Brak zwrotu pieniędzyPod koniec września zwróciłam zamówione sukienki. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonu. Na wezwanie do zapłaty nie odpowiedział. Zgłosiłam sprawę do prokuratury. Prokuratura odmówiła jednak wszczęścia postępowania. Chciałabym odzyskać należne mi pieniądze.
NIELEGALNE WYKORZYSTYWANIE DANYCH OSOBOWYCHJa, będąc konsumentem, wnoszę o zaprzestaniewykorzystywania moich danych osobowych, które zostałypozyskane w nielegalny sposób od strony trzeciej. Wszczególności wnoszę o usunięcie grupy, którą ta firmaprowadzi w internecie, w której jestem pomawiany ioskarzany o rzekome oszustwa. Jestem konsumentem,który nie korzystał z usług tej firmy i nigdy skorzystać niechciał. Tymbardziej nie ma żadnej podstawy prawnej, abyta firma przetwarzała moje dane osobowe. Wnoszęsprzeciw, a także żądam ujawnienia, czy osiąga Panikorzyści majątkowe z tytułu prowadzenia grupy, w którejnaruszane są moje dobra. Proszę o nie usuwanie moichskarg, jestem konsumentem jak każdy, a ta firma też jestfirmą taką, jak każda. Tzn jeśli założymy, że każda firmamoże pozyskać nielegalnie dane osobowe strony trzeciej iPprowadzić działalność na szkodę danego konsumenta. Ta sprawa wymaga nagłośnienia, bowiem potencjalni inniklienci powinni mieć świadomość, że wchodząc w spór z tąfirmą, kota oni spodziewać się tego, że zostanie założona winternecie grupa, w której zostaną Państwo pomówieni ioskarżeni o przestępstwa. W mojej ocenie powierzanieswojej nieruchomości takiej osobie, która tak rażąconarusza prawo, zasady współżycia społecznego, jestniewarte ryzyka! Wnoszę sprzeciw wobec wykorzystywaniamoich prywatnych danych osobowych, szczególności wcelu zarobkowym!!
NIELEGALNE WYKORZYSTYWANIE DANYCH OSOBOWYCHW lutym 2025 roku, będąc konsumentem, chciałemskorzystać z usług tego Pana, w prywatnym celu, abywykonał instalacje elektryczną. Nie dogadaliśmy się wobectrudnego, nieprzyjemnego kontaktu, w związku z czymumowa została zerwana. Jestem konsumentem, a Pan jestprzedsiębiorcą, ma więc swoje obowiązki. Informacje orozwiązaniu umowy otrzymał. Niestety, pozyskaneinformacje na mój temat zostały przez niego wykorzystanew trudny do zrozumienia sposób - otóż przekazał on mojedane osobowe stronie trzeciej - swojej przyszłej żonie - a tazałożyła w serwisie internetowym Facebook grupę, w którejzaczęła mnie wraz z właścicielem tej firmy pomawiać. Wgrupie często pojawiają się wyzwiska, oskarżenia mnie ooszustwa, mimo braku wyroków karnych. Taka sytuacjajest trudna do zrozumienia, jednak najlepsze okazało się prawie rok później - bowiem sytuacja trwa tak długo. Otóżdziałalność tego Pana okazała się być powiązana z firmą,która wykańczała mój prywatny dom. Motywacje firmyNovikTech i jego partnerki są nieznane, jednak pytając ichwprost czy prowadzenie przez rok grupy internetowejwiąże się z korzyściami finansowymi nie znalazło żadnejodpowiedzi. W rzeczonej grupie jestem obrażanypublicznie, a zaufanie do mnie jest rażąco naruszane, zmojego dobrego imienia robi się tyle, że ludzie piszą domnie, że "ja nie mam żadnego dobrego imienia".Wezwałem tę firmę do tego, aby przestała naruszać mojedobra osobiste, a także wniosłem sprzeciw dotyczącyprzetwarzania moich danych osobowych. Niestety nic tonie dało, wobec czego upubliczniam sprawe i wnoszę oudzielenie wyjaśnień, a także o zaprzestanie naruszaniamoich dóbr i moich danych osobowych. Dodatkowo tenPan robi wszystko, aby sprawę wyciszyć, a moje postyusuwać. Proszę Państwa, jeśli chcą Państwo skorzystać zusług tego Pana, radzę zastanowić się 10-20 razy, czy jeśli zjakiegoś powodu nie dojdzie do sporu pomiędzy tą firmą aPaństwem, to nie skończy się tak, że ten Pan założy grupęw internecie tylko po to, aby was oczerniac - w najlepszymwypadku. Bowiem w gorszej wersji w grę może wchodzićzałożenie grupy wspólnie z zaufanymi osobami. Ja, Dariusz,będąc konsumentem i "niedoszłym" klientem tej firmy,który rozwiązał z nią umowę, wnoszę o natychmiastowezaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych iujawnienie, czy osiąga Pan wraz z partnerką z tego tytułukorzyści finansowe od strony trzeciej.
