Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-06 godz: 14:58Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.M.
Wprowadzanie klienta w błądMarket Lidl umyślnie wprowadza klientów w błąd. Na przykładzie alkoholu Jack Daniels jest podawana nie właściwą cena z ostatnich 30 dni przed promocją a podana cena na etykiecie jest nie zgodna z rzeczywistością. Przeliczając wychodzi zupełnie inna cena.
2025-12-06 godz: 14:46Publiczna
Otwarta
Zakup butowZamowilem buty numer zamowienia 2685, 01-10-2025r. rozmiar 40, a otrzymalem rozmiar 42. Prosilem o wymiane lub podanie adresu do zwrotu. Do 06-12-2025r. nie otrzymalem zadnej decyzji o zalatwienie tej sprawy. W dalszym ciagu jestem zainteresowany zamiana tych butow ale juz na rozmiar 44 w kolorze czarnym z czerwonym paskiem. Oczekuje od firmy ze wywiaze sie z przyslugujacego mi prawa do swrotu lub wymiany towaru.
2025-12-06 godz: 11:57Publiczna
Otwarta
Brak zakupionego towaruDzień dobry! Zakupiłam książkę w Multi Outlecie emunia.pl 23.11.25r. Od tego dnia figuruje jako wysłana przez Pocztex. Poczta Polska potwierdziła utworzenie numeru paczki, ale jej nie otrzymała. Nikt w firmie nie odbiera telefonu, skrzynka pocztowa jest zapchana, a na maile nie otrzymuję odpowiedzi. Zapowiedziałam zwrócenie się do Państwa, ale nie doczekałam się żadnej reakcji. Nie poniosłam może dużej straty, ale jak się zorientowałam po niewczasie z opinii innych klientów, jest to praktyka tej firmy. Po prostu nie wywiązują się z zobowiązań, naciągają ludzi na nieduże kwoty i liczą, że nikomu nie będzie się chciało interweniować. Chciałabym oczywiście otrzymać przesyłkę lub zwrot pieniędzy. Z góry dziękuję za zajęcie się sprawą
2025-12-06 godz: 11:50Publiczna
Otwarta
Brak zamówieniaW dniu 24/11/2025r. złożyłam zamówienie na kwotę 775,98 na stronie nightkicks.pl i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, pisałam maile , zgłoszenia i niestety nie otrzymuje żadnej odpowiedzi, brak jakiegokolwiek kontaktu. Brak telefonu na stronie sklepu. Oczekuje zwrotu pieniędzy bądź natychmiastowej wysyłki towaru.
2025-12-06 godz: 09:41Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.W.
brak zwrotu pieniędzy zwrócono towar 17 listopada, telefon wyłączony, nie odpisują na fb ani na maile ani na whatsup
2025-12-06 godz: 09:11Publiczna
Otwarta
Zwrot za towarZakupiłam kurtkę 3.10.2025 , koszt 169,99 zł, przewoźnik zgubił paczkę i po przesłaniu reklamacji znaleźli dopiero 20 listopada, nie odebrałam paczki więc paczka została zwrócona do firmy IT Moda. Po wykonaniu kilku telefonów zostałam zapewniona , że otrzymam zwrot kosztów poniesionych za za zakup ich produktu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki ani żadnej informacji na telefon albo e maila.
2025-12-06 godz: 08:21Publiczna
Otwarta
Amazon oszukuje dając gwarancję dostawy na jutroZamówiłem produkt dnia 4.12 w serwisie Amazon. Zamówiłem towar u nich, ponieważ na stronie przy danym produkcie widniała informacja "Gwarancja dostawy kolejnego dnia". Na czymś takim właśnie mi zależało żeby zdążyć z prezentem na Mikołaja 6.12. No i niestety, mimo gwarancji dostawy, mimo tego, że dostałem rano maila ze kurier już do mnie jedzie, około godziny 16 po czekaniu prawie cały dzień w domu na kuriera widmo, Dostałem maila, że jednak dzisiaj paczki nie dostanę i może się to opóźnić o kilka dni. Po kontakcie z supportem nie dowiedziałem się niczego - dlaczego nie dostałem paczki, dlaczego kurier nie przyjechał. Support w damach rekompensaty zaczął wciskać mi kartę podarunkową na 20zł, gdzie od razu powiedziałem, że nie chce żadnej karty podarunkowej. Support wysłał MI numer do dhl i powiedział żebym to ja tam dzwonił i załatwiał, mimo, że przecież ja żadnych interesów z dhl nie robię tylko z firmą Amazon. Wg mnie jest to ewidentne oszukiwanie klientów i nieuczciwa praktyka. Kupiłbym dany przedmiot stacjonarnie w sklepie tak żeby zdążyć na Mikołaja, ale zdecydowałem się na Amazon tylko dlatego, że była ta gwarancja dostawy. Support generalnie ma sobie za nic całą sprawę, a ja uważam, że jest to zwykle oszustwo na które są paragrafy.
2025-12-06 godz: 07:57Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.P.
AboutyouWitam, dnia 22 października br otrzymałam paczkę z moim zamówieniem i następnego dnia zostało nadane do zwrotu. Korzystałam z ich etykiety zwrotnej którą otrzymałam wraz z przesyłką i według informacji na stronie przewoźnika paczka została przez nich odebrana 24 października. Od tego czasu prowadzę z tą firmą nieudolną korespondencję mailową. Nazywam ją nieudolną, gdyż podobno firma miała problemy techniczne i jedyne co mi odsyłali większość czasu to automatyczna wiadomość wygenerowana przez bita. Kontakt z kimś z obsługi klienta pojawił się dopiero 20 listopada. Dostałam wtedy informację, że muszę uzupełnić dane bankowe na ich stronie co oczywiście odrazu zrobiłam. 3 dni później ponowiłam kontakt, gdyż po rozmowie z czatbotem dowiedziałam się że moje zamówienie według nich nie zostało zwrócone a było niby anulowane. Skontaktowałam się 23 listopada znowu do nich napisałam i dostałam wiadomość zwrotną, że wszystko jest w porządku i zwrot pieniędzy otrzymam do 11 dni. Wczoraj tj. 5 grudnia dostałam od nich ponownie maila, że muszę im podać jeszcze adres rozliczeniowy i numer klienta. Oczywiście pomimo tego że upłynęło 11 dni, a wszystkie wymagane dane im przesłałam zwrotu pieniędzy nie dostałam. Jedyne co od nich otrzymałam to ponownie tą samą wiadomość co 20 listopada o uzupełnieniu numer IBAN na ich stronie. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy.
2025-12-05 godz: 20:12Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.C.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarWitam 6.11.2025 zakupiłam obuwie damskie (sneakersy) ocieplane zimowe w sklepie prestigemoda.Od kuriera otrzymałam przesyłkę 12.11.2025 .Po otrzymaniu paczki i przymierzeniu obuwia stwierdziłam,że odeśle obuwie ponieważ były za małe.20.11.2025 nadałam paczkę na mój koszt do sklepu Prestigemoda.I poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto które podałam.Niestety zwrotu nie dostałam.Napisalam na chat firmowy i Pani odpowiedziała ,że pieniądze dostanę albo w piątek lub poniedziałek.Niestety nic nie było.Napisalam kolejny raz we wtorek.Pani nagrała się,że osobiście się tym zajmie.Pozniej znowu cisza.W środę kolejna próba z mojej strony z zapytaniem o przelew.W środę Pani odpisuje,że już przelew robi.I znów mnie okłamuje.Zadnego przelewu nie zrobiła do dziś.Prosze o pomoc w rozwiązaniu sprawy.I chcę ostrzec kupujących przed tym sklepem.Pozdrawiam
2025-12-05 godz: 19:37Publiczna
Otwarta
Opóżnienie - brak towaru19.11 zamówilam Kubeł kosz na odpady metalowy z blachy ocynkowanej odporny na wysokie temperatury na popiół 110L MEVA do dnia dzisiejszego brak towaru.