Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-30 godz: 13:59Publiczna
Otwarta
Zwrot zamówienia Mam problem z firmą. Mianowicie, zamówiłam kilka rzeczy potrzebnych mi i mojej mamie na imprezę. Zamówienie zostało przyjęte do realizacji, jednak sama wysyłka trwała dłużej niż 7dni (nam były potrzebne rzeczy szybciej) więc ostatecznie postanowiłyśmy zamówić ubrania gdzie indziej, a paczki od joanabutik nie odbierać. Nieodebrana paczka wróciła do nadawcy 7 czerwca, jednak do tej pory nie mam zwrotu gotówki :)
2025-06-30 godz: 12:16Publiczna
Otwarta
OszustwoDnia 25 czerwca 2025 zakupilam na tej stronie zestaw lego, jako dostawce wybralam inpost i za wszystko zaplacilam apple pay. Dostalam informacje o wyslaniu zamowienia, wraz z numerem do sledzenia przesylki 3056555482445250, lecz taki numer sledzenia nie istnieje w inpost. Dodatkowo przeczytalam opinie na temat sklepu od innych konsumentow i wszystkie ich doświadczenia sa identyczne jak moje. Napisalam do nich maila na ktorego nie odpowiedzieli. Czy jest szansa, aby zostały zwrócone mi pieniądze?
2025-06-30 godz: 08:55Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.P.
Odmówienie przyjęcia zawrotuSprawca odmawia przyjęcia zawrotu produktów, zwrot zgłosiłem kilka dni po dostarczeniu. Załączam część rozmowy z portalu PayPal gdzie próbowałem polubownie załatwić spór, jednak sprzedawca odmawia przyjęcia zwrotu.
2025-06-30 godz: 08:11Publiczna
Otwarta
brak zwrotu środkówZwrot towaru został dostarczony do sklepu w dniu 12 czerwca 2025 r., co zostało potwierdzone statusem przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem, sklep miał 14 dni na dokonanie zwrotu środków – termin ten już minął, a do dziś nie otrzymałam żadnego przelewu. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości e-mail z przypomnieniem o zwrocie pieniędzy, jednak odpowiedzi udziela wyłącznie automat. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy – sklep nie udostępnia numeru telefonu. Dodatkowo, zamówienie było niekompletne – nie otrzymałam jednej z zamówionych sukienek, która do dziś nie została ani dosłana, ani zwrócona finansowo. Sklep unika kontaktu, a w Internecie widnieje wiele podobnych opinii od klientów, którzy zgłaszają brak zwrotów, niepełne zamówienia oraz ignorowanie korespondencji.
2025-06-29 godz: 12:36Publiczna
Otwarta
Zwrot zakupu internetowegoWitam. W związku z wyjazdem wakacyjnym zrobiłam zakupy internetowe w sklepie renee.pl. Kupiłam 5 strojów kąpielowych. Po rozpakowaniu wszystkie okazały się za małe, bez przymierzania, nie było sensu ich przymierzać, było widać po dole kostiumu że będzie za mały. Tak czy inaczej uznałam że zostawie jeden, tylko połączę go z innym dołem (od kompletu który posiadam w domu). Tak więc resztę w nienaruszonym stanie ponownie spakowałam by odesłać do sklepu. Wchodząc na stronę w zakładkę zwroty zobaczyłam że sprzedający nie przyjmuje zwrotów kostiumów kąpielowych. Napisałam do nich reklamację pokazując porównanie ich dołu kostiumu z moim który mam w rozmiarze 40/XL. Mój na ok 2 cm więcej co widać na zdjęciu. Nawet jakbym uparcie założyła ten dół to wyglądałabym okropnie bo wszystko by mi się "wylewało" z tego rozmiaru. Zaznaczam że zamówiłam dwa rozmiary 44 i trzy 42. Opisałam to wszystko w reklamacji którą rozpatrzono negatywnie. Sklep nie chce przyjąć zwrotu. Wczoraj w sklepie stacjonarnym kupiłam inny strój, przymierzyłam go, jak każdy. Przymierzyłam kilka. Wybrałam jeden. Jak można w zamówieniu internetowym wybrać strój bez przymierzania, zobaczenia go, bez możliwości zwrotu. Rozumiem że problem jest mój bo nie przeczytałam regulaminu, ale to jest zwykle naciąganie klientów. Po to jest naklejka na bieliźnie by stoj można było przymierzyć. Zresztą nawet w sklepie stacjonarnym przymierzyłam stoj na swoją bieliznę. Jak można zablokować możliwość zwrotu. Jestem pewna że noe tylko ja jestem w takiej sytuacji. Zostałam z 4 strojami za 350 zł których nie zaloze nigdy. Proszę o pomoc w zwrócić tych stroji i odzyskaniu pieniędzy. Nie stać mnie by płacić za te stroje, chciałam jeden, a i tak skończyło się na tym że pojechałam do sklepu stacjonarnego i kupiłam choć jeden postanowiłem wcześniej zostawić z tego sklepu. Co moge zrobić? Czuje się [słowo usunięte przez moderatora] i na pewno nie zrobię zakupów na stonie renee.pl. Ale chce odzyskać środki. Proszę o pomoc.
