Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-05-09 godz: 19:23Publiczna
Otwarta
Brak oddania pieniędzyZamówiłam odzież 19.04 ale z powodów osobistych musiałam ja anulować. Anulacje złożyłam 24.04 finalnie nie doszło do jego realizacji, nie została nadana przez firme kurierska. Dn. 25.04 zostałam celowo wprowadzona w błąd i otrzymałam informacje, że zwrot pieniędzy został zwrócony. 29.04 dostałam kolejną informację że moja paczka została nadana mimo tego że, anulację zgłosiłam przed jego zrealizowaniem. Czyli w środę 24.04. Paczka zgodnie z rozmową ze sklepem miałam anulować lub jej po prostu nie odbierać tak też zrobiłam pare minut po wysłaniu została przeze mnie anulowana. Otrzymałam kolejną wiadomość 'Witam informujemy o zwrocie w realizacji za opóźnienia przepraszamy bardzo prosimy spodziewać się zwrotu w dniach 2-6.05 Pozdrawiam serdecznie ' Zwrotu nadal nie otrzymałam ale dostałam kolejną informacje że do Poniedziałku dostane zwrot którego nadal nie otrzymałam.
2024-05-09 godz: 17:36Publiczna
Otwarta
Opóźnienie w realizacji Zamówiłam łóżeczko 5 kwietnia 2024 roku po wielokrotnych próbach kontaktu poinformowano mnie w końcu, że na zamówienie czeka się około miesiąca, mija miesiąc a zamówienie w dalszym ciągu nie zostało wysłane. Brak jakiekolwiek kontaktu. Od kilku tygodniu jest masa negatywnych komentarzy na Instagramie i ludzie nie otrzymują swoich zamówień. Sprawa zostanie zgłoszona na policję, dziecko w drodze a łóżeczka brak, tak jak i kontaktu ze spółką. Oczekuje, że przyspiesza państwo ewentualną realizację zamówienia albo zwrot środków pieniężnych.
2024-05-09 godz: 12:20Publiczna
Otwarta
Problem ze zwrotem Zamówiłam buty skórzane - 2 pary. Okazało się, że buty, które dostałam nie są skórzane, są słabej jakości, kolor niezgodny z opisem (w jednej parze), poza tym rozmiar nie pasuje. W przesyłce nie było formularza zwrotu ani dowodu zakupu. Na moją prośbę o przesłanie formularza zwrotu otrzymuję automatyczne meile o tej samej treści. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2024-05-08 godz: 16:38Publiczna
Otwarta
wprowadzenie w błąd przy zawieraniu umowyDzień dobry, jeszcze w zeszłym roku byłem klientem UPC - internet i telewizję. W połowie zeszłego roku pojawiły się problemy z internetem i telewizją. Zawieszał się obraz lub internet. Kilka razy wzywałem technika i po kolejnej wizycie i dokonanych pomiarach okablowania u mnie w domu stwierdzono uszkodzony w ścianie kabel koncentryczny. Mieszkanie miałem po remoncie i nie chciałem kuć ścian. Po negocjacjach z UPC dano mi propozycję przejścia do PLAY gdzie będzie świadczona usługa światłowodowa. W tej chwili UPC i PLAY połączyły się i praktycznie są jedną firmą. Wyraziłem zgodę i po ponownym podpięciu już do PLAY okazało się, że cały czas utrzymuje się ten sam problem. Ponownie reklamowałem problemy z usługą tym razem w PLAY. Oczywiście technicy potwierdzali, że na wykresach u nich widoczne są problemy. Po kolejnej wizycie technika okazało się, że usługa światłowodowa świadczona jest dalej na uszkodzonym starym kablu koncentrycznym i nie ma możliwości mojego adresu podpięcia pod światłowód. Z PLAY walczę praktycznie od początku roku i jedyną propozycją jest wymiana kabla koncentrycznego. Ja się czuję oszukany i nie chcę już mieć z tą firmą nic wspólnego. Chcę zakończyć współpracę. Oczywiście mogę to zrobić, ale muszę zapłacić karę. Będą wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu umowy z PLAY. Nie mogę płacić za usługę, której nie mogą świadczyć. Tak jak podałem, na zmianę z UPC na PLAY zdecydowałem się tylko ze względu na światłowód. W tej chwili mam cały czas sygnał dostarczany po kablu koncentrycznym i jedynie ruter ma piękną nazwę "internet światłowodowy" w załączniku korespondencja z PLAY z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2024-05-08 godz: 19:39Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu należności za zwrot towaruSprzedawca nie zwrócił pieniędzy za zwrot konsumencki pomimo zapewnień telefonicznych i mailowych, że towar wrócił do sprzedawcy, został sprawdzony i zostanie dokonany zwrot zapłaty. Poprzez sklep internetowy sprzedawcy www.seabis.pl 19 lutego 2024 roku zamówiłem: PARKSIDE Performance Akumulatorowa piła łańcuchowa PKSA 40 Li B2, 2 x 20 V za 599 zł oraz baterie do piły. Zgodnie z informacją na stronie towar miał być dostępny na magazynie i wysłany w ciągu 24h. Niestety nie była to prawda. Po kilku dniach dostałem informację, że baterie zostaną wysłane a na piłę muszę