Telefony nie działają zawieszają sieKupiłem dwa takie same telefony w Orange na raty bez abonamentu telefony się nie nadają do użycia zawieszają się wyłączają wyświetlacz nie reaguje gdy ktoś dzwoni jak już się uda odebrać połączenie telefony wariują sama włącza się muzyką często jest tak że telefony wybierają same numery odsyłałem jej do serwisu redmi do Piaseczna nic nie robią tylko zwracają telefony w rozmowie telefonicznej informują że ten model tak ma i tyle że nic z tym nie zrobią telefony leżą nieużywane a raty muszę płacić Orange twierdzi że to tak już musi być i nic z tym nie da się zrobic oczekuje wymiany na inny model nawet z moją dopłatą model telefonów to REDMI 14C
Nieuczciwa działaknośćZamówiłem średni czerwony bukiet róż na dzień 21.11.25r. a dostarczono dopiero w dniu 24.11.25r. w stanie zamrożonym w zamarzniętej wodzie i nie zgodny z moim zamówieniem. Zamówiłem też małego misia z serduszkiem którego nie dostarczono. Sprzedający odmówił zwrotu poniesionych kosztów. Od firmy otrzymałem propozycję 15% zwrotu za przesyłkę. Domagam się zwrotu całych poniesionych kosztów. Firma to Kwiatowa Przesyłka Sp.K
R. Chwaściński, S. Barański ul. Niedżwiedzia 29B 02-737 Warszawa tel. 22 256 53 10, 531111483
Problem z dostawą Sprawa dotyczy zamówienia nr 25848 złożonego w sklepie internetowym Pilkomania.pl. W trakcie składania zamówienia korzystałem z wersji mobilnej strony, na której informacje o terminie dostawy były ukryte i niewidoczne, wymagały przewinięcia dwóch pełnych ekranów w bok, co nie jest standardowym ani prawidłowym sposobem prezentowania kluczowych informacji handlowych. W efekcie nie miałem możliwości zapoznania się z rzeczywistym czasem dostawy przed finalizacją zakupu.
Po złożeniu zamówienia okazało się, że rzeczywisty termin dostawy wynosi 5–15 dni, co uniemożliwiało otrzymanie towaru w czasie, który był dla mnie istotny. Informacja ta w żaden sposób nie była jasno komunikowana przy zakupie, co uważam za wprowadzenie konsumenta w błąd.
Po ustaleniu sytuacji wysłałem do sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz informację, że paczka nie zostanie przeze mnie odebrana. Zrobiłem to zanim przesyłka została faktycznie odebrana przez kuriera. Pomimo tego sklep odmówił anulowania zamówienia twierdząc, że „jest już w drodze”, mimo że status wskazywał jedynie na nadanie etykiety, a realnej wysyłki jeszcze nie było.
Sklep upiera się przy konieczności przyjęcia przesyłki i odesłania jej, mimo że odstąpiłem od umowy i wskazałem wyraźne naruszenie po stronie sprzedawcy – brak rzetelnej, widocznej informacji o terminie dostawy, co może stanowić naruszenie obowiązków informacyjnych z ustawy o prawach konsumenta.
Sklep dodatkowo nie odniósł się do przedstawionego nagrania potwierdzającego nieczytelność informacji o dostawie w wersji mobilnej.
Wnoszę o pomoc w:
1. egzekwowaniu skutecznego odstąpienia od umowy,
2. uzyskaniu zwrotu środków,
3. weryfikacji, czy sklep narusza przepisy dotyczące obowiązków informacyjnych wobec konsumenta.
Samsung A56W dniu 4 października 2025 r. złożyłam w sklepie internetowym Blue-Phone zamówienie nr 50130 na telefon Samsung Galaxy A56 256GB Dual SIM za 1379 zł. Niestety, już na początku pojawiły się problemy.
Do 26 października 2025 r. nie otrzymałam zamówionego towaru.
Dostałam tylko wiadomość z przeprosinami i obietnicą wysyłki w ciągu 2–3 dni — termin nie został dotrzymany.
Następnie kolejny mail z informacją, że telefon „dotrze w nadchodzącym tygodniu”, bez żadnej konkretnej daty.
Telefon ostatecznie wysłano dopiero 27.10.2025 r.
Po jego otrzymaniu okazało się, że urządzenie posiada blokadę sieci PLAY, co potwierdził autoryzowany serwis Samsunga. Miał to być telefon nowy i bez blokad, więc jest to rażące wprowadzenie w błąd.
Złożyłam reklamację, otrzymałam etykietę zwrotną i odesłałam telefon — jednak sklep nie odebrał przesyłki, przez co wróciła do mnie.
