NIELEGALNE WYKORZYSTYWANIE DANYCH OSOBOWYCHJa, będąc konsumentem, wnoszę o zaprzestaniewykorzystywania moich danych osobowych, które zostałypozyskane w nielegalny sposób od strony trzeciej. Wszczególności wnoszę o usunięcie grupy, którą ta firmaprowadzi w internecie, w której jestem pomawiany ioskarzany o rzekome oszustwa. Jestem konsumentem,który nie korzystał z usług tej firmy i nigdy skorzystać niechciał. Tymbardziej nie ma żadnej podstawy prawnej, abyta firma przetwarzała moje dane osobowe. Wnoszęsprzeciw, a także żądam ujawnienia, czy osiąga Panikorzyści majątkowe z tytułu prowadzenia grupy, w którejnaruszane są moje dobra. Proszę o nie usuwanie moichskarg, jestem konsumentem jak każdy, a ta firma też jestfirmą taką, jak każda. Tzn jeśli założymy, że każda firmamoże pozyskać nielegalnie dane osobowe strony trzeciej iPprowadzić działalność na szkodę danego konsumenta. Tasprawa wymaga nagłośnienia, bowiem potencjalni inniklienci powinni mieć świadomość, że wchodząc w spór z tąfirmą, kota oni spodziewać się tego, że zostanie założona winternecie grupa, w której zostaną Państwo pomówieni ioskarżeni o przestępstwa. W mojej ocenie powierzanieswojej nieruchomości takiej osobie, która tak rażąconarusza prawo, zasady współżycia społecznego, jestniewarte ryzyka! Wnoszę sprzeciw wobec wykorzystywaniamoich prywatnych danych osobowych, szczególności wcelu zarobkowym!!
NIELEGALNE WYKORZYSTYWANIE DANYCH OSOBOWYCHW lutym 2025 roku, będąc konsumentem, chciałemskorzystać z usług tego Pana, w prywatnym celu, abywykonał instalacje elektryczną. Nie dogadaliśmy się wobectrudnego, nieprzyjemnego kontaktu, w związku z czymumowa została zerwana. Jestem konsumentem, a Pan jestprzedsiębiorcą, ma więc swoje obowiązki. Informacje orozwiązaniu umowy otrzymał. Niestety, pozyskaneinformacje na mój temat zostały przez niego wykorzystanew trudny do zrozumienia sposób - otóż przekazał on mojedane osobowe stronie trzeciej - swojej przyszłej żonie - a tazałożyła w serwisie internetowym Facebook grupę, w którejzaczęła mnie wraz z właścicielem tej firmy pomawiać. Wgrupie często pojawiają się wyzwiska, oskarżenia mnie ooszustwa, mimo braku wyroków karnych. Taka sytuacjajest trudna do zrozumienia, jednak najlepsze okazało się prawie rok później - bowiem sytuacja trwa tak długo. Otóżdziałalność tego Pana okazała się być powiązana z firmą,która wykańczała mój prywatny dom. Motywacje firmyNovikTech i jego partnerki są nieznane, jednak pytając ichwprost czy prowadzenie przez rok grupy internetowejwiąże się z korzyściami finansowymi nie znalazło żadnejodpowiedzi. W rzeczonej grupie jestem obrażanypublicznie, a zaufanie do mnie jest rażąco naruszane, zmojego dobrego imienia robi się tyle, że ludzie piszą domnie, że "ja nie mam żadnego dobrego imienia".Wezwałem tę firmę do tego, aby przestała naruszać mojedobra osobiste, a także wniosłem sprzeciw dotyczącyprzetwarzania moich danych osobowych. Niestety nic tonie dało, wobec czego upubliczniam sprawe i wnoszę oudzielenie wyjaśnień, a także o zaprzestanie naruszaniamoich dóbr i moich danych osobowych. Dodatkowo tenPan robi wszystko, aby sprawę wyciszyć, a moje postyusuwać. Proszę Państwa, jeśli chcą Państwo skorzystać zusług tego Pana, radzę zastanowić się 10-20 razy, czy jeśli zjakiegoś powodu nie dojdzie do sporu pomiędzy tą firmą aPaństwem, to nie skończy się tak, że ten Pan założy grupęw internecie tylko po to, aby was oczerniac - w najlepszymwypadku. Bowiem w gorszej wersji w grę może wchodzićzałożenie grupy wspólnie z zaufanymi osobami. Ja, Dariusz,będąc konsumentem i "niedoszłym" klientem tej firmy,który rozwiązał z nią umowę, wnoszę o natychmiastowezaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych iujawnienie, czy osiąga Pan wraz z partnerką z tego tytułukorzyści finansowe od strony trzeciej.
Brak realizacji zamówienia Wykupiłam konsultacje lekarską z L4. Nie odbyła się żadna konsultacja oraz nie wystawiono zwolnienia L4. Zapłaciłam 178zł. Oczekuje zwrotu środkow.
