Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-26 godz: 12:51Publiczna
Otwarta
OszustwoFirma nie wysyła towaru i nie oddaje pieniędzy za niedostarczony towar.
2024-07-26 godz: 10:35Publiczna
Otwarta
zwrot towaruw dniu 24.07/24 odebralam przesylke zakupiona w sieci ze sklepu o nazwie :ZOFIAMODA .Zamowiony produkt byl rozny od oferowanego w reklamie sklepu.W tym samym dniu napisalam maila odnosnie zwrotu towaru.Otrzymalam maila zwrotnego w ktorym nie udostepnia sie adresu do zwrotu towaru i pomimo prob ponawiania mojej decyzji w dalszym ciagu nie mam informacji co do zwrotu zarowno gotowki jak i towaru....Reklamuja sie bardzo aktywnie na facebooku i w sieci. Domniemam, ze jestem jedna z wielu klientow , ktorzy sa oszukiwani przez zarowno sklep jak i wlasciciela strony i firmy.Prosze o interwencje i dziekuje ...Pozdrawiam B.Jura
2024-07-26 godz: 08:16Publiczna
Otwarta
brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie zakupu oraz zwrotu towaru W butiku Fashion Style zakupiłam sukienkę za kwotę 179 zł , którą chciałam odesłać następnego dnia. Niestety, właścicielka nie zgodziła się na tak szybką wysyłkę i poprosiła, abym odesłała towar dopiero za tydzień. Postąpiłam zgodnie z jej instrukcjami i wysłałam sukienkę tydzień później. Niestety, mimo upływu 14 dni, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Codziennie staram się interweniować, jednak jestem zbywana i nie otrzymuję żadnej reakcji. Obawiam się, że jestem jedną z wielu osób, które zostały oszukane w ten sposób. Bardzo proszę o Państwa pomoc w tej sprawie. Liczę na reakcję i wsparcie, aby móc odzyskać swoje pieniądze. Dziękuję z góry za poświęconą uwagę.
2024-07-26 godz: 05:57Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówieniaW dniu 7 lipca 2024 dokonałem zamówienia w sklepie internetowym Bricomarche. Był to parasol ogrodowy wartości 179pln, za który zapłaciłem od razu za pomocą BLIK. Sklep realizujący - Bricomarche Sulechów, ul. Południowa 5A. W dniu 08.07.2024 zamówienie zostało anulowane przez sklep "z powodu błędu systemowego" z adnotacją, że środki zostaną zwrócone w ciągu dni 14. Termin ten przeminął, próbowałem kontaktować się z firmą poprzez dedykowany formularz zamieszczony na stronie - brak odpowiedzi. Proszę zwrócić mi moje pieniądze, nadmieniam że nie jest to zwrot czy rezygnacja z zakupu tylko zamówienie zostało ANULOWANE PRZEZ SKLEP z powodu błędu to dlaczego zapłacona kwota jest przetrzymywana przez tak długi okres?
2024-07-25 godz: 19:07Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlT.K.
Zwrot towaru Proszę o pomoc w zwrocie towaru którego kupiłem w dniu 21.07.2024 towar zakupiłem za kwotę 168zl natomiast wartość towaru to max 50zl chciałbym zwrócić paczkę ale niestety nie ma instrukcji jak ją zwrócić oraz dokładnego adresu na który zwrot wykonać.
2024-07-25 godz: 17:47Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy od Stone SkirtsWitam. Dnia 18.06.24 r. złożyłam zamówienie nr #1500023686 w sklepie STONE SKIRTS na kwotę 658,40 zł lecz ze względu na zbyt długi okres oczekiwania na przesyłkę anulowałam zamówienie w dniu 09.07.24 r. Obiecano mi, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni natomiast do dnia dzisiejszego niestety nie otrzymałam zwrotu. Napisałam kolejnego znowu maila lecz nie odpisano mi. Bardzo proszę o interwencję. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-25 godz: 17:23Publiczna
Otwarta
Uszkodzone buty na obcasie Zamówiłam buty na obcasie. Koszt to 159 PLN + wysyłka. Na stronie nie było informacji, że wysyłka jest z Chin. Buty nie przyszły nawet w kartonie. Tylko w paczce. Powyginane, wkładka się odklejają, podeszwa również, materiał jest poprzecierany i uszkodzony. Zareklamowałam produkt przez adres mailowy podany na stronie. Odpowiedzieli, że produkt był z wyprzedaży a ich polityka mówi, że taki produkt nie może zostać zwrócony. Oferują mi rabat na inne zakupy. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Nie ma paragonu ani faktury. Jest tylko potwierdzenie złożenia zamówienia i brakuje tam informacji o jakiejkolwiek obniżce ceny.
2024-07-25 godz: 17:21Publiczna
Otwarta
Niezgodność towaru z zamówieniem.Zamówiłem korzystając ze smartfonu klucz udarowy MAKITA z dwoma akumulatorami. Adres strony internetowej: https://www.fridkd.shop/index/goods/goods?goods_sn=ECHNJ4HQ&lang=zt Płatność przy odbiorze w kwocie 400zł. Nie mogłem odebrać osobiście toteż przesyłka została odebrana grzecznościowo przez inną osobę i po moim powrocie okazało się, że przesyłka zawiera gabarytowo znacznie mniejszą wiertarkę z jednym akumulatorem nie firmy MAKITA. Nie przesłono żadnych dokumentów związanych z zakupem. Brak danych do kontaktu z firmą wysyłającą towar.
2024-07-25 godz: 14:09Publiczna
Otwarta
Zwrot gotówki za nie dostarczony towar3 lipca kupiłam i zapłaciłam towar do tej pory nie oczymałam go na stronie widnieje informacja że w czasie 14 dni zamówię będzie gotowe i wysłane zero kontaktu z firmą ani tel ani meilowo .Żądam odstąpienia od umowy i zwrotu gotówki.
2024-07-25 godz: 14:02Publiczna
Otwarta
Brak dostawy oraz kontaktu Dnia 31.05.2024 roku zamówiliśmy fotel ogrodowy. Płatność przelewem. Do dziś (tj. 25.07.2024) nie otrzymaliśmy ani towaru ani zwrotu płatności. Wielokrotne próby kontaktu telefonicznie, sms, mailowo nic nie dały. Strona internetowa sklepu została zablokowana. Firma już założyła nowa stronę internetową na której ponownie oszukuje i już pod innym nr telefonu oraz innym nr konta. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.