Zwrot pieniędzyPrzesyłka zwrotna do zamówienia została dostarczona dn. 21.10.2025 r.
Przypominam, że minął już ustawowy termin na dokonanie zwrotu płatności.
Wobec nie uregulowania przez Panią należności, wzywam do zapłaty w terminie do 5 dni roboczych.
Brak zwrotu środkówW dniu 3.11 dokonałam zwrotu towaru zakupionego w firmie Rysuś dnia 27.10. Towar nie był zgodny z tym przedstawionym na stronie, załączyłam formularz zwrotu i nadałam przesyłkę. Mam potwierdzenie odbioru przesyłki natomiast do dzisiaj brak zwrotu środków na koncie w wysokości 129,00zł. Próbowałam się skontaktować zarówno mailowo jak i telefoniczne bez skutku.
zawartość paczki inna niż deklarowanaMiała być paczka z elektroniką a przysłali smycz, dwa plastikowe "przyrządy do wyciskania z tubkii słuchawki przewodowe wartość ok 30 złotych. Opłata za paczkę deklarowanej elektroniki miała nawet przewyższać zawartość paczki. Pobrano 215 zł to kwota znacznie przewyższająca zawartość paczki. Nie polecam i żądam zwrotu pieniedzy.
Niedostarczony telefon Samsung A56Zamowilem przez internet sklep Blue-Phone telefon Samsung; Potwierdzenie zamówienia nr. 50163
Przewidywany termin wysyłki: dni roboczych: 5
Płatność: Tpay - największy wybór płatności online
Dostawa: InPost Paczkomaty 24/7
Koszt dostawy: 0,00 zł
Całkowita wartość zamówienia: 1 379,00 zł. To trwa od 22 Pazdziernika 2025 roku, i juz mamy Grudzien a telefon niedostarczony do tej pory. Podaja ze za 5 dni roboczyh dostarczaja telefon do klienta, a jak doszlo do sprawy to skoro bedzie dwa miesiace jak to trwa, tylko telefonu nie wysylaja. Kiedy zaczalem przypominac o sobie, najpierw odpisali ze realizacja jeszcze trwa, potem ze za jakis czas telefon bedzie wyslany do mnie, ale tak go i ne dostarczyli. Potem wyslali Zalacznik i chcieli zebym podal im numer swojego rachunku zebym ja zgodzilsie na to ze koszty oni beda zwracac powoli, malymi kwotami. Ja na to nie dał swojej zgody i napisal ze ja bede poszukiwac pomocy prawnej. Oni szybko wyslali do mnie take pismo;
Blue-Phone.pl - sklep internetowy
Z uwagi na prowadzone postępowania karne jak i cywilne z powodu szkody wyrządzonej mojej firmie i mojej rodzinie, w celu ułatwienia pracy zarówno mi jak i organom ścigania, proszę o informację:
1) Czy należą Państwo do grupy działającej na moją szkodę o nazwie "poszkodowani przez ..."?
2) Proszę o krótki opis zasad funkcjonujących w grupie jak i wskazówek udzielanych przez osoby postronne.
W tej sprawie toczy się wiele spraw, dlatego uzyskane informacje będą potem porównywane z uzyskanymi zarówno od innych osób, jak i instytucji.
Tak sie zachowuje firma ktora chce zachowac swojego ,,dobrego fejsa'' (nienaganna reputacje), tylko ja to odbieram jak grozbe w moja strone. Poza tym wszystkim ja oczekuje sprawiedliwej i pozytywnej i sprawiedliwej decyzji.
Opóźnienia przesyłki - pół roku-znamiona oszustwaPół roku czekam na paczkę z suplementami i kosmetykami na kwotę 303.49 zł. Co jakiś czas otrzymuję info że paczka została wysłana: 09.06. ,22.06. ,19.09. ,29.09 ,02.10. i 30.10.25 . Nie otrzymałam paczkido dziś tj 03.12.25. Nie odpowiadają na telefon Firma mnie zwodziła A teraz bezkarnie milczy!
Zwrot kosztów Firma nie zwraca pieniedzy po odeslaniu towaru. Nie reaguje na maile,wiadomosci,zablokowala mnie w mediach spolecznosciowych
Nieuznana reklamacjaZamówiłam mebel, który został dostarczony w uszkodzonym stanie i odbiega od deklarowanej jakości. Sprzedający odmawia uznania reklamacji z tytułu rękojmi, próbując przerzucić odpowiedzialność na przewoźnika. To nie jest zasadne, ponieważ wybór przewoźnika leży wyłącznie po stronie sprzedającego, a ja mam pełne prawo dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za towar niezgodny z umową.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone w sklepie 12.11.2025 (czas realizacji 5 dni) brak wysyłki towaru. Zgłoszona anulacja zamówienia 19.11.2025 przez sms oraz e-mail brak kontaktu oraz pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Zaniżenie ceny zwracanego towaruSklep bezpodstawnie odrzucił mój zwrot NR 123185673 z dnia 21.10.2025 r. z zamówienia Nr 155008639 złożonego w dniu 11-10-2025 r. oraz zwrot NR 123185709 z dnia 21.10.2025 r.
Ubrania były zapakowane w oryginalnych opakowaniach z metkami, nie noszone, rzeczy
z dwóch zamówień były oddzielone , do każdego zamówienia była przypięta faktura i zaznaczone rzeczy do zwrotu. Nie wiem na jakiej podstawie odrzucono te zwroty.
Sklep dokonał zwrotu z innych zamówień, co prawda tych samych rzeczy, ale w innej cenie. ( różnica na moją niekorzyść) Dodatkowo nie zwrócono mi kosztu przesyłki, a dokonałam zwrotu z całego zamówienia. Te działania nie są zgodne z regulaminem sklepu. Pomimo kilku maili do sklepu do tej pory nie skorygowano zwrotów i nie zwrócono prawidłowej kwoty wg zwrotów dokonanych przeze mnie.
Odpowiedzi ze sklepu na moje maile są nie na temat.
Gwarancja projektora - błąd sklepu Dziś po rozmowie z bardzo miłą panią z obsługi klienta w RTV Euro AGD dowiedzieliśmy się wraz z żoną, że projektor LG, którego reklamacja (w związku z wadą łapania ostrości) została zgłoszona dnia 3.11.2025 (projektor dostarczony na drugi dzień do sklepu) nadal nie została rozwiązana. Co ciekawe, okazuje się, że państwo wysłaliście projektor do nieodpowiedniego serwisu, co spowodowało jego powrót do państwa i ponowne nadanie tym razem do właściwego serwisu. Dziś mija 29 dzień od dostarczenia projektora. Jak RTV Euro AGD ma zamiar ustosunkować się do popełnionego błędu?