Nieuznana reklamacjaZakupione buty skórzane 08.05.2025 r. Rozkleiły się , za reklamowałam je pierwszy raz we wrześniu , zostały bardzo nieudolnie sklejone .Przy odbiorze butów zastrzegłam że jeżeli coś z nimi się stanie , to znowu wrócę . Po założeniu kilka razy , buty znowu się rozkleiły. Po oddaniu na reklamacje , dostałam odpowiedź że to Reklamacja Bezpodsawna.
Niepełne zamówienieNie dostałam pełnego zamówienia skladającego się z dwóch rzeczy. Zapłaciłam za całość 310 zł a otrzymałam połowę zamowienia za 60 zl. Brak kontaktu ze sprzedawcą, ani telefonicznie, ani mailowo, brak możliwości zapytania się o zamowienia, nie ma możliwości dowiedzieć się czy i kiedy druga część zamowienia do mnie dotrze.
Sprzedawca nie wystawia paragonu. Chcę odstąpić od umowy i oczekuję zwrotu pieniędzy w regulaminowym terminie.
Reklamacja towar niezgodny z opisem niekompletnyDn. 21.11.2025otrzymałam od firmy zakupiony towar tj FOOD PROCESOR niezgodny z opisem przez co nie nadaje się do użytku ponieważ miska jest 2l a miala być 3l w zestawie są noże ktore nie mieszczą się do miski 2l ktora otrzymalam, a poza tym mialy byc 2 komplety noży a jest tylko jeden, z rozmowy telefonicznej wynikało że bedą dodatkowe noże zapasowe. Ponadto nie otrzymalam gwarancji ani paragonu a powinno byc dołączone do przesylki bo tak mnie poinformowano. Dn 22.11.2025 rozmawialam telefonicznie o godz 16:15 z przedstawicielką firmy i polecila mi przesłać meila z opisem i zdjęciami wadliwego towaru. Dn. 23.11.2025 z nr 222565606 rozmawialam z inna Pania z Panstwa firmy o godz 15:32 ktora kazala pobrac druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynic poniewaz to wiązaloby sie z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniala sytuacjia nie jest z winy mojej czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy ktora sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca. ponieważ nie jest to odstąpienie od umowy a reklamacja wadliwego produktu który Państwo sprzedali. W załączniku meila dołączyłam zdjęcia na których widać iz przysłana misa jest zbyt mała aby zmiescily sie załączone noże. Zatem proszę wymienic mise na rozmiar właściwy a także doslanie zapasowych noży za które już zapłacilam a ich nie otrzymałam. W odpowiedzi na zgloszenie dostałam druk odstapienia od umowy natomiast ja zgłaszam reklamację. Druk ktory panstwo wyslali to druk odstapienia od umowy z zakreslonymi odgórnie oświadczeniami z którymi ja jako klient się nie zgadzam a także próba wymuszenia pokrycia kosztów przesylki przez klienta w momencie kiedy wina leży po sprzedającym ponieważ nie wywiązali sie panstwo z warunkow umowy tym samym klient ma prawo o wymianę towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów natomiast firma próbuje wymusić opłacenie paczki zwrotnej na konsumencie. Próby kontaktu telefonicznego kończą sie niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu natomiast jesli zamówi sie u nich cokolwiek wtedy po chwili dzwonią sami i chyba to jedyny sposób jak można sie z nimi skontaktowaç. Nie zamierzam pokrywać dodatkowych kosztów ponieważ na sprzedającym ciąży obowiązek wymiany towaru na towar w pełni sprawny. Wiec proszę o wymianę towaru na koszt sprzedającego a także dosłanie paragonu gwarancji na zakupione produkty a także brakującego zapasowego kompletu noży ktore u panstwa zaplacilam. Wymiana misy 2l na 3l na koszt sprzedającego ponieważ wymiana wadliwego towaru przysluguje konsumentowi bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Oszustwo 6.11. 25 r. złożyłam zamówienie na stronie Jana Butik. Od tego czasu zapomniałam, że coś w ogóle zamawiałam i kiedy sobie przypomniałam, tj. 17.11. z ciekawości weszłam na opinie o sklepie. Wtedy zorientowałam się, że mogłam paść ofiarą oszustwa. Od razu zaczęłam dzwonić pod numer podany na stronie. Oczywiście nikt nie odbierał, otrzymałam jedynie sms z prośbą o wiadomość. Wysłałam wiadomość sms i mailową o anulowaniu zamówienia i żądanie zwrotu środków. Dostałam sms o zwrocie, ale rzecz jasna do dnia dzisiejszego cisza.
Żądam zwrotu środków (537 zł) ! Nie mam zamiaru sponsorować Pana Łukasza Łuczyńskiego i Moniki Poleskiej z Wyszkowa.
