Zwrot pieniędzy Kupiłam przez internet komplet, który niestety okazał się za mały
Dokonując zwrotu liczyłam również na zwrot pieniędzy
Czekałam określoną ilość dni...po upływie tego czasu napisałam do firmy odnośnie informacji czy mój zwrot dotarł i kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków na konto podane w dołączonej karcie zwrotu
Niestety firma nie ma odzewu już 2 miesiąc
Przekroczenie terminu odpowiedzi na reklamację/zwr¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬W dniu 21.05.2025 r. dokonałam zakupu sofy na stronie https://micadoni.com/pl-pl
Zamówienie dostarczono dnia 26.06.2025 r. o godzinie 11:30. 30 minut później drogą mailową złożyłam reklamację załączając oświadczenie o odstąpieniu umowy oraz zdjęcie sofy. Powodem reklamacji był fakt, iż zamówiony przeze mnie produkt zdecydowanie różni się wizualnie od tego, który otrzymałam. W odpowiedzi poproszono mnie o przesłane zdjęc etykiet znajdujących się na opakowaniach przesyłki ( dodam, że firma, która dostarczyła przesyłkę miała obowiązek zutylizowania opakowań, natomiast zadeklarowałam, że zrobię to sama i tylko dzięki temu miałam etykiety). Kilkakrotnie wysyłałam maile z prośbą o informację o dalszych krokach niestety na darmo.
11.07.2025 r. upłynął czas 14 dni na odpowiedz ze strony sklepu w związku z tym przesyłałam pismo w oparciu o Kodeks Cywilny.
16.07.2025 otrzymałam od sklepu wiadomość o następującej treści:
„Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość.
Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji i w pełni rozumiemy Pani niezadowolenie. Zapewniamy, że zależy nam na znalezieniu rozwiązania, które będzie dla Pani satysfakcjonujące.
Abyśmy mogli skutecznie zweryfikować sprawę z odpowiednim działem i zaproponować możliwe dalsze kroki, uprzejmie prosimy o przesłanie zdjęcia kanapy z przodu. Taka dokumentacja znacznie ułatwi nam analizę zgłoszenia i przyspieszy cały proces.
Sprawę traktujemy priorytetowo i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją wyjaśnić oraz przedstawić konkretne rozwiązanie.”
Z góry dziękujemy za współpracę i pozostajemy do dyspozycji w razie dodatkowych pytań.
W związku z tym, że zdjęcia zostały już przeze mnie wysłane wcześniej, a sklep zwodzi moją osobę kieruję sprawę do Państwa.
Czytałam opinie o podobnych przypadkach w ostatnim czasie w w/w sklepie. Zwrot trwał kilka miesięcy, a zwrotu środków nie otrzymano do dziś.
Dodam tylko, że przesyłka jest dużo gabarytowa i utrudnia funkcjonowanie na co dzień w małym mieszkaniu.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam paragonu za zakupiony towar!
Adidas nie chce przyjąć butów do reklamacji.Zakupiłam buty w maju tego roku, po założeniu 3razy ujawniła się wada skóry na lewym bucie. Buty były kupione w sklepie firmowym Adidas w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej. Zadzwoniłam na infolinię, a tam poinformowano mnie że nie mogę reklamować tych butów inaczej niż zawieź je 200 kilometrów do Warszawy- sklepu zakupu!
Buty były kupione podczas weekendowego wypadu, ja nie mieszkam w stolicy.
Adidas koresponduje ze mną w tej sprawie wypytując o nowe informacje i nadal stoi na stanowisku , że muszę je fizycznie osobiście zawieść do Warszawy lub przyjąć od nich bon na zakupy online o wartości nie przekraczającej 1/10 wartości butów. Dostali ode mnie zdjęcie paragonu, zdjęcia butów i wszystko o co prosili. Wada jest ewidentna i nie spododowana użytkowaniem. Oczekuję przyjęcia reklamacjami zwrotu pełnej zapłaconej za nie kwoty w wysokości 499 zł w gotówce na konto a nie w formie jakiegokolwiek bonu.
ZAGUBIONA WALIZKADnia 01.04.2025 o godzinie wysłałem paczkę a dokładnie walizkę z rzeczami z Warszawy do Bergamo. Liczyłem, że do dnia 08.04 dojdzie. Dodatkowo 04.04 dzwoniłem na infolinię. Pan z infolini powiedział, że paczka jest już we Włoszech i w poniedziałek tj. 07.04 powinna dojść - niestety się przeliczyłem... jako iż w walizce znajdowały się między innymi ubrania (w tym kurtka i ciuchy na narty na które się wybierałem) dodatkowo potrzebny stabilizator rehabilitacyjny dla mojej mamy (jest po operacji stożka), perfumy, słuchawki itp.. Niestety do dnia dzisiejszego paczka jest w "drodze"
brak realizacji zamówienia, brak kontaktuProdukt zakupiony i opłacony 11 lipca. Do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze sprzedawcą, nie odpisuje na maile. Od firmy oczekuję zwrot pieniędzy.
