Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-02-22 godz: 11:30
Od
A.P.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru brak kontaktu brak zwrotu pieniędzy

Zamówiłam projektor ze strony wyświetlonej na tik toku. Został zrobiony przelew i potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Pisalam maile kilkukrotnie. Po czym mija trzeci tydzień. Brak informacji brak kontaktu brak produktu i pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy bo te strony to podobno oszustwo(czytaj więcej)

2024-02-22 godz: 11:07
Od
A.S.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

Zamowilam sukienkę, zrobiłam przelew. Na stronie internetowej sprzedawcy widniała informacja, że produkty zamówione w dniu dzisiejszym ( chodzi o dzień w którym złożyłam zamówienie) zostaną wysłane kolejnego dnia. Mi zależało na szybkiej wysyłce, więc produkt zawoilam i zrobiłam przelew. Jednak przy moim zamówieniu cały czas widniala informacja, że produkt nie został opłacony. Po kilku dniach takiej sytuacji - anulowalam zamówienie. Napisałam do sprzedawcy kilka maili o zwrot pieniędzy, sprzedawca po kilku dniach odpisał czy chce zwrot na konto klienta czy zwrot na konto bankowe. Wysłałam numer konta i od tego momentu cisza. Zero odzewu, chociaż wysylalam kolejne maile. Telefonu w ogóle nie odbierają. Termin na zwrot już dawno minął . Oczekuje zwrotu moich pieniędzy. (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniedzy

Zamówiłam plaszcz 24 listopada, dlugo czekałam na dostawę, do 19 grudnia. Nie odbierają telefonu, nie odpisują na maile. Plaszcz okazał się za duży, więc 20 grudnia poprzez stronę furgonetka.pl odesłałam produkt, dostałam potwierdzenie o dostawie zwrotu 21grudnia. Sklep realizuje zwroty poprzez firmę furgonetka.pl. Od tamtego czasu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pisałam maila z zadaniem zwrotu pieniędzy i nie ma odzewu. Poczta głosowa w telefonie. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)

2024-02-22 godz: 10:45
Od
J.K.
Publiczna
Otwarta

Zamówieniem #6993 do Glammering

W dniu 05.12.2023 r. zamówiłem w firmie glammering.se dwa biustonosze Glammering® Premium Wireless Shaper Bra (biały i beżowy). Opłaciłem kwotę w wysokości 126,00 zł. Zamówienie miało dotrzeć przez DHL Express do 1-3 dni. Do dnia dzisiejszego nie dotarło zamówienie. 18.12.2023 r. wysłałem maila z zapytaniem co z moim zamówieniem? W odpowiedzi otrzymałem informację o następującej treści: "Dziękujemy za kontakt w sprawie zamówienia. Nazywam się Alicja i jestem tutaj, aby Ci pomóc. Szczerze przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia i przepraszamy za lukę w odpowiedniej komunikacji. Uprzejmie informujemy, że przygotowujemy się do wysyłki zamówienia. Otrzymasz powiadomienie e-mail z numerem śledzenia w dniu lub przed 20, czyli w środę, a przedmiot dotrze przed świętami Bożego Narodzenia. Prosimy o przyjęcie naszych szczerych przeprosin za wszelkie niedogodności spowodowane tym opóźnieniem. Rozumiemy, jak ważna jest terminowa dostawa, szczególnie w okresie świątecznym, i bardzo żałujemy, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Daj mi znać, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub wsparcia. Pozdrawiam, Alicja Zespół wsparcia Glammering." W dniu 21.12.2023 r. napisałem do w/w firmy, że nie otrzymałem maila z informacją o dostawie i zapytałem kiedy otrzymam towar?. W odpowiedzi dostałem maila o następującej treści: "Szczerze przepraszamy za ostatnie niedogodności i rozczarowanie spowodowane opóźnieniem w realizacji zamówień, zwłaszcza tych przeznaczonych na prezenty świąteczne. Rozumiemy i podzielamy Twoją frustrację i głęboko żałujemy, że nie dotrzymaliśmy obiecanych terminów wysyłki. Pragniemy zapewnić, że Twoje zaufanie i satysfakcja są dla nas najważniejsze. Nasz zespół niestrudzenie pracuje nad rozwiązaniem nieprzewidzianych wyzwań, które doprowadziły do tego opóźnienia. Współczujemy tym, którzy rozważają anulowanie zamówienia z powodu zaistniałych okoliczności. Gorąco prosimy o cierpliwość i zobowiązujemy się do jak najszybszej realizacji zamówień. Zaufanie, jakim nas obdarzyliście, jest dla nas bardzo ważne i pokornie prosimy o możliwość naprawienia sytuacji. Zapewniamy, że nie zostaliście oszukani. Twoje zamówienia są w trakcie realizacji, a my dokładamy wszelkich starań, aby je zrealizować. Jeśli zdecydujesz się poczekać, dołączymy do Twojej paczki specjalny gest wdzięczności. Prosimy o rozważenie umożliwienia nam naprawienia tej sytuacji. Jeśli zdecydujesz się kontynuować swoje zamówienie, obiecujemy traktować je priorytetowo i informować Cię na bieżąco o jego postępach. Pozdrawiamy serdecznie, Alicja Zespół wsparcia Glammering." W tym samym dniu napisałem że chcę otrzymać towar. W dniu 28.12.2023 r. napisałem maila z zapytaniem co z moim zamówieniem? Otrzymałem odpowiedź: "Przepraszam za opóźnienie, zapewniam, że przesyłka na pewno do Ciebie dotrze, prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. Dziękuję." W dniu 05.01.2024 r. napisałem dziś już mija miesiąc od zamówienia, kiedy ono dojdzie? W dniu 15.01.2024 r. otrzymałem odpowiedź: "Witam Bardzo przepraszam za opóźnioną odpowiedź. Niektóre produkty są obecnie niedostępne, w tym ten, który został zakupiony, co prowadzi do opóźnień w realizacji zamówienia. Zapewniamy, że aktywnie uzupełniamy zapasy, a produkty zostaną wysłane, gdy tylko staną się dostępne. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i szczerze doceniamy Twoją cierpliwość. W razie jakichkolwiek bezpośrednich wątpliwości prosimy o odpowiedź na ten e-mail. Z wyrazami szacunku, Alicja Zespół wsparcia Glammering." 31.01.2024 r napisałem do firmy glammering: "Witam! Co z moim zamówieniem #6993? Kiedy je otrzymam?. Jeśli nie dostanę go do końca tygodnia proszę o zwrot pieniędzy. Pozdrawiam Janusz Kołodziej" Był brak odpowiedzi. W dniu 16.02.2024 ponownie napisałem maila o treści: "Witam! Co z moim zamówieniem #6993? Już czekam prawie 3 miesiące. Związku z tym, że nie odpowiadacie proszę o zwrot pieniędzy. Pozdrawiam Janusz Kołodziej" Do dzisiaj nie otrzymałem zamówienia, Chcę otrzymać pieniądze z powrotem. (czytaj więcej)