Nieuczciwy sklep z obuwiem W dniu 11.11.2025 odstąpiłem od Umowy z powodu braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia i wpłaty środków, braku kontaktu z firmą (telefon nie odbiera, emaile pozostają bez odpowiedzi), długim czasem realizacji zamówienia. Pomimo upływy 7 dni od odstąpienia nie otrzymałem zwrotu wpłaconej kwoty. Na dwa wysłane monity także nie otrzymałem odpowiedzi.
Oczekuje na zwrot wpłaconych środków.
Zwrot do Chin kosztuje więcej niż całe zamówienieZa cenę markowych ubrań otrzymałam koszulę, która wygląda jak z second handu i jest wykonana z bardzo słabego materiału.
Na niej od początku nie było żadnej metki, a żeby w ogóle rozpocząć proces zwrotu, wymagają, żeby wszystkie metki były na miejscu i żeby wysłać paczkę do Chin.
Zwrot okazał się dla mnie niemożliwy, ponieważ przysłano mi koszulę, jakby była już noszona i bez metek. Wysyłka do Chin jest bardzo droga i nie daje gwarancji zwrotu pieniędzy.
Na e-maile odpowiadają bardzo długo, a przez pewien czas ich adres info@zarenfeld.com
w ogóle nie działał – to oszuści
Chciałabym otrzymać pełny zwrot kwoty zamówienia, a koszt wysyłki powinien być po ich stronie.
Na ich stronie internetowej podany jest adres w Niderlandach, a nie w Chinach.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia Dnia 17 października odesłałam zwracany produkt do sklepu La Rochell, a według informacji z systemu przewoźnika przesyłka została odebrana przez sklep 20 października.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków.
8 listopada otrzymałam od sklepu La Rochell informację, że zwrot zostanie wkrótce zrealizowany, jednak do tej pory pieniądze nie wpłynęły na moje konto.
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie sprawy.
Zwrot pieniędzy za biletyDzień dobry,
W ubiegłym roku zakupiłam bilety na koncert który miał się odbyć w tym roku 16 lutego w Olsztynie. Firma Trinity odwołała koncert i obiecała zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałam.
Pisałam maile, dzwoniłam, prosiłam, pisałam wezwanie do zapłaty i nic. Sprawa trwa rok. Wiem, że jest więcej osób oszukanych przez nich. Ja straciłam 218 zł. Ale inny stracili kwoty dwa albo i trzy razy większe
Tydzień temu znów zaczęli wysyłać maile że bilety są anulowane i że przepraszają. Zapytałam i co dalej, kiedy zwroty -cisza.
Chciałabym bardzo odzyskać te pieniądze ale chciałabym również żeby firma przestała istnieć i oszukiwać ludzi.
Zdaję sobie sprawę że oni i tak znajdą sposób żeby kontynuować swoją "działalność" ale zawsze warto próbować i nagłaśniać.
Pozdrawiam
Anna Wagner
Brak zwrotu pieniędzy Chciałabym zgłosić problem dotyczący sklepu internetowego sprzedającego odzież.
3.11.25 r. złożyłam zamówienie w sklepie. Po dokładnym sprawdzeniu opinii zauważyłam, że wiele osób zgłasza brak dostawy towaru i podejrzenia oszustwa.
W związku z tym 5 listopada 2025 r. wysłałam do sklepu wiadomość o anulowaniu zamówienia oraz odstąpieniu od umowy.
Towar nigdy nie został do mnie wysłany, sklep nie podał numeru nadania ani potwierdzenia wysyłki. Mimo wielokrotnych prób kontaktu i zobowiązania ze strony sprzedawcy, do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Płatność była realizowana przez PayPo, dlatego równolegle zgłosiłam reklamację i proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy. Sklep zwleka ze zwrotem środków, mimo że zamówienie nie zostało zrealizowane w żadnym stopniu.
posiadam:
– potwierdzenie złożenia zamówienia,
– wiadomość o odstąpieniu od umowy z 5 listopada,
– korespondencję ze sklepem potwierdzającą zwłokę i brak wysyłki.
Problem ze zwrotem towaruZakupiłam w tej firmie urządzenie pod nazwą Glukometr, a otrzymałam zwykly pulsksymetr. Dałam się niestety nabrać. Gdy chciałam zwrotu pieniędzy to okazało się że mogę zwrócić towar,ale do Chin. W regulaminie mają "ładnie " napisane że bezproblemowy zwrot,ale na tym koniec. Gdy próbowałam się z nimi porozumieć to automat ciągle powtarza to samo,że mogę zwrócić towar na własny koszt, ale bez gwarancji zwrotu środków. Brak adresu w Polsce,chociaż na stronie wskazują że to polska firma. Koszmar! Próbowałam różnych sposobów, ale niestety bez rezultatu. Chcę tylko zwrotu kwoty