Brak zwrotu pieniędzy za odwołany koncertZwrot kosztów za niewykonaną usługę
W dniu 30.08.2024 online kupiłam cztery bilety na koncert Muzyki Filmowej Junior w Spodku w Katowicach poprzez bilety.trinitygroup.pl.
Koncert miał się odbyć 01.12.2024 o godzinie 19:00.
06. 11.2024 o godzinie 19:31, mailowo zostałam poinformowana o odwołaniu i/lub przeniesienia koncertu na późniejszy termin do innego miasta z przyczyn organizacyjnych. Koncert został przełożony na 16.11. 2025 roku na godzinę 15:30 do PreZero Areny w Gliwicach.
Mailowo poinformowano mnie iż zakupione bilety zachowują ważność na nową datę oraz, iż jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w koncercie
w nowym terminie, mogę wymienić bilety na inne wydarzenie lub dokonać ich zwrotu. Ze względu na fakt, iż w tym terminie nie będę mogła uczestniczyć w koncercie postąpiłam zgodnie z instrukcją podana w wiadomości i zwróciłam się do organizatora z prośbą o zwrot kosztów zakupu.
Komunikacja z organizatorem wydarzenie jest mocno utrudniona, pod numer telefonu dostępnym na stronie nikt nie odbiera. Na maile dostaję zdawkowe informację iż sprawa została przekazana dalej do p. [dane usunięte przez moderatora] odpowiedzialnego za zwroty. W regulaminie firmy na zwrot kosztów przysługuje 10 dni roboczych, co w wyznaczonym terminie nie nastąpiło.
Kontakt z tą firmą jest utrudniony, a częściej praktycznie nie istnieje, Pan (manager/ właściciel) ewidentnie też nie jest zainteresowany całą sprawą, nie odpowiada na maila, a telefon jest stale poza zasięgiem, co najważniejsze firma nadal prowadzić sprzedaż biletów na koncerty filmowe! Zaczynam podejrzewać iż ofiarami podobnej sytuacji jak moja może paść więcej osób.
Proszę o pomoc w odzyskaniu kosztów zakupu biletów tj. 476 PLN oraz weryfikację prawności działania firmy.
Rezygnacja z zakupuZamówienie złożyłam prawie miesiąc temu. Wysłali maila z informacją, że mają opóźnienie, ale mogę skorzystać z prawa anulowania zamówienia. Szczerze mówiąc nie chciało mi się tyle czekać, więc tydzień temu wysłałam maila z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot środków. Do dziś zero odpowiedzi. Siłą rzeczy sprawdziłam opinie w internecie. Mój błąd, że nie zrobiłam tego wcześniej. I widzę, że spora część osób miała problem z jakimkolwiek kontaktem ze sklepem i zwrotem pieniędzy. Na instagramie lata reklama kolejnej promocji na dresy z gwarantowana wysyłka w ciągu 48h. Ciekawe, że zamówień sprzed miesiąca nie są w stanie wysłać. Liczę na to, że sklep zwróci mi moje pieniądze.
Olaroka Fashion, JA_MODA, [dane usunięte przez moderatora] Mam problem ze zwrotem pieniędzy za odesłany towar, który kupiłam w sklepie wysyłkowym OLAROKA FASHION. Towar był niezgodny z umową ponieważ był nieprawidłowy rozmiar. Odstąpiłem od umowy składając jednocześnie żądanie zwrotu pełnej kwoty wraz z kosztami przesyłki.
Towar odesłałam przez INPOST i mam potwierdzenie że został dostarczony w dniu 31 października 2023r. Od chwili zwrotu towaru, firma nie odpowiada na maile i jednocześnie kasuje komentarze zamieszczone w social mediach. Na stronie internetowej www.olaroka.fashion jest już inna spółka ale w KRS jako osoba do reprezentacji jest ta sama osoba [dane usunięte przez moderatora] . Nazwa tej nowej spółki JA-Moda. Podany na stronie adres mailowy jest błędny.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrocony towar Towar z zamowienia został zwrócony natomiast do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniedzy jak i karnych odsetek
Zwrot pieniędzy za odesłane zamówienieW dniu 12.11.2024 r. otrzymałam informację o doręczeniu do firmy La Rochell przesyłki zwrotnej (nr przesyłki In post 630149686491229025330691). Przesyłka została odesłana następnego dnia po jej otrzymaniu, z powodu złej jakości produktu. Mimo upływu 28 dni nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłane zamówienie nr 329732. Z firmą nie ma kontaktu. Telefon nie działa, brak odpowiedzi na maile. Wszystkie posty na mediach społecznościowych są regularnie usuwane, a osoby zamieszczające niepochlebne komentarze - blokowane. Mimo zapisów w regulaminie o rozpatrzeniu reklamacji i zwrocie pieniędzy w ciągu 14 dni, firma nie wywiązuje się z obowiązku.
Ta firma to jawne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!
Wzywam do pilnego zwrotu środków za za mówienie nr 329732 w pełnej kwocie, tj. 229,49 zł.
Nie zrealizowane zamówienie Sprzedający nie wysłał opłaconego zamówienia. Nie odpowiada na maile ,na mesenger także, na Facebooku zostalam zablokowana jak pod postami wpisywałam swoją sytacje co do zamówienia, infolinia nie działa. Brak kontaktu .
Zakupiłam sweter męski 29.11 zakupiłam sweter męski,do dzisiaj nie ma odpowiedzi.Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany produkt Odesłałam sukienkę o wartości 279,99zł przez platformę wygodne zwroty do sklepu La rochell. Za zwrot musiałam dodatkowo zapłacić. Do sklepowego magazynu zwrot dotarł dnia 30.09. Do dzisiaj (tzn. 9.12) nie otrzymałam od firmy zwrotu pieniędzy. Firma albo nie odpisuje na maile albo podaje fałszywą informację, że przelew został zlecony (informacja z 26.11). Na niektóre maile z wezwaniem do zapłaty przychodzi informacja, że czas czekania na odpowiedź jest wydłużony. Na zdecydowana większość maili firma nie reaguje. Na wszystkich mediach społecznościowych wyłączona została możliwość komentowania postów. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami.
Brak realizacji zamówienia Brak towaru zamówionego 14.11
Zwrot towaruKupiłam dla 83 letniej kobiety masażer, który miał być zgodnie z opisem wibracyjny(drgania) Niestety masuje tylko podeszwę stopy . Przy zakrzepicy nóg potrzebujemy innego typu masażu, dlatego chcę go odesłać. Brak kontaktu z firmą dlatego odsyłam na adres Tonaris Sp. z o.o. Niepodległości 102 44-190 Knurów.
Proszę o odebranie przesyłki i zwrot pieniędzy na konto: [dane usunięte przez moderatora] mBank
94114020040000360275661028