2024-02-22 godz: 10:33
Od
M.P.
Publiczna
Otwarta

koszt uszkodzenia zwracanego towaru

Firma wysłała do mnie zlewozmywak granitowy na półpalecie. Zlew nie pasował do wywierconego otworu. Powiedzieli, że przyjmą zwrot, o ile odeślę go na swój koszt. Kazali wpisać 30kg wagi, bo zlew był ciężki i nie byłam w stanie go zważyć w domu. Nadałam przesyłkę kurierem. Wczoraj 21.02. przesyłka nr 1000719613709U DPD została odebrana przez firmę Mexen. Dziś otrzymała zdjęcia połamanego zlewu i mail o treści: "Dzień dobry, Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy Niestety Mexen Andres zlewozmywak granitowy dojechała uszkodzona. W załączniku protokół zdjęcie oraz zdjęcie uszkodzonego towaru. Proponuje, żeby to sobie Państwo reklamowali do firmy kurierskiej. Jeśli chodzi o uszkodzoną ZLEW zostanie zgodnie z przysługującym prawem z art. 498 § 1 i 2 k.c. potrącamy należność z tytułu zwrotu uszkodzonego towaru . Oświadczenie o potrąceniu należności w załączniku. Prosimy po zapoznaniu się z mailem o udzielenie odpowiedzi czy będą Państwo decydować się na odbiór towaru. Informujemy, że od momentu wysłania do Państwa maila po upływie 3 dni jeśli nie otrzymamy deklaracji , towar ulegnie utylizacji. Względami takiej decyzji będzie brak deklaracji od klienta oraz brak możliwości magazynowania towaru z naszej strony. Informujemy, że należność jaką zwróciliśmy jest za koszty wysyłki jakie były naliczone w momencie składania zamówienia. Pozdrawiam, Dział Zwrotów ." Następnie firma mi przesłała korekty paragonów, na których potrącają sobie kwotę jaką zapłaciłam zlew. Dzwoniłam do przewoźnika DPD. Powiedziano mi, że przy odbiorze i w ogóle do teraz nie otrzymali żadnego protokołu szkody od firmy Mexen, więc na jakiej podstawie mają w ogóle wszcząć reklamację? Zasugerowali mi, że ich postępowanie jest niewłaściwe w tej sprawie. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy od nieuczciwej firmy. Dodam, że zlewozmywak zapakowałam w karton i styropiany fabryczne, otrzymane przez firmę Mexen. Koszt wysłania tego na palecie byłby niemożliwy- nie mam pasów do przymocowania takiej wysyłki, już nie wspomnę o koszcie takiej wysyłki. Bardzo proszę o pomoc. Napisałam w odpowiedzi na tamtego maila do firmy: "Dzień dobry, Jestem po rozmowie z konsultantem dpd Polska. Państwo, jako odbiorca przesyłki byli zobowiązani w dniu wczorajszym, przy odbiorze sporządzić protokół szkody papierowy lub elektroniczny, wraz ze zdjęciami które Państwo mi wysyłacie. Pan z dpd to sprawdził. Taka czynności nie miała z Państwa strony miejsca. A zatem z jakiej racji zostałam obciążona kosztem uszkodzonego zlewu? Proszę ponownie o zwrot kwoty, jaka zapłaciłam za odesłany zlew lub procedowanie reklamacji z dpd Polska. Nie wspomnę o tym, ze w dzisiejszych czasach co lepsi sprzedawcy organizują przesyłki swoich produktów dla dobra klienta, a nie tak jak u Was- wszystko na głowie klienta i odpowiedzialność za ewentualne przygody po drodze- tez po stronie klienta. Jest to bardzo niemile. Już nawet nie wspomnę ile mnie to nerwow kosZtuje, bo o pieniądzach nie wspomnę. Nikomu nie polecam takiego sklepu! Proszę mi zlewu połamanego nie odsyłać, bo jeszcze dziecko mi się skaleczy tym bublem. Pozdrawiam i proszę o właściwe zachowanie w tej sprawie, " proszę o pomoc! (czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 23:20
Od
P.P.
Publiczna
Otwarta

