Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-05 godz: 09:38Publiczna
Rozwiązana
RezygnacjaJeśli w ciągu 24 godzin pieniądze nie zostaną przelane sprawa ląduje na policji. To masowe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Reszta waszych stron także zostanie zgłoszona
2024-12-05 godz: 09:19Publiczna
Rozwiązana
Problem z realizacją dostawy28 listopada zamówiłam i opłaciłam zabawkę dla dziecka w zamówieniu informacja wysyłka w 24 h,mimo wielu próśb o wysłanie numeru do śledzenia nie otrzymałam go. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez sprzedawcę, proszę o oddanie mojej wpłaty, w dniu dzisiejszym odstępuję od umowy sprzedaży zawartej na odległość.
2024-12-05 godz: 08:37Publiczna
Rozwiązana
ZwrotNie interesuje mnie 50% tylko cała kwota. Status przesyłki nie zmienia się. Sądzę że wgl nie jest wysłana. Oddajcie pieniądze [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!
2024-12-05 godz: 07:06Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środkówZamówienie złożone 09.09 i anulowane po kilku dniach, przesłane dane do zwrotu pieniędzy 29.10 i od tego czasu cisza dziś jest 05.12 zero kontaktu z firmą. Nie odbierają telefonów na emaile nie odpisują. Jako korporacja będziemy realizować próby wyegzekwowania zwrotu środków w inny sposób.
2024-12-04 godz: 20:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.J.
Brak zwrotu środków za zwrócone produktyDokonałam zwrotu powyższego zamówienia. Zwrotu był nadany w terminie, zapakowany w jedną paczkę. W paczce znajdowały się produkty: 4738776360099, 0959815152703, 0796924780004, 4935406030399, 4723755350099. Zwrot zostal nadany w punkcie dpd nr przesyłki 1004676282860U.  Paczka została dostarczona do Zara 13.11.2024. Co jest do sprawdzenia w opcji śledzenia paczki. Kontaktowałam się kilkukrotnie za pomocą czatu. Za każdym razem otrzymywałam informację, że zwrot zostal dostarczony a zwrot jest przetwarzany. Przy którejś kolejnej próbie ustalenia co się dzieje, dostałam maila, że zwrot nie został zarejestrowany. Kontaktowałam się telefonicznie i sprawa miała być wyjaśniona. Złożyłam kilka reklamacji droga mailową, ale otrzymuje za każdym razem odmowę. Jako klient, nie mogę ponosić odpowiedzialności za zagubienie przesyłki przez Zara. Ja dopełniłam swoich obowiązków. Nie wiem dlaczego Zara twierdzi, że nie odnotowali zwrotu powyżej wspomnianych artykułów, skoro ja mam informacjè, że paczka została dostarczona. Oczrkuje zwrotu środków za produkty o wartości 595 zł
2024-12-04 godz: 20:31Publiczna
Rozwiązana
Kot z klocków IdealsSzanowni jesteście zwykłymi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], koło klocków to nawet nie leżało, jest to zwykła chińska podróba za 20 zł i każecie to coś wysyłać do UK ? Chyba żarty sobie stroicie z jakości sprzedawanych towarów. Wstyd komukolwiek to coś dać w prezencie ! Towar nie jest zgodny z opisem . Żądam zwrotu środków natychmiast lub Zgłaszam jutro sprawę na policję plus do Urzędu ochrony praw konsumentów. Nigdy nie zostałam tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jak przez was ! W dodatku smierdzi papierosami i stęchlizną.
2024-12-04 godz: 20:08Publiczna
Zamknięta
Brak towaru, oczekiwanie na zwrot środkówZamówienie złożone 20.10. 22.10 dostaję informację o realizacji w czasie 14 dni roboczych. Wykazałam się wystarczającą cierpliwością, czekając najpierw deklarowane 14 dni roboczych. Po upomnieniu otrzymałam informację o dodatkowych 10 dniach, które również już dawno minęły. Po dopytaniu otrzymuję wiadomość bez konkretnego terminu realizacji, co w praktyce oznacza brak jakichkolwiek gwarancji. Dziś mija 7 dni od ostatniej odpowiedzi. Towar został opłacony, brak towaru. Wniosłam o zwrot w terminie 14 dni.
2024-12-04 godz: 19:03Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.S.
Niekompletne zamówienieW dniu 25.11.2024 otrzymałam z eobuwie przesyłkę, która zawierała jedną torebkę, a nie jak zamówiłam dwie. Tego samego dnia wystosowałam do w/w sprzedawcy maila z informacją o niekompletnym zamówieniu. W dniu kolejnym dzwoniłam także na infolinie eobuwie. Poinformowano mnie, o konieczności weryfikacji zaistniałej sytuacji, która miała trwać maksymalnie 48h. Do chwili obecnej nie otrzymałam od eobuwie informacji o wynikach przeprowadzonej weryfikacji pomimo wielu mailu i rozmów telefonicznych. Dodam, że zamówienie sklepu internetowego było realizowane przez sklep stacjonarny. Infolinia eobuwie twierdzi, że nie mogą w żaden inny sposób ponaglić sklepu stacjonarnego jak tylko przez maile. Ale nie przynosi to żadnego rezultatu. Brak jakichkolwiek konkretów z ich strony.
2024-12-04 godz: 18:34Publiczna
Zamknięta
Zwrot Na stronie nie było nigdzie informacji że jest to rezerwacja produktu a nie zakup. Po dwóch mailach wysłanych do firmy z informacją że odstępuje od umowy i proszę o zwrot pieniędzy brak odpowiedzi ze strony firmy. Oczekuję jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy lub zwrotu pieniędzy .
2024-12-04 godz: 18:32Publiczna
Rozwiązana
RezygnacjaWidzę że jest więcej [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] osób. Proszę o zwrot pieniędzy. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] ludzi i wysyłacie zabawki z Chin. Jeśli pieniądze nie zostaną przesłane na konto sprawa zostanie zgłoszona