Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamowienieZłożyłam zamówienie 21.06.2024r. na dwie sukienki. Czas realizacji zamówienia według informacji na stronie miał nie przekraczać 14 dni roboczych. W międzyczasie wysłałam (06.07) zapytanie o stan zamówienia i otrzymałam informację zwrotną (08.07), ze realizacja zamówienia może się wydłużyć o kolejne 4 do 7 dni roboczych.
Sukienki kupowane były na specjalną okazję więc po nie otrzymaniu ich po 14 dniach roboczych plus 7 dodatkowych dniach wydłużenia zamówienia, ponownie napisałam prośbę o natychmiastową wysyłkę zamówienia (22.07). Otrzymałam wówczas informację że ponownie realizacja zamówienia wydłużyła się o kolejne 8 dni. Zostałam więc zmuszona do anulowania zamówienia, ponieważ sukienki nie dotarłyby na czas. Otrzymałam wtedy informację, że środki zostaną zwrócone na konto (płaciłam BLIKiem) do 14 dni. Po 14 dniach nie otrzymałam środków na konto, więc ponownie wezwałam firmę Stone Skirts do zapłaty (08.08), po czym otrzymałam informację, że zlecenie zwrotu zostało zlecone księgowości. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu na konto. Oczekuję szybkiego zwrotu pieniędzy za zamówienie.
Brak zwrotu środków za niedostarczony towarZamówienie na kwotę 1499 zł było złożone 25.05.2024. Przewidywana dostawa była 31.05-03.06. Po kilka tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem informacja że za chwile ma być dostawa i za kilka dni dostanę zakupiony towar. Znowu za kilka tygodnie zadzwoniłem i dostałem info że dostawa będzie dopiero w połowie lipca. 23 lipca dostałem info że dostawa będzie dopiero w październiku. Zauważę że kontakt był zawszę po mojej stronie. Żadnych wiadomości od sklepu o wydłużonym czasie dostawy. 23 lipca napisałem maila z prośba o zwrot kosztów. Po 14 dniach (6 sierpnia) zadzwoniłem i dostałem odpowiedz że żadnego maila firma nie dostała i Pan poprosił o numer konta tak jak płatność była BLIKiem i po tak długim okresie nie mogą zrobić zwrotu przez BLIK. W następne dni nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje maile o status zwrotu. 9 sierpnia znowu zadzwoniłem na infolinie gdzie Pan mnie zapewnił że zwrot będzie tego samego dnia i Pan wysil mi potwierdzenie. Dotychczas ani zwrotu, ani nic.
Zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 6.08.2024.
Brak pieniędzy za zwrot towaruDokonałam zakupu sukienek w sklepie Catalina w dniu 23.07.20224r. jednak 2 z 3 zamówionych sukienek nie pasowały, wiec dokonałam ich zwrotu. Sprzedawca zarejestrował mój zwrot pod nr R/Mod/2024/07/29/43681 i R/Mod/2024/07/29/43682 w dniu 29.07.2024r. otrzymałam maila ze rozpoczął przetwarzanie mojego zwrotu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W sumie za 2 sukienki firma powinna zwrócić mi 348 zł. Sukienka Milagros - 189 zł. oraz sukienka Olivia - 159 zł. Firma zablokowała moje konto, na Messenger nikt nie odpisuje, telefon wyłączony. Dokonałam wszelkich formalności przy zwrocie i oczekuję zwrotu pieniędzy w kwocie 348 zł.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienieZamówienie zostało anulowane 8.07.2024 z powodu braku wysyłki towaru. Do dziś 12.08.2024 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo ciągłych ponagleń oraz zapewnień ze strony firmy, że przelew środków już zaraz zostanie zlecony. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy (412,80 zł) wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę.
Brak możliwości zwrotu towaruZamówiłem koszulę i spodnie. Po otrzymaniu okazało się,że jakość towaru jest byle jaka. Zgmlosiłem chęć zwrotu,otrzymałem kilkapropozycji rabatów na następne zamówienie. Kiedy odmówiłem,otrzymałem informację,że nie przysługuje mi zwrot.
