Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-10 godz: 17:19Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zakupuW dniu 29 listopada 2025 na stronie dealauto zakupiłem odkurzacz samochodowy i przelałem pieniądze. Do tej pory firma się do mnie nie odezwała pomimo wielokrotnych moich emali. Towaru również nie otrzymałem. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-12-10 godz: 16:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.R.
Zwrot pieniędzy Proszę o zwrot pieniędzy za odesłany produkt . 19. 11 dostał status przyjęte na dział zwrotów. Do dziś zwrotu brak. Brak kontaktu ze strony sklepu.
2025-12-10 godz: 15:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.B.
Zwrot pieniędzy21.10.2025 złożyłem zamówienie nr 24812 Misy nagrobnej. Okazało się, że przyszedł całkowicie inny model, więc 30.10.2025 nadałem zwrot wraz z wypełnionym protokołem zwrotu. Zwrot został dostarczony dddo firmy Funeri 03.11.2025 Czekałem do 17.11.2025 na decyzję i zwrot należności za odesłaną misę, niestety żadnej reakcji ze strony firmy Funeri nie było. 17.11.2025 wysłałem pierwszego emaila z zapytaniem, nie było żadnej odpowiedzi. Ponowiłem wiadomość 19.11 , 26.11 -- w miedzy czasie wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do tej firmy niestety nie udało się. Nagrałem się również na skrzynkę pocztową - też zero reakcji. Aż 27.11 otrzymałem emaila o treści " dziś to wyjaśnię". Do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 zero jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi pomimo moich ponownych emaili i prób dodzwonienia się. Na stronie firmy przy nr mojego zamówienia w dalszym ciągu widnieje status " w realizacji". Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy - oczekuję od firmy Funeri pełnego zwrotu poniesionych kosztów przeze mnie.
2025-12-10 godz: 15:25Publiczna
Otwarta
Zwrot środków za niedostarczony towarPo zamówieniu towaru w podanej firmie został on zwrócony do nadawcy bez doręczenia do odbiorny (mnie). Po tym wydarzeniu zrezygnowałem z zakupu co jasno przedstawiłem w wiadomości e-mail prosząc o zwrot środków na podane konto . Firma uporczywie odpowiada wysyłając mi kody zniżkowe w wysokości 100% aby ponownie zamówić towar którego nie chcę. Żądam zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni a nie kodu rabatowego na produkt drop-shipingowy którego już nie chcę . sprawa toczy się w kółko od miesiąca .
2025-12-10 godz: 10:50Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.Ł.
Niezrealizowane zamówienie w Pilkomania nr 26117Dnia 01.12.2025 złożyłam zamówienie. opłaciłam przez Tpay. w dniu 02.12.2025 otrzymałam maila ze zmianą statusu zamówienia: "zamówienie wysłane" i numerem przesyłki, który był błędny. przesyłka inpost, nr przesyłki: T8305185602647. do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 przesyłka nie dotarła, niemożliwe jest jej śledzenie, taka przesyłka nie widnieje w inpost, numer jest błędny, z inpost również nie otrzymałam maila z inf że taka przesyłka została utworzona i jest w drodze jak zazwyczaj ma to miejsce. oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie tj. 169,98 zł.
2025-12-10 godz: 09:55Publiczna
Zamknięta
olaroka.fashionPo złożeniu i opłaceniu zamówienia w sklepie olaroka fahion dn.18.11.2025, dostałam informacje o zrealizowaniu zamówienia i utworzeniu przesyłki w Inpost. Do teraz tj. 10.12.2025 r. przesyłki nie dostałam. Ze sklepem brak kontaktu - telefon nie działa, nie odpowiadają na maile. Oczekuję zwrotu płatności.
