Odstąpienie od umowy, odmowa zwrotu kosztu Po wysłaniu pisma z odstąpieniem od umowy na odległość z przysługującym mi 14-dniowym prawem do odstąpieniem od umowy bez podawania przyczyny, otrzymałem wiadomość odmowną ponieważ zakupiłem kurs na jednoosobowa działalność gospodarczą wiec nie przysługuje mi prawo do odstąpienia. Zaznaczam że zakup nie wiąże się w żaden sposób z charakterem prowadzonej przeze mnie działalności gospodarcze dlatego uważam że przysługuje mi według prawa możliwość odstąpienia od umowy.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie 9.11, czas na realizację 5 dni. Towar nie wysłany. 18.11 wysłano maila o anulowaniu zamówienia jak sklep kazał przez SMS. Pierwotnie informowali że zwrot nastąpi do 28.11, następnie do 2.12. Mimo wielokrotnych próśb o zwrot moich pieniędzy (taka samą formą płatności czyli blik na numer telefonu podawany w korespondencji) nie zrobili tego. Oszuści internetowi. Sprawa również trafi na policję, IH oraz UOKiK. Jest mnóstwo oszukanych osób.
Towar zakupiony nie została dostarczonyW lipcu na stronie internetowej w sklepie o nazwie Attirra zakupilam towar, dokonałam wpłaty, do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałam
Po licznych meilach do właściciela strony sklepu otzrymuję tylko informacje że rozpatrują reklamację u przewożnika i mają na to 90 dni, niestety towar nie został wogóle wysłany bo nie mam nr przesyłki , a 90 dni już dawno minęło
Reklamacja brak zwrotu Jest to oszustwo przysłany towar niezgodny z opisem. Następnego dnia odesłany zwrot z całą dokumentacja zdjęciami wnioskiem. Pieniądze pobrane przez kuriera przy przesyłce. Za zwrot opłacone z mojej kieszeni. A w dodatku nie mam ani zwrotu pieniędzy 265zl ani towaru bo został odesłany. Zero kontaktu. Nie odpisują na email to już trwa ponad miesiąc. A jest 14 dni na zwrot pieniędzy na konto. Oczekuje zwrotu moich pieniędzy! Nie zostawię tego tak ja pracuję na to żeby mieć. A nie oszukiwać i wyzyskiwać.
Brak zwrotu pieniędzy Wysłany towar był niezgodny z tym na zdjęciu dostałam totalnie inną bluzkę. Odesłałam towar mam powiedzenia odesłania towaru. Na wszelki wypadek zrobiłam też zdjęcia ubrań paragonów. Jestem gotowa wejść na drogerię sądową.
Brak realizacji zamówieniaPomimo dokonania pełnej opłaty za zamówienie nr 000681388 w skleepie online Tołpa, nie zostało ono do tej pory wysłane ani zrealizowane. Pomimo prób wyjaśnienia sytuacji z działem obsługi klienta, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Wszystkie wiadomości są ignorowane, odpowiada co najwyżej automat, na infolinie nie można się dodzwonić.
Problem z odbiorem zamówienia Zamówiłam produkty z odbiorem w sklepie i po otrzymaniu informacji że jest już gotowe do odbioru udałam się do salonu ale niestety poinformowano mnie że nie mają go, ponieważ rozpakowano towar na sklep. [usunięte przez moderatora] nie było szansy na jakikolwiek kontakt. Zamówienie nie mogło zostać przedawnione ponieważ czekałam na nie 6 dni i po odbiór udałam się od razu po informacji. Teraz nie mam ani zamówienia ani pieniędzy. Zero kontaktu ze strony BOK. Ciągle piszę maile o ponowne wysłanie paczki jednak od tygodnia cisza. Chyba czas udać się na policję.
umowa świadczenia usługW październiku 2025 podpisałam umowę na świadczenie usług internet stacjonarny łącznie z Polsat Box. Usługa miała być wykonana w ciągu 1-2 tygodni.Nadmieniam ,że posiadam w domu światłowód .Kurierem otrzymałam ruter.Monter ,który miał skonfigurować internet z ruterem mimo moich dziesięciokrotnych monitów umówił się sms 2 krotnie i nie przyszedł bez żadnego powiadomienia.
Dzisiaj rano dzwoniłam i usłyszałam ,że oni mogą tylko monitować bo firma ,która wysyła montera jest firmą zewnętrzną.Proszę mi powiedzieć ,czy mogę zrezygnować z tej umowy na dostarczenie internetu lub co mogę jeszcze zrobić ,bo czuję się bezsilna.pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
Zakup pelletDzień dobry w dniu 09-11-2025 zakupiłem Pellet drzewny Olczyk ® 1050kg na stronie https://dobrygroszek.com/ po wcześniejszym założeniu konta na ich stronie. Otrzymałem wszelkie informacje i fakturę do zapłaty nr konta. Po opłaceniu dostałem informację że zakup jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki. następnie przyszła informacja że towar oczekuje na kuriera i wysyłka może opóźnić się o kolejne 3 dni i tak dostałem dwa email . Po kontakcie i prośbie o konkretny termin dostałem informację że towar oczekuje w magazynie na kuriera. Po kilku dniach napisałem pismo ponaglające z prośbą o wysłanie towaru z datą do 04.12.2025 lub odstąpieniu od umowy i zwrot należności.W tym samym dniu dostałem informację ze w ciągu 1-3 dni towar ma być wysłany ale do dziś nie został nadany a strona przestała działać.
Rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzy Złożyłam zamówienie na stronie Charlotte fashion dnia 15 października 2025r po miesiącu oczekiwania i wysyłania e-maili zdecydowałam się na rezygnację z zamówienia i wypełniłam ich protokół odstąpienia od umowy z datą 25 listopad. Do dnia dzisiejszego, czyli 2 grudnia nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, iż formularz został zaakceptowany. Brak towaru oraz brak zwrotu pieniędzy zmusza mnie do innych metod. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.