Zwrot zamówienia Zwróciłam zamówienie tak jak było to opisane w regulaminie, na własny koszt i z wypełnionym formularzem zwrotu.
Minęło 14 dni a nie dostałam żadnej wiadomości odnośnie mojego zwrotu brak kontaktu ze sprzedawcą, pisałam dzwoniłam i nic
Zwrot pieniędzy za zwrot kurtkiWitam.Zamowilem u firmy Frankshop kurtkę która okazała się za mała ,więc napisałem do firmy że będę odsyłał kurtkę z formularzem który dołączają do zamówienia .i tak też zrobiłem spakowałem i odesłałem ,paczkę odebrali 14 listopada a 18 listopada napisali że do 14 dni dostanę pieniądze spowrotem na konto ,i po tym upływie niestety nic nie było pisałem z 40 e-maili to może odpisali z 3 razy że tka wyślemy w poniedziałek potem środę i oczywiście jak można się zorientować nic do dzisiaj nie przyszło na konto i od środy nie odpisują ...pisałem też że jak coś zgłoszę sprawdzę na policję z tam podałem paragrafy i już cisza ...czego oczekuje od firmy chciałbym otrzymać zwrot tego co powinni oddać przy odesłaniu do nich towaru w takim stanie jakim go dostałem,kwota też nie jest za mała .Oczywiście telefonu nie odbierają .dziękuję pozdrawiam i mam nadzieję że podpiszecie i coś ppradzimy
AgregatOtrzymałem zepsuty,nie chcieli wymienić na drugi obiecali zwrócić pieniążki i cisza nie można się skataktowac telefon milczy wysyłam wiadomość,brak jakichkolwiek odpowiedzi.
Zwrot pieniędzyZamówiłam towar na Pilkomania.pl,dostawa przedłużała się przez cały tydzień mimo iż zapewniali że wysyłka będzie 1-2 dni robocze i nawet wysłali do mnie wiadomość ze paczka wysłana co okazało się oszustwem.Zależało mi na czasie ponieważ zawartość paczki miała być na prezent. Poprosiłam o zwrot pieniędzy gdyż rezygnuję z zamówienia,mam 14 dni na odstąpienie od umowy i dostałam odpowiedź że zwrot jest uemożluwy. Mail wysłany z prośbą ale dostałam odmowę i oczekuję że firma odda mi pieniądze.
Niedostępny produkt po zakuoieW dniu 11 grudnia 2025 r za pośrednictwem portalu allegro w sklepie Komputronik kupiłem smartwatch Huawei gt 6 elegant. Wybrałem płatność ratalną i bank przyznała mi kredyt na zakup tego produktu. Zgodnie z harmonogram mam spłacić zakupiony produkt w 10 ratach po 107,59zl zgodnie z umową nr 450331225. W dniu 12.12.2025 r skontaktował sie ze mną poprzez e-mail przedstawiciel firmy Komputronik i poinformował mnie że jednak okazało się że nie mają produktu który kupiłem i teoretycznie zapłaciłem zaciągając kredyt poprzez allegro. Co ja mam w tej sytuacji zrobić i jak rozwiązać umowę kredytową z uwagi na fakt że firma Komputronik faktycznie nie dostarczy mi produktu bo go jak napisali nie maja tego produktu (pomimo że był zaoferowany do sprzedaży) i nie wiedzą kiedy i czy w ogóle bedą mieli. W zamian za to zaproponowali mi bon o wartości 50zl do swojego sklepu co jak wiemy w żaden sposób nie rozwiązuje sprawy a po drugie ja już nie chce ani tego bonu ani nic wspólnego z tym sklepem, który jawnie wprowadza klientów w błąd
Pozdrawiam
Przemysław Czynsz
Tel. 604145807
Interwencja i zbadanie naruszenia praw konsumenta Niniejsza sprawa dotyczy zamówienia złożonego i w pełni opłaconego przeze mnie na rzecz Kenwood Polska za pośrednictwem firmy De'Longhi Polska Sp. z o.o. w dniu 01.12.2025 r., na kwotę 207 PLN. Kluczowym problemem jest brak realizacji zamówienia, ponieważ towar nigdy nie opuścił magazynu, oraz skandaliczne i nieprofesjonalne działania obsługi klienta, które uniemożliwiły mi odzyskanie środków. Już po wygenerowaniu numeru przesyłki 02.12.2025 r., paczka nigdy nie została przekazana kurierowi InPost. Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą InPost, która za każdym razem potwierdzała, że istnieje jedynie elektroniczny list przewozowy, a paczka fizycznie do nich nie trafiła.
