Brak zwrotu pieniedzy za zwrocony produktDzień dobry,
Przedsiębiorca nie zwraca środków mimo ze od przyjecia przez nich zwrotu mija juz 32 dzień.
Zamówienie odebrałam 06.08
Zwrot wykonałam 12.08 i dostałam powiadomienie 14.08 o otrzymaniu przez Stone Skirts zwrotu.
Dnia 01.09 poinformowałam ze nie otrzymalam zwrotu środków i poprosiłam o status. Na obsludze klienta napisali ze przekazali prośbę do działu księgowości. Dnia 07.09 ponownie napisałam ze nie otrzymalam zwrotu i znowu mi odpisali ze przekazali do księgowości. Dnia 11.09 ponownie napisałam o zwrot środków I ponownie mi napisali ze pieniadze na pewno wroca na moje konto, jednak nadal nie zrobili zwrotu. Uprzedzalam ze zglosze sprawe do uokiku i bede podejmowac kolejne kroki jesli zwrot nie pojawi sie na koncie do 12.09. Zwrot środków mial byc na kwote 149 zlotych. Chcę aby Przedsiębiorca zwrócił mi srodki wraz z ustawowo należnymi odsetkami za opóźnienie.
Bezprawny pobór pieniędzy z kota3.09.25 korzystałam z przejazdu,zostawiłam w aucie zawór pralki wartości 30 zł. Uber powiadomił mnie o tym,skontaktowałam sie z kierowcą, powiedziała ze za 15 min bedzie w pobliżu wiec mi podrzuci. Nikt mnie nie powiadomił, ze usługa jest płatna i ze bedzie przewyższać wartość przedmiotu. Pobrano z mojego konta 40 zl bez mojej zgody,wyraziłam sprzeciw ,powiedziedziano mi ze tak zachęcają kierowców do uczciwości, czyli klient płaci za ich system nagród. Bez informacji, powiadomienia, usługa ta przewyższyła wartości przedmiotu,gdybym wiedziała ze jest to płatna usługa, nie skorzystałabym. Mało tego chcialam z ta Panią wrócić do domu, zamawiając kolejny kurs,ale go odrzuciła, twierdząc ze nie opłaca jej sie za tak niska kwotę ze mną jechac.
Brak zwrotu pieniędzy za oddany towarZakupiony towar odesłałam do sklepu, zwrot został zarejestrowany 27.06.2025r.
Pisałam do sklepu, wysłałam wezwanie do zapłaty (e-mail) za zwrócony towar 24.07.2025 i cisza. Zero pieniędzy, zero wiadomości poza tą,że takie pismo otrzymali.
Oczekuję zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami
Brak zwrotu środków13ego Lipca zakupiłam słuchawki AirPods. Po otrzymaniu przesyłki, jedna ze słuchawek nie działała. Skontaktowałam się z firmą i jak mnie poinstruowano odesłałam słuchawki na wskazany adres. 31 Lipca otrzymałam e-mail, informujący, że została przeprowadzona diagnostyka towaru i że środki zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni roboczych. Środków nie otrzymałam do dziś i nikt nie odpowiada na moje mejle. 5ego września wysłałam email wzywający do zapłaty i do tej pory nic. W załaczniku korespondencja.