2025-12-10 godz: 09:34Publiczna
Otwarta
Reklamacja nie zgodności towaru z opisem W sobotę tj.29.11.25r zamówiłem telefonicznie urządzenie 4250A szybki rozrusznik za cenę 299zł za pobraniem.Przesyłka przyszła w środę tj.03,12,25r.W paczce zamiast zamawianego przeze mnie urządzenia 4250A jest prostownik RINO RN-21599 o wartości ok 40zł.Do zakupu nie otrzymałem paragonu i karty gwarancyjnej.Jest to ewidentna pomyłka z państwa strony dlatego nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.Po rozmowie telefonicznej pani kazała pobrać druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynić ponieważ to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniała sytuacja nie jest z mojej winy czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy która sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca.Dla tego proszę o wymianę na poprawne urządzenie które zamawiałem tj,4250a szybki rozrusznik wraz z paragonem i gwarancją. Taki formularz mnie nie interesuje to jest reklamacja nie zgodności towaru a nie zwrot i ponownie proszę o dokument sprzedaży paragonu w przeciwnym razie będę zmuszony do zgłoszenia w urzędzie skarbowym Teraz już wiem że gdybym dokonał zwrotu paczki to tak jak inni stracił bym to co wysłali (czyli prostownik wartości ok 40zł) plus koszty wysyłki. Chciałbym odzyskać pieniądze a nie uczciwą firmą niech się zajmie Urząd Skarbowy
2025-12-10 godz: 08:36Publiczna
Otwarta
ODZYSKANIE KASYZłożyłem zamówienie na reklamie na Facebooku. Zadzwonił konsultant i przez telefon namówił mnie na kupienie droższego mocniejszego Boostera samochodowego w wersji PREMIUM (urządzenie do awaryjnego rozruchu samochodu) za 233 zł. Zamówiłem dwie sztuki czyli 2x233 zł. Wysłali 1 (jedną) sztukę: Prostownik do ładowania akumulatorów 12V (który kosztuje około 90 zł) ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 466 zł. + 16 zł koszty przesyłki. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym i zdjęciami na swój koszt 21,70 zł. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony ( numer tel. już nie istnieje) i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za nieotrzymany produkt 482 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 21,70 zł, w sumie chce zwrot 503,70 zł.
2025-12-10 godz: 08:01Publiczna
Otwarta
Reklamacja akumulatoraW sklepie internetowym net-s.pl dnia 2025-10-28 kupiłem akumulator qoltec Akumulator LiFePO4 Litowo-Żelazowo-Fosforanowy | 12.8V | 24Ah | 307.2Wh | BMS. Dostarczono do mnie akumulator inny niż oferowany na stronie, do tego noszący ślady użytkowania, co udokumentowałem zdjęciami. Po zgłoszeniu problemu na stronie i przesłaniu zdjęć otrzymałem informację, że mam odesłać akumulator. Mimo dwukrotnie zadanego pytania nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi, czy będzie to wymiana na nowy, czy zwrot pieniędzy. Akumulator odesłałem i został odebrany w firmie Net-s 22.11.2025. 2 grudnia zadałem pytanie, co dzieje się z akumulatorem, otrzymałem od pani Aleksandry Bujak odpowiedź: "Witam, dopytuje logistykę i przekaże Panu odpowiedź." Ponowne zapytanie wysłałem 8 grudnia i pozostaje ono bez odpowiedzi. Od firmy Net-s oczekuję aktualnie zwrotu środków za niedostarczony po reklamacji akumulator.
2025-12-10 godz: 00:44Publiczna
Otwarta
Brak kontaktu ze sprzedawcą i wiedzy o przesyłce Nie mam żadnych informacji o moim zamówieniu . Nikt nie odpowiada na moje e-maile chociaż na stronie pisze że kontakt z nimi jest dostępny przez 24 h przez drogę e-mail. Znalazłam dzisiaj o tej stronie artykuły że niejednokrotnie zostaje wysyłane co innego i jest doliczane cło chociaż na stronie ani nigdzie indziej nie ma tego uwzględnionego , coś nie przychodzi ,nie zwracają pieniędzy. Niestety za późno zobaczyłam artykuły o tym i teraz pieniądze wydane w błoto i nie wiem czy będą jaka kolwiek szansa na zwrot pieniędzy