Problem z internetem Od początku podpisania umowy jest wieczny problem z internetem zgłaszany już kilkakrotnie i od miesięcy się nic nie zmieniło czasem bardzo wolno chodzi a czasem potrafi cały dzień wogole nie być pomimo zmiany jakichś danych co robili wymiany karty zmiany telefonu na nowy ciągle problem występuje
Chciałbym odstąpić od umowy z ich winy ale twierdzą że muszę zapłacić karę umowną choć to oni nie wywiązują się z warunków umowy
Niedostarczone zamówienieDzień dobry,
odbijam się od Uber Eats i jeżeli odpuszczę, to inni Klienci też będą [słowo usunięte przez moderatora]. Numer zamówienia to B3AE3
Problem dotyczy zamówienia z 28 lutego. Klasyczne zamówienie. Jednak nie zostało dostarczone. Pierwszy zbieg okoliczności, to brak w aplikacji możliwości śledzenia trasy kuriera. Kolejny - dostawca do mnie zadzwonił, jednak po odebraniu połączenia nastąpiło jego rozłączenie. Gdy ja dzwoniłem do dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie pod mój adres. Uber Eats odrzuca reklamację, bo kurier czekał 7 minut zgodnie z procedurami. Nie jest to prawdą, ponieważ ja czekałem pod blokiem a żona w mieszkaniu. Nie jest to słowo przeciwko słowu, bo blok ma monitoring. Uber Eats idzie w zaparte - był, czekał (nie wiemy gdzie), dzwonił (nie wiemy dlaczego po odebraniu połączenia nastąpiło rozłączenie) - reklamacja odrzucona.
Pisząc z obsługą klienta Uber Eats nie uzyskałem odpowiedzi na pytania:
1) Dlaczego dostawca miał wyłączony lokalizator i nie było możliwe śledzenie jego trasy.
2) Dlaczego gdy dostawca dzwonił i odebrałem połączenie, natychmiast doszło do jego rozłączenia.
3) Dlaczego gdy dzwoniłem na podany nr dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie na ul. Polną.
4) W którym miejscu dostawca czekał 7 minut.
5) Dlaczego dostawca czekał a nie dostarczył zamówienia do mieszkania? Adres był prawidłowy. Domofony działały bez zarzutu.
6) Dlaczego Uber Eats nie chce obejrzeć nagrań z blokowego monitoringu (Spółdzielnia Mieszkaniowa udostępni - potwierdziłem)?
Z poszanowaniem
[słowo usunięte przez moderatora]
Zwrot środków za 3 pary spodniZwróciłam 3 pary zakupionych u Państwa spodni. 24 marca otrzymałam potwierdzenie odbioru mojego zwrotu u Państwa. Wysłałam zapytania o termin zwrotu środków, jednak do dziś brak odpowiedzi. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy???
Brak zwrotu pieniędzy od odstapionej umowy!!!W dniu 13.01.2025 r. Na stronie u-meblowane zachęcona szybką realizacja zamówienia w terminie 7 dni zamowilam stół okrągły rozkładany z obręczą loft marmur. Dokonałam płatności przelewem kwoty 1.949 zl. Oczekiwałam na zamówienie. Po przekroczonym terminie na dostawę stolu nawiązałam kontakt mailowy z Panem [dane usunięte przez moderatora], który zapewniał ze towar został wysłany, że stół jest na palecie u przewoźnika i nie wie, dlaczego przewoznik jeszcze nie doreczyl przesylki.Cierpliwie czekałam aż do dnia 17 marca 2025 r. Zażądałam zwrotu pieniędzy. Pan [dane usunięte przez moderatora] zaproponował odstąpienie od umowy i z tym dniem odstąpiłam od umowy nakazując zwrot pieniędzy w nieprzekraczjacym terminie 14 dni. 31 marca 2025 r. Minął termin oddania pieniedzy. W między czasie Pan [dane usunięte przez moderatora] znowu zapewniał i obiecywał że zwróci pieniądze i na tym się zakończyło. Do dnia dzisiejszego nie odbiera ode mnie telefonu. Mailowo jedynie zapewnia, a pieniędzy jak nie miałam tak nadal nie mam. Czuję się [słowo usunięte przez moderatora]!+! Sprawa będzie skierowana na postępowanie sądowe!!! A koszty postępowania poniesie Pan [dane usunięte przez moderatora]!.
