Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-02 godz: 18:55Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.Z.
Brak zamówionego towaru Dnia 17.04.2025 zamówiłam i opłaciłam odzież medyczną. Potwierdzenie otrzymałam i do dziś nie otrzymałam towaru. Telefon do firmy nie odpowiada, na maile nie odpisują. Oczekuję od firmy wysyłki mojego zamówienia.
2025-06-02 godz: 15:13Publiczna
Otwarta
brak zwrotu pieniędzyWitam, 30.03.2025r. zamówiłam ze strony Charlotte Fashion spodnie, które okazały się za duże zrobiłam więc 07.04.2025r zwrot towaru. Gdzie 22.04.2025r miną termin płatności i nie otrzymałam pieniędzy. Kontaktowałam się w tej sprawie z firmą mailowo i telefonicznie ale byłam cały czas zbywana. w końcu wysłałam pismo z wezwaniem do zwrotu wraz z należnymi odsetkami za zwłokę, ale niestety dalej nie otrzymałam pieniędzy i cały czas na nie czekam.
2025-06-02 godz: 13:31Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu płatności za zamówieniePo zbyt długiej realizacji zamówienia przez sprzedającego zdecydowałem się na jego anulowanie. Minął już ponad miesiąc, a ciągle nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, sprzedawca przestał odpowiadać na maile. Tydzień temu wysłałem wezwanie do zapłaty, ale sprzedawca nie dostosował się do niego. Oczekuje od firmy zwrotu wpłaconych środków.
2025-06-02 godz: 13:06Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 14.02 dokonałam zwrotu zamówionych produktów ze Stone Skirts - zgodnie z informacją z poczty polskiej zwrot został dostarczony 18.02. Pomimo kilkukrotnych pytań mailowych o zwrot pieniędzy nigdy ich nie odzyskałam (zamówienie numer 1500058383 z 9.02 na kwotę 263,00pln). Proszę o pomoc co można zrobić w tej sytuacji żeby odzyskać pieniądze.
2025-06-02 godz: 10:48Publiczna
Otwarta
Przesyłka nie dotarła 9 maja zakupiłem zabawkę dla dziecka ze srony pilkomania.pl zamówienie powinno być już u mnie. Pisząc do nich przesyłana jest tylko automatyczna wiadomość ktura brzmi. ,,Bardzo dziękujemy za kontakt, zamówienia są realizowane zgodnie z regulaminem sklepu. Wszystkie przesyłki docierają do klienta w wyznaczonym terminie. (zapisane są one na witrynie sklepu oraz regulaminie) Przesyłka Pocztowa - Czas dostawy wynosi 10-20 dni roboczych Przesyłka Kurierska - Czas dostawy wynosi 5-15 dni roboczych Proszę pamiętać ,że nam również zależy żeby odebrali Państwo przesyłkę w najszybszym możliwym terminie" Napisałem że chcę zwrot pieniędzy i zero odpowiedzi z ich strony. Proszę o pomoc
2025-06-02 godz: 09:39Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.P.
Cofnięcie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji08.07.2024 padłam ofiarą phishingu (lub jego modyfikacji : vishingu czy smishingu), konsekwencją czego było skradzenie z mojego konta 10000 zł. Natychmiast zgłosiłam to na infolinię banku, niestety pieniędzy nie udało się zablokować, mimo, że nie były zaksięgowane. Sprawę zgłosiłam również na policji. Kilkukrotnie składałam reklamację w banku ale bezskutecznie. Dopiero po interwencji Rzecznika Finansowego, pieniądze zostały mi zwrócone na konto po 2 miesiącach. Otrzymałam pismo od banku o zwrocie reklamowanej kwoty i o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Po 6 miesiącach otrzymałam przedsądowe wezwanie do zapłaty! Nie rozumiem jak można cofnąć decyzję o wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji? Niestety ten koszmar muszę przechodzić kolejny raz co odbija się na moim zdrowiu!!!
2025-06-02 godz: 08:51Publiczna
Otwarta
zapłata za zwrócony towarw dniu 30.04.2025 zakupiłam ekspres do kawy, który otrzymałam 06.05.2025r. Ekspres okazał się bublem, pojemnik na mleko był nie od kompletu i nie pasował oraz sam ekspres przeciekał. Postanowiłam więc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy na odległość i odesłać ekspres . Wysłałam odstąpienie od umowy w dniu 11.05.2025r. do firmy mailowo oraz w ślad za tym odesłałam ekspres. I tak męczę się do dziś choć minęło już 14 dni na zwrot od mojego odstąpienia (25.05.2025r) . koresponduję z firmą mailowo i jestem ciągle zwodzona. Najpierw miał być przelew do 29.05.202r. później że numeru konta nie podałam choć nie dostałam żadnego maila. Obecnie przelew jest już realizowany a tu ciągle cisza. Żądam więc wywiązania się ze swojego obowiązku i zwrot pieniędzy za zwrócony towar oraz zapłaconą wysyłkę - wraz z odsetkami. Kwota bazowa to 250,29zł + 25,99 zł za wysyłkę. Inaczej sprawa trafi do RPK i innych organów
2025-06-02 godz: 08:44Publiczna
Otwarta
Nie doręczona paczka 20.05 paczka według statusu nie została odebrana bo nie było mnie w domu. Otóż byłam - mało tego jestem w nim zawsze, bo w nim pracuje. Tego samego dnia paczka została zwrócona do Stanów Zjednoczonych skąd była zamawiana. Ze strony Poczty Polskiej nie było żadnej próby kontaktu ze mną, listonosz/kurier nie zostawił żadnego awizo. Nie miałam kompletnie żadnej informacji, że paczka ma być w ogóle tego dnia doręczana. Żadnej możliwości odbioru jej skądkolwiek na drugi dzień chociaż. Nic. Cisza. Według listonosza/ kuriera nie było mnie w domu - zaznaczam, że byłam na 100% i dosłownie za kilka godzin już paczka została zwrócona. Sytuacja dla mnie jest o tyle nieprzyjemna, że zamawiam mnóstwo paczek międzynarodowych i nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Proszę o pomoc w tym zakresie i interwencję.
2025-06-02 godz: 08:29Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
Zamówienia brak i zwrotów pieniędzy Zamówienie złożone pod koniec kwietnia Towar został poprawnie opłacony. Do dnia dzisiejszego nie można skontaktować się z biurem koszta za niezrealizowane zamówienia brak Proszę firmę o zwrot kwoty wpłaconej wraz z odsetkami za zwłokę
2025-06-02 godz: 07:53Publiczna
Otwarta
Oszustwo, nie wysłane zamówienie, brak kontaktu16.05 zamówiłam misia przez stronę Empik, pieniądze wpłaciłam od razu. Na stronie była informacja że dostawa przewidywana jest pomiędzy 23.05 a 26.05. W poniedziałek 26.05 skontaktowałam się z firmą, pani poinformowała mnie że zamówienie ze zostało odebrane przez błędny adres, sprawdziłyśmy jaki adres został podany i wszystko się zgadzało, Pani obiecała że paczka będzie następnego dnia. 29.05 firma przez cały dzień miała wyłączony telefon, 30.05 nikt nie odbierał telefonu. W piątek 30.05 dostałam sms z próbą wyłudzenia pieniędzy od rzekomego InPostu. Chciałabym otrzymać zwrot pieniędzy za zamówienie i przesyłkę czyli 142,99 zl