Nadałam ją ponownie, tym razem przez stronę Blue-Phone, i od 23.10.2025 r. czekam na decyzję sklepu.
Do dziś brak jakiejkolwiek odpowiedzi, kontakt jest utrudniony, a reklamacja nie jest realizowana. Zwrot kwoty za telefon
Cała sytuacja pokazuje skrajny brak profesjonalizmu, nieuczciwe praktyki i całkowite lekceważenie klienta.
Zwrot ubezpieczenia Ubiegamy się o zwrot ubezpieczenia biletów lotniczych
Mąż trafił do lekarza 20 sierpnia w celu zrobienia rtg kręgosłupa ponieważ czekała go wyprawa 29 września na Kilimandżaro Bilety lotnicze zakupiliśmy 8 sierpnia a ubezpieczyłam je 23 sierpnia natomiast 4 września mąż dostał rwy kulszowej i już wiedzieliśmy że nie polecimy na Kilimandżaro oraz Zanzibar do firmy signual wysłałam wszystkie dokumenty medyczne wraz z rtg które było wykonane przed ubezpieczeniem i niestety firma ta nie chce wypłacić ubezpieczenia z powodu wczesnego zachorowania niż ubezpieczenie 2 razy się odwoływaliśmy i na darmo nie chcą nam wypłacić pieniążków bilety kosztowały 9 tys bardzo proszę o pomoc
Zwrot towaru Towar zakupiony poprzez strone internetowa na fakture na jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, zakup nie zwiazany z dzialalnoscia zawodowa w dniu 01/12/2025 dostarczony przez ich kuriera 02/12/2025, niestety nie pasowal i postanowilem udac sie do sklepu aby zwrocic 04/12/2025, sprzedawca odmowil poniewaz towar posiadal slady uzytkowania, a przepisy mowia wyraznie ze zakup zdalny ma 14 dni na odstopienie od zakupu nawet gdy towar mial znaki uzywania, serwis podjol probe zamontowania czesci w moim aucie i po nie udanej probie powiedzieli ze czesc nie pasuje. w zalaczeniu kopia faktury oraz zrzut z ekranu z strony sprzedawcy z zazaczonym zamowieniem.
Zamówiliśmy demontaż i montaż kuchni, ale wykonaliZamówiliśmy w Leroy Merlin Pleszewska 1, 61-136 Poznań remont kuchni z demontażem i montażem. A ostatecznie, demontaż i montaż wypadli fatalnie. Poszliśmy do Leroy Merlin, a oni powiedzieli, że wszystko jest zrobione, ale za to, czego nie dokończyli, trzeba zapłacić, więc po co płacić, skoro już za to zapłacono, a ci, którzy wykonali montaż,A demontaż został zablokowany A dostawa zamówień jest okropna, zamówiliśmy wszystko na tę samą datę i godzinę, część zamówienia dotarła w jednym terminie, a druga część dwa lub trzy tygodnie później, chociaż zamówiliśmy na ten sam termin, a oni zrobili to inaczej
Reklamacja wkrętaka PR00001250589W listopadzie 2024 r złożyłem reklamację wkrętaka elektrycznego na gwarancji w sklepie Biedronka nr B5214 z żądaniem wymiany lub naprawy.Firma bez uzgodnienia ze mną zdecydowała o zwrocie gotówki.Nadmieniam , że w tym czasie takie wkrętaki nadal były w ofercie internetowej sklepu home .biedronka ale już w wyższej cenie.Ponieważ reklamacja została rozpatrzona niezgodnie z moimi oczekiwaniami poprosiłem o zwrot mojego kompletnego wkrętaka ponieważ jestem w stanie naprawić go własnym kosztem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu.Oczekuję rozpatrzenia reklamacji zgodnie z moimi oczekiwaniami tym bardziej, że takie wkrętaki nadal są w ofercie Biedronki.
Zwrot pieniędzyPrzesyłka zwrotna do zamówienia została dostarczona dn. 21.10.2025 r.
Przypominam, że minął już ustawowy termin na dokonanie zwrotu płatności.
Wobec nie uregulowania przez Panią należności, wzywam do zapłaty w terminie do 5 dni roboczych.
Brak zwrotu środkówW dniu 3.11 dokonałam zwrotu towaru zakupionego w firmie Rysuś dnia 27.10. Towar nie był zgodny z tym przedstawionym na stronie, załączyłam formularz zwrotu i nadałam przesyłkę. Mam potwierdzenie odbioru przesyłki natomiast do dzisiaj brak zwrotu środków na koncie w wysokości 129,00zł. Próbowałam się skontaktować zarówno mailowo jak i telefoniczne bez skutku.