poczekać. W związku z tym, że zleżało mi na czasie poprosiłem o nierealizowanie zamówienia jeśli nie zostanie wysłane w ciągu następnego dnia. Niestety sklep nie zareagował na moje kilkukrotne prośby. Następnego dnia dostałem zakupione baterie, które przyszły do bez opakowania i w stanie wskazującym na to, że były używane ale ten faktu już pominę. Wtedy po raz kolejny poprosiłem o nie wysyłanie piły gdyż w międzyczasie kupiłem już taką samą w innym sklepie (i miałem ją już w domu). Poinformowałem sprzedawcę, że jeśli piła do mnie dotrze to skorzystam z przysługującego mi prawa zwrócę towar. Kolejnego dnia piła została do mnie wysłana. Po otrzymaniu piły nawet jej nie otworzyłem tylko odesłałem do sprzedawcy z dokumentem potwierdzającym mój zwrot konsumencki. Po 3 tygodniach skontaktowałem się ze sprzedającym telefonicznie z pytaniem co się dzieje z moim zwrotem. Ktoś kto odebrał telefon poinformował mnie, że piła wróciła ale zwrotu nie dostanę gdyż wziąłem FV i nie przysługuje mi prawo zwrotu. Była to nieprawda gdyż wziąłem FV na osobę prywatną (na stronie nie ma możliwości wyboru innego typu dokumentu sprzedaży). Po poinformowaniu o tym mailowo sprzedawcy odczekałem kolejne 2 tygodnie i skontaktowałem się ze sprzedającym, który poinformował mnie, że piła dotarła w uszkodzonym opakowaniu i jest odesłana do serwisu w celu jej sprawdzenia (wcześniej o niczym takim nie byłem informowany). Po kolejnych tygodniach (28 marca) udało mi się uzyskać odpowiedź mailową i telefoniczną od sprzedającego, że piła jest OK i zwrot został przekazany do wypłaty, Niestety nadal nie dostałem zwrotu a sprzedający nie odpowiada na maile ani nie odbiera telefonu. Czytając opinie o tej firmie w internecie dowiedziałem się, że nie jestem pierwszą osobą oszukaną w ten sposób. Oczekuję aby dostawca zwrócił należność za zwrócony towar. W załączniku przesyłam całą, bogatą korespondencję mailową ze sklepem w tej sprawie.
2024-05-08 godz: 12:23Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.R.
Montaż zmywarkiprzy montażu zmywarki przez przedstawicieli sklepu (usługa zakupiona) uszkodzony został blat szafki w której jest zmywarka. Pracownik klienta napisał protokół uszkodzenia. W związku z tym uszkodzeniem blatu która jest praktycznie fragmentem mebli kuchennych skoro meble kuchenne były wykonywane 10 lat temu nie ma możliwości dorobienia takiego blatu do kompletu żeby pasował do pozostałych mebli. NA teraz w związku z tym uszkodzeniem nie pozostaje mi nic innego jak wymienić balty w pozostałych szafkach. Czy mogę się tego domagać? Pozdrawiam
2024-05-08 godz: 11:40Publiczna
Otwarta
Problem ze zwrotem zamówionej kurtki,W dniu 23 kwiecień zamówiłam kurtkę opis podany był że jest skóry,co okazało się niezgodne,kolor był inny niż na zdjęciu. Chciałam zrezygnować z zakupu i zwrócić kurtkę. W przesyłce nie znajdował się dowód zakupu,ani formularz zwrotu więc chciałam nawiązać kontakt ze sklepem lecz do dnia dzisiejszego nie mam żadnej konkretnej odpowiedzi. Czuję się oszukana i żądam zwrotu gotówki na moje konto.
2024-05-08 godz: 10:33Publiczna
Otwarta
zwrot towaruzamówione towary są niezgodne z opisem i zdjęciami na stronie: kaszmirowa kamizelka jest brzydkim akrylowym swetrem, lniana sukienka jest bawełnianą "szmatką", a elegancka przewiewna sukienka jest z brzydkiego poliestru. Chcę zwrócić towar, sprzedawca nie chce przyjąć - odmawia pisząc ze towar z promocji nie podlega zwrotowi. Korespondencja jest tylko mailowa, brak kontaktu tel oraz adresu. Nie wiem gdzie mam to coś odesłać, biuro firmy jest w Krakowie - adresu brak
2024-05-08 godz: 07:23Publiczna
Otwarta
OszustwoDnia 8 kwietnia 2024 zamówiłem karmę dla psa i opłaciłem zamówienie (244,52zł). Pomimo wymiany kilkunastu maili ze sprzedawcą i zapewnień że jutro, że za kilka dni wyślą zamówienie nadal go nie otrzymałem. Sprzedawca w mailu z dnia 25 kwietnia 2024 poinformował mnie że przekazał do księgowości informację aby dokonali zwrotu pieniędzy. Dziś mamy 8 maja, czyli mija 15 dzień od kiedy poinformowali mnie że zwrócą pieniądze i nadal brak pieniędzy. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2024-04-30 godz: 20:12Publiczna
Zamknięta
nie mogę ozyskać pieniędzy za oddaną kurtkęKupiłam kurtkę za 650 zł. Odesłałam, ponieważ nie pasowała, poprosiłam o zwrot pieniędzy i od 2 tyg ponaglam , dzwonię , piszę maile do sklepu. Na maile nie reagują. Przez telefon obiecują, że już dziś zostanie wysłany przelew i nic się nie dzieje. Bez efektu. Zostałam oszukana. Chcę odzyskać pieniądze