OszustwoZakupiłam produkty na stronie ich sklepu , ale dostałam całkiem co innego , beznadziejnego , aby było,dodatkowo nie działało.
Kontakt e-mailowy nie był możliwy jak również telefoniczny dopiero pod groźbami się udało skontaktować.
Okazało się sklep
Stacjavapera.com, [słowa usunięte przez moderatora], jest grupa na fb i ponad 1000 osób tak miało.Czekam na zwrot pieniędzy od nich .Prosze o zamknięcie tego sklepu ze względu na [słowa usunięte przez moderatora] z ich strony. Takie sklepy internetowe nie powinny już istnieć i naciągać ludzi.
Problem z zwrotem pieniędzy Zakupiłem w sklepie internetowym FatFish ul. Piłsudskiego 16a 05-410 Józefów towar dnia 30.05.2025r. Numer zamówienia nadany przez sklep to 142023. Część towaru niestety musiałem odesłać dokładnie Fotel Mivardi Chair Premium Long o wartości 299zł. Sklep początkowo w ogóle nie odpowiadał tłumacząc to urlopem mimo że pisząc w sprawie zwrotu nie dostałem żadnej informacji o planowanej przerwie. Po czasie gdy udało mi się skontaktować z sklepem stwierdzili że towaru nie otrzymali mimo że mam potwierdzenie dostarczenia przesyłki przez kuriera pod adres podany przez firmę. Mimo wysłania do sprzedawcy wiadomości z potwierdzeniem odebrania przesyłki kontakt jest zerwy. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Odrzucony zwrot Po otrzymaniu zamówienia większość produktów zwróciłam ze względu na jakość, to jak wygląda na sylwetce lub kolor w rzeczywistości. Wszystkie produkty wrzuciłam do kartonu, w którym otrzymałam paczkę. Jednak zwrot został częściowo odrzucony (nie względnił sukienki wartej 200zl), co uważam za nieuczciwą praktykę. Kontakt ze sklepem jest utrudniony, a ja jako dowód chciałabym nagranie lub zapis z audytu z procesu otrzymywania zamówienia - dlaczego został odrzucony? Proszę o pomoc, ponieważ szukając w internecie pomocy natknęłam się na podobne sytuacje wyłudzania pieniędzy.
Brak kontaktu co do zwrotu pieniędzy Zamówiony sprzęt nie spełniał moich oczekiwań gdyż był opisany inaczej niż dostarczył mi go kurier. Odesłany sprzęt został 2 czerwca 2025 i od tamtej pory brak kontaktu ze sprzedawcą. Kwota sprzętu wynosi 250 złoty. Czytając opinie o sprzedawcy to nie jestem pierwszą osobą oszukaną. Oczekuje zwrotu pieniędzy na konto
Reklamacja zatwierdzona a następnie odrzucona24 czerwca 2025r. Zareklamowałam mailowo narożnik zakupiony rok temu w sklepie Selgros. Wysłałam zdjęcia uszkodzeń (metalowe elementy imitujące drewno zmieniły kolor po sezonie, po umyciu szmatką z wodą kolor schodził z elementów).
30 czerwca dostałam maila z informacją że reklamacja uznana, mam przywieść elementy i zostaną one wymienione na nowe.
Po przywiezieniu elementów na miejscu dostaję informację że dziś ich nie dostanę bo nie ma ich na stanie, sklep będzie się ze mną kontaktował. W dniu dzisiejszym tj 16.07.2025 dostaje telefon ze sklepu że jednak reklamacja nie jest uznana i mam przyjechać odebrać moje uszkodzone elementy. W rozmowie telefonicznej zarzucono mi że elementy były myte czymś więcej niż wodą co nie jest prawdą ! Mam w domu małe dzieci, nie używam w ogóle żadnej chemii do czyszczenia. Sprzątam czyściwem raypath które polega na myciu tylko wodą. Uważam że sklep nie ma jak wymienić mi tych elementów gdyż narożnik jest z Chin dlatego nagle odrzucił moją reklamację po tym jaką wcześniej została ona rozpatrzona pozytywnie. Pani która do mnie zadzwoniła za argument że ma rację, podała (mamy taki sam narożnik na sklepie i kolor z niego nie schodzi) na co odpowiedziałam jej że świetnie ! W takim razie ten nie jest wadliwy który ma na sklepie ale taki argument jest dla mnie absurdem.