Nie dostarczenie dokumentów do dotacji rządowejWitam
Mój problem jest następujący z tą firmą : Nie dostarczenie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o dotacje do programu Mój Prąd 6.0 i groźba przepadnięcia dotacji - termin mija 31 października
Gdy w maju ubiegłego roku decydowaliśmy się z moją matką na montaż magazynu energii to wykonawca zapewniał że problemy biurokratyczno-prawne weźmie na siebie abyśmy otrzymali dotacje w programie Mój Prąd 6.0 na magazyn energii. Jeśli chodzi o część techniczną to nie można mieć zastrzeżeń to reszta niestety tak - okazało się że nas będzie tylko instruował a my mamy sami resztę załatwić w dodatku często sam się mylił. Na dobitek jest z nim mocno utrudniony kontakt, nie odpisywał maili , nie odbierał telefonów czasami trzeba było czekać 2 tygodnie na odpowiedź a niekiedy dłużej -nawet kilka miesięcy.Od wiosny 2024 do wiosny 2025 męczyliśmy się zarówno z dostawcą energii Energa Operator /Energa Obrót jak i z szefem firmy Energeentech który nas instruował co mamy robić co jak wspomniałem często błędnie pomijając utrudniony z nim kontakt. W końcu uzyskaliśmy dokumenty od dostawcy energii wymagane do dotacji Mój Prąd 6.0,ale gdy przyszło do zgłaszania dokumentów na stronie rządowej to okazało się że musi dostarczyć dodatkowe dokumenty - dowód wpłaty za fakture które były opłacane z konta mojej matki a ta zmarła i jej konto zostało zlikwidowane. Ponadto musi wykonać protokół oddania magazynu energii którego nigdy nie wykonał . On dostarczył jedynie dowód wpłaty na jedną z faktur a na drugą już nie. Szef Energeentech jest przekonany że termin jest do końca grudnia w rzeczywistości jest tylko do końca października. Jeśli ich nie dostarczę na czas przepadnie mi dotacja na Mój Prąd 6.0. W załączniku przesyłam dokumenty za montaż instalacji fotowoltanicznej i magazynu energii a ponadto załączam dokładniejszy opis jak wyglądała sprawa z tą firmą,faktury ,błąd na formularzu strony rządowej jakich dokumentów żąda oraz list do szefa firmy Energeentech z żądaniem tychże dokumentów
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar24 lipca do sklepu dotarł mój zwrot, sklep miał 2 tygodnie na zwrot środków i do tej pory nie nastąpiło, tłumacząc się że mają reorganizację systemu księgowego i w przeciągu kilku dni zrobią przelew.
Taką odpowiedź otrzymuje od 2 miesięcy.
Brak zwrotu środków Zamówiłam w sklepie internetowym MONOLOGO dwie sukienki za kwotę łączną 648,13 zł. Po długim czasie oczekiwania otrzymałam jedną - o wątpliwej jakości. Towar natychmiast odesłałam. Brak kontaktu ze sklepem. Brak odpowiedzi na e-mail pomimo ostatecznego wezwania do zapłaty. Nie odbierają telefonów. Wysłałam wiadomości ponaglające.
niezrealizowane zamówienieDnia 26 sierpnia złożyłam na stronie internetowej benevento.pl zamówienie na spodnie damskie z flaneli wełnianej na kwotę 649 pln, opłaciłam je blikiem, Nie dostałam potwierdzenia zamówienia. Napisałam mail na adres podany na stronie internetowej. Nie otrzymałam odpowiedzi. Próbowałam dzwonić do działu obsługi klienta, nikt nie odebrał, Do dziś nie mam ani towaru, ani zwrotu pieniędzy. W tej sytuacji oczekują zwrotu pieniędzy
Zwrot dofinansowania Wyłudzenie dofinansowania na czyste powietrze przez firmę PV Technik sp.z o.o z siedzibą w Goleniowie. Wyłudziła dofinansowanie na rzecz beneficjenta ociążając go kosztami dofinansowania oraz zwrotu kwoty dofinansowania wraz z odsetkami bez możliwości rozłożenia na raty.
Brak zwrotu pieniędzy Złożyłam zamówienie z styczniu 2025, otrzymałam je w lutym i od razu zwróciłam, na łączną kwotę 1419,44 zł. Od tego czasu należność jest oddawana w ratach. Obecnie do spłaty pozostało 439,44 zl. Wlaściciel notorycznie kłamie na temat terminu zwrotu, jest bardzo utrudniony kontakt, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na smsy. Nie odbiera również poczty tradycyjnej. Oczekuje zwrotu reszty.