- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Poczta kwiatowa
Zamówiłem na Walentynki bukiet róż dla mojej wybranki, podczas gdy przyszły zdecydowanie tańsze kwiatki (tulipany). Dział reklamacji powiedział że mogą mi wysłać 50% zwrot bądź żebym odwiózł kwiatki do Anina pod Warszawą to wtedy mam możliwość ubiegać się o zwrot w innej wysokości. Nie mam blisko do Anina a fakt, że to nie ja popełniłem błąd tylko ktoś po stronie firmy dostarczającej kwiaty tym bardziej mnie zadziwia oraz to że musiałbym się angażować w jakieś dalsze podróże by dostarczyć owe kwiaty. Chciałbym poprostu odzyskać swoje środki (czytaj więcej)
Witam. Zamówiłam bukiet do Holandii. Podany został adres i nr kontaktowy do osoby, dla której skierowano bukiet. Miał zostać dostarczony miedzy godz.9- 12. Próba dostarczonia nastąpiła po godz.14:30, wiec nie została odebrana. Nie skontaktowano sie z Panią M. Po wymianie emailowej i zagrożeniu zgłoszenia sprawy. Poproszono mnie, nastąpi " ponowna próba" dostarczonia, mam jeszcze raz wysłać adres i nr tel do adresta. Wysłałam. Otrzymałam informację, że bukiet został doręczony. Realnie nie został dostarczony. Pani M nie otrzymała żadnego telefonu w celu umówienia sie z kurierem. Firma nie jest w stanie przedstawić mi żadnego pokwitowania z podpisem odbioru przez Panią M bukietu. Uparcie natomiast firma pisze, że bukiet został doreczony. Co wiecej Pani M dostała na numer telefonu dzisiaj prośbę o wystawienie opinii dla firmy poczty kwiatowej. Co dowodzi tylko, że numer był prawidłowy, a zlecenie najzwyczajniej nie zostało wykonane. Firma przestała odzywać się w momenvie, gdy zażądałam zwrotu poniesionego kosztu i niewykonania usługi. Jedyne czego żądam to zwrot pieniedzy za niewykonanie usługi. (czytaj więcej)