Zwrot pieniędzy Zamówienie 19334.W zamówieniu zabawka OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL + 6 szt. FIGUREK | 169,99 zł - 1 szt. Przewidywany termin wysyłki: 1 dzień roboczy
Płatność: Tpay.com
Dostawa: Przesyłka Kurierska Pocztex
Koszt dostawy: 19,99 zł
Całkowita wartość zamówienia: 189,98 zł Przesyłka do dnia dzisiejszego nie doszła.Nie mogę sprawdzić statusu przesyłki bonie mogę wejść na konto sklepu.Cały czas dostaję informację że źle hasło.Nie zajmowałam się tą przesyłką bo nie byłam w kraju.Oczkuje zwrot pieniędzy Firma informowała mnie że zapłaciła Do dzisiaj nie wpłaciła O sprawie poinformowałam policje
Sprawa 4774 [tytuł zmieniony przez moderatora]Witam zamawiałem u Państwa Paczkę o wartości 145 zl, a zawartość paczki nie przekracza nawet 20 zl.
Żądam zwrotu pieniędzy i podania adresu zwrotu tego padziewia. W załączniku przesyłam co wysłaliście mi za te 145 zł chce odzyskać swoje pieniądze
Na etykiecie jest numer przesyłki i to co jest w kartonie.
Piotr
serwis AGD – brak wymiany części i odmo [zmodyfikowany przez moderatora]Dnia 18.03.2025 zleciłem naprawę pralki fachowcom Dmitrij od firmy Th EcoService . Ustaliliśmy, że wymienią pompę odpływową i za tę usługę zapłaciłem 350 zł (potwierdzenie przelewu Blik w załączniku).
Po ich wizycie problem z pralką nie został rozwiązany. W związku z tym skontaktowałem się z innym serwisem AGD, który potwierdził, że pompa w ogóle nie została wymieniona.
Zażądałem zwrotu pieniędzy, ale fachowcy odmówili. W mojej ocenie jest to nieuczciwa praktyka rynkowa oraz naruszenie praw konsumenta.
W związku z powyższym proszę o pomoc w odzyskaniu należnej kwoty.
Z poważaniem
reklamacja | KODY RABATOWEZamówiłam kuchnie za ponad 20tyś złotych w okresie promocji gdzie za każde wydane 1000zł było 100zł zwrotu w postaci vouchera. To była JEDYNA MOŻLIWOŚĆ, żebym u Państwa kupiła cokolwiek, gdyż opinie nie pozostawiają niczego sobie - jak widać niebezpodstawnie. Pracownik sklepu stacjonarnego (bo u niego zamawiałam kuchnie) poinformował mnie JASNO że kody będą ważne DO KOŃCA MARCA. Jak się okazało nie były, w związku z tym zostałam wprowadzona w błąd co skutkowało realną stratą finansową (prawie 2000zł). Zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, wprowadzanie konsumenta w błąd poprzez podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących warunków promocji, może zostać uznane za nieuczciwą praktykę rynkową. Pan [dane usunięte przez moderatora] który zajął się moją sprawą chyba nie do końca wie w jakim dziale pracuje i totalnie nie zna się na prawie. Może zamiast zwalać winę na konsumenta, weźcie odpowiedzialność za to co mówią Wasi pracownicy. Może czas nagrywać rozmowy? Oczekuje rekompensaty MOICH voucherów, w przeciwnym razie będę zmuszona do zgłoszenia tej sprawy wyższym instancją.
niezrealizowane zamówienie28 marca otrzymałam wiadomość, zgodnie z którą "zamówienie zostało przekazane do realizacji". Kontakt z firmą jest niemożliwy na drodze telefonicznej i mailowej. Upraszam się o zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
brak kasy za zwrotDnia Dniu 03.03.2025 odebrali przesyłkę z zamówienia nr 138415. Do dnia dzisiejszego nie zarejestrowałam zwrotu środków ani żadnej innej informacji. Po napisaniu maila dnia 24.03.2025r. z prośbą o sprawdzenie otrzymałam zwrotną informację, że w ciągu dwóch dni zwrot pieniędzy na konto zostanie zrealizowany i że aktualnie jest w trakcie przetwarzania. Termin na zwrot środków minął 17.04.