ani na whatsup
Zwrot za towarZakupiłam kurtkę 3.10.2025 , koszt 169,99 zł, przewoźnik zgubił paczkę i po przesłaniu reklamacji znaleźli dopiero 20 listopada, nie odebrałam paczki więc paczka została zwrócona do firmy IT Moda. Po wykonaniu kilku telefonów zostałam zapewniona , że otrzymam zwrot kosztów poniesionych za za zakup ich produktu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki ani żadnej informacji na telefon albo e maila.
Amazon oszukuje dając gwarancję dostawy na jutroZamówiłem produkt dnia 4.12 w serwisie Amazon. Zamówiłem towar u nich, ponieważ na stronie przy danym produkcie widniała informacja "Gwarancja dostawy kolejnego dnia".
Na czymś takim właśnie mi zależało żeby zdążyć z prezentem na Mikołaja 6.12.
No i niestety, mimo gwarancji dostawy, mimo tego, że dostałem rano maila ze kurier już do mnie jedzie, około godziny 16 po czekaniu prawie cały dzień w domu na kuriera widmo, Dostałem maila, że jednak dzisiaj paczki nie dostanę i może się to opóźnić o kilka dni.
Po kontakcie z supportem nie dowiedziałem się niczego - dlaczego nie dostałem paczki, dlaczego kurier nie przyjechał.
Support w damach rekompensaty zaczął wciskać mi kartę podarunkową na 20zł, gdzie od razu powiedziałem, że nie chce żadnej karty podarunkowej.
Support wysłał MI numer do dhl i powiedział żebym to ja tam dzwonił i załatwiał, mimo, że przecież ja żadnych interesów z dhl nie robię tylko z firmą Amazon.
Wg mnie jest to ewidentne oszukiwanie klientów i nieuczciwa praktyka. Kupiłbym dany przedmiot stacjonarnie w sklepie tak żeby zdążyć na Mikołaja, ale zdecydowałem się na Amazon tylko dlatego, że była ta gwarancja dostawy.
Support generalnie ma sobie za nic całą sprawę, a ja uważam, że jest to zwykle oszustwo na które są paragrafy.
AboutyouWitam, dnia 22 października br otrzymałam paczkę z moim zamówieniem i następnego dnia zostało nadane do zwrotu. Korzystałam z ich etykiety zwrotnej którą otrzymałam wraz z przesyłką i według informacji na stronie przewoźnika paczka została przez nich odebrana 24 października. Od tego czasu prowadzę z tą firmą nieudolną korespondencję mailową. Nazywam ją nieudolną, gdyż podobno firma miała problemy techniczne i jedyne co mi odsyłali większość czasu to automatyczna wiadomość wygenerowana przez bita. Kontakt z kimś z obsługi klienta pojawił się dopiero 20 listopada. Dostałam wtedy informację, że muszę uzupełnić dane bankowe na ich stronie co oczywiście odrazu zrobiłam. 3 dni później ponowiłam kontakt, gdyż po rozmowie z czatbotem dowiedziałam się że moje zamówienie według nich nie zostało zwrócone a było niby anulowane. Skontaktowałam się 23 listopada znowu do nich napisałam i dostałam wiadomość zwrotną, że wszystko jest w porządku i zwrot pieniędzy otrzymam do 11 dni. Wczoraj tj. 5 grudnia dostałam od nich ponownie maila, że muszę im podać jeszcze adres rozliczeniowy i numer klienta. Oczywiście pomimo tego że upłynęło 11 dni, a wszystkie wymagane dane im przesłałam zwrotu pieniędzy nie dostałam. Jedyne co od nich otrzymałam to ponownie tą samą wiadomość co 20 listopada o uzupełnieniu numer IBAN na ich stronie. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarWitam 6.11.2025 zakupiłam obuwie damskie (sneakersy) ocieplane zimowe w sklepie prestigemoda.Od kuriera otrzymałam przesyłkę 12.11.2025 .Po otrzymaniu paczki i przymierzeniu obuwia stwierdziłam,że odeśle obuwie ponieważ były za małe.20.11.2025 nadałam paczkę na mój koszt do sklepu Prestigemoda.I poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto które podałam.Niestety zwrotu nie dostałam.Napisalam na chat firmowy i Pani odpowiedziała ,że pieniądze dostanę albo w piątek lub poniedziałek.Niestety nic nie było.Napisalam kolejny raz we wtorek.Pani nagrała się,że osobiście się tym zajmie.Pozniej znowu cisza.W środę kolejna próba z mojej strony z zapytaniem o przelew.W środę Pani odpisuje,że już przelew robi.I znów mnie okłamuje.Zadnego przelewu nie zrobiła do dziś.Prosze o pomoc w rozwiązaniu sprawy.I chcę ostrzec kupujących przed tym sklepem.Pozdrawiam
Opóżnienie - brak towaru19.11 zamówilam Kubeł kosz na odpady metalowy z blachy ocynkowanej odporny na
wysokie temperatury na popiół 110L MEVA do dnia dzisiejszego brak towaru.