Brak doreczenia - oszustwo

Witam. Zamówiłam bukiet do Holandii. Podany został adres i nr kontaktowy do osoby, dla której skierowano bukiet. Miał zostać dostarczony miedzy godz.9- 12. Próba dostarczonia nastąpiła po godz.14:30, wiec nie została odebrana. Nie skontaktowano sie z Panią M. Po wymianie emailowej i zagrożeniu zgłoszenia sprawy. Poproszono mnie, nastąpi " ponowna próba" dostarczonia, mam jeszcze raz wysłać adres i nr tel do adresta. Wysłałam. Otrzymałam informację, że bukiet został doręczony. Realnie nie został dostarczony. Pani M nie otrzymała żadnego telefonu w celu umówienia sie z kurierem. Firma nie jest w stanie przedstawić mi żadnego pokwitowania z podpisem odbioru przez Panią M bukietu. Uparcie natomiast firma pisze, że bukiet został doreczony. Co wiecej Pani M dostała na numer telefonu dzisiaj prośbę o wystawienie opinii dla firmy poczty kwiatowej. Co dowodzi tylko, że numer był prawidłowy, a zlecenie najzwyczajniej nie zostało wykonane. Firma przestała odzywać się w momenvie, gdy zażądałam zwrotu poniesionego kosztu i niewykonania usługi. Jedyne czego żądam to zwrot pieniedzy za niewykonanie usługi. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Problemy z rozliczeniem wynajmu

