brak realizacji i zwrotuZamówienie z początku sierpnia, oczywiście nie zrealizowane. W październiku okazało się, że firma padła. Moje zamówienie nie jest duże, bo raptem na 1358zł, nie stać mnie na prawników. Sprawę zgłosiłem na policji. Dziś dowiedziałem się o umorzeniu sprawy. Co to za kraj, że nawet policja nie pomoże szaremu obywatelowi? Czy na prawdę nic się nie da zrobić? Sklep nie działa, nie ma nawet przed czym ludzi ostrzegać.
Opóźnione zamówienie, brak kontaktu Zamówienie złożone 8.11.2024. Maila z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy wysłałam 29.12 - zwrotu brak, kontaktu brak. 3.12 otrzymałam zamówienie. Było NIEKOMPLETNE a produkty za które zapłaciłam zostały wymienione na tańsze bez mojej zgody. Otrzymałam maila że reszta zamówienia zostanie dostarczona w drugiej paczce, która nie doszła do dnia dzisiejszego tj.13.01.2025 r. Pod podanym numerem telefonu NIE ODBIERA NIKT, maile i wiadomości można pisać do woli - pozostają bez odpowiedzi.
Oczekuję od firmy dosłania produktów za które zapłaciłam lub zwrot pieniędzy.
brak zwrotu pieniędzy za odesłane produktyna powyższe faktury zostały zakupione dwa wymienniki ciepła (dnia 5.11.2024 i 13.11.2024). zostały odesłane na adres firmy przed upływem 14 dni od daty zakupu. do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. dnia 09.12.2024 zostało wysłane wezwanie do zapłaty, które zostało odebrane dnia 20.12.2024. oczekuję od firmy zwrotu za odesłane produkty, w kwocie 715zł
FasardiDzień dobry.Dnia 1.01.25 złożyłam zamówienie przez sklep internetowy firmy fasardi i do dnia dzisiejszego nie dostałam zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy za nie przysłany towar.Teraz domagam się zwrotu pieniędzy.Posze o pomoc w tej sprawie.
Brak dostawy towaru - [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!Zamowienie zostało złożone 14.08.2024. Po 12 tygodniach, zostałem poinformowany przez telefon, że realizacja może się przedłużyć do 15 tygodni. Ostatecznie towaru nigdy nie otrzymałem. Na maila nie odpisują, telefonu nie odbierają. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
CL026
Dębowa ława kawowa na trzech nóżkach - Kolor : dąb naturalny olejowany (klepka)- Rozmiar mebla : 120 cm
Szafka medyka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]rokuWitam natknąłem się na Facebooku na stronę "Szafka medyka", akurat ktoś z rodziny potrzebował medycznej odzieży więc pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie to komuś sprezentować. Nie sprawdzałem strony wcześniej, gdyż reklamował to sam Facebook oceny, z resztą też były pozytywne, więc nie zwróciłem na to uwagi. Złożyłem zamówienie 7.01.2025 o godzinie 17:50. 2 dni później przyszła mi informacja, że paczka jest w trakcie realizacji, mają już kolejne dni, zainteresowałem się sprawą i nagle okazuje się ,że jest ponad tysięczna grupa osób, która została [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez tą stronę, także podejmuje działania tutaj na tej stronie. Z tego co wiem sprawa trafiła już do redakcji, która ma się za to niby zabrać. Szczerze nie ubiegam się o nie wiadomo co od firmy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], jedynie już by mogli się zachować honorowo i oddali by po prostu wszystkim poszkodowanym pieniądze.
Brak zamówienia 12.12.2024 roku złożyłam zamówienia na kwotę ponad 200zł. Do dnia dzisiejszego nie mam ani paczki, ani zwrotu gotówki. Na mejle i telefony nikt nie odpowiada.
PILKOMANIA Brak dostarczenia produktuW dniu 18.12.2024 zamówiłam WIEŻĘ OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL + 6 szt. FIGUREK nr zamówienia 17998 opłacając zamówienia w systemie Tpay potwierdzone zaksięgowaniem, sklep PILKOMANIA potwierdził nadanie przesyłki nr: 3047316310395250 sprawdzając przesyłkę w firmie kurierskiej pojawia się komunikat o niezarejestrowaniu takiej paczki. Na obecną chwilę brak kontaktu ze sprzedającym, a podany numer telefonu do kontaktu nie istnieje. Poproszę o zwrot kosztów taka samą drogą jak Państwu zapłaciłam za zamówiony towar.
Zwrot gotówki Dnia 11 grudnia 2024r firma otrzymała ode mnie zwrot towaru. Dzisiaj jest 13 stycznia 2025r i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a powinnam go otrzymać do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Telefon na stronie internetowej jest nieaktywny a na wiadomości e-mail dostałam odpowiedź tylko raz, że w ciągu kilku dni otrzymam zwrot a minęło kilkadziesiąt dni.
Rozumiem, że mam zgłosić się do odpowiedniej instytucji.
niedostarczone zamówienie6 czerwca 2024 zamówiłam w firmie NatureStyle 3 meble: skandynawskie dębowe biurko - Kolor : dąb naturalny olejowany (klepka)- rozmiar mebla : 110 cm oraz 2 szafki nocne z drewna dębowego z dwiema szufladami - Kolor : Dąb naturalny- Rozmiar mebla : 40 cm. Zapłaciłam łącznie 6 462,51 zł. Do dziś mebli nie otrzymałam. Kiedy minęło - zgodnie z umową - 12 tygodni od złożenia zamówienia, zaczęłam pisać do NatureStyle, a ta odpowiadała cały czas, ze realizacja opóźnia się z powodu dużej liczby zamówień. Aż tu nagle dowiedizałam się, że firma upadła. Chcę dostać swoje meble lub pieniądze. Do niedawna NatureStyle informowała na Facebooku, jakie numery zamówień stara się zrealizowac, ale profil już z Fb zniknął. Z firmą nie ma żadnego kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu ani nie odpisuje na e-maile.