Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-18 godz: 12:41Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizow. zamówienieW dniu 28 listopada 2025 zamówiłam pościel. 16 grudnia otrzymałam maila o braku możliwości realizacji zamówienia oraz fv korektę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy 189,90 zł. Brak możliwości kontaktu tel. Żądam pilnego zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
2025-12-18 godz: 11:27Publiczna
Otwarta
Niedostarczone zamowienieWitam, W sklepie Limango zamowilam towar o wartosci 213 PLN. Sklep w infomacji do zamowienia zadeklarowal date dostawy 17.12.2025 natomiast po uplywie tej daty dostalam informacje, ze to nie jest prawdziwa data dostawy i nie wiadomo kiedy towar bedzie wyslany. Po dwukrotnej interwencji telefonicznej dostalam link do sledzenia zamowienia z etykieta , ale przesylka nigdy nie trafila do kuriera. Sklep nie odpowiada na zapytania o przesylke.Nie zgadza sie roqwniez na anulowanie zamowienia.
2025-12-18 godz: 08:39Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.S.
brak przesyłkiWitam, złożyłam zamówienie i zapłaciłam za nie w dniu 09.12.2025r. w dniu 10.12. dostałam maila, że paczka została skompletowana i przygotowana do wysyłki. Kolejno w dniu 15.12. dostałam maila z linkiem i numerem przesyłki przez przewoźnika GLS. W dniu 16.12. dostałam maila, że paczka została wysłana. Logując się na koncie przewoźnika GLS do dnia dzisiejszego paczka nie została nadana. Logując się bezpośrednio na stronie box-sklep widnieje status, że paczka wysłana kurierem DPD. Nikt mi nie odpisuje na moje maile, nie można się tam dodzwonić. Nie wiem, czy paczka została rzeczywiście wysłana i jakim kurierem GLS czy DPD. Zamówiłam klocki na prezent dla dziecka, które ma jutro urodziny. Miałam paczkę dostać 1-5 dni. Ta firma to jakiś żart, albo oszuści którzy wyłudzają pieniądze. Żądam natychmiastowej informacji kiedy dokładnie otrzymam paczkę, ewentualnie kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy.
2025-12-18 godz: 08:38Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.M.
Zwrot kosztów Firma nie zwraca kosztow odeslanego produktu, minelo dawno 14 dni
2025-12-18 godz: 08:35Publiczna
Otwarta
Brak realizacji opłaconego zamówienia Dnia 7.12.2025 zamówiłam dwie girlandy świąteczne. Do dnia dzisiejszego tj. 18.12.2025. Nie otrzymałam zamówienia, status przesyłki pozostaje bez zmian. Opłacone 219.97 zł Telefon nieodpowiada.. Żądam zwrotu całej kwoty
2025-12-17 godz: 22:15Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaruW dniu 17.11 zamówiłam przez stronę https://wp.iman-pl.com/ urządzenie 3 in 1 vacuum cleaner. Była to dmuchawa. Po zamówieniu, zadzwonil do mnie sprzedawca, aby doprecyzować dane do wysyłki. Po odebraniu przesyłki okazało się, że jest nie do użytku. Odesłałam towar, zgodnie z informacją na stronie sprzedającego, przesyłając również formularz zwrotu mailowo. Sprzedawca, odpowiedział, że zweryfikują zwrot i zwrócą środki w najszybszym możliwym terminie. Zwrot wysłałam 24.11. Zgodnie z informacjami na stronie, powinnam otrzymać pieniądze do 14 dni. Nadal ich nie otrzymałam a sprzedający nie odpowiada na maile, ani nie odbiera telefonu. Kwota zakupu to 129 zł. Oczekuję zwrotu środków, za zwrócony bezużyteczny towar oraz koszty wysyłki z powodu zwłoki zwrotu środków za towar.
2025-12-17 godz: 17:57Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlO.S.
produkt podrobiony i brak mozliwości zwrotuZamówiłam i opłaciłam buty Nike Air Jordan. Buty przyszły po 21 dniach. Podrobione, sztywne plastiki i chciałam je odesłać. Druk zwrotu z maila ma błąd i nie można go otworzyć. Wysłałąm więc maila, ale brak odpowiedzi. Wysłałam kolejnego, cisza. Na stronie nie ma numeru telefonu. Czas na zwrot 14 dni. Minęło już 7.
2025-12-17 godz: 16:35Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlT.K.
Brak paczkiPaczka zamówiona 7 grudnia. Po 5 dniach, 12 grudnia zamówienie zostało wysłane. Wczoraj, 16 grudnia otrzymałem przesyłkę z 1 zamiast Dwóch butelek lego. Od 5 dni próbuje dzwonić, telefon nie aktywny. Mail wysłany 2 dni temu, 0 odzewu. W poniedziałek sprawa trafia do rzecznika. NIE POLECAM. [usunięte przez moderatora]
2025-12-17 godz: 15:13Publiczna
Zamknięta
Nature Style Paweł Bombas[usunięte przez moderatora]
2025-12-17 godz: 14:08Publiczna
Otwarta
Zwrot środków Szanowni Państwo, proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamacji dotyczącej następującej transakcji płatniczej: – data: 25.11.2025 r. – kwota: 263,98 zł – odbiorca: Stone Skirts (sklep internetowy), płatność zrealizowana przez operatora Tpay. Zamówienie zostało anulowane przez sklep, co sprzedawca potwierdził w wiadomościach e‑mail z dnia 1.12.2025 r., 12.12.2025 r. oraz 15.12.2025 r., deklarując dokonanie zwrotu środków w terminie do 14 dni od anulowania zamówienia. Operator płatności Tpay poinformował mnie mailowo, że do dnia 15.12.2025 r. sklep Stone Skirts nie zlecił żadnego zwrotu środków za tę transakcję. Firma Stone Skirts odpowiedziała mi 15.12.2025 tak „ Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Informacja w sprawie zwrotu środków za zamówienie została niezwłocznie przekazana do działu księgowości. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawa została zakończona możliwie jak najszybciej. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za opóźnienie. Z wyrazami szacunku, Zespół Stone Skirts” Do dzisiaj zwrotu nie otrzymałam. Została również złożona reklamacja do PKO BP skąd przelew był blikiem, ale na ten moment nie ma odpowiedzi na tą reklamację. Czy ta firma jest bezkarna? [usunięte przez moderatora]nikt nie ma prawomocnego wyroku więc nikt nie może tej firmy zgłosić do BIG dla konsumentów. Korespondencja mailowa z firmą w załączniku Pozdrawiam [usunięte przez moderatora]