2025-06-29 godz: 07:12Publiczna
Otwarta
brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienNie mam żadnego odzewu w sprawie zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie z 15.V.2025r na Telefon Samsung S 24 ultra 512 gb.Kontakt się urwał.oczekuje zwrotu pieniędzy.3.115zł wpłaconych
2025-06-28 godz: 12:41Publiczna
Otwarta
Odrzucenie reklamacjiPo wysłaniu dokładnych zdjęć uszczerbku buta (w środku wysiółka rozerwana do tego stopnia, że wychodzi plastik) firma stwierdziła, że odrzuca reklamację ponieważ but był źle zawiązany i zsuwał się ze stopy( bo taka teraz moda). Buty były użytkowany normalnie, dodam tylko, że mamy buty z tej samej firmy, które użytkowane są przez syna z taką samą częstotliwością a są całe i ani śladu zdarcia wyściółk nie ma.
2025-06-28 godz: 09:25Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków PIANO FASHIONzgłaszam się z prośbą o pomoc. Firma Piano Fashion NIP: 6222846019 nie przestrzega prawa związanego ze zwrotami w ciągu 14 dni. Firma twierdzi że zwraca środki, a w momencie kiedy proszę o potwierdzenie przelewu kontakt się urywa. Załączam fakturę zwrotu który powinnam otrzymać do 23.06. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu środków i potwierdzenia przelewu.
2025-06-28 godz: 06:39Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.O.
zwrot pieniedzy za zwrocony towarzam. 93986 zwrocone dnia 22.05.2025 na kwote 87 zl 60 gr + przesylka 18.99, zam 94570 zwrocone dnia 03.06.2025 na kwotę 206 zl 40 gr + przesylka 18.99 do dnia 28.06.2025 pomimo prob kontaku - relefon WhatsApp brak zwrot w/w kwot
2025-06-27 godz: 12:20Publiczna
Otwarta
Odrzucenie zgłoszeń rękojmi Deweloper odrzucił zgłoszenia: DDW/SG/2025/06/1195 – wybrzuszone panele podłogowe, DDW/SG/2025/06/1196 – uszkodzona płytka w kuchni, uznając, że są to uszkodzenia mechaniczne i nie podlegają naprawie w ramach rękojmi. Uważam, że decyzja ta jest bezzasadna i sprzeczna z przepisami Kodeksu cywilnego. Wybrzuszone panele – mieszkanie pozostaje niezamieszkane i nieużytkowane, a klucze do lokalu posiadają wykonawcy firmy Dom Development, którzy prowadzą w lokalu inne prace naprawcze. W związku z tym uszkodzenia mogły powstać wyłącznie podczas prowadzonych przez nich prac lub zostać przeoczone przy odbiorze. Zgodnie z przepisami, deweloper odpowiada za działania swoich podwykonawców również w ramach rękojmi. Uszkodzona płytka w kuchni – uszkodzenie ma charakter wady fabrycznej. Płytka została zamontowana już uszkodzona, co świadczy o braku należytej staranności podczas prac wykończeniowych i również obciąża odpowiedzialnością wykonawcę działającego na zlecenie dewelopera. Nie wyobrażam sobie, w jaki mechaniczny sposób można by ją uszkodzić w taki sposób po montażu. Jeśli jednak doszło do uszkodzenia po montażu płytki, warto podkreślić, że ta sama ekipa prowadziła również prace naprawcze w zakresie szafek kuchennych znajdujących się na wymienionej płytce, co może wskazywać, że uszkodzenie nastąpiło właśnie podczas tych prac. Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego, rękojmia obejmuje zarówno wady fizyczne rzeczy istniejące w chwili wydania, jak i powstałe później, jeśli wynikają z nienależytego wykonania zobowiązania. Nie ma podstaw do przerzucania odpowiedzialności na właściciela lokalu, jeśli szkody powstały w wyniku działań wykonawców działających z upoważnienia dewelopera.