Pierwszy kontakt z infolinią De'Longhi nastąpił 08.12.2025 r. Tego dnia, pracownica, Pani Pola, przekazała mi pierwszą nieprawdziwą informację, twierdząc, że paczka została wysłana już 02.12.2025 r. Zostałam odesłana do samodzielnego kontaktu z firmą kurierską. Po uzyskaniu od InPostu definitywnego potwierdzenia, że paczki nie mają, zadzwoniłam ponownie tego samego dnia (08.12.2025 r.) i inny pracownik (Pan) sprostował informację Pani Poli, przyznając, że paczka jest nadal w magazynie i nie została wysłana. Mimo otrzymania poprawnej informacji wewnętrznie, w dniu 10.12.2025 r., Pani Pola ponownie skłamała, uparcie twierdząc, że paczka wyszła. W tej rozmowie zostałam poinformowana, że "muszę wziąć sprawy samodzielnie w swoje ręce", ponieważ pracownicy infolinii "nic nie mogą", "nic nie wiedzą", "nie mają przełożonego" ani "do nikogo przełączyć nie mogą". Co najbardziej bulwersujące, w trakcie tej rozmowy telefonicznej Pani Pola śmiała się i wyśmiewała mój problem do słuchawki, a w kolejnej rozmowie tego samego dnia ten sam Pan, który wcześniej sprostował błąd, podśmiechiwał się do słuchawki razem z Panią Polą.
Następnie, dnia 9 grudnia 2025 r., otrzymałam pierwszą standardową odpowiedź mailową. Wobec braku realizacji zamówienia i skandalicznej obsługi, wysłałam formalne pismo odstąpienia od umowy oraz żądanie zwrotu 207 PLN w dniu 10.12.2025 r. W odpowiedzi na to pismo, w kolejnej wiadomości mailowej firma De'Longhi Polska Sp. z o.o. przyznała, że zweryfikowała rozmowy i że ich pracownik rzeczywiście przekazał błędną informację o statusie przesyłki 08.12.2025 r. Jednocześnie w tej samej wiadomości firma świadomie podjęła próbę oszustwa prawnego, twierdząc, że "nie możemy anulować Pani zamówienia – abyśmy mogli rozpocząć zwrot środków, paczka musi najpierw wrócić na magazyn". W ostatnim piśmie, wysłanym przeze mnie, wyznaczyłam termin 12 godzin roboczych na potwierdzenie zwrotu środków. Termin ten minął, a firma nie podjęła żadnego kontaktu ani nie potwierdziła realizacji zwrotu. Wobec rażącego naruszenia praw, celowego przetrzymywania moich środków i ignorowania ostatecznego wezwania, proszę Państwa o pilną pomoc i podjęcie interwencji w tej sprawie.
Zwrot produktuDo zdarzenia doszło w sklepie Biedronka przy ulicy Sarniej 1 we Wrocławiu.
Po skończonych zakupach, jeszcze przed odejściem od kasy zawsze sprawdzam paragon, nauczony doświadczeniem źle naliczonych promocji, tudzież samych pomyłek w kasowanych produktach.
W tym przypadku jednak to ja popełniłem błąd, gdyż źle zinterpretowałem promocje. W związku z czym chciałem dokonać zwrotu towaru, który zakupiłem.
Niestety kasjer i kierownik odmówili mi tego, powołując się na ten punkt w regulaminie:
5. Z zastrzeżeniem postanowień pkt 3 powyżej, w przypadku gdy Klient dokonał zakupu Towaru na kasach z obsługą i chce zrezygnować z ich zakupu zaraz po dokonaniu płatności, gdy nie odszedł jeszcze od kasy, zwrot może dotyczyć każdego zakupionego Towaru za wyjątkiem wszystkich produktów z kategorii:
a. mroźni i chłodni wraz z RTE (produkty gotowe do spożycia);
b. mięsa i ryb;
c. owoców i warzyw;
d. pieczywa;
e. artykułów spożywczych dla dzieci;
f. środków farmaceutycznych.
W istocie, produkty których dotyczył zwrot były z chłodni. Jednak zwrotu chciałem dokonać natychmiast przy kasie?
Proszę mi napisać, czy ten punkt jest zgodny z prawem, w kontekście dokonania zwrotu, zwłaszcza że dotyczył on zwrotu tuż po zakończonych zakupach?
Czy sklep może mieć taki punkt w regulaminie i czy jego interpretacja w takim przypadku nie była nadużyciem?