Wynajmując mieszkanie przez MZURI pod koniec wynajmu przyszla odebrac mieszkanie M B z MZURI. Pani M spisała raport odbioru lokalu, który musiałem podpisać ale nie miałem do wglądu co podpisuje. Dopiero później na email dostałem co podpisałem, wcześniej podano mi tylko na tablecie pola do podpisu. Mieszkanie miało na ścianach plamy po poprzednich lokatorach, o czym informowałem właściciela i powiedziałem ze jak się będę wyprowadzać to będzie trzeba coś z tym zrobić. Na email dostałem rozliczenie wynajmu, gdzie miało również być rozliczenie rachunków. Okazało się że firma obarczyła mnie kosztami malowania, pomimo że ślady użytkowania były już po poprzednich lokatorach. Dodatkowo obciążono mnie kosztami sprzątania 400zł, pomimo że mieszkanie było sprzątane na co mam świadka, jednak w protokole który mi podano wpisano takowy fakt bez mojej wiedzy. Kolejna sprawa to rozliczenie za rachunki, do dzisiaj nie podano mi konkretnych rozliczeń. Płaciłem stałą kwotę za media, i w umowie miałem napisane że w razie kiedy kwota nie będzie wystarczająca muszę niezwłocznie uregulować różnicę, przez dwa lata wynajmu firma nie odzywała się na temat niedopłaty, jednak po dwóch latach okazuje się że mam 900zł niedopłaty za media. Więc jak to jest że nie nikt wcześniej nic nie mówił a nagle muszę dopłacić ze swojego portfela 900zl. Obiecano mi dokładne wyliczenia od firmy a jedyne co dostaje to jakieś excele z kwotami które nie wiadomo gdzie mają poparcie. Okazało się dodatkowo że ostateczne rozliczenie jest na podstawie prognozy a nie rzeczywistych rachunków. Aktualnie zastraszono mnie że jestem zgłoszony do KRD, i komunikacja jest jednostronna, oni mają swoje wymagania co do mnie, a kiedy ja chce rzetelne dane to nie dostaje żadnej odpowiedzi, kaucje mi zabrano wątpię że ją zobaczę a teraz każą mi dopłacić ponad 1700zł, na podstawie swoich danych z rozliczenia. Dodatkowo np otrzymując informację o wpisie do KRD, kwota ta już jest inna i wynosi ponad 1600zł, co jest już inna kwotą. Zatem jakbym zapłacił od razu te 1700zł to by mi byli rzekomo dłużni 100zł, ale skąd bym się o tym dowiedział. Czuje się bezsilny, mam wrażenie że oni mogą wszystko a mi nie przysługuje nic, oni są dużą korporacja i żerują na mojej niemocy. Ponadto na początku wynajmu była usterka o której mnie nie poinformowano, popsuty grzejnik który ciekł. Wada ukryta która zaniżała standard mieszkania, przez dwa lata dopraszałem się aby naprawiono grzejnik który nie działa, i wstawiono płytkę bo jedyne co było to dziura w ścianie, z tego powodu ja nie otrzymałem żadnego zwrotu ani ulgi, a sam musiałem się dopraszać przez dwa lata i nie było naprawione. Dopiero przed moją wyprowadzką naprawiono to aby nowy lokator miał zrobione. Zatem właściciela nie obchodził stan mieszkania, a mnie pociągnął do opłat kiedy dla niego to było wygodne. Ponadto mam wątpliwości czy odpowiednie rozlicza on swoje kilka mieszkań z urzędem skarbowym. Załączam również rozmowę gdzie właściciel ewidentnie ma gdzieś stan mieszkania, ponieważ już zdenerwowany powiedziałem że się odezwę jak już łazienka zajedzie wilgocią na co on mi życzy miłego wieczoru, tak nie zachowuje się osoba której zależy na stanie mieszkania. Pomimo tego dalej prosiłem i się kontaktowałem aby to zrobić z miernym skutkiem. Ponadto można wyczytać wiele informacji na temat praktyk stosowanych przez firmę napisanych przez innych, więc to nie jest jedyny przypadek.(czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 22:38
Od
J.F.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Sprawa wygląda tak zamówiłam sukienkę za pobraniem kosztowała 149 zł przez tę firmę przysłali zupełnie coś innego jakąś brzydką bluzkę próbowałam to odesłać i odzyskać pieniądze ale nie odbierają towaru a na mailu napisali mi, że chcą mi oddać 40% wartości. Dla mnie to szczyt bezczelności. Łącznie straciłam przez nich prawie 200zł bo jeszcze wydałam 2x na przesyłkę i raz musiałam zapłacić za tę, która wróciła do mnie. Żądam zwrotu kwoty 149zł plus wszystkich wysyłek tj. 46zł czyli łącznie 195zł. (czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 20:15
Od
M.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu za odesłany towar

Zamówiony towar został odesłany w terminie. Nie mogłam znaleźć numeru zamówienia aby wygnerowac zwrot wiec poprosiłam w mailu o pomoc, otrzymałam odpowiedź, towar odesłałam i w tym momencie nastąpił koniec reakcji że strony firmy na moje wiadomości. Zwrot dotarł co widzę na aplikacji in post natomiast że strony sklepu żadnej informacji ani zwrotu pieniędzy nie otrzymałam mimo że od zwrotu minęło 21 dni. Nie dostaje odpowiedzi na maile, telefon nie działa w ogóle, na messengerze również cisza. Oczekuje zwrotu środków za zwrócony towar.(czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 18:46
Od
K.S.
Publiczna
Otwarta

Pakiet HBO I NETFLIX - dodatkowe opłaty

W trakcie przedłużania umowy Doradcą dołożył mi pakiet HBO I Netflix nie informując mnie że wiąże się on z opłatą ponad 200 zł za miesiąc. Nie aktywowałam pakietu bo go nie potrzebowałam ale również nie wypowiedziałam. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam FV z kwota 291 zł zamiast 85 zł. Play nie był zainteresowany polubownym załatwieniem sprawy, pomimo moich reklamacji - uważają że wszystko jest po ich stronie super.(czytaj więcej)