Brak zamowieniaZamówiłam 2 kurtki w kwocie prawie 180 zł 8.11.2025 nadal ich nie otrzymałam. Na stronie sprzedawcy wyświetla się informacja iż nie na takiego zamówienia pomimo że dostałam maila z informacją iż paczka jest w drodze. Chcę odzyskać albo pieniądze albo dostać to co zamówiłam
Brak prawidłowego wykonania usługi edukacyjnej W dniu 18.09.2024 zawarłam umowę o świadczenie usług edukacyjnych (trening wokalny – etap 3) z firmą działającą pod nazwą Soprano / Daria Spichak.
Dokonałam dwóch płatności na łączną kwotę stanowiącą równowartość ok. 1316 PLN. Płatności zostały wykonane przelewem bankowym z rachunku PrivatBank (Ukraina) na rachunek PrivatBank należący do usługodawcy i zostały przyjęte bez zastrzeżeń.
Odbyło się jedno zajęcie w ramach trzeciego etapu kursu. Zajęcia miały charakter grupowy, a ich forma nie uwzględniała moich zgłoszonych potrzeb oraz poziomu zaawansowania. Pomimo wyraźnego zakomunikowania, że nie jestem gotowa na śpiewanie „pod minus” i że taka forma powoduje u mnie znaczny dyskomfort, zostałam zmuszona do udziału w zajęciach w tej formule, co stawiało mnie w sytuacji stresującej i poniżającej.
Po zgłoszeniu, że nie jestem gotowa kontynuować nauki w takiej formie, otrzymałam od prowadzącej zajęcia odpowiedź o charakterze obraźliwym i nieprofesjonalnym, w której stwierdzono m.in., że „nikt nie będzie mi lizał tyłka”, a mnie samą określono jako „klientkę skandaliczną”.
W związku z powyższym dalsze korzystanie z usługi stało się dla mnie niemożliwe. Uważam, że usługa została wykonana w sposób nienależyty, a jej forma była niezgodna z zasadami należytej staranności oraz standardami usług edukacyjnych.
Pomimo rezygnacji z dalszego udziału w kursie i zwrócenia się o zwrot niewykorzystanej części środków, usługodawca odmówił zwrotu, powołując się na zapisy umowy.
Oczekiwany rezultat:
Zwrot środków za niewykorzystaną część usługi oraz podjęcie działań wobec usługodawcy w związku z nienależytym wykonaniem usługi edukacyjnej i nieprofesjonalnym zachowaniem personelu.
Zwrot pieniędzy 6.11.2025r nadałam paczkę ze zwrotem butów w nienaruszonym stanie, przymierzyłam je, od razu zapakowałam i wysłałam za pośrednictwem firmy InPost. Firma Nike wygenerowała mi etykietę zwrotu dla firmy pocztex, natomiast ja nie zauważyłam tego napisu w górnym lewym rogu i wysłałam paczkę firmą InPost. Wszystko dotarło, mam w Pdfie potwierdzenia od firmy InPost, o ktore firma Nike prosiła, po czym stwierdzili, że nadal nic to nie zmienia i nie mogą zwrócić mi pieniędzy. Sprawa jest niedorzeczna i żądam zwrotu pieniędzy za buty. Załączam pdfy od firmy InPost.
Zwrot płatności za zakupy których nie otrzymałam 23.11.25r. kupiłam dla córki buty 2 pary różny rozmiar. do dzisiaj ich nie otrzymałam. prosze o zwrot pieniedzy.
Zwrot płatności za zwrocony towar30.09.25r kupiłam dres. zwróciłam go poprzez firme DPD. 23.10.25r. otrzymałam potwierdzenie, że sklep otrzymał towar. pisałam do nich kilka razy z prośba o zwrot pieniedzy na moje konto. obiecuja że zgłaszaja do działu ksiegowości i do dzisiaj nic. pieniędzy nie zwrócili.
prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
mam całą korespondencje ze sklepem, fakturę, potwierdzenie zwrotu DPD + potwierdzenie dostarczenia zwrotu do stone skirts.
Brak zwrotu pieniędzyPod koniec września zwróciłam zamówione sukienki. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonu. Na wezwanie do zapłaty nie odpowiedział. Zgłosiłam sprawę do prokuratury. Prokuratura odmówiła jednak wszczęścia postępowania. Chciałabym odzyskać należne mi pieniądze.
Zwrot zamówienia Zwróciłam zamówienie tak jak było to opisane w regulaminie, na własny koszt i z wypełnionym formularzem zwrotu.
Minęło 14 dni a nie dostałam żadnej wiadomości odnośnie mojego zwrotu brak kontaktu ze sprzedawcą, pisałam dzwoniłam i nic