Firma nie odpisuje na kolejne maile.
[dane usunięte przez moderatora]
Skarga na brak odbioru energii z mikroinstalacji Witam, jestem właścicielką mikro instalacji na Podlasiu pod Białymstokiem. Została zamontowana na moim domu w roku 2021, a od 2022 oficjalnie działa. Instalacja ma moc 10 kW, więc jest dość duża. Została zamontowana z myślą utrzymaniu min. temperatury w zimę +5*C i dostarczaniu energii elektrycznej. Niestety energia z instalacji jest odbierana w minimalnym stopniu: kiedy nasłonecznienie jest największe wyświetla się co chwila ERROR, co oznacza, że praktycznie większość energii nie jest odbierana. Pisałam już do Państwa w tej sprawie (e-mail z dnia 19 lipca 2023). Zastało przez Państwa wysłane zapytanie do (pismo PRK.732.131.2023). PGE odpowiedziała (pismo z dnia 8 sierpnia 2023 kod paskowy PGE244213438KW_23) wypisując androny o błędzie licznika, który mogę sobie sprawdzić jak będę chciała. Nie znam się ma elektryce, instalacjach, napięciach i natężeniach i u umowie z PGE nie ma mowy, że powinna się znać. Jest za to mowa (paragraf 1 pkt 1. ust. a), że zobowiązują się do odbiory wyprodukowanej przeze mnie energii. Firma która zamontowała instalacje umyła ręce, mówiąc, że to nie ich sprawa. PGE w ogóle ma klientów w 4 literach (do okienka w Białymstoku, gdybym chciała stać, to muszę czekać ok 20 godz.). Z roku na rok produkcja energii (mam aplikacje o nazwie Solarman) jest coraz mniejsza a faktury za prąd, który wciska mi PGE coraz większe (ostatnie półrocze to ok. 2300, a muszę dodać, że jesteśmy tu z mężem w wakacje i na święta).
Bardzo Państwa proszę o pomoc, bo za chwilę nie będę w tanie płacić tych faktur, a PGE ciągle grozi mi, że wyłączy w ogóle energię. To absurd mam własną , z której nie mogę korzystać bo sieć jest niewydolna i musze kupować ich energie za grube tysiące i jeszcze opłacać tą niewydolna sieć!
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot pieniędzy za zamówienie Po długim oczekiwaniu na produkt, który był zamówiony dla dziecka dnia 2.08.2024 r. - łóżko tapicerowane rozkładane Hermes i braku kontaktu z państwa strony, proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie. Jeżeli nie wywiążą się państwo ze zwrotu kwoty, sprawę zgłaszam na policję, do Państwowej Inspekcji Pracy oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zwrot pieniędzy za zwrócony towarTowar, który zamówiłam nie spełniał moich oczekiwań więc odesłałam go w terminie 14 dni od jego otrzymania. W tym momencie zaczął się problem. Bardzo utrudniony kontakt ze sprzedającą. Gdy już się skontaktowałam że sklepem zostałam zapewniona, że środki pieniężne zostaną zwrócone na konto. Do tak pory nie otrzymałam zwrotu. Kontakt ze sprzedającą urwał się natychmiastowo. Myślę, że nie jest to jedyna taka sytuacja tego sklepu.
Brak zwrotu gotówkiPo uznanym zwrocie z dnia 19.07 i otrzymaniu faktury korygującej, nadal nie zostały zwrócę pieniądze na konto z ktorego płaciłam za odesłane zakupy. Brak odpowiedzi na maile wielokrotnie wysyłane. Brak kontaktu telefonicznego.
Oczekuję od Fasardi natychmiastowego zwrotu gotowki na konto jak wspomniane wyzej.
Uszkodzony sterownik mimo naprawyUsługa została zamówiona poprzez ich stronę internetową elektrobip.pl, sterownik silnika od Samochodu Opel Astra H został wysłany na specjalne dane adresowe.
Firma po miesiącu oczekiwania wysłała fakturę do zapłacenia. Koszt naprawy to 1250zł. Oczekiwanie na nadanie sterownika było szybsze.
Po otrzymaniu "gotowego, naprawionego" sterownika, zaczęto sprawdzać jego sprawność, poprzez podłączenie go do samochodu i odczekanie mniej więcej godziny na to, aż sterownik się wygrzeje.
Po godzinie od uruchomienia silnika samochód miał takie same objawy jak przed naprawą. Z tego względu odczytane zostały wszystkie jego błędy, które potwierdzały, iż sterownik dalej jest uszkodzony.
Sterownik tego samego dnia, od otrzymania został odesłany na gwarancję. W pudełku wraz z sterownikiem została także włożona kartka z informacją gwarancyjną i paragonem, gdyż taki wymóg był od firmy, inaczej nie przyjęli by sterownika i zostałby odesłany (wszelkie informacje o tym znajdują się na stronie firmowej elektro-bip.pl w zakładce reklamacja)
Po 10 dniach oczekiwania, otrzymałem informację przez konsultanta elektro-bip, iż sterownik został przez nich odebrany i chcą uzyskać ode mnie informacje co mają zrobić z tym sterownikiem.
1) Sterownik zdiagnozować, ale jeśli okaże się że sterownik jest dobry, ponoszę koszt w wysokości 600zł (mimo, że na karcie gwarancyjnej Wysokość takowej opłaty wynosiłaby 400zł)
2) Zakupuję od firmy sterownik Używany, już na miejscu dobrze sprawdzony,
Ja uznając, iż firma jest niekompetentną w swojej dziedzinie (ciągły brak kontaktu z infolinią, 3 godziny na infolini dziennie, strach przed kolejnym niekompetentną naprawą sterownika i bardzo długim oczekiwaniem na informacje i naprawę sterownika), zdecydowałem o zwrocie tego sterownika i oddanie wszystkich kosztów poniesionych przez nieudolną naprawę.
Informacje w.w zostały mi przedstawione drugi raz, po czym zostało to opisane w systemie. Poinformowano mnie, że sterownik zostanie odesłany.
Mija tydzień, więc wykonuje połączenie telefoniczne do siedziby elektro-bip, gdzie odebrał Pan konsultant, który wytłumaczył mi dlaczego koszt diagnozy takiego sterownika jest taki wysoki i przyjął do wiadomości iż sterownik chce spowrotem, przekazał także, że paczka ze sterownikiem zostanie nadana w najbliższy dzień roboczy (był piatek)
W Poniedziałek i kolejne dni brak jakiegokolwiek nadania i brak jakiejkolwiek informacji co dzieje się z moim sterownikiem.
Od ponad 2 miesięcy (zaraz minie 3 miesiac) nie jestem w stanie odzyskać sterownika i jakichkolwiek pieniędzy.
Kolejne wydzwanianie i kolejne zapytania doprowadzają tylko do zbędnych komentarzy pracowników infolini i zbywania klienta.
Jeśli chcesz zostać ich klientem, odbiorą w ciągu 3 minut. Niestety sprawa wygląda zupełnie inaczej, kiedy dzwonisz w sprawie zapytania o przesyłkę lub o jakiekolwiek informacje o naprawie, wtedy nikt nic nie wie, konsultanci chcą wtedy konsultować sprawę z elektromechanikami na miejscu, a klientowi mówią, że oddzwonią w najbliższym czasie, gdzie nigdy taka sytuacja nie nastąpi.
Od elektrobip chce tylko dwóch rzeczy, mojego sterownika i oddania moich pieniędzy.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że narzucają swoje wartości wygórowane bardzo wysoko, a ja jako klient muszę się do tego dostosować. Bardzo zła praktyka firmo elekteo-bip