Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieRzadko kiedy dzielę się swoją opinią w internecie, ale absolutnie odradzam zakupy w tym sklepie. Zamówienie złożyłam 13 czerwca, do 25 lipca nie zostało ono zrealizowane, zrezygnowałam z niego, ale do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy (412,80 zł). Nie polecam!
Oczekuję zwrotu środków wraz z należnymi odsetkami za zwłokę.
Brak zwrotu środków Dzień dobry,
Dnia 22 czerwca dokonałam zakupu Kompletu Rossel Czarny za 256zl. Czas realizacji zamówienia 14 dni roboczych, po przypomnieniu dostałam informację zwrotną, że nie wyrobili się z terminem i trzeba będzie czekać kolejne 8 dni. Dnia 26 lipca wysłałam rezygnację, co zostało potwierdzone. Po 14 dniach zwrotu środków nie otrzymałam, jestem ciągle zbywana mailami, że zwrot został przekazany do księgowości, następnie że będzie do końca sierpnia itp. Śmieszne, że trzeba się upominać o swoje pieniądze. Ani zamówienia, ani kasy. Wygląda to na oszustwo.
Możliwe popełnienie wykroczeniaTowar zakupiony 22 lipca 2024 nie został wysłany. Pomimo wcześniejszej informacji mailowej z dnia 29 lipca 2024 od obsługi klienta że "Witam serdecznie W nawiązaniu do zamówienia (nr zamówienia), w środę/czwartek zamówienie powinno być już u Pana."
Po tej wiadomości e-mail telefonu nie odbierają, na e-mail nie odpisują.
Wysłane odstąpienie od umowy z winy sprzedawcy z żądaniem zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar z 9 sierpnia 2024 do dziś (tj. 20.08.2024) nie zostało odebrane z poczty.
Oszukują klientów na pieniądze po czym kontakt się urywa.
Jeżeli kontakt z tą firmą dalej będzie wyglądał w ten sposób zostaną podjęte ostrzejsze środki prawne (tj. rzecznik handlowy, inspektorat inspekcji handlowej, policja, rejestr dłużników)
Stone skirtsZamówiłam ubrania 23 lipca ,przez jakieś okres firma odpisywała a potem zbywała mnie ,ale teraz to już zero odpowiedzi , że tak traktują klienta,nie odpisują ma email zero kontaktu,500 zł są winni
brak zwrotu kosztów zamowieniaZwrot został nadany 09.07, pomimo potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez firme oraz zapewnień, ze zwrot kosztów został zlecony pieniędzy nadal nie otrzymałam. Oczekuje zwrotu należnych kosztów!
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY MIMO ODSTĄPIENIA OD UMOWYZamówiłem produkt 6 lipca.
Niestety zostałem wprowadzony w błąd odnośnie czasu dostawy.
Skorzystałem z ustawowego prawa odstąpienia od umowy 10 lipca i zażądałem zwrotu środków.
Niestety firma nie wzięła mojego prawa pod uwagę. Nie zrealizowała zwrotu środków.
Wysłałem dwa wezwania do zapłaty, na które odpisywał bot standardową wiadomość.
Następnie wysłałem reklamacje na adres: reklamacjeecomm@gmail.com i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Strata opiewa na kwotę 248,98 zł
Nie mogę się doprosić zwrotu środków.
Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony.
Sprawa nadaję się do UOKiKu, a także przydałoby się zawiadomić prokuraturę o popełnionym przestępstwie. Firma stosuje nieuczciwe praktyki, za co powinna ponieść odpowiedzialność.
Oczekuję niezwłocznego zwrotu moich środków w całości oraz rekompensaty.
Brak zwrotu Pan właściciel straszy pismem od prawnika a mailowo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów od cytuje „głupich” „nietrzeźwych” Czekam na pismo od Pana prawników :)
Czekam na zwrot§ 8 Polityka zwrotów
3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres działalności sprzedawcy podany w danych kontaktowych.
W paragrafie 8 (ósmym) podpunkt 4 (czwarty) Oświadczenie odstąpienia od umowy należy wysłać
na adres podany w danych kontaktowych. U Pana w danych kontaktowych jest informacja o adresie e-mail „E-MAIL: pomoc@vision-x.pl” na ten adres e-mail został wysłany formularz odstąpienia umowy. Nie zostało w pełni sprecyzowane na jaki adres e-mail w pragrafie Polityka zwrotów ma zostać wysłany formularz. Mój formularz został wysłany w ciągu 12 dni od potwierdzenia rezerwacji. Czekam na zwrot kosztów. Nie mój problem, że Pan źle zformuował regulamin.
W załączaniu zrzuty ekranu Pana regulaminu, którym sie Pan wybrania.
ZWROTCZEKAM NA ZWROT KOSZTÓW
Nie polecamCzekam na zwrot kosztów za produkt, właściciel:
- Nie podaje informacji o wysyłce produktu
- Nie odpowiada w ciągu 48h na wysłane wiadomości - czekałam od 12.08 do 16.08 na odpowiedź od właściciela specjalnie żeby